Pieniin päin viim. 2014 loppuvuodesta

  • Viestiketjun aloittaja ems
  • Ensimmäinen viesti
ems
Hei, ollaan miehen kanssa nyt ruvettu puhumaan perheenlisäyksestä ja muusta mukavasta.. Haluaisinkin kysyä (vaikka olen lukenut aiheesta jonkinverran), että miten helpottaa raskaaksi tulemista, ovulaatiotesteillä?

Toki minulla on tällähetkellä vielä aikaslailla ylipainoa (E-pillerit lihottivat atjuttomasti, mutta ei tullut siinä vaiheessa mieleen, kun ei koko vartalopeiliä ollut, että on tullut hirveesti lisää painoa.. sitä vaan ajatteli, jos yhden koon isommat housut joutu ostamaan, että no yks koko isompi vaan ja sillon, ykskaks vaan tajusi, kuinka järjettömästi painoa oli tullut lisää), mutta nyt olen saanut laihdutettua jo 25 kiloa ja kyllä tiedän, että mitä normaalipainoisempi on, niin tulee helpommin raskaaksi..

Siis mä kyselen vasta asiasta ja olen suunnitellut, että vasta joulun aikoihin rupean yrittämään raskautta, mutta jos aikasemmin sattuu onni potkaisemaan, niin ei haittaa.. Tähtäimessä tosiaan on pikku prinssi tai pikku prinsessa viimeistään 2014 loppuvuodelle eli en vielä hätäile kyseisellä aiheella.. Haaveilen vasta :)

Mutta kertokaa toki, että kun rupean yrittämään, että kannattaako ovulaatiotestejä tehdä ja mitä tuosta pitää tietää tai no, mikä se suurinpiirtein kuukautiskierron kohtaalla on, kun kannattaa tehdä (olen kyllä joskus jostain lukenut, mutta ei satu nyt mieleen tupsahtamaan)?

Lisättäköön, mulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset.. ja ikää tällähetkellä 21 tammikuusta täytän taas vuosia..

Kiitos jo etukäteen vastanneille :)
 

Yhteistyössä