Hae Anna.fi-sivustolta

Piikki varpaassa?

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Helmi, 15.06.2005.

1. Helmi Vierailija

Hei!
    Heräsin tänä aamuna inhottavaan uneen! Uni: Kihlattuni ja minä olimme etelässä lomalla ja istuimme rannalla isojen kivien päällä aivän veden tuntumassa. Tunnelma oli oikein mukava, uittelimme varpaita vedessä ja juttelimme. Yhtäkkiä huomasin että oikeanjalan isovarpaaseeni oli tarttunut vihreäälevää ja kun otin levän pois niin isovarpaassani törrötti noin 10cm suuruinen kaksihaarainenpiikki(luunvärinen). Nostin jalkani vedestä kivelle ja vetäsin piikin pois. Vetäsyn jälkeen minua rupesi huimaamaan, en kyennyt puhumaan, en kuulemaan, enkä liikkumaan. Kihlattuni puhui minulle soittaessa kenties apua, mutta en ymmärtänyt häntä ja lopuksi näin vain mustaa, johon heräsin.

Mitä uneni siis voisi tarkoittaa? En pelkää neuloja ja ainoa pelkoni kohde on ampiaiset. Kiitos jos joku vastaa!

2. Omenapuu Vierailija

Hei Helmi!

Lähes kaikki terävät esineet, piikit, naulat yms. ovat miehen sukupuolielimen symboleita. Ukkovarvas on myös maskuliininen, kuvaa ehkä sulhastasi. Niin, mitenkähän tämän nyt sanoisi, viitaten unen tunnelmaan, onkohan sulhasesi riittävän rehellinen? Et ymmärtänyt häntä?

Tämä nyt tuli näin äkikseltään mieleen...

Lämmöllä,
    Omenapuu

3. Helmi Vierailija

Heips Omenapuu!
    En oikeastaan kuullut sulhastani ja unessa hän puhui enemmän puhelimeen kuin minulle, katsoi kyllä koko ajan minua? Välimme ovat oikeastaan etääntyneet viime aikoina, minun osaltani, ehkä kaipaan henkistä yhteyttä sillä hänelle on vaikea puhua rankoista asioista. Ehkä en siis todella ymmärrä häntä, vaikka olemme olleet yhdessä 6-vuotta. Kaipaanko siis huomiota?

4. Omenapuu Vierailija

Hei Helmi!

Oikoshan niin, että sinä tunnet, että sulhasesi on piikki
    sinun lihassasi (tämä on sanonta), haluatko irtiottoa?

Omenapuu

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari