En saanut sitä pois ja siellä se on nyt ollut vuorokauden. Pitääks mennä poistattaan vai oottelen vaan? Ei mitenkään häiritse, mutta tunnen et siel se on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nään joo, kun oikein kiskon yläluomea niin, että silmämunan ja luomen väliin jää rako, mutta en yllä kiskoon pois. Oon yrittänyt ujuttaa sen alemmaks hieromalla ja silmätipoilla mut siel se vaan sinnikkäästi pysyy.
Vanupuikolla oon kans koittanut, mutta en vaan osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus:Ei kun jätä sinne vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nään joo, kun oikein kiskon yläluomea niin, että silmämunan ja luomen väliin jää rako, mutta en yllä kiskoon pois. Oon yrittänyt ujuttaa sen alemmaks hieromalla ja silmätipoilla mut siel se vaan sinnikkäästi pysyy.
Vanupuikolla oon kans koittanut, mutta en vaan osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kokeile pinseteillä tarrata siihen
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Plaah, kai se on huomenna käytävä optikon kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Plaah, kai se on huomenna käytävä optikon kautta.
Ei kun tk:seen lääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Jahas, Majuri ehti jo poistaa loistoehdotuksensa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samu:Mä luulin kerran että toinen piilari oli pudonnut tai jotain, mutta myöhemmin se sitten löytyi just luomen alta...valui vaan esiin sieltäen tuntenut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja samu:Mä luulin kerran että toinen piilari oli pudonnut tai jotain, mutta myöhemmin se sitten löytyi just luomen alta...valui vaan esiin sieltäen tuntenut mitään.
Siskolle kävi niin, että tuli baarista kotiin ja kännipäissään luuli ottaneensa piilarit pois. Viiden päivän päästä toinen sitten valui esiin.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Jahas, Majuri ehti jo poistaa loistoehdotuksensa.![]()
Onneksi mustat voivat korjata hävyttömyytensä
Alkuperäinen kirjoittaja samu:mutta ei kai silmille käynyt mitään?