pieni kalu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ari

Vieras
Hei,
Voisko naiset kommentoida kaluni kokoa ja rehellisesti, pyydan. Paaltamitattuna 14cm pituus, 4,5cm leveys. Katsokaa vaikka viivaimesta, ja kommentoikaa. Pelkaan pahoin, etta minulla on liian pieni naisen tyydyttamiseen.

Te, jotka olette olleet useamman miehen kanssa. Haviaako kaluni koko vertailussa heidan kalujensa koolle runsaastikin?

T. Onneton ari

No joo, kyllä tuo ihan normaalin kokoiselta vaikuttaa, ei mitään hätää, tuon kokoisia on tullut vastaan ja hyvää kyytiä olen saanut joten koosta se ei varmaankaan ole kiinni. No worries!

No itellä ei tuota kokemusta ole kauheasti...vain yksi ja sillä oli 20 cm (paksuutta en kyllä tiedä), mut en usko että sillä niin hirveesti on väliä. Eikös se 14 ole aika normaali? Sitäpaitti on siinä isossa koossa haittapuolensaki. Paitsi miehille sillä tuntuu väliä olevan, ku ne tuntu jaksavan puhua tämän minukin mieheni peniksestä jatkuvasti.

Mun miehellä on varmaankin vielä vähän pienempi ja itseasiassa melko nopeakin kalu, mutta se kieli ja ne sormet ja vilkas mielikuvitus....

Hyvin ollaan pärjätty. En ole jäänyt ilman tyydytystä :-)

älä vaa ota itsees näistä isovittuisten lehmien jutuista. niille kun ei riitä täysimittainen pesäpallomailakaan!! sen minkä häviät sen koossa voit voittaa sori-, taikka kielinäppäryydellä! harjoittele niitä. ei naisen orkku kyrvän koosta oo kiinni vaan ihan muusta. nää lorttoperseet täällä elleissä väittää tietty toisin, mutta ei kannata ottaa tosissaan. näkeehän sen heidän jutuistaan millaisia helppoja nakkeja ne on kebab-miehille yms. aina valittamassa ja mollaamassa kunnollista suomalaista miestä

Sun kalusi on ihan normaali, älä huolestu. Mun ihanalla miehelläni on samaa kaliperia ja nautin meidän seksistä valtavasti. Emenpi vaikuttaa miten jaksat/haluat pohjustaa varsinaisen yhdynnän, kunnon esilaikin jälkeen laukeaa helposti jos ei jo siinä leikkiessä.

Hyvä Piku !

Tämä on hyvä kommentti. Ei se hirveästi ole koosta kiinni.
Minulla on sellainen kait 13-15 sentin välillä, en ole mitannut.
Ikää on jo + 50, mutta hyvin olen pärjännyt. Naisia on ollut riittävästi.
Jos naisella on nuppi kunnossa, kyllä lähtee kaikenkokoisilla kaluilla.

Ari: Sulla on ihan hyvänkokoinen elin. Mulla on ollut 8 miestä ja kenelläkään ei ole ollut suurempaa kuin sinulla. Kyllä sinä tuolla vehkeellä pärjäät ihan hyvin. Opettele kestävyyttä ja kielihommat hyvin. Nainen laukeaa varmasti. Kaikki ok. :)

Itse laukean helpommin yhdynnässä, jos miehellä on normaalikokoinen eli just vaikka tuollainen 14 cm:n kuin hirveen iso kalu. Iso hankaa liikaa ja tuntuu pahalta.

Arilla ei ole mitään syytä huoleen.

Jos kalu tuntuu naisesta liian pieneltä, kannattaa harkita alapään reenaamista timmiin kuntoon. Se on kuitenkin paljon yksinkertaisempaa kuin kalun suurentaminen tai miehen vaihtaminen toiseen vain liian pienen munan takia.

Ei ole liian pieni! Ei kannata tuon takia olla onneton! Aivan normaali kalu, varmasti samaa kokoa on suurin osa miehistä. Mulle on turha jotain 18-20cm esitellä, silloin tämä tyttö lähtee karkuun. Kerran semmoisen alla olin ja se riitti! Sauvoissakin valitsen sen korkeintaan 15cm sauvan, muut on liian suuria.

Arille noin miehenä, että varmaan hyvin pyhkii kun otat huomioon nuo tytöt jotka yrittävät viestittää Sinulle mitä he haluavat ja jos sen opit/kautta opetetaan niin oot Kingi.
Pitäis taas sanoa tuolle rippikoulupuolelle, että siellä täytyisi panostaa opetukseen mutta eihän se nyt käy veroeuroilla ja kirkollisveroilla??!!

ps. Tytöt, vain Te voitte opettaa kundeja tässä Teille kummallekkin niin tärkeässä tulevaisuuden asiassa.

T. Ei mikään pappi

Kyllä toi olisi sieltä pienemmästä päästä ainakin mulla...ehkäpä en ole edes noin pientä nähnyt ja jos näkisin se jäiskin vain näkemiseksi. Kyllä isompi pitää olla ja ei siinä sormet ja suu pidemmän päälle auta jos kunnon kalua tekee mieli. Sori vaan mutta nää muut vastaajat taitavat olla melko kokemattomia ja sen vuoksi ehkä olet saanut ""myönteisiä"" vastauksia.

Yritä jaksella kuitenkin ja kyllä varmaan sullekin joku jossain on.

Pirullista vääntelyä mulukun koolla... Taitaa naiset haluta omistaa ison ja mahtavan(miehen,talon,auton) ... Yksikään nainen ei ole osoittanut ihailua 20-senttiselle. Lähinnä alkavat hyökkäillä feministinä ja vähätellä... Seksissä estely ja rajoittaminen latistaa koko touhun. Jos pidätte miestänne liian pienenä , ostakaa iso dildo ja survokaa reilusti... loppuu se isosta miehestä tyhjänpuhuminen.

""Paitsi miehille sillä tuntuu väliä olevan, ku ne tuntu jaksavan puhua tämän minukin mieheni peniksestä jatkuvasti. ""

Täh? Missähän piireissä minä liikun kun ei tule kavereiden kanssa puhuttua miesten peniksistä vaikka kaveripiiristä kaksi on miehiin päin kalleellaan. Toisaalta olenkin vasta 38 vuotias joten josko sitä tän teini-iän jälkeen alkais noi penikset ja niiden koot kiinnostamaan.

""Sori vaan mutta nää muut vastaajat taitavat olla melko kokemattomia ja sen vuoksi ehkä olet saanut ""myönteisiä"" vastauksia.""

Olen pahoillani puolestasi, sillä tuo nyt sattuu olemaan suurinpiirtein keskimittainen kalu. Ja - kuten joku tuossa aiemmin huomautti - ehken sinun sietäisi miettiä vaginanlihasten treenaamista jolloinka nuo normaalinmittaiset (14-16cm / 4-5cm) peniksetkin tuntuisivat hyviltä. Mutta onhan se helpompaa syyttää miehiä pienestä kalusta (He kun sen koolle voivatkin niin helposti jotain.), kuin itseään liian väljästä vaginasta (Vaginan lihasten treenaaminen kun onkin niin mahdotonta.). BTW: vagina itsessään ei mikään kovinkaan tuntoherkkä alue ole, joten pidän outona ajatusta siitä, että iso kalu olisi parempi. Itse pitäisin tärkeänä miehen ja kalun sopivuutta partneri(lle)ksi.

älä ari murehdi, mulla on 15 cm kyrpä ja ei kukaan ole jäänyt ilman orkkuja ovat kinuneet lisää hoitoja on ollut 20-30kpl
ja ikä 26-54v neitejä ja rouvia, leskiä ,eronneita ja karanneita...

Itselläni on 18cm kyrpä. Kyllä minä sillä olen aina naiseni saanut tyydytettyä ilman kysymystäkään :)
Uskon että myös vähän pienemmällä saa orkut annettua mutta isoimmat orgasmit tyttöni saa kun vedän kaverin aivan pohjaan ja sitten vielä ihan vähän ja liikuttelen sitä siellä syvällä en edes ota paljoa ulsopäin.

Tähän ei tuolla varmaan oikeen pystytä, mutta kauniit kiitokset olen myös saanut siitäkin syystä että osaan sormittaa, nuolla ja leikkiä klitalla kuulemma aika hyvgin.
Jos saat pidettyä asian hauskana ja jännittävänä tuota naiselle ensin sormin ja kielin 1-3kpl O ja sitten vasta tulet itse :)
Harjoittele kädet kuntoon, koska käsissä kuitenkin kestävyyttä on on toivottavasti kaikilal muillakin enemmän kun mulkussaan :D Että pystyt siis jatkamaan kovimpaan orgasmiin asti

Harjoittele siis sormipeli kymppi plussaks

No ihan normikokoinenhan tuo on! Tuntuu kyllä kovin siltä, että ne miehet, jotka väittävät kalunsa pituudeksi 18-20 cm, ovat mitanneet sen alapuolelta kivespussiin asti. Kummasti tulee lisää mittaa... Enempi se on naiselle paksuus mikä merkitsee. Itselleni ainakin näin :)
Ja samaa mieltä ylläolevien kanssa siitä, että naiset treenaamaan! Kovalla treenillä saa lantionpohjanlihakset vaikka miten tiukkaan kuntoon niin tuntuu jo pienempikin kun tuon kysyjän elin.

Normi vehje, kyl sil pärjää. Kieltä ja sormia peliin niin tytöt tykkää enempi ku nuoltu orgasmin partaalle ennen aktia! Ihe omistan 22 senttisen päältä mitattuna, ja hyvin on tytöt kyl tykänneet :), Iso on taivaan lahja ts. Pirun keksintö sanottiin jo ennen :D