Pieni penis?

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Ideaali
Nää on näitä ideaaleja... Siis totta kai paras olisi sellanen Daniel Graigin näkönen, iso munanen ja todella ihana mies muutenkin. Ja sitten kun vielä itekkin olisi sellanen joku upea missivartaloinen, täydelliset rinnat ja sitten vielä älykäs ja mukava, niin jopas olisi täydellistä.

Jos oikeasti tykkää toisesta niin sen peniksen koolla ei ole paljoakaan väliä. Eiköhän ne muut asiat ratkaise. Ja kun ei sitä kokoa voi muuttaakaan (enkä todellakaan haluaisi miestä, joka jollain ihme laitteella yrittää pidentää kaluaan) niin mitäs sitä sen enempää pohtimaan. En olisi kenenkään kanssa sen takia, että kalu on iso. Enkä jättäisi ketään sen takia, että kalu on pieni. Ja toivon myös, että oma mies arvostaa minussa jotain muutakin, kuin jotain rintojen kokoa ja kimmoisuutta, tms.
 
Snadi peli
Mulla on alle 10cm stondiksessa. Avioliitossa yli 20 vuotta - onnellisesti. Naisia ollut yli 200, yhtään huonoa yhdyntää ei ole enkä ole valitustakaan kuullut. Lepotilassa varmaan 3 cm, mutta kosketuksesta kolminkertainen...
 
Pienikaluinen_mies-JNS
Hei,
Löysin tämän viestiketjun aivan sattumalta. Tärkeä aihe.

Itselläni on 8cm pitkä penis kun seisoo ja paksuutta terskan kohdalla 3cm. Olen 34 vuotias mies. Ja useimmat naissuhteet päättyneet siihen kun seksielämä ollut naisen mielestä huonoa. Olen kuullut monesti että kaluni on liian pieni. Pidättekö penistäni liian pienenä ja mikä on pieni?

Kiitoksia vastauksista.
 
Moikaikille
mulla on mikropenis se on semmone 2 sentin patukka eipä sillä juuri mitään tee voi sytyttää tuleen koko paskan kiveksetki on vitun surkastuneet rusinat ja olen vielä homo mutta miehet ei syty mikropeniksistä ite pidän järjettömistä meloista on anaalissa
 
melkein samanlainen
Hei,
Löysin tämän viestiketjun aivan sattumalta. Tärkeä aihe.

Itselläni on 8cm pitkä penis kun seisoo ja paksuutta terskan kohdalla 3cm. Olen 34 vuotias mies. Ja useimmat naissuhteet päättyneet siihen kun seksielämä ollut naisen mielestä huonoa. Olen kuullut monesti että kaluni on liian pieni. Pidättekö penistäni liian pienenä ja mikä on pieni?

Kiitoksia vastauksista.
Aihe on varmasti seksiä käsittelevillä foorumeilla vuodesta toiseen ajankohtainen. Itse menen melkeinpä samoissa mitoissa: 9,4 cm pitkä ja paksuutta 2,7. Sullahan on siis paksumpi kuin minulla ja paksuutta naiset arvostavat paljon! Itselläni todella monet seurustelusuhteet kaatuneet juuri naisen tyytymättömyyden takia, mutta nykyisen vaimoni tapasin netin kautta. Laitoin rehellisesti ilmoituksen että olen keskimittoja (n. 14 cm) pienempi ja etsin naista, jolle tämä riittää. Liitin mukaan erilaisia kuvia itsestäni tekemässä kaikenlaista. Onneksi vaimoni vastasi ja täytyy sanoa että meidän sukupuolielimet ovat täysin keskenään sopivat parit! Eli ei muuta kuin vain jatkamaan etsimistä, kyllä sopivia löytyy ja jos tuntuu mahdottomalta niin aasialaisilla olisi kyllä tämmöisillekin aivan sopivat pelit.
 
Viimeksi muokattu:
rikusammakko
Joo on aika pikkupoika penis kyseessä itellä on 20cm oon helvetin kova urheileen. Pituutta 185 ja harteita piisaa. Rasvat siel alle 10% eli pyykkilautaki näkyy. Että aika huono mies sulla muhun verrattuna heh heh no vitsi vitsi... XD
 
jelly
kyllä ne muut seikat ratkaisee myös, eli muoto, pituus yms. mutta tietenkin tunne, toisten kanssa on kemiaa toisten kanssa ei, aivan sama silloin koolla jos ei synkkaa kemiat yhteen
mutta jos nämä kaikki natsaa niin wauu mitä menoa, usein vaan on niin että herkkua saapi ootella, harvat sitä edes kokee, nuorilla varsinkaan ei ole tietoaa mitä on seksi rakkaan kanssa, ei siis panoa vaan täysin muuta.
 
hppph
Omalla vehkeellä mittaa velttona 13cm ja kovana sitä 18-20cm riippuen miten innoissaan olen. Hyvin olen pärjänny eikä kukaan ole ikinä mitään valittanut. Enemmäksi tullut ongelmia siitä miten pääsen naisesta eroon kun tupannu aina jäädä roikkumaan. Jopa viikkojen jälkeen lähetelleet viestejä.
 
Rekku
Omalla vehkeellä mittaa velttona 13cm ja kovana sitä 18-20cm riippuen miten innoissaan olen. Hyvin olen pärjänny eikä kukaan ole ikinä mitään valittanut. Enemmäksi tullut ongelmia siitä miten pääsen naisesta eroon kun tupannu aina jäädä roikkumaan. Jopa viikkojen jälkeen lähetelleet viestejä.

Niinpä ! Vielä viikkojen jälkeen.
Kuka sanoikaan, että norsulla on pitkä muisti ?
Nainen muistaa vielä pidempään.
 
Viimeksi muokattu:
Ritu
Aika monella tuntuu oleva pieniä peniksiä, mutta onhan ketjun aihekin Pienet Penikset.
Itse en sellaista seksikumppania haluaisi, jolla on kymmensenttinen ja ohut kalu, mutta olisi se kiva ihan kurioisiteettina nähdä sellaisia?
Eli, onko näillä pienimunaisilla jotain referenssiä esittää ? Löytyy pikku naperostasi kuvia joltakin nettipalstalta ? Pääsääntöisesti alan sivuilla esitellään toinen toistaan isompia peniksiä ja niitä säälittäviä pikkuruisia on aniharvassa ? Varmaan moni nainen niitäkin voi katsella ja ehkä jopa koskettaa ?
 
pienikaluinen
Aika monella tuntuu oleva pieniä peniksiä, mutta onhan ketjun aihekin Pienet Penikset.
Itse en sellaista seksikumppania haluaisi, jolla on kymmensenttinen ja ohut kalu, mutta olisi se kiva ihan kurioisiteettina nähdä sellaisia?
Eli, onko näillä pienimunaisilla jotain referenssiä esittää ? Löytyy pikku naperostasi kuvia joltakin nettipalstalta ? Pääsääntöisesti alan sivuilla esitellään toinen toistaan isompia peniksiä ja niitä säälittäviä pikkuruisia on aniharvassa ? Varmaan moni nainen niitäkin voi katsella ja ehkä jopa koskettaa ?

Katso tästä kuvaa erittäin pienestä:

http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen

Kommentit ovat tervetulleita!
 
Viimeksi muokattu:
43-vuotias Lady
Katso tästä kuvaa erittäin pienestä:

http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen

Kommentit ovat tervetulleita!
Mielestäni tuohan on ihan normaalin kokoinen. Vaikutti käyrälle ylöspäin ja jos suoristettaisiin niin pituutta tulisi reilu sentti lisää. Olen törmännyt sekä pienempiin että isompiin. Useimmiten tuo mitta +/- 2 senttiä on pituus johon eniten olen törmäillyt. Tein joskus nuorena tyttönä rahaa seuraani kaupittelemalla jolloin tuli kokemusta muutamasta kymmenestä miehestä. Kokonaismäärä on edelleen alle sata joten en ole mielestäni ihan puhki mennyt.

Näihin nettikommentteihin pitäisi olla kyllä joku tunnistautuminen pankkitunnusten tms. kautta koska taso on aivan luokatonta! Kun luin tätäkin viestiä niin en voinut välttyä ihmettelemästä että millaisia naisia nuo jotkut miehet ovat kohdanneet - ehkä mielikuvitusnaisia unelmissaan? =)
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Aika monella tuntuu oleva pieniä peniksiä, mutta onhan ketjun aihekin Pienet Penikset.
Itse en sellaista seksikumppania haluaisi, jolla on kymmensenttinen ja ohut kalu, mutta olisi se kiva ihan kurioisiteettina nähdä sellaisia?
Eli, onko näillä pienimunaisilla jotain referenssiä esittää ? Löytyy pikku naperostasi kuvia joltakin nettipalstalta ? Pääsääntöisesti alan sivuilla esitellään toinen toistaan isompia peniksiä ja niitä säälittäviä pikkuruisia on aniharvassa ? Varmaan moni nainen niitäkin voi katsella ja ehkä jopa koskettaa ?

Joo, alastonsuomesta löytyy kuvia pikku naperostani.
 
Viimeksi muokattu:
mato25v
Itsellä on 15-16 senttiä ja noin 5senttiä paksu leveimmästä kohdasta(viivottimella hankala mitata ympärystä. Ongelma on, että rasvan alle jää muutama sentti eli visuaalinen penis on noin 12 senttiä pitkä..Enkä ole mikään superläski, rasva vaan kertyy mulla outoihin paikkoihin. Löysänä 9 senttiä et kehtais mennä saunaan jos ei rasva hautais sitä ja vielä hassu tuppi päässä.

Välillä en meinaa itsekkään uskoa sitä lähemmäs 16 senttiseksi, kun näyttää miltä näyttää ja olen vielä isohko ja leveäharteinen mies, ehkä jollekkin laihemalle ja heiteröisemälle sopis paremmin kuin mulle..Mutta eikös oikea mittaus tehdä peniksen päältä ja häpyluusta terskan kärkeen niin kai se on uskottava. Joutuu vaan painaa rasvaa vasten, jotta koko penis näkyy.

Pahaltahan se tuntuu kun oma rakas vaimo haukkuu kännipäissään, että pienihän se on ja kikattelee omille loukkaus-vitseilleen ); Tosin aina sitä sattuu pilluun kun työnnyn sisään, jos ei ole kerennyt kostua kunnolla ja peppuseksiä ei ole ollut parin kokeilu kerran jälkeen koska sattuu kuulema kamalasti (viim kerralla itki)

Ja en usko, että keskimitta seisokissa on 13 senttiä kyllä se mun kokemuksien mukaan näyttää useimilla olevan levossa miltein sen verran. Kun joskus näkee miehiä alasti niin tuntuu poikkeuksetta kullit roikkuvan reilusti pallien alapuolella.
 
mato25v
Niin ja mollaamisen jälkeen olen kokenut usein turhautumista ja suorastaan kiukkua seksin aikana, mikä johtaa siihen ettei kalu seiso täydellä teholla, vaikka vaimo kuinka voihkisi, että ihana paksu kyrpä ym. Kuitenkin sitä ajattelee, ettei oikeasti ole sitä mieltä. Ja nainen rupeaa sitten ajattelemaan, etten kiihotu hänestä tarpeeksi, kun ei kovetu kunnolla ja oravanpyörä on valmis. Että hyvät ihmiset älkää haukkuko toistenne vehkeitä ainakaan suhteessa, jollette tieten tahtoen halua huonompaa seksiä.
 
Finn
Pieni kalu on pieni, siitä ei pääse mihinkään mutta minun mielestäni sudetta ei kannata perustella kalun koon takia. Iso tai pieni, se itse henkilö on tärkeämpi. Minullakin on pieni penis ja täytyy sanoa ettei se ole mieltä kohentava juttu mutta eteenpäin elämässä täytyy mennä.
Itse vietän yksinäistä elämää ja siinä on kestämistä, joten minulla ei ole paljoa kokemusta asiasta mutta minusta yhdessäolo ja rakkaus toisiaan kohtaan on tärkein asia.
 

Yhteistyössä