Hae Anna.fi-sivustolta

Piika-asu, naiset kertokaa ja miksei miehetkin

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Piika (joskus), 12.02.2009.

1. Piika (joskus) Vierailija

Minkälainen olisi hyvä piikatytön asu ja mistä sellaisia vaatteita voisi löytää? En hae mitään seksiliikeistä löytyviä "ranskalaisen piian" asua vaan haluaisin löytää / koota sellaisen vanhanaikasen piika-asun. Vähän siis ehkä niinkuin ruotsalaisen maitopiian asun tai vastaavan.

2. *Sonja* Vierailija

kirpputoreilta löytää usein kaikkea kivaa :)

3. yksi asu, Vierailija

http://www.leilakoo.net/pages/muut.php

4. kanssa, Vierailija

http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=1906

5. Mekkoilija Vierailija

Olisi ihanaa piilota jollekin rouvalle. Mekko ja iso esiliina ja huivi päässä ja kaulalla.

6. vakoilia Vierailija

Minä näin meidän naapurin vain esiliina sen päällä ja palveli sen ukkoa, ja kun sen ukko nosti muijaltaan esiliinaa yläs. siellä oli munat eli ne olivat homo pari.
    Tämä tapahtui 80 luvulla eli ei eilen.

7. "poika" Vierailija

Minä olin mun äitini ja ison siskoni lelu. Eli tekivät mitä heille mieleen tuli. Ja ne
    keksi me tarvitsemme piian vahtimaan meidän kakaroita. ja multa vaatteet pois päältä sekä naisilla oli hauskaa kun mulla sojotti se yksi kovasti. Meidän omamme
    14v poika nauroi äitini mulle ja sitten ne vakavoituivat uudestaan. Mulle siskoni housut koipiini niissä oli pitsiä jos oikein muistan, Mutta väri oli pantteri eli vaa-
    leen punainen. Ei mun mieleeni mutta ei ne mun mieli pidettäni kysellyt. Sitten äitini liian pieni hame mulle ylle ja lopuksi pusero. Sitten tuolille istumaan ja mun
    meikkaus oli heillä mielessä. Sen jälkeen mulle sievät kenkät jalkaani ja keittiöön
    odottelemaan isääni kotiinsa. Isäni tuli aikanaan ja äitini kertoili että hän on pal-
    kannut uuden lasten hoitajan ja piian meille. Tules lyyli paikalle ja minä isäni eteen ja niiasin kun äitini käski mun niin tehdä. Isäni vain tuijotti minua ja sitten
    nosti multa hameen helmaani yläs päin. Se näki ne mun alkkarini ja isäni kiskas ne alas. Jumalalle kiitos on munat vielä tallella pojalla. Kaikille nauru maittoi ja jälkeen päin ollaan tämä kerrottu monelle ihmiselle.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri