Piilareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nella

Vieras
vaikka optikolla kävinkin, niin unohdin kysyä, et voiko piilareiden kanssa esim pestä kasvot jos silmät on (luonnollisesti) kiinni?

Entä voiko nukahtaa vaikka päikkäreille piilarit päässä?

Sit kävi mielessä, et miten esim uimahallissa...voiko piilareita pitää siellä? Se olis vaan niin paljon kätevämpää kun mulla niin huono näkö ja lasit tooooosi hankalat...

tietämätön kyselee...:)

no mä käyn piilarit päässä suihkussa, otan päikkärit, meen uimaan jne. jne. kyllähän nuo silmät joskus tuntuu hieman hiekkaisilta tai suikussa tuntuuvat kuivuvan (siis etteivät kunnolla aukee), voi se olla vaarallista, mutta en jaksa niitä poiskaan ottaa, ja käytän päivälinssejä. (onneks kohta pääsen eroon koko huononäköisyydestä niin ei tarttee näittenkään kanssa väsätä)

Alkuperäinen kirjoittaja nella:
vaikka optikolla kävinkin, niin unohdin kysyä, et voiko piilareiden kanssa esim pestä kasvot jos silmät on (luonnollisesti) kiinni?

Entä voiko nukahtaa vaikka päikkäreille piilarit päässä?

Sit kävi mielessä, et miten esim uimahallissa...voiko piilareita pitää siellä? Se olis vaan niin paljon kätevämpää kun mulla niin huono näkö ja lasit tooooosi hankalat...

tietämätön kyselee...:)

Olen käyttänyt piilareita nyt reilut 20 vuotta. Voi nukkua piilarit päässä ja kasvotkin voi pestä sekä käydä sanassa ja suihkussa. Saattaa tosin kuivahtaa, jos ovat kosketuksissa normaalin veden kanssa. Itse laitan piilarit aamulla päähän ja illalla nukkumaan mennessä pois. Hyvin kaikki toimii.

Yhteistyössä