Pieni pili vaihteluna hyvää

  • Viestiketjun aloittaja Karoliina O.
  • Ensimmäinen viesti
Rekku,
Ihan kuriositeettina voin kertoa, että joskus harvoin on sänkyyn halunnut nainen, joka tietää että mulla on sitä pientä tarjolla.
Yhtäkaikki sekin lienee pervoilua, mutta väliäkö hällä, kun pikkunakki saa ehtaa pimpsaa.
 
pilipali
Voi luoja teidän ihmisten kanssa... Taitaa olla niin että jos naisella on pieni niin silloin pienipili on se paras. Eli naiset joilla on normaalia isommat piparit, tahtoo normaalia isommat pilit. Sillä miehen peniksen normi koko tutkimusten mukaan on 13-15cm sitä isompi ei minusta ole edes tarpeellinen. Eikös kamasutrassakin ole juo huomattu tuo koko jakauma. Eli elimiä on ns. kolmea eri kokoa, ja jokaisen kokoluokan pitää löytää itselleen sopiva. Minä en ainakaan tykkäisi jos joku alkaisi sisälleni 18cm piliä tai sen yli menevää survomaan.
 
normaali pilinen
kasvatin 15 senttisen pilin andro menetelmällä 8kk aikana 2cm pitemmäksi.nyt 17cm.Tyttöystävä on tyytyväinen,minä myös.EI ohentunut venyessään,vaan paksuni 1cm.
 
ei kaeellinen
Alkuperäinen kirjoittaja normaali pilinen:
kasvatin 15 senttisen pilin andro menetelmällä 8kk aikana 2cm pitemmäksi.nyt 17cm.Tyttöystävä on tyytyväinen,minä myös.EI ohentunut venyessään,vaan paksuni 1cm.
kiva kun jollakin on tyttöystavä ja teillä kivaa yhdessä.
Onnea!
 
MooRe
No mulla kun oikein seisoo, on mittaa 13cm, 4cm paksu. Levossa jotain alta 4cm pitkä. jotain 3cm paksu. Tekeekö tuolla mitään. Olen joskus haaveillut, että joku ISO-kytpäinen ukko Naisi vaimoani takaapäin minun katsellessa, ja pääsi itse sitten "liukaille" Onko mitään järkeä ?
 
MooRe
No mulla kun oikein seisoo, on mittaa 13cm, 4cm paksu. Levossa jotain alta 4cm pitkä. jotain 3cm paksu. Tekeekö tuolla mitään. Olen joskus haaveillut, että joku ISO-kytpäinen ukko Naisi vaimoani takaapäin minun katsellessa, ja pääsi itse sitten "liukaille" Onko mitään järkeä ?
 
MooRe
Katso vaikka John Holmes, Ron Jeremy, tai (ME) John Falcon. Rumia äijiä joilla isot kullit.
Saiskohan mistään tekoMulkkua, jotain 25-30cm, paksuuttaa jotain 6cm tuolla kyllä panis mielellään
 
PikkuKurkku
No mulla kun oikein seisoo, on mittaa 13cm, 4cm paksu. Levossa jotain alta 4cm pitkä. jotain 3cm paksu. Tekeekö tuolla mitään. Olen joskus haaveillut, että joku ISO-kytpäinen ukko Naisi vaimoani takaapäin minun katsellessa, ja pääsi itse sitten "liukaille" Onko mitään järkeä ?

Kyllä siinä on järkeä.
Kun hetimiten sen isokyrpäisen jäliltä pääsee rouvan tussulle, niin kyllä on paksua ja pehmoista pillua. Eikä rouvakaan narise, miten pieni se oma kurkku on. Kaikki käy.
 
Viimeksi muokattu:
renee
en omista pientä mutta olishan se kiva vois peppu panoja jyystää
eikä huolestua vaurio varaasta
mutta koko oli iso tai pieni naisen vaginan tyydytys toimii
vedellen pitkin liukasta vaginaa ulko puolella klitorista tökkien
 
Turmionvasara
Niin, mulla on kohtalaisen iso, ja ei siitä apua ole ollut. Yks aikuinen neitsyt tyttöystävä kauhisteli sen kokoa, ja selitti kaikenlaista ettet sitten vaan hinkkaa syvemmältä, se aiheuttaa kohdunkaulan syöpää tai jotain vastaavaa. Ois pitänyt olla pieni, niin ois päässyt sujahtamaan kivuttomasti sen sisälle, vähän aikaisemmin, kaks vuotta meni odotellessa, sitten otin loparit. Sitten löysin naisen, joka on hullunu mun heppiin, 1v. jälkeenkin, minä taas en tästä tykkää, se haluaa että nain pohjaa, mää taas en tykkää, sen pipari on paljon paremman tuntuinen heti sisääntulon kohdilta. Jos ois pieni, niin ei menis tunto seksistä mieheltä heti kun nainen hinaa pepusta itsensä sisään syvemmälle. Ja oisko sen pimpsa liian tiukka muutenkin, nyt on mennyt maku seksiin kokonaan, masturbaatio tuntuu paremmalta kuin pipari.
 
Jingle bells
Minusta pieni pippeli on vaihteluna ihan hauska juttu. Kun yleensä "itse täydellisyys" miehillä on aika isot jotain 18-22 cm, eiväthän he muuten uskaltaisi ravintoloissa lähestyä niin rohkeasti, niin on välillä kiva iskeä rumempi yleensä ylipainoinen mies joilla usein on 10-15 senttinen heppi. Saa tehdä enemmän työtä työntöihin vastatessa että tuntuu ja tämähän on hyvää treeniä ja tuntuu ihan kivalta. Komeiden täydellisten miesten isot kalut taas usein sattuvat kovassa nylkytyksessä.
Sopii mullekin, yleensä pieni pili antaa upean nautinnon anaalissa ja liukuu edes takas helpommin kuin isompi kalu. Molemmat siis käy, isot ja pienet, riippuu omistajan taidosta miten niita vehkeitä osaa käyttää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä