Pierut

  • Viestiketjun aloittaja Jo-Han
  • Ensimmäinen viesti
= O
En. Lasten kuullen juu... Taidan olla liian estynyt.

Omat vanhempani piereskelivät äänekkäästi ja naureskelivat asialle, joten eipä kotikasvatuskaan ole asiaan juuri vaikuttanut = D... Tai ehkäpä juuri siksi...

Mieheni päräyttelee mahtipierujaan melkein missä tahansa, eikä häpeä, mutta minä olen tämmöinen outolintu.

 
Joko taas?
No niin! Taasko väännetään ainakin sata viestiä pierusta. Mikään ei kiinnosta ellejä niin paljon kuin piereminen, paskantaminen, kuseminen/naisen ejakulaatio, pettäminen ja se kuinka usein toiset harrastavat seksiä.
 
Jorska
Porilaisten marssi on minun bravuurini. Varsinkin se kohta, jossa päräytellään synkopoituja tykinlaukauksia.
Kelpaisi siinä vaikka Halosen ottaa vastaan Kaartin Pataljoonan kunniakomppania meikämannen säestäessä!
 
MM-pieru
Mikä on pisin päästämänne pieru? Eilen hämmästytin itseni eräässä yleisessä vessassa. Onneksi vesihana valui ettei muut kuulleet tätä taidepläjäystä. Olin sellaisessa syöksylaskija-asennossa kun pissasin. Sitten alkoi tulla pierua. Sitä vain tuli ja tuli ja tuli. Välillä piti vetää henkeä ja pieru jatkui ja jatkui. Lopulta alkoi naurattamaan niin paljon että pieru katkesi. Kyllä harmitti. Mutta kyllä sitä pärinää ainakin 6 minuuttia kesti.
 
Flatula
Voi jehna,

Pistit paremmaksi. Mun täytyy vielä harjoitella, että pääsen tolle tasolle. Koitappa vielä minun mielikseni, pystytkö sammuttamaan pieraisemalla kynttilän, joka on huoneen toisessa päässä? Minulla se jää vielä lepattamaan...

Ehdottomasti paras ja puhtain saundi tulee mielestäni siitä, kun pieraisee linoleumilattialla nahkahame päällä. Kannattaa laittaa korvatulpat varmuuden vuoksi, ettei miehen tärykalvo puhkea.
 
massu32
Itse en piere miesystäväni kuullen, mutta hän kyllä päästelee minun kuullen. Ei se mua häiritse, mutta mä oonkin pieruhuumorin ystävä:D

Kerran vatsaani väänsi tosi kipeästi kun miesystäväni oli käymässä. Tiesin, että pieru helpottaisi oloa, mutta en kehdannut päästää. Kestin sitten sitä tuskaa. Kun mies lähti, menin vessaan ja päästin niin älyttömän pitkän pierun, että vessan ohi kulkeva kissani pysähtyi, ja kääntyi järkyttyneenä katsomaan:D Mua nauratti ihan kauheesti.
 
Pierutieteen kandi
Ns. noitapilli -pierut ovat hyvin pitkiä ja nimensä mukaisesti hyvin kimeitä. Ne saattavat kestää useita minuutteja.

Toisaalta moponkäynnistys -pierut on lyhyitä mutta tehokkaita ja muistuttavat mopon käynnistyksestä aiheutuvaa ääntä.
 
Vaimo
MIeheni pieree minulta salaa. Pyykkiä pestessäni näin jarrutusjäljet hänen kalsareissaan eikä sellaisia uria tule kuin kunnon pieruista. Olenkin ihmetellyt miksei hän koskaan vastaa pieruihini. Voisiko olla mahdollista, että hänellä on salapierutar?
 
Pieruperse
Mistähän johtuu, että voin olla pieremättä koko päivän, mutta kun mieheni tulee töistä kotiin, vatsaani kouraisee ja alkaa pierettää. Sitä tykitystä jatkuukin sitten pitkin iltaa. JOs menen ennen miestäni sänkyyn lukemaan tai täyttämään ristikoita, ei tule pierun pierua. Mutta kun mieheni tulee sänkyyn, alkaa peittoni alta tulvimaan paskanhaju. Tämä on meistä molemmista hyvin ikävää, mutta asialle ei voi tehdä mitään.
 
Outi
Aloimme eilen miettimään mieheni kanssa, että mistähän ihmiset keskustelevat ennenkuin alkavat nukkumaan. Ja antavatko hyvänyön suukon. Minä ja mieheni puhumme yleensä pieruista ennen nukahtamista ja pieraisemme hyvänyön pierut toisillemme. Se luo turvallisuuden tunteen.
 
Terapiaa
Miksi jotkut väittää, että piereskely on paha tapa? Miksi sellainen asia, mistä tulee niin kevyt ja hyvä olo, voisi olla paha tapa? Ihmisten ei tarvitsisi kärsiä vatsakivuista kun muistaisivat pierrä.
 

Yhteistyössä