Piika-asu, naiset kertokaa ja miksei miehetkin

  • Viestiketjun aloittaja Piika (joskus)
  • Ensimmäinen viesti
Piika (joskus)
Minkälainen olisi hyvä piikatytön asu ja mistä sellaisia vaatteita voisi löytää? En hae mitään seksiliikeistä löytyviä "ranskalaisen piian" asua vaan haluaisin löytää / koota sellaisen vanhanaikasen piika-asun. Vähän siis ehkä niinkuin ruotsalaisen maitopiian asun tai vastaavan.
 
vakoilia
Minä näin meidän naapurin vain esiliina sen päällä ja palveli sen ukkoa, ja kun sen ukko nosti muijaltaan esiliinaa yläs. siellä oli munat eli ne olivat homo pari.
Tämä tapahtui 80 luvulla eli ei eilen.
 
"poika"
Minä olin mun äitini ja ison siskoni lelu. Eli tekivät mitä heille mieleen tuli. Ja ne
keksi me tarvitsemme piian vahtimaan meidän kakaroita. ja multa vaatteet pois päältä sekä naisilla oli hauskaa kun mulla sojotti se yksi kovasti. Meidän omamme
14v poika nauroi äitini mulle ja sitten ne vakavoituivat uudestaan. Mulle siskoni housut koipiini niissä oli pitsiä jos oikein muistan, Mutta väri oli pantteri eli vaa-
leen punainen. Ei mun mieleeni mutta ei ne mun mieli pidettäni kysellyt. Sitten äitini liian pieni hame mulle ylle ja lopuksi pusero. Sitten tuolille istumaan ja mun
meikkaus oli heillä mielessä. Sen jälkeen mulle sievät kenkät jalkaani ja keittiöön
odottelemaan isääni kotiinsa. Isäni tuli aikanaan ja äitini kertoili että hän on pal-
kannut uuden lasten hoitajan ja piian meille. Tules lyyli paikalle ja minä isäni eteen ja niiasin kun äitini käski mun niin tehdä. Isäni vain tuijotti minua ja sitten
nosti multa hameen helmaani yläs päin. Se näki ne mun alkkarini ja isäni kiskas ne alas. Jumalalle kiitos on munat vielä tallella pojalla. Kaikille nauru maittoi ja jälkeen päin ollaan tämä kerrottu monelle ihmiselle.
 

Yhteistyössä