Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Katsoin sitä lapsena tai nuorena, nyt tyttöni 9 vee on jonkin verran katsonut sarjaa. Se on kyllä aika liikuttava. =)
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Katsoin sitä lapsena tai nuorena, nyt tyttöni 9 vee on jonkin verran katsonut sarjaa. Se on kyllä aika liikuttava. =)
Onko tässä joku kidnappausjuttu menossa? *moikkaa samalla* =)
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kidnappaus? Öö, ai siinä sarjassa vai? Minä en ole itse katsonut sitä nyt ollenkaan,en jouda koko television ääreen edelleenkään... =) *Taisi mennä jotain ohi... :ashamed: *
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kidnappaus? Öö, ai siinä sarjassa vai? Minä en ole itse katsonut sitä nyt ollenkaan,en jouda koko television ääreen edelleenkään... =) *Taisi mennä jotain ohi... :ashamed: *
Oi sorry, ajattelin että olet kotosalla ja lapsesi sitä katsoo nyt, mutta herranen aika, koulussahan lapset ovat*ihan kellopöllönä* Näyttäisi, että käsikirjoittaja on jo lähtenyt alkuperäisen tarinan tieltä jonnekin ihan muualle =)
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kotosalla kökin (pitäisi siivota..), ja muksut ovat koulussa.
Onko siinä siis jotain uusia juonenkäänteitä eikä niitä vanhoja uusintoja??!!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kotosalla kökin (pitäisi siivota..), ja muksut ovat koulussa.
Onko siinä siis jotain uusia juonenkäänteitä eikä niitä vanhoja uusintoja??!!
En osaa sanoa, en muista kovin hyvin lapsuudesta sarjaa, kirjat paremmin. Tämä vaan näyttää ihan vieraalta mitä kirjoihin tulee =)
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Pitäisi varmaan divarista hakea niitä kirjoja hyllyyn (pari taitaa ollakin jo), jos tyttö innostuisi vaikka kirjojakin lukemaan.