Pihaleikkejä/kisailuja aikuisten ja lasten kesken..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elina

Vieras
Auttakaas nyt kiltit minua vähän kun lyö pää ihan tyhjää. Minun pitäisi suunnitella kesän liikuntakoulua varten eka päivä, johon vanhemmatkin osallistuu. Elikkäs ideana olis, että vanhemmat saisivat lasten kanssa leikkiä tai kisailla parina lapsen kanssa. Ja jotain hauskoja, kepeitä ja helppoja juttuja pitäisi olla, että kaikille tulis hyvä mieli.
Oon nyt selannu leikkikirjoja läpi vaikka kuinka ja yrittäny googlettaa, mutta kun en keksi oikein mitään hakusanaakaan...
Siis tyyliin jotain pussijuoksua tms. hassua, mutta tuo ei vaan onnistu ku olis nimenomaan ideana parin kanssa tehdä.. Ja sit jollain vanhemmalla voi olla kaksikin lasta.. Ja ikähaarukka n. 4v. ylöspäin..

Heitelkää mitä vain vinkkiä tai ideaa, voin sitten kehitellä ja jalostaa eteenpäin =)

Vinkatkaa pliis jotain.. Siis ei tarvi mitään monimutkaista olla, mut jotain mistä saisin vähän juonen päästä kiinni.. Mietin ilmapallojakin, jos niillä jotain keksis.. Mut mikä olis sellaista että ne äiditkin tykkäis..

Onnistuisko huutoviesti? Tasavertaisesti sekä lapsia että aikuisia joukkueisiin. Ideana juosta niin pitkälle kuin ääntä riittää. Eli ensimmäiset lähtevät juoksemaan samalta viivalta, huutavat ja juoksevat niin pitkälle kunnes tarvii vetää uudelleen henkeä. Pysähtyy siihen ja seuraava jatkaa samalla periaatteella siitä eteenpäin. Lasten rinnalla voi juosta aikuinen kaverina.

Hei tosi hauska! Tuo vois olla kiva, vois vanhemmatkin huutaa oikein keuhkojen pohjalta =) Just jotain tuollaista helppoa ja hassua kaipailen!

Mut mitenkähän muuten käy ku se kenttä on asuntoalueen keskellä.. Häiriintyyköhän naapurit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei tosi hauska! Tuo vois olla kiva, vois vanhemmatkin huutaa oikein keuhkojen pohjalta =) Just jotain tuollaista helppoa ja hassua kaipailen!

Mut mitenkähän muuten käy ku se kenttä on asuntoalueen keskellä.. Häiriintyyköhän naapurit?

Noo, eiköhän sitä ääntä maailmaan mahdu. Eikä tuo viesti nyt tuntikausia sentään kestä :)

Meillä on aina juhannuksena perinteiset olympialaiset kisapasseineen.Lajeina mm tikanheito,vanteen pyöritys,trampoliinilla hyppely,renkaiden heitto,petankki yms.Suoritukset merkitään kisapassiin.

Yhteistyössä