Pieni penis?

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Kokematon.
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
 
RJV
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon.:
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Tietääkseni keskimitta on 13-16 cm. Tärkeämpää on vaalia rakkaussuhdetta, kun kiinnittää liiallista huomiota peniksen kokoon.
 
Ap...
En mina siihen sen enempaa kiinnitakaan huomiota, mutta tulipa vain mieleeni, silla vahan hammastyin kuinka pieni se on. En ole tavannut nain pienta ennen.

Se on ehka sellainen 10-11 cm erektiossa... Valilla tuntuu, etta vaikka paksuus on ihan ok (olen itse aika pieni sielta) ettei se mene tarpeeksi syvalle koskaan, vaan aina jaa jotenkin puolitiehen. Ei sekaan niin haittaa...

Mutta kai hanella siis on selvasti "normaalia" pienempi?

 
Noh,
miksei tule siis sillä lailla asiallisia vastauksia? Haukkuminen ja mollaminen ei ole vastaus. Myöskään keskipituuden toteaminen ja koon merkityksen vähättely ei oikein toimi.

Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Onko kukaan palstalainen kuunaan törmännyt näin pieneen? Ei mietitä, onko tuo provo vai ei. Otetaan fakta, että pituus jäykkänä nippanappa yli kymmensenttiä ja lepotilassa muutaman sentin patti ?
Omakuva orgin sivulle joku on lähettänyt kuvansa, joku todella pienimunainen. Se ei varmaan ole ehkä ihan kymmentäkään senttiä. Mutta onko se Suomen ainut ?
 
fdfdfd
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
miksei tule siis sillä lailla asiallisia vastauksia? Haukkuminen ja mollaminen ei ole vastaus. Myöskään keskipituuden toteaminen ja koon merkityksen vähättely ei oikein toimi.

Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Onko kukaan palstalainen kuunaan törmännyt näin pieneen? Ei mietitä, onko tuo provo vai ei. Otetaan fakta, että pituus jäykkänä nippanappa yli kymmensenttiä ja lepotilassa muutaman sentin patti ?
Omakuva orgin sivulle joku on lähettänyt kuvansa, joku todella pienimunainen. Se ei varmaan ole ehkä ihan kymmentäkään senttiä. Mutta onko se Suomen ainut ?
on! poikaystävälläsi on suomen, ellei peräti skandivian pienin kikkeli!
 
jaa_a
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
miksei tule siis sillä lailla asiallisia vastauksia? Haukkuminen ja mollaminen ei ole vastaus. Myöskään keskipituuden toteaminen ja koon merkityksen vähättely ei oikein toimi.

Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Kai riippuu mihin on tottunut. Jonkun tutkimuksen mukaan suurin osa on välillä 12-17, niin eihän tuo niin erityisen pieni ole.

Suurimmalla osalla naisista ei ole juurikaan käsitystä koosta, jollei erikseen ole mitannut tms.

Siitä vaan esim. dildoa mukaan leikkeihin jos haluaa täyttävämpää, ei se ole kiellettyä.
 
Taas tuota
Alkuperäinen kirjoittaja jaa_a:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
miksei tule siis sillä lailla asiallisia vastauksia? Haukkuminen ja mollaminen ei ole vastaus. Myöskään keskipituuden toteaminen ja koon merkityksen vähättely ei oikein toimi.

Mun rehellinen mielipide on, että poikaystävälläsi on erityisen pieni penis.
Kai riippuu mihin on tottunut. Jonkun tutkimuksen mukaan suurin osa on välillä 12-17, niin eihän tuo niin erityisen pieni ole.

Suurimmalla osalla naisista ei ole juurikaan käsitystä koosta, jollei erikseen ole mitannut tms.

Siitä vaan esim. dildoa mukaan leikkeihin jos haluaa täyttävämpää, ei se ole kiellettyä.
vähättelyä !!!
Jos penis on tuon 12-17 haarukan yläpuolella, esim 20 senttinen, niin ihan varmaan sitä sanotaan isoksi. Aikankin hän, joka sitä joutuu kantamaan, kutsuu sitä isoksi. Jopa niin, että kaikki naisensa ovat sitä sanoneet isoksi, suurimaksi mitä nähneet.

Jos penis sitten jää alle haarukan esim 10 senttiseksi, niin vähätellään tyyliin:" ei se nyt niin erityisen pieni ole " !! Miksei sitä totuudenmukaisesti voi kutsua pieneksi ? Koska joillekin se on jopa liian pieni. Ainakin sille, joka sitä joutuu kantamaan, se on pieni. Jopa niin, että useimmat naiset ovat sitä sanoneet pieneksi, ehkäpä pienin mitä ovat koskaan nähneet.
 
jaa_a
Alkuperäinen kirjoittaja Taas tuota:
vähättelyä !!!
Jos penis on tuon 12-17 haarukan yläpuolella, esim 20 senttinen, niin ihan varmaan sitä sanotaan isoksi. Aikankin hän, joka sitä joutuu kantamaan, kutsuu sitä isoksi. Jopa niin, että kaikki naisensa ovat sitä sanoneet isoksi, suurimaksi mitä nähneet.
Niin, no senkun sanotaan pieneksi/isoksi. Mutta en sanoisi että erityisen pieni. Mikropenikset on kai kovana jotain 2 cm, joten siitä ei kai ole kysymys?

Kai riippuu siitä miten nainen asian ilmaisee, jos nyt puheeksi tulee. Tosin eipä sitä tarvitse sanoa, yleensä mies on aika hyvin perillä koosta.

 
Oletko
Alkuperäinen kirjoittaja jaa_a:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas tuota:
vähättelyä !!!
Jos penis on tuon 12-17 haarukan yläpuolella, esim 20 senttinen, niin ihan varmaan sitä sanotaan isoksi. Aikankin hän, joka sitä joutuu kantamaan, kutsuu sitä isoksi. Jopa niin, että kaikki naisensa ovat sitä sanoneet isoksi, suurimaksi mitä nähneet.
Niin, no senkun sanotaan pieneksi/isoksi. Mutta en sanoisi että erityisen pieni. Mikropenikset on kai kovana jotain 2 cm, joten siitä ei kai ole kysymys?

Kai riippuu siitä miten nainen asian ilmaisee, jos nyt puheeksi tulee. Tosin eipä sitä tarvitse sanoa, yleensä mies on aika hyvin perillä koosta.

koskaan nähnyt sellaista kaks senttistä kovaa mikropenistä ?
Niistä puhutaan paljon, mutta onko kukaan nähnyt ? Edes kuvissa ?
 
sohvis
Eräs naisystäväni kertoi baaneensa todella isoa.Sanoi lähes pyörtyneensä nähdessään tuon lemmenkalun täydessä mitassaan.Seksi oli kuulemma tuskien taivalta.Teki kipeetä noin ison melan kanssa rakastellessa.Sopivankokoinen penis taitaa olla parhaankokoinen.Alkoi naitattaa,olisiko vapaaehtoinen nainen sohviksen tarpeita tyydyttämään? Vaatimuksia kummempia,olet kaunis,hyvävartaloinen,rinnat passelit,mielellään posliini.En ole mikään niuhottaja.
 
No ihan
Alkuperäinen kirjoittaja kolehmainen:
minulla on 13 s muna ja 11 s ympärysmitta erektiossa onko pieni kelpaisko naisille?? uimahalliin ei kehtaa mennä kun varmaan alettais haukkuun ..:(
varppina aletaan hakkua, jos se Kolehmainen taas viipottaa siellä uimahallissa pieni muna erektiossa !!
 
ettäs tiedätte
Mikropenis
Mikropenis on harvinainen tila, jossa penis jää pienikasvuiseksi. Jäykän peniksen pituus on 7 cm tai lyhyempi. Vastasyntyneellä mikropeniksen pituus on alle 1,9cm penistä venytettäessä. Mikropeniksestä arvioidaan kärsivän noin 0,6 % miespuolisesta väestöstä.

Syynä mikropenikseen voi olla testosteronin poikkeuksellisen alhainen eritys raskauden aikana tai se, että kehittyvä elimistö ei reagoi normaalisti testosteroniin. Myös geenitesteissä voi löytyä tyypillinen poikkeama. Mikropenistä voidaan yrittää hoitaa pikkulapsena testosteronihoidolla.

Aiemmin mikropeniksen ollessa kyseessä tehtiin myös ratkaisuja, joissa poika päätettiin leikata tytöksi ja hoitoa täydennettiin myöhemmin hormonihoidolla. Nykyisin tästä hoitovaihtoehdosta on enenevässä määrin luovuttu. Uusia myönteisiä tuloksia on suurennusleikkaushoidoista, joissa penistä on suurennettu proteesin ja kudossiirrännäisten avulla. Toisten lasten pilkka aiheuttaa usein vaikeita ongelmia mikropeniksestä kärsivälle lapselle.
 

Yhteistyössä