Pierut

  • Viestiketjun aloittaja Jo-Han
  • Ensimmäinen viesti
äääk
Tänä aamuna ukko antoi oikeen kunnon herätyksen. Täysi minuutti persesooloa. Haju oli sanoinkuvailematon. Taidan alkaa harkita avio-eroa. Ukkokin kysyi että saitkos traumoja kun terävästi moisesta moukkamaisuudesta huomautin. Sika mikä sika.
 
pörinää N95
Alkuperäinen kirjoittaja Känny:
Osaako joku neuvoa, mistä voi tilata pierun kännykän soittoääneksi?
Noo, sehän on helppoa, nauhoitat vaan puhelimellasi (nykykapuloista tuo ominaisuus löytyy) törähdyksiä ja sitten valkkaat mielestäsi tilanteeseen sopivan siinä se.
 
Persekarva
ei tuo vielä mitään mun akka, veti paistinpannulla päähän meikäläistä kun pieraasin niin komiasti että tuli HILLE HOUSUU!!!!!! ja sano että tähän loppu meitän virsi.
 
ainokainen
Alkuperäinen kirjoittaja meikku:
Meillä oli myös tuolainen koira, jonka pierut olivat äänettömiä, mutta haisivat aivan järkyttävän pahalle. Pahinta oli, kun koira yleensä heti piertyään lähti pois paikalta ja jätti muut ihmettelemään, että kuka täällä haisee...
Koira on viisas eläin. Ei se halua omia karstojaan haistella vaan poistuu tyylikkäästi takavasemmalle ja jättää muut kärvistelemään käryihin.

 
jagjölkgdf
Alkuperäinen kirjoittaja Moona-Molluska:
Hei. Mun mies sai lääkkeeksi sitä rasvasiepparia ja otti sitä useita tabletteja päivässä. Kun lisäksi häntä vaivaa pierutauti, hän vaaleassa mersussa päästi turun turauksen, mutta nyt leivisikin oranssin värinen rasvapaska läpi housujen pikin mersun penkkiä.
Kun sitä mersua koetettiin jopa pesulassa pestä, ei paljon naurattanut vaan verhoilija joutui viemään koko penkin vertstaalleen.-Älä vaan pierase siellä odotellessas huusin perään ja mies siihen,että sitä penkkiä saa odottaa ainakin kuukauden. Oli muuten niin kaunis verhoilijanainen, että meinasi päästä pieru.
Mersumiehet on hienoa porukkaa :)
 
piuk
pakko peästellä, on nuita leäkkeitähi sen verran, että viime yö meni ihan ilimoja peästellessä, ei siinä ukko pärjeä ja koerahi on ihan höhlänä että miten teällä voe nukkuo.akkunat aoki ja töehin jatkammaan harjotuksie, että semmosta.
 
että silleen
kerran 69 asennossa sain akalta käryt silimään, oli lähellä että loppu touhut siihen.

Kerran minäkin bongasin baarista misun ja mentiin sen kämpille viettämään laatuaikaa.
Misukka ehdotti 69-asentoa ja sillähän mentiin, mutta kaksi kertaa misukka poltti käryt silmille ja silloin päätin, että seuraavia 67 kertaa en enää kestä. Panin housut jalkaan ja lähdin kotiin eukon viereen.
 
Viimeksi muokattu:
Salatuhnuttelijatar
Yleensä inhoan pieruvitsejä, pidän niitä ala-arvoisina, mutta täytyy myöntää että varsinkin tämän ketjun alkutörähdyksiä lukiessa tuli vedet silmiin hihitellessä.
Kotona pieruttelemme vapaasti koko perhe, paitsi vieraitten aikana yritän ehtiä vessaan tai pidättää. Joskus pääsee vahinko, mutta ne ovat yleensä aina äänettömiä, tosin enemmän tai vähemmän haiskahtavia. Sitten yritän vain toivoa ettei kukaan arvaa että se olin minä.

Kerran työpaikalla kun meillä oli toimistossa paljon porukkaa paikalla pomo mukaanlukien, minua alkoi pieruttaa ja pidätellen menin vessaan. Mutta enpä ehtinytkään perille vaan käytävässä kajahti sellainen paukkutörähdys ettei ikuna ole moista kuultu. Ja perästä alkoi kuulua hihittelyä. Arvatkaapa oliko noloa palata takaisin, kun ketään muita ei liikkunut käytävillä silloin että olisi ollut epäilyksiä kuka sen teki!
 
sordiinolla
ehkä tuo miehesi muhkea baritonitöräys on liian komea verrokki? pitäisi olla ihan oma itsensä ja suhautella omalla tyylillään, eikä liikaa miettiä mitä muut ajattelee.
 
joo.
No niin! Taasko väännetään ainakin sata viestiä pierusta. Mikään ei kiinnosta ellejä niin paljon kuin piereminen, paskantaminen, kuseminen/naisen ejakulaatio, pettäminen ja se kuinka usein toiset harrastavat seksiä.

Olen huomannut saman. Pierusta, miehen peniksen pituudesta, kusemisesta ja paskantamisesta, pettämisestä ja seksistä näyttäisi olevan eniten ketjuja. Mitä se kertookaan suomalaisesta sivistyksestä ja kiinnostuksen kohteista??
 
Viimeksi muokattu:
ainokainen
Parisuhde on vakava vasta sitten, kun pystyy häpeilemättä pieraisemaan toisen aikana.
Mulla ei tämän määritelmän mukaan ole ollut yhtään vakavaa parisuhdetta. Aina olen pidätellyt pieruja. Siksiköhän suhteeni eivät ole edenneet alkua pidemmälle?

Mietin juuri eilen illalla sängyssä piereskellessäni, että miten mahtavaa onkaan olla sinkku. Ei tarvitse pakarat kireänä pidätellä koko yötä, vaan rennosti päästellä menemään ja tuuditella itsensä uneen mahtavien fanfaarien säestyksellä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä