Pihahousut vähän pyöreämmälle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rudebox
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rudebox

Jäsen
12.11.2006
657
6
18
Mistä mä löytäisin hyvät farkut tms jotka ei kiristä vyötäröltä? Mielestäni kaikki housut, jopa verkkarit on niin tiukat vyötäröstä. Mun tyttö ei ole ihan laiheliini vaan hiukan vauvanpyöreä vielä (3,5v) ja on todella vaikeaa löytää sopivia housuja. Monet ovat tosi low wheist tyyliä myös, eli kun hän istuu esim hiekkalaatikolla peppuvako näkyy. Ja hirmu pitkät lahkeet usein myös!
Apua! Mistä mä löytäisin hyvät normihousut! :flower:

Jaa, minusta kun tuntuu että kaikissa housuissa on aivan liian väljä vyötärö! Ja sit on kiristysnyörit jotka ei jousta. Hip hei, arvaa avaako lapsi ne narut joka kerta ku käy vessassa, no ei, sit ne on solmussa ja vaiks mitä..
Lahkeet sentää ok. Mutta matala vyötärö lienee joku muotivillitys. Ne kaikki on matalavyötäröisiä ja sit vako vilkkuu verrkareissaki!

Mä tein hiljattain löydön kirppiksellä. Hyväkuntoiset, vähän vanhempaa mallia (tuotemerkistä päätellen) olevat farkut, jotka istuu tosi hyvin hieman rotevalle lapselle. Olen ihmetellyt kaupoissa näitä matalavyötärö-housuja. Ne ei sovi ollenkaan minun lapselleni.

Henkkamaukalta ollaan ostettu esikoiselle housuja. Ihan kangashousuja vaan, mutta vyötäröllä on resori. Kolmosellakin on kivat housut (esikoisellekin pitäis tämmöset ostaa..), pehmeää farkkua =)
DXL705_58488_D0845_99_9999.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Jaa, minusta kun tuntuu että kaikissa housuissa on aivan liian väljä vyötärö! Ja sit on kiristysnyörit jotka ei jousta. Hip hei, arvaa avaako lapsi ne narut joka kerta ku käy vessassa, no ei, sit ne on solmussa ja vaiks mitä..
Lahkeet sentää ok. Mutta matala vyötärö lienee joku muotivillitys. Ne kaikki on matalavyötäröisiä ja sit vako vilkkuu verrkareissaki!

No niitä housuja mun eteen ei olisi sattunut jotka olisi väljät vyötäröstä! Minkä merkkiset ne on?
Ja se matala vyötärö-villitys on ihan hullua. Eihän ne varmasti ole edes mukavat päällä..

Jesper Juniorin housut on munkin mielestä tosi leveitä vyötäröltä. Meillä ongelma päinvastainen, eli tuppaavat olemaan liian löysiä vyötäröltä, vaikka niissä ois ne kiristyskuminauhatkin..

HMän housut on niin tiukat jo valmiiksi vaikkei kiristä edes narua:(. Samoin Lindexin ja Kappahlin housut. Säästääköhän ne kangasta vai mikä siinä on?
Mistä niitä Nova Star-farkkuja saa?

pisti silmää et pihahousut ja sit kuitenki tarvis olla farkut??ei meil o lapset koskaa farkuis pihal leikkiny eikä leiki....viel mennää vk-haalaril/takki-housut yhdistelmäl ja kesällä sit collegehousuis/shortseis!

Kaverin lapsi on pyöreä ja kuulemma Adidaksen verkkarit ovat löysää mitoitusta. Jos siis verkkareita olet vailla. Ja monissa housuissa on säädettävä vyötärönauha, siis sisällä sellaiset napit. Omalla pojalla on päinvastainen ongelma eli pitää olla säätövaraa pienemmäksi ja silloinkin ne ovat hyvät. Henkkamaukan houisissa näitä on ollut ainakin 98/104 koossa vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja nuttura:
pisti silmää et pihahousut ja sit kuitenki tarvis olla farkut??ei meil o lapset koskaa farkuis pihal leikkiny eikä leiki....viel mennää vk-haalaril/takki-housut yhdistelmäl ja kesällä sit collegehousuis/shortseis!

No farkut tai kangasta, samettivakokangasta... verkkarit päästää niin helposti kosteutta läpi ja ei kestä kulutusta oikein.
Nuo säädettävät vyötäröt olisi ihan jees jos löyytäisin jotkut jotka ei oleisi "väljänäkin" niin tiukat...

Stokka myy Bogia, jossa myös kaikissa malleissa muistaakseni säätönauha vyötäröllä.. En sitten tarkemmin ole katsellut, onko ne muuteskin väljempää vaiko tiukempaa mallia..

juu, siis novat ehdottomasti parhaat, kerta kaikkiaan mä olen kyllästynyt siihen peppuvaon vilkkumiseen.. ja ei ne tosiaan ne säädettävät vyötärötkään auta, jos se löysimmillääänkin kiristää, ei se säätövara siinä kumminkaan kovin monta senttiä ole..

Yhteistyössä