Pieni vihjailu aina kannattaa :D

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Mä tossa kattelin noita lompakoita ja iskin silmäni guessin lompakkoon. No sit aloin miettimään et onks turhan kallis kuitenkin lompakoks jne.
No tirppa kulki kertomassa mitä haluaa ja mä vastasin vaan et joo äitikin haluaa Guessin lompakon :xmas:
Mies sit kysymään et saaks sellasia sit tästäkin kaupungista? minä: Juu saa
mies: No mitä ne sit maksaa?
minä: siinä 100 paikkeilla kai suunnilleen.
mies: No mitä sä sit mietit? Hae sellanen sit kun mieles tekee, mä jo ajattelin et se on jossain LV:n yms hinnoissa...

Nyt mä pääsen "puhtaalla" omallatunnolla shoppaamaan itselleni lompakon :laugh:
Hyvä työnjako meillä, mies tekee töitä ja mä tuhlaan :whistle:

Miehet. :heart:
Meillä on Guessin outlet tuossa naapurissa, en tiedä missä hinnoissa ovat kun en ole vielä ehtinyt käymään. Mutta joku päivä ajattelin käydä itsekin hakea sieltä lompakon ja uuden laukun. Harmi ettei meillä mies ymmärrä mun tarpeita. :D

[QUOTE="vieras";22150170]Miehet. :heart:
Meillä on Guessin outlet tuossa naapurissa, en tiedä missä hinnoissa ovat kun en ole vielä ehtinyt käymään. Mutta joku päivä ajattelin käydä itsekin hakea sieltä lompakon ja uuden laukun. Harmi ettei meillä mies ymmärrä mun tarpeita. :D[/QUOTE]

Mä suunnittelin et seuraavalla visiitillä mutsin luo niin voipi olla et käyn kääntymässä siinä teidän naapurissa :D
Mies kun ei mielellään mua Ikeaan päästä ostamaan ainakaan mitään kokoomista vaativaa :) niin sit vaihtoehtosesti laukkuostoksille :laugh:
Mies ei ymmärrä mun kanailua, mut sanoo vaan aina et jos haluut niin sen kun :heart:

Yhteistyössä