Pihallani on joku! (Jatkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tein siis aiheesta aloituksen Vauvalle. Jatketaan keskustelua täällä, kun av-palsta meni kiinni klo 23. Näin ikkunasta valoa ja kuulin auton äänen! Tässä hyppäsin jo sängystä ylös ja laitoin valot päälle. No kuulin sitten kuinka auto kaasutti pois. Adrenaliini vaan jyskyttää suonissa. Soitin miehelle ja hän vain rauhoitteli.
Mies tulee huomenna lapsien kanssa vasta joskus kymmenen aikaan!! Miten kestän siihen asti??!! Varmasti soitan 112 jos jotain vielä tulee! Vaikka tuskin sieltä apua ehtii paikalle ajoissa jos on oikeasti tilanne päällä. Kylmää ajatellakin miten yksin sitä loppujen lopuksi on. Huh.

Jestas kun myötätunnosta (-kauhusta) sydän paukuttaa, vaikka itse olen kotona kovetun vahtikoiran ja perheen kanssa.

Mitkä on tunnelmat nyt?
Löysitkö käden ulottuville jotain turvaksi tai saitko itsellesi seuraa?

Jestas kun myötätunnosta (-kauhusta) sydän paukuttaa, vaikka itse olen kotona kovetun vahtikoiran ja perheen kanssa.

Mitkä on tunnelmat nyt?
Löysitkö käden ulottuville jotain turvaksi tai saitko itsellesi seuraa?[/QUOTE/]
Otin neuvosta väärin ja kiersin talon (sisältä) pesäpallomaila kädessä. Mitään ääniä ei kuulunut kunnes näin keittiön ikkunasta etäisesti jotain tummaa (hahmon?). Kuulosti kuin se olisi juossut metsään päin ja sitten ei näkynyt enää mitään. Olin taas aivan sydän kurkussa!!! Kiitos myötätunnosta. ☺❤ En enää kestä tätä piinaa!! Istun varmaan aamuun asti sängyn laidalla pesismaila kädessä.

Soita 112:een ja kerro tiedoksi.
Poliiseja on kuitenkin yöllä liikkeellä, niin tietävät vähän millä suunnalla varkaat liikkuu. Ainahan poliisi pyytää tiedotteessaan heti soittamaan 112:een.

Nyt on varkaiden kulta-aikaa. Ihmiset on mökeillä, lomilla, Poissa kotoa, ja jo kun on pimeetä on helppo mennä pihoihin.

Meiän alueella käytiin tällein samanlailla su-ma yönä. Parin kilometrin säteellä lähti useampi skootteri ja kevari pihoista. Ja rivit tiesivät tarkkaan missä ollaan kotona ja missä ei. Esim pyörä haettiin 3 talon pihasta ja vietiin 7 talon pihaan jossa pyörää oli yritetty käynnistää. 5::ssa oltiin kotona, 7:ssa poissa (1/2 autosta kyllä oli pihassa).

Soita 112:een ja kerro tiedoksi.
Poliiseja on kuitenkin yöllä liikkeellä, niin tietävät vähän millä suunnalla varkaat liikkuu. Ainahan poliisi pyytää tiedotteessaan heti soittamaan 112:een.

Nyt on varkaiden kulta-aikaa. Ihmiset on mökeillä, lomilla, Poissa kotoa, ja jo kun on pimeetä on helppo mennä pihoihin.

Meiän alueella käytiin tällein samanlailla su-ma yönä. Parin kilometrin säteellä lähti useampi skootteri ja kevari pihoista. Ja rivit tiesivät tarkkaan missä ollaan kotona ja missä ei. Esim pyörä haettiin 3 talon pihasta ja vietiin 7 talon pihaan jossa pyörää oli yritetty käynnistää. 5::ssa oltiin kotona, 7:ssa poissa (1/2 autosta kyllä oli pihassa).
Joo, tämä olisi varmaan järkevää.
Aloittaja

Jos asuntosi on "ihmisten ilmoilla" niin todennäköisempää on, että poliisit voisivat käydä ajelemassa sillä alueella, jos soitat 112 numeroon.

Onko kukaan läheinen puhelimella tavoitettavissa juttuseuraksi?

Vastaisuuden varalle lainaa tutuilta koira(iso) kaveriksi, kun yksin yövyt :)

Meillä varkaat ja hiipparit koiran äänen kuultua lähtisi hippulat vinkuen käpälämäkeen....

Kokeile saatko kännykällä ja kaiuttimella toistettua koiran ääntä!!

"angry dog barking" haulla löytyy hyviä ja tähän lisäät vielä oman huudon, kun komennat koiraa olemaan hiljaa :D

Jos itse kuulisin tuollaista haukuntaa ja emännän komentohuutoa, en kokeilisi onneani :giggle:

Jos asuntosi on "ihmisten ilmoilla" niin todennäköisempää on, että poliisit voisivat käydä ajelemassa sillä alueella, jos soitat 112 numeroon.

Onko kukaan läheinen puhelimella tavoitettavissa juttuseuraksi?

Vastaisuuden varalle lainaa tutuilta koira(iso) kaveriksi, kun yksin yövyt :)

Meillä varkaat ja hiipparit koiran äänen kuultua lähtisi hippulat vinkuen käpälämäkeen....

Kokeile saatko kännykällä ja kaiuttimella toistettua koiran ääntä!!
On aika syrjässä. Olen siis mökillä. En aio yöpyä täällä enää yksin! Tuskin tulen tänne muutenkaan vähään aikaan. Soitin jo miehelle, hän rauhoitteli minua. Pelottaa yhä! Tosi hyvä toi koiranhaukuntaidea! Kiitos! ☺❤

Aamu alkaa kohta sarastaa, toivottavasti saat nukuttua hivenen.
Kerro kuulumisia sitten, kun olet selvinnyt rankasta yöstä ja univajeesta :)

Outoa kuinka jännitys välittyy kaksplussan mitäs nyt- ketjun välityksellä :D Itse sydän pamppailen luin tilanteesta ja jos olisin ollut yksin kotona, olisin säikkynyt omaa varjoanikin :LOL:

Ap täällä. Heräsin siis tuossa kymmenen aikaan kun mies lapset tulivat. Olin nukahtanut tabletin ja mailan kanssa. Mies sanoi että paikallisradion mukaan alueella on liikkunut varkaita lähiaikoina. Tuossa on myös aika iso metsä vieressä ja täällä päin on viime vuosina tehty hirvi- ja jopa karhuhavaintoja. Valvoin siis todella pitkään, en enää uskaltanut päivittää tänne mitään kun valvoin ikkunasta pihapiiriä. Mitään ihmeellistä ei enää kuulunut, jotain perus eläinten ääniä. Aamu alkoi jo sarastaa kun rentoudun sen verran että nukahdin.

Nyt kun perhe on asettunut taloksi ollaan syöty ja käyty tapahtunutta läpi. Yksin ja pimeässä asioilla on kyllä taipumus saada suhteettoman suuret mittasuhteet. Mutta ette uskokaan millainen helpotus oli saada läheiset ihmiset tänne! Huh huh. Ihan hirveä yö! Tänne en kyllä yksin enää tule. Kiitos teille tuesta. ☺

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ensi yönä tietysti pösilöt yön häiriköt kokeilevat onneansa uudestaan. Laittakaa ansalangat laulamaan ja varustautukaa koko perheen voimin hyökkäykseen :D
Kajarit valmiina toistamaan koiran haukuntaa ja emännän ulvontaa :giggle:

Tämä on helppoa täältä ihmisten ilmoilta huikkia ja tsempata. Oikeasti sinun saappaissasi olisin viime yönä saanut slaagin :p

Yhteistyössä