Pieni pili vaihteluna hyvää

  • Viestiketjun aloittaja Karoliina O.
  • Ensimmäinen viesti
Rekku
Sopii mullekin, yleensä pieni pili antaa upean nautinnon anaalissa ja liukuu edes takas helpommin kuin isompi kalu. Molemmat siis käy, isot ja pienet, riippuu omistajan taidosta miten niita vehkeitä osaa käyttää.

Missä näitä jingelpelssejä oikein kasvaa ?
Tuo on ihan totta, että peppusseksissä pieni kalu on ylivoimainen, paksuun parruun verrattuna.
Mutta että daami halaisi uusintaa, niitä ei joka kesä löydy:)

Omistajan taito ? Onko tosiaan taitava pienikaluinen yhtä haluttu seksikumppani, kuin taitava jättikaluinen ? Ja päinvastoin, tumpelo jättikalu on yhtä vastenmielinen seksikumppani, kuin tumpelo pikkunakki ?
Kumpikin käy ? Siis, paremman puutteessako ?
 
Viimeksi muokattu:
googoo
Eiköhän sen huomaa jokainen ihan yksilöllisesti. Naisten värkkejä on yhtä monta erilaista kuin on naisia: joillekin toisen mielestä pieni voi olla juuri sopiva, toisen mielestä sopiva taas voi olla liian iso. Naiset (ja varmaan miehetkin) huutelevat kovasti kookkaiden kalujen perään, mutta varmasti on yhtä paljon myös niitä, joille sellaiset aiheuttavat kipuja eivätkä miellyttävää yhdyntää. On vaan ilmeisesti epämuodikasta tai -seksikästä sanoa, että normaalin mitoissa oleva vehje on loistava.
 
Joku
Mulla on ideaali-pippeli. Lepotilassa taskukokoinen, erektiossa melkein 15 cm. Kaikki ovat kiittäneet jotka ovat pyörtymättä kestäneet, ja ilotalossa saa ilmaisen uusinnan seuraavana päivänä.
Jos joku on väittänyt pieneksi, niin mulla on näyttää "Kutka"-kirjasta leikattu etukuponki jota näyttämällä minulla onkin 25 senttinen penis!
 
Vaihtelua
Sopii mullekin, yleensä pieni pili antaa upean nautinnon asopivanaalissa ja liukuu edes takas helpommin kuin isompi kalu. Molemmat siis käy, isot ja pienet, riippuu omistajan taidosta miten niita vehkeitä osaa käyttää.
Jos nuorella on sopivan kokoinen, 15cm niin annan naida takapuoleenkin. Kyllä kiihottuu kun 30v nuorenpi poika antaa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
M 60
Jos nuorella on sopivan kokoinen, 15cm niin annan naida takapuoleenkin. Kyllä kiihottuu kun 30v nuorenpi poika antaa kunnolla.

Runkkasin kyrpääni pystyyn,ihan kunnon seisokkia ei tullut ja mittaamaan.
Olen ollut siinä luulossa ,että omistan ison,vaimon mielestä ja ennen vaimoa aika isonnalla otannalla.Oi kun iso ja mahtavaa tuntuu hyvältä jne.
No pituus oli 14 cm ja ympärysmitta 14,5,tulipa pettynyt olo.
Ehkä kyrpäni paksuus ja kunnon erektio saa sen näyttämään isolta,eli kyseessä näköharha ?
Varmaan myös kyrvän paksuus pillussa saa sen tuntumaan isommalta kuin onkaan.
 
Viimeksi muokattu:
pieni hepuli
Minusta pieni pippeli on vaihteluna ihan hauska juttu. Kun yleensä "itse täydellisyys" miehillä on aika isot jotain 18-22 cm, eiväthän he muuten uskaltaisi ravintoloissa lähestyä niin rohkeasti, niin on välillä kiva iskeä rumempi yleensä ylipainoinen mies joilla usein on 10-15 senttinen heppi. Saa tehdä enemmän työtä työntöihin vastatessa että tuntuu ja tämähän on hyvää treeniä ja tuntuu ihan kivalta. Komeiden täydellisten miesten isot kalut taas usein sattuvat kovassa nylkytyksessä.

mä,vaikka oon mies! oon sitä mieltä,että ei se koko,vaan kahden ihmisen yhteinen ja rehellinen sexi on sitä parasta! mitää sanoa mistä itse tykkääää ja pyytäää sitä! ps.oon itse onnellinen "pieni munanen" heppu ,mut homma toimii!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä