Piimää pimppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiivatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita mielummin maustamatonta jogurttia. Ajaa saman asian ja helpompi levittää. Mutta jos väkisin piimää haluat käyttää, niin mene kylppärissä laittaisin ilman muita vaatteita kun pikkarit ja laittaisin terveyssiteen pikkareihin.

Jos sulla on pesuvati johon sun peppu mahtuu(kun en tiedä minkä kokoinen olet) lorauta siihen sitä piimää ja istu pyllylles. 15-30 min suurinpiirtein. Huuhdo haalealla vedellä, älä lämpimällä koska se kiihdyttää bakteerien lisääntymistä. Mulla auttoi ENNEN kun pääsin apteekkiin hakemaan sitä Canestenia.

mieluummin kokeilen ensin kotikonsteja. on kuitenkin sen verran lievää vielä.. on niin paljon lääkeaineyliherkkyyksiä mulla etten niitä ihan ensisijassa halua käyttää.

Mä menin pöntölle istuun ja mukista sivelin kädellä alapäähän. En sisälle työntänyt ja se kutina jota halusin lievittää olikin ulkosynnyttimissä. Ehdin kokeilla myös turkkilaista jogurttia ja se oli parempaa. Laitoin myös kestopikkuhousunsuojan ettei piimä päässy päällyhousuille :D

Täällä eilen tuskailinki hiivani kans ku kokeilin gyno-daktarinia ja se oli ihan kamalaa. Nyt canestenilla mennään ja vielä vähän kutisee mut helpottanu jo onneks. Siis ihan kauhee vaiva tuo hiiva!

Yhteistyössä