Pientä veristä vuotoa oviksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nyt omalla nimellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei nyt omalla nimellä

Vieras
Hei,

oviksesta on muutama päivä (vain 3 -4pv - ehkä, en ole ihan 100% varma oviksen ajankohdasta) ja nyt on tullut tänään hieman veristä vuotoa; siis tosi tosi vähän.

Mitähän tämä nyt on? Se kiinnittymisvuotokin kai on tosi harvinaista ja pitäisi tulla myöhemmässä vaiheessa? Argh, sekoan - mistä tällaiset välivuodot voivat olla oireena? Minulla ei ikinä ole ollut tuhrua ennen menkkoja (joiden pitäisi alkaa vasta vajaan parin viikon päästä) eikä välivuotoja. Onko tämä joku hormonihäiriö?

Täällä pähkäilen myös että voiko ovis tuottaa jonkunlaista pientä vuotoa.. Vai olisiko kyse siitä niin kovasti toivotusta kiinnittymisestä. Ovista en tässä kierrossa tikuttanut, joten se on voinut olla jo n.5 päivää sitten, kuitenkin viimeistään eilen/tänään, harvoin kierrot sen pidemmäksi venyvät. Aiemmin tapahtuneeseen ovikseen viittaisi myös tämä tänään alkanut rintojen kipeytyminen joka alkaa yleensä 3-5 päivää oviksesta ja jatkuu menkkojen alkamiseen asti.. Vuotoa oli eilen aamulla, ensin muutama kirkas veriviiru normaalin valkkarin seassa, sitten hieman myöhemmin päivällä vaaleanpunertavaa vuotoa ihan vähän. Sen jälkeen valkkari palautui normaaliksi ja nyt ei ole ollut enää mitään normaalista poikkeavaa...

Eli, ovis vai kiinnittyminen vai jotain muuta? Kohtalotovereita...?

Hei,

sinulla ainakin nuo päivät täsmäisivät paremmin, kun eikös se kiinnittyminen tapahdu jotain 5-10pv:n kuluttua. Minulla on niin vähän aikaa oviksesta, että luultavasti tämä mulla on jotain tylsempää ja ikävämpää kuin kiinnittyminen.

Oon nyt googella ja eri palstoilla etsinyt tietoa kiinnittymisestä enkä kyllä enää jaksa omalla kohdallani siihen uskoa..lähinnä nyt mietin, että mistä tää tuhru (jota siis tuli yhtenä iltana oikeastaan) on merkkinä.

Mutta hurjasti peukkuja sulle, että olisi kiinnittymistä ja olisi kiva kuulla miten kävi.

Älä nyt heitä kirvestä kaivoon. Voihan olla että sulla on se ovis ollut päivää tai paria aiemmin kuin oletat.. *ajattelee positiivisesti* Mäkin olen yrittänyt hakea tietoa tosta kiinnittymisvuodosta, mutta jotenkin tuntuu että se on kuitenkin niin harvinainen ilmiö että siihen ei jaksa uskoa.. Pitäisi kysellä tuolta odottajien puolelta, voisi löytyä kokemuksia..

Minäpä palailen kertomaan kun selviää että miten käy.. ;)

Toivotaan parasta meille molemmille, jos ei nyt niin ainakin jossain vaiheessa. *pitää peukkuja*

Minulla oli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa 6 päivää oviksesta ja nyt sitten tuli samanlaista vuotoa kun oviksesta 4 päivää. Ei koskaa aiemmin ole tullut eikä lapsen jälkeen...eli....? hui sentään :-)

Meinasin jo unohtaa että lupailin tulla kertomaan kun selviää..

Ei tärppiä tässä kierrossa, jotain muuta oli tuo mystinen vuoto. Parempaa onnea ensi kiertoon.

Onnea! Mulla pitäis alkaa menkat pian mutta kipuja ei vielä ole... saapa nähdä. Kyllä tuo kiinnittymisvuoto on mulla aika varma merkki, muutoin ei ole koskaan tullut.

Mulla tuli vajaan viikon päästä oletetusta oviksesta yhtenä päivänä rusehtavaa vuotoa. Sellaista tuhrumaista.

Nyt on menkat päivän myöhässä ja ohimeneviä nopeita kuukautiskipumaisia vihlauksia on nyt ollu torstaista asti. Olisikohan tuo munkin tuhru sitten ollut sitä...

Kirjoitin jo tuonne odottajien puolelle, mut kyselen josko täältä löytyisi sellaisia joilla kokemusta. eli ovis oli mulla 5.4 ja nyt ke eli 11.4 tuli vessassa käydessä paperiin pari tippaa verta. Voiko tuo olla sitä kiinnittymisvuotoa?? Jännittäväksi tämän tekee se, että olemme toivoneet lasta niin kauan ja ettei koskaan aiemmin ole ollut mitään vuotoa keskellä kiertoa... Mutta epäilyttää vaan tuo, ett onko se noin niukkaa se vuoto.. Siis pari tippaa?!?

Yhteistyössä