Pienin kulli jota olet nainut

  • Viestiketjun aloittaja pili
  • Ensimmäinen viesti
Slide
Ukko se on tuokii kyselijä! Mitä sie sillä tiijolla tiet? Jokkaine immeine on ihan omalaisesa. Työ yritätte tunkee kaikkija pillulehtilöitten muottiin. Pysyköön veitikat pöksyssä sie et sillä tiijolla sua ku villoja ja vihtoo. Tielä mollaatte kahtokee vuan ommii housuloita!
 
Slide
Kuuleha sie! Mie en mittää perusta noista ukkoloihe vehkeistä. Piä asia on jotta suapi tarpeesa hoitoo. Nuo teijän mittajutut on iha hitosta! Mie jos ruppeesin mittoomaa vehkeitä ni joha miule variksettii nauras. Nyt naureksiivat teile. Työ ootta hupiporukkoo koko sakki. Mitä työkii saisitta aikaseksi jos käyttäsite johonnii muuhun tonki ajan. Ei ois lamoja eikä köyhyyttä. Herrat vuan pippelijjään mittailoo. Voe hitto!
 
pippeli
Minulle sattui taannoin, muutama vuosi sitten. En nyt tarkoin muista oliko talvi vai kesä vai liekö syksy synkkä ollut.
Muistaakseni olin melko selvinpäin, en kuitenkaan vesiselvä, muutaman kaljan olin juonut. Stringini olivat kosteana kun baarissa bongasin tämän urhean miehenkörilään. Aikamme siinä jurnuttelimme baaritiksillä ja hän aloitti jo kopeloida minihameeni alta stringin narun välistä kosteana odottelevaan pimsukkaani. En ole aivan varma vai olenko ehdottiko hän vai minä vai baarinpitäjä lähtöä panolle jonnekin en ole aivan varma minne, mutta lähdettiin kuitenkin. menimme bussilla, taksilla tai jalan en ole aivan varma, mutta hotellihuoneeseen päädyttiin. En ole aivan varma olimmeko sängyssä, lattialla vai vessan lattialla.
Silloin sain sitä, en ole aivan varma oliko se pienin vai vielä pienempi, mutta pili se kuitenkin oli.
 
Ansku
Se pienin...
Kymmenisen vuotta sitten tapasin kiinnostavan oloisen miehen, juttu luisti, yksi asia johti toiseen ja lopulta toisen makuuhuoneeseen. Päästiin sitten niin pitkälle että kädet hamusivat toisen jalkoväliä. Oma käteni kurotteli kohti sitä mistä miehillä hepin yleensä löytää, mutta tällä kertaa käteni osui pelkästään kiveksiin. Olin jo spontaanisti huudahtamassa, että eihän täällä ole mitään, mutta sain onneksi nielaistua sanani. Miehen kiihottumisen edetessä jonkinlainen pili sieltä pallien seasta nousi esiin, ehkä jotakuinkin minun pikkusormeni tai nimettömäni kokoinen.

Eihän sellaisesta seksistä mitään tule, niin pienellä vehkeellä. Kuitenkin tämä mies väitti, että hänellä oli lapsia. Ihmettelen vaan millä ihmeellä ne oli siitetty.

Ja sitten joku vielä kehtaa väittää, ettei koolla ole väliä. Hah. Kyllä jossain tulee raja vastaan, joskus liian pieni vain on aivan liian pieni.
 
homoäijä
kerra ku olin homobaaris ni sielt tuli joku äijä homoilemaa siihe ja sit siit lähettii vessaa ja sit koskettelin vähä sen kullii mut miettisi et ei tääl ees oo mitää :D mut oli siel sentää sit sellane varmaa 5cm ja paneskeltii siin sit kuiteki mut ei se mitää parasta ollu :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D
 
niinpäsjoo
Hiukan pitempi kuin peukun ensimmäinen nivel, mutta pikkuisen paksumpi. Voi se olla, että se olisi jo ollut liian pieni yksistään, mutta mies oli muuten ihanan aktiivinen ja kiihkeä... se taisi yhdyntäkin mennä niin, että hän vain liikutteli elintään vaon päällä ja klitoriksen päällä ja siis varsinaista yhdyntää ei juuri ollut. Mutta kukapa ei siitä juuri pitäisi, että mies tekee kaikkensa, jotta naisen on hyvä ja keskittyy yhdyntään kaikista vähiten!

Yhden illan juttu kuitenkin, mutta ihan positiviinen sellainen.
 
Tullimäen tuomo
Hiukan pitempi kuin peukun ensimmäinen nivel, mutta pikkuisen paksumpi. Voi se olla, että se olisi jo ollut liian pieni yksistään, mutta mies oli muuten ihanan aktiivinen ja kiihkeä... se taisi yhdyntäkin mennä niin, että hän vain liikutteli elintään vaon päällä ja klitoriksen päällä ja siis varsinaista yhdyntää ei juuri ollut. Mutta kukapa ei siitä juuri pitäisi, että mies tekee kaikkensa, jotta naisen on hyvä ja keskittyy yhdyntään kaikista vähiten!

Yhden illan juttu kuitenkin, mutta ihan positiviinen sellainen.
Mitalli tälle miehelle:)
 
Viimeksi muokattu:
onnistuva Nainen
Pikku nakilla ei tee yhtään mitään! Kyllä munan pitää tuntua ja sillä pitää päästä kunnolla pohjaamaan niin että se tekee gutaa....aijai sentään miltä se tuntuu kun vähän kipeetäkin tekee kun on NIIN IHANA MELA MIKÄ TUNTUU! Rakastan sellaisia munia eli ei kiitos mitään pikku pilejä!
 
jaaxx
Minulla oli mies, jolla oli pieni muna. Sen voin sanoa, että pienimunaisten miesten ei tarvitse hävetä kokoaan, täytyy vain löytää kumppani, jonka kanssa sovitaan yhteen.

Minulla vain on keskimääräistä pidempi emätin ja olen aina tiennyt, että saan paremman orgasmin yhdynnässä. Nyt tajusin, että se johtuu siitä, että miehen peniksen kärjen pitää osua oikeaan kohtaan emättimessä, siis klitoriksen takaosaan, jotta voisin laueta kunnolla. ja hänellä ei nyt vain ollut ulottuvuutta tarpeeksi.

Sain kyllä orgasmit tämänkin miehen kanssa, mutta en niitä voimakkaita ja tästä oli seurauksena sitten 24/7 panetus ja märkyys. Siitä en tykännyt, että koko ajan tykytti alapäässä.

Sain koko ajan pelätä, että kondomi luiskahtaa päältä enkä toisaalta voinut oikein liikuttaa omaa lantiota, jotta olisin voinut ohjata penistä osumaan paremmin oikeisiin kohtiin, sillä silloinkin oli vaara ulosluiskahduksen ja kondomin irtoamisen.

24/7 pentuksen hyvä puoli oli kyllä se ettei tasan tarkkaan tarvinnut liukkaria missään vaiheessa, huono puoli oli 24/7 panetus. Se on todella ärsyttävä olotila, kun tekee mieli laueta kunnolla mutta se ei vaan onnistu. .


Uskonkin vanhojen kamasutra o-ppien pätevän tässä asiassa: paras sesuaalinen nautinto syntyy kun sukupuolielimet sopivat toisilleen. (ja seksuaalisen nautinnon saamistavat toki myös)


Tuon pienen peniken kanssa stimulaaito selvästi keskittyi enemmän emättimen alaosiin ja suuauakolle ja klitoriksen ulkoisiin osiin ja oikein hyvin. Plussaa oli miehessä se, että hän ei välittänyt siitä, että hänellä on pieni penis, hän oli opetellut käyttämään sitä eikä juurikaan muutenkaan ollut kärsinyt koskaan seksin puutteesta ja satun tuntemaan yhden hänen exänsä, joka koki, että tuon miehen kanssa oli parasta seksiä ikinä,joten tiedän ettei mies vain puhunut lämpimikseen. Ja sain minäkin orgasmeja hänen kanssaan, en vain niitä parhaimpia. Ei tullut mitään traumaa, enkä aio jatkossakaan kysellä miehen mulkun kokoa ennen seksiä, sillä oikeat asiat selviää sitten kun ajellaan ja kokeillaan. (aikoinaan kun käytin pillereitä, oli seksuaaliset halut aika laimeita, uskon, että sinä aikana tuonkin miehen kanssa olisin saanut kunnolla orgasmeja, nyt luomuna sitten omat hormonit selvästi määrää enemmän)
 
Muigevaan
Pienin on ollut pikkurillin kokoinen tumman miehen vehje. Kokemus n. 30 miehestä joiden vehkeistä 2 ollut tosi pieniä ja pari tosi valtavia - muut eli suurin osa siltä väliltä.
 

Yhteistyössä