Hae Anna.fi-sivustolta

Piimaxin teho

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä hiusongelmia, 27.03.2006.

1. hiusongelmia Vierailija

Onko piimaxilla oikeasti vaikutusta hiusten ja kynsien kasvuun ja vahvuuteen? Imeytyykö se todella? Haiseeko se ""valkosipulille"" kuten joku sanoi?
    Eli jätänkö sen purkin sinne hyllylle vai ostanko?

2. jätä Vierailija

Itse olen syönyt Piimaxia sun muita vastaavia tuotteita ilman näkyviä tuloksia. Mun mielestä tuote ei haise valkosipulilta vaan levältä. Monipuolisella ruokavaliolla saat avun ongelmiisi. Luin jostain, että viimeisimmän tutkimuksen mukaan vitamiinit imeytyvät parhaiten ruuasta (verrattuna pillereihin)

3. bansku Vierailija

Olen syönyt pari purkkia erilaisia piimaxeja, myöskin ilman näkyviä tuloksia. Lähinnä ajattelin kynsien kasvua näitä hankkiessani, mutta eivät ne sen enempää/nopeammin/vahvemmiksi ole kasvaneet kuin tavallisestikaan. Suosittelen siis myöskin jättämään hyllylle, jos tuloksia haluat. Tuskin niistä kuitenkaan mitään haittaakaan on, jos haluaa kokeilla.

4. nona Vierailija

jostain muistan lukeeneeni että piimaxien teho näkyisi vasta kunnolla n. puolen vuoden päästä, tosin tästä en ole ihan varma. Olen noita harkinnut ostavani, mutta jos eivät kerta toimi olllenkaan.

ja laitan vielä tämän tähän ketjuun kun en viitsi aloittaa uutta:

Minulla on nimittäin älyttömän hauraat kynnet, osa niistä on myös pehmeitä, osa suht kovia, mutta kaikki liuskoittuvat pahasti. Olen kokeillut varmaan kaikkia kynnelle laitettavia aineita mitä kaupoista saa, mistään ei ole ollut apua.

Osaisitteko sitten neuvoa jonkun (syötävän) aineen joka tekisi kynsistä paremmat jos kerta tuo piimax ei auta?

5. ei heti Vierailija

Ei kait se nyt heti näy, sillä vaikuttaa vain siihen joka on vasta kasvamassa, ne näkyvillä olevat kynnet ja hiukset on jo kuollutta, niihin ei enää voi vaikuttaa kun pintakäsittelyaineilla näennäisesti parantaa. Esim pitkähiuksinen saa odottaa montakin vuotta ennenkuin latvoissa huomaa, ja jos kynnnet kasvaa millin pari kuukausitahtia, niin kyllä siinä menee helposti se puolikin vuotta ennenkuin vaikutuksia alkaa huomata. Eihän ne kynnet sieltä alhaalta lohkea.

Itse huomasin kyllä vuosien saatossa eroa, ei nyt järisyttäviä, mutta kuitenkin. Hajuhaittojen takia vaan pitää pitää taukoja ja unohdin aloittaa uudelleen. Pitkällinen käyttö kun aiheuttaa toisille aivan (puhtaudesta riippumatta)mielettömän pahan hajuista hikeä. Jossain sanottiin että on toi piimaa kun puskee läpi kun ei enää imeydy, en tiedä, mutta haisee kuitenkin.

6. pello Vierailija

Äitini on syönyt piimaata yli kymmenen vuotta ja ei kuulemma huomaa mitään eroa kynsissä tai hiuksissa (samanlaiset heikot kynnet kuin mulla). Syö sitä kun se kuulemma auttaa niveliin..
    Taitaa olla aikamoista hömppää nuo tuotteet.

7. ä Vierailija

Huomaan kyllä eron kynsissä noin 4 kuukauden jälkeen, ne ovat vahvemmat. Mutta liuskottuvien kynsien syy on toinen, liuskottuvat kynnet tarvitsevat kosteutta ei kynnenkovettajia (ne kuivattavat minun kynsiä kamalasti). Hyvä käsivoide ja puuvillakäsineet yöllä voiteen päälle on parasta hoitoa.

8. m Vierailija

Biotiini, eli H-vitamiini on perinteisesti ajateltu olevan hius ja kynsivitamiini. Minulla kyllä kalkinsyönti näkyy kynsien vahistumisena aika nopeasti.

Solut rakentuvat aminohapoista ja rasvahapoista. Ja kyllä, kynnetkin ovat solukkoa :)

Kananmunaa syömällä 3 munaa/3krt viikossa saa katettua välttämättömien aminohappojen (proteiinien) tarpeen.
    VÄlttämättömiä rasvahappoja saa kalaöljystä, pellavansiemenistä jne.

9. Toimii Vierailija

Mä olen nyt neljä kuukautta syönyt, ja hiusten kasvu on ainakin kiihtynyt (piimax cee biotiinia syön). Juurikasvua joutuu paljon tiheämmin värjäämään ja kynnetkin on kasvaneet nopeammin. Etenkin varpaankynsistä huomaa, kun niitä on tottunut leikkamaan vain kerran kuudessa viikossa ja nyt kasvavat puolet nopeampaa.

Ruokakaupoissa ovat muuten paljon halvempia kuin apteekissa, mun purkki oli tarjouksessa marketissa 4,90 euroa ja se on nyt vasta lopuillaan. Halvempaa kuin sampoo käytössä, kannattaa kokeilla ainakin :)

10. Vividaa Vierailija

Vivida on todella tehokas ainakin kynsille, jos nyt haluaa oikeat kynnet kasvattaa. Olen napsinut välillä Imedeeniä ja välillä Vividaa, nyt viimeksi mainittua vasta toinen levy menossa ja eron huomaa jo kynsissä. Jotkut ovat kysyneetkin, ovatko nuo kynnet oikeat.

11. Tehosi Vierailija

Minulla Piimax kyllä tehosi hauraisiin kynsiin ja hiuksiin. Olen syönyt Piimaxia jo kolmisen vuotta enkä luovu siitä.

Kynnet on todella vahvat ja hiukset tuuhentuneet ja kasvavat nopeammin kuin ennen. Tämän on myös vakikampaajani huomannut. Myös moni ystäväni on saanut Piimaxista avun eli saattaa olla yksilöllistä tuo vaikutus.

Voithan syödä sitä vaikka puolen vuoden ajan ja kokeilla. Hetihän mikään aine ei voi vaikuttaa.

12. Riippuu täysin että minkä ravintoaineen puutteesta ongelmasi johtuu. Onhan normaaliravintosi tarpeeksi monipuolista? Tarkistele, jos sieltä päästä löytyisi puutteita.. Itsellä löytyi vino pino kun aloin miettiä syömisiäni.. ;) se on varmaan totuus, että koirat syövät omistajiaan paremmin, heh

13. Jenni Vierailija

Omalla kohdallani ei Piimax eikä Viviscal tai sinkki ole vaikuttaneet hiusten tai kynsien kasvuun tai vahvuuteen. Olen syönyt pitkiäkin aikoja, Viviscaliakin 6 kk, mitään vaikutusta en huomannut. Kallista vaan oli.

14. strixiä Vierailija

Kokeilkaa Strix Fortea (muistaakseni nimi oli tuo). Se on tarkoitettu väsyneille silmille, ja siinä on mustikkauutetta yms. Näkökykyni ei tietenkään parantunut, kun söin pari kuukautta Strixiä, mutta hiukset kiilsivät kauniisti ja kynnet kasvoivat vauhdilla.
    Toinen hyvä hiuksiin vaikuttava aine on kalanmaksaöljy. Sitä siis sisäisesti käytettynä. Mutta kalanmaksaöljyä ei kannata ottaa kesällä, ettei tule D-vitamiinin yliannostus.

15. Kalaöljyä Vierailija

Parasta, mitä minä olen tehnyt kynsilleni ja hiuksilleni, on kalanmaksaöljyn syöminen. Kynsien liuskottuminen loppui kuin seinään, ja hiukset ovat erittäin hyvässä kunnossa.

Lisäksi olen alkanut syödä pellavasiemenöljyä ja sinkkiä, joten vaikutusta voi olla näilläkin.

Suosittelen siis öljyhoitoa lämpimästi.

16. Sara Vierailija

Kuntosalilla käynnin aloitettuani n. pari vuotta sitten aloin myös lisäämään proteiinia ruokavaliooni. Huomasin että hiukseni vahvistuivat ja kynnet kasvavat vähän turhankin nopeasti...
    Piimaxit eivät todellakaan auta.

17. niinpä Vierailija

Tuolla jo joku sen sanoi, riippuu mikä puutos vaivaa. Eli tuskin sellaisen lisäravinteen syönti autaa, mitä saa jo muutenkin riittävästi ruokavaliosta. Monikin aine vaikuttaa kynsien ja hiusten hyvinvointiin, toisilla on puutosta piimaxin aineista toisilla taas proteiinin saanti on heikoissa kantimissa, jotkut saavat omega3 vaan kapseleista. Josko joku ei ole pitkälläkään aikavälillä saanut toivottua tulosta, ei silti auta tyrmätä koko valmistetta, kyseisellä henkilöllä ei vaan ollut puutosta juuri niistä aineista. Eli tuskin mikään näistä huono lisä on, ettei kenellekkään auttaisi.

18. asdfghjkl Vierailija

Hiukset oli menny aika huonokuntosiks ku niitä olin blondaillu aika tiuhaan tahtiin, ne katkeili aina kun niitä harjasin ja muutenkin oli vähän hamppuset. Ensin kävin kampaajalla leikkaamassa huonot latvat ja sitte aattelin alkaa syömään piimax ceetä. Nyt oon syöny sitä ehkä vähän yli kuukauden, ja nyt jo näkyy tuloksia. Hiukset ei katkeile enää kähes ollenkaan, ja kynnetkin alko yhtäkkiä kasvamaan vahvempina, ne ei lohkeile ollenkaan ja kasvaa nopeasti. Kaikilllahan piimax ei tietenkään vaikuta samalla tavalla, jollain ei ollenkaan. Ehkä nuorilla helpommin, ite oon vasta 14.

19. Ellliiina Vierailija

Itse aloitin kolme kuukautta sitten niinkutsutun "piimax" kuurin ja kyllä on auttanut hurjasti. Tuntuu että iho on paljon kimmoisampi ja ei kuvahdakkaan helposti, liekö piimaxin aiheuttamaa, mutta kynnet ovat vahvistuneet ja se on ihana koska ennen ollut suht, hauraat kynnet vaikka ovat aina kasvaneet nopeasti. Ja hiukset. Ne on omasta ja mieheni mielestä tuuheamman näköiset ja tuntuiset. Ja hiuksia ei enää lähde paljon ja pituuttakin on tullut suurin piirtein n. 3 cm kuukaudessa joka on huippua, koska ennen kasvoi tuskin senttiä. Suosittelen!

20. Utelias Vierailija

Moi! Olen aloittanut syömään piimaxia noin 2 viikkoa sitten ja mitään näkyviä tuloksia ei tietenkään ole vielä tai no ehkä 3 millin juurikasvu ja hiuksien sileys mutta... :) Te jotka käytätte piimaxia ja olette huomanneet sen vaikuttavan niin käytättekö piimaxia joka päivä ja monta tablettia otatte päivässä? :0 Olen siis 14 vuotias ja haluaisin vain tietää auttavatko ne todella. Ja te joilla piimaxit auttavat niin oletteko muuttaneet muuten elämäntapojanne? :)

21. Miekkis Vierailija

Superkiillon hiuksiin saa nestemäisellä piillä, se kyllä saa kiiltäväksi sitten KAIKKI karvat.

22. nortti Vierailija

Olen alkanut syömään piimaxia ja kyllä kynnet ainakin kasvavat nopeammin ainakin omasta mielestäni! :) Mutta auttaako piimax myös hiuksiin?? :0 Olen siis pääasiassa kasvattamassa hiuksia! :) Omani ovat nyt noin solisluuhun asti ja tavoite olisi lähes vyötärölle. Onko piimax siis tässä tapauksessa oikea tuote? Haluan kasvattaa hiukseni mahdollisimman nopeasti!!! :)

23. One of You T.L.K

Saadut tykkäykset:
    0

Tuota noin... Piimaxia pitää napsia säännöllisesti purkki tai kaksi, että auttaa. Meikäläisellä paperinohuet kynnet. Ja kun napsin piimaata, johan kynsiin tuli sitkoa. Mutta kun piimaxin lopetti, kynnetkin ohenivat entiselleen. Eli sitä piitä pitäs käyttää jatkuvasti, jos haluaa kynsistään vahvat. Vaikuttaa myös hiuksiin ja ihoon.
    Ei piimaxisissa valkosipulia ole.
    Kokeilemalla huomaat eron, mutta piimaata pitää käyttää säännöllisesti, että tuloksia näkyy!!!

24. One of You T.L.K

Saadut tykkäykset:
    0

Mulla alkoi taas kynnet ohentua, kuin hiuksetkin (ovat luonnostaan ohuet ja suorat), sitten hammas lohkesi - iikk...
    Äkkiä osatamaan Piimaxia
    Purkin kyljessä:
    Piimax C+biotiini
    Ainesosat vuorokausiannoksessa (3 tabl):
    Piimaata
    • 780 mg
    Kalsiumkarbonaattia
    Mangesiumkarbonaattia
    Fruktoosia
    Glukoosia

Askorbiinihappoa, jossa C-vitamiinia
    • 75 mg
    (94 %)*
    Kromitrikloridia, jossa kromia 50 KY/g (125 %)*
    D-biotiinia, jossa biotiinia 60 KY/g (120 %)*

* vrk:den saannin vertailuarvosta

Heti alkoi toimimaan, kynsiin tuli sitkoa ja tuntuu että hiukset kasvaa hurjaa vauhtia!!!
    Liekö osuus noilla sokerilla aineen imeytymiseen, mene ja tiedä. Mutta totuus on omalla kohdallani se, että ilman piitä en voi enää olla. Mm. hammaskiille vahvistuu, oma huomioni. Ja ripset räpsyttävät pitempinä kuin ennen....
    Joten, suosittelen kaikille Elleille piin käyttöä, muistakaa säännöllisyys. Ei auta, että muistaa ottaa joskus, vaan every day.

(KY= kansainvälistä yksikköä)

25. :PPPp Vierailija

mihin aikaan ruukaatte ottaa ne pillerit? kun netissä luki että 3 päivässä. otatteko kaikki kerralla vaiko aamulla,päivällä ja illalla?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri