Pieni penis?

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Pikkukalu
Olen 43 v mies ja kaluni on seisokissa vain 13 cm. Nykyinen naisystäväni on useasti sanonut kuinka kaluni voi olla niin pieni, ei se ainakaan itsetuntoa kohota ja kerran jopa raivostuin kun hän sanoi niin.
 
Rekku
Olen 43 v mies ja kaluni on seisokissa vain 13 cm. Nykyinen naisystäväni on useasti sanonut kuinka kaluni voi olla niin pieni, ei se ainakaan itsetuntoa kohota ja kerran jopa raivostuin kun hän sanoi niin.



No tuohan on liki jotain keskiarvoa?
Naisystävää ei ole, koska munani kovana noin 10 senttiä pitkä ja ohut.
Yksi ilkeä akka sanoi, että mitätön puikko. En raivostunut.
 
Viimeksi muokattu:
Mies 25-vuotta
Kyllä, tutkimusten mukaan suomalaisten keskipituus on 13,77 senttiä. Itsellä on valitettavasti tuon alle :( Erektio on kyllä todella terhakka ja parhaimmillaan saan pituudeksi 11,6 senttiä. Ympärysmittaa on 11 senttiä. Jos rouvan paikat ovat kunnossa niin eiköhän 10 senttiselläkin tee jotakin. Oman kihlatun pimppa kyllä puristaa mehut muutamassa minuutissa. En ole kyllä koskaan saanut kihlatulle emätinorgasmia mut nuolen jokaisella kerralla orkun. Tämä pitää naiseni tyytyväisenä eikä nuo lisäsentit haittaa. Mulla on lepopituus 9 senttiä joten kyllä uskallan olla myös uimahalleissa :)
 
BB7
Jos on ylipainoa niin peniksen pituuden saa maksimoitua jos tiputtaa rasvaprosentin alhaiseksi, lisäksi penis näyttää visuallisesti suuremmalta hoikemmalla ja kroppakin paremmalta.

Esim. jos pituus näyttää vaikka 16-17cm viivoitin painettuna tiukasti juureen mutta ihon pinnasta mitattuna vaikka 2-3cm vähemmän niin laihduttamalla tod näk. saa vähän lisää todellista pituutta esiin.
Itsellä rasvat suht alhalla, tiukasti juuresta mitattuna näyttää noin sentin enemmän (16-16,5cm) kuin ihon pinnasta mitattuna (15-15,5cm).

Kannattaa pitää myös karvoitus lyhyehkönä niin sekin tuo hiukan "lisää" pituuttaa, ja näyttää muutenkin siistimmältä ja seksikkäämmältä kuin puska.
 
16
Uskon että kaikille miehille löytyy se oikea.

Omalla miehellä 16cm erektiossa ja kyllä on vaikeuksia saada välillä sisälle. Joissain asennoissa myös koskee aika paljon. Eli isompaan en vaihtais, pienempi vois mennä.

Loppujen lopuksi se ei ole useissa tapauksissa sitä alapäästä kiinni vaan ihan muista jutuista :)
 
26v m
Uskon että kaikille miehille löytyy se oikea.

Omalla miehellä 16cm erektiossa ja kyllä on vaikeuksia saada välillä sisälle. Joissain asennoissa myös koskee aika paljon. Eli isompaan en vaihtais, pienempi vois mennä.

Loppujen lopuksi se ei ole useissa tapauksissa sitä alapäästä kiinni vaan ihan muista jutuista :)
Itsellä samanpituinen, ympärys 12,5cm, eli sellanen keskiverto tilastojen mukaan. Kyllä se "koko" on pikemminkin juuri tuosta paremmasta puoliskosta kiinni. Todetaan nyt vielä että hän on tiukin, jonka kanssa olen koskaan ollut. Tuntuu välillä liiankin hyvältä.

Mutta asioilla on aina varjopuolensa, vaikka tiukkuus tuntuukin niin pirun hyvältä, välillä kestää tovin verran ennen kuin päästään itse asiaan, ns. köli ei pääse sataman porteista läpi.

Naisen mukaan piiruakaan isompi ei kiinnosta, pikemminkin vitsailee välillä pienestä saksi-kirurgiasta. Nainen tulee pirun nopiasti kun vehje koskee kuulemma juuri niihin paikkoihin, joinne pitääkin. Toisaalta välillä kuulemma sattuukin, kun niin hyvin valloittaa sisuskalut.

Muiden naisten kanssa ei ole vastaavaa ollut. Kuulemma ollut ihan ok kokoinen.

Ei se koko, vaan miten ne palapelin palat sattuu osumaan toisiinsa.
 
Viimeksi muokattu:
he he he
Uskon että kaikille miehille löytyy se oikea.

Omalla miehellä 16cm erektiossa ja kyllä on vaikeuksia saada välillä sisälle. Joissain asennoissa myös koskee aika paljon. Eli isompaan en vaihtais, pienempi vois mennä.

Loppujen lopuksi se ei ole useissa tapauksissa sitä alapäästä kiinni vaan ihan muista jutuista :)
Senkus uskottelet räkänokka itsellesi tuota. Mulkkusi on silti pieni ja naamasi ruma. hihiiihj
 
Viimeksi muokattu:
minimuna
Uskon että kaikille miehille löytyy se oikea.

Omalla miehellä 16cm erektiossa ja kyllä on vaikeuksia saada välillä sisälle. Joissain asennoissa myös koskee aika paljon. Eli isompaan en vaihtais, pienempi vois mennä.

Loppujen lopuksi se ei ole useissa tapauksissa sitä alapäästä kiinni vaan ihan muista jutuista :)

Itelläni on lepotilas 2cm ja stondikses alle 7cm ja tyttöystävä esittää kovasti, että se on ihan hyvän kokonen, vaikka seksin aikana huomaa selvästi ettei hän edes tunne sitä
 
Viimeksi muokattu:
pienimunainen itsekin
En mina siihen sen enempaa kiinnitakaan huomiota, mutta tulipa vain mieleeni, silla vahan hammastyin kuinka pieni se on. En ole tavannut nain pienta ennen.

Se on ehka sellainen 10-11 cm erektiossa... Valilla tuntuu, etta vaikka paksuus on ihan ok (olen itse aika pieni sielta) ettei se mene tarpeeksi syvalle koskaan, vaan aina jaa jotenkin puolitiehen. Ei sekaan niin haittaa...

Mutta kai hanella siis on selvasti "normaalia" pienempi?
Onhan tuo pieni. Jos se sinua haittaa, kannattaa jättää mies samantien.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
jätä se homo
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Yks vitun hailee onko sulla 13 vai 18.
Saanti on ihan muusta kiinni.
Saunaillan lepomulkuilla ei tee mitään. 9 senttine voi kasvaa 17 senttiseksi ja 15 senttinen voi olla sen 16 erektiossa.

Ja ne oikein isot on yleensä aina velttoja kovinakin. Panostakaa ulkonäköön ja keskustelutaitoihin niin saatte sitä seksiä. Ruma mies ei saa ikinä sille penikselleen käyttöä.
 

Yhteistyössä