pienet rinnat - ongelma. Miehen kommentti loukkasi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tiiän että joillain kasvaa mut ap kuulosti itsenitapaiselta AA-tyypiltä. Läski ei ymmärrä mennä tisseihin. Se vielä menettelee kun on lauta mutta hoikka. Joskus kun painoin enemmän kuin nyt ei tissiä ollut sen enempää.

Niin tiiän että joillain kasvaa mut ap kuulosti itsenitapaiselta AA-tyypiltä. Läski ei ymmärrä mennä tisseihin. Se vielä menettelee kun on lauta mutta hoikka. Joskus kun painoin enemmän kuin nyt ei tissiä ollut sen enempää.

Ahaa, ymmärsin sinut väärin. Itse olen sitä mieltä, ettei isomman kokoisista tisseistä ole mitään hyötyä ja nämä pienetkin on tiellä esim. nukkuessa.:)

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs tuosta;30820840:
Itse melko lyhyenä miehenä (170cm) olen tottunut siihen, että aika monikin nainen on todennut, että ei haittaisi vaikka olisin jonkun sentin pidempi. Mitään draamaa en asiasta viitsi tehdä, sillä niinhän se menee, sanoipa sitä ääneen tai ei: naiset tykkäävät pitkistä miehistä ja miehet tykkäävät isoista tisseistä.

Neuvon siis tuota ketjun aloittanutta naista suhtautumaan asiaan vähän kevyemmin.

Kaikki naiset ei tykkää pitkistä miehistä ja kaikki miehet ei tykkää isoista tisseistä.

Minulla on pienet rinnat. Harrastin lapsesta aina 16 kesäiseen asti juoksua, lähinnä kestävyysjuoksua. Uskoisin, että tämän takia rintani ovat hyvin pienet. Muilla suvun naisilla on huomattavasti isommat rinnat.
Nuorena olin hyvin epävarma, etenkin juuri olemattomien rintojeni vuoksi.
Mutta nyt aikuisiällä olen hyväksynyt itseni tälläisenä ja olenkin itse ollut sut tyytyväinen kroppaani, sillä ei kroppaani sopisikaan mitkään älyttömät melonit.

Olen tavannut ihanan miehen. Hän on minua vanhempi. Joskus hän heitti "että jos voittais lotossa, niin sitten hankkisit silikonit" - en loukkaantunut tuosta, sillä ajattelin et se oli vain heitto. Mutta nyt muutama päivä sitten hän sanoi, ettei häntä haittaisi vaikka lihoisin vähän sillä tissit kasvaisivat. Loukkaannuin ja edelleen mietin että haluanko häntä enään nähdä. Mä en tissieni koolle voi mitään ja silikoneja en kenenkään miehen takia laita.

Sisäsyntyisen vittumaisuuteni takia olisin todennut miehelle, että ei olisi pahitteeksi, jos hänen peniksensä olisi vähän isompi ja jos minä puolestani voittaisin lotossa, voisin kustantaa miehelleni peniksen suurennus leikkauksen :)

Yhteistyössä