Hae Anna.fi-sivustolta

PIINAILIJAT 2

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Fanny., 06.02.2008.

1. Fanny. Vierailija

No niin,täällä jatketaan juttua!Laitan alkuun tuon vanhan listan,että on jotain faktaa...

Fanny..........2.inssi.........8.2.
    Hilmaliina.....2.inssi.........9.2.
    Mimmuli.....4.inssi..........26.1.
    Misu.......välikierto.........30.1.
    ReNu..........1.ivf/icsi......30.1.
    Peppi......IVF tulossa.......
    Minni..........................
    Tinttis.....välikierto Clomeista
    Cactus.....IVF tulossa 3/4-2008
    Peppi.......IVF tulossa 2-3/08
    Jo75.......ICSI tulossa 2/2008
    Hansuliini81.....eka inssi 1/2008

2. falsetti Vierailija

Lisäsin vain omat tiedot loppuun..

Misu.......välikierto.........30.1.
    falsetti......1. ICSI.......rt. 06.02.

3. *misu* Vierailija

Misu....1.ICSI....punktio&siirto vko 7

Fannylla ja Hilmiksellä jännät päivät menossa...! Nyt niitä plussia kehiin!! :O)

(.) Huomenna toinen ultra, maanantain ultrassa nostettiin Puregonin annosmäärä 125IU:sta 150 IU. Huomenna meinaan sit kysellä tarkkaan montako munista on tulossa ja minkä kokoisia. Sen tiedän et vasemmalla niitä on vähemmän, oikealla puolella tuntuu jomotusta ja Puregon tekee mulle välillä huonon olon. Sellaisen kuvotuksen. Onko muille tullut vastaavia oireita Puregonista...?
    Huomenna selviää myös punktion ja siirron ajankohta. Palaan asiaan siis huomenna, kun pääsen ultrasta!
    Hyvää keskiviikkopäivää kaikille!! :)

4. Mimmuli79 Vierailija

Mimmuli.....hoitotauolla toistaiseksi

Olen pysytellyt täältä poissa, nuoleskellut haavojani ja yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun. Olen myös pohdiskellut jatkosuunnitelmia löytämättä mitään selkeää suuntaa. Pohdiskelu jatkuu...

Fannylla ja Hilmiksellä on kiivaat piinailut meneillään. Hienoa, toivottavasti molemmilla tärppää. Niin ja toivotaan myös falsetin testistä plussaa. Jännityksellä odotellaan tuloksia.

5. Mimmuli79 Vierailija

Olen pysytellyt täältä poissa, nuoleskellut haavojani ja yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun. Olen myös pohdiskellut jatkosuunnitelmia löytämättä mitään selkeää suuntaa. Pohdiskelu jatkuu...

Fannylla ja Hilmiksellä on kiivaat piinailut meneillään. Hienoa, toivottavasti molemmilla tärppää. Niin ja toivotaan myös falsetin testistä plussaa. Jännityksellä odotellaan tuloksia.

6. Jo75 Vierailija

Jo75.......1. ICSI, punktio&siirto vko7/2008

Tänään 8. piikityspäivä ja eilen huomasin ekan kerran että olo on vähän tukala. Ei nyt mitenkään hirveästi mutta epämiellyttävä olo on tuolla munasarjojen kohdalla. Hankin itselleni juuri kuntosalikortinkin ja eilen en voinut edes kaikissa laitteissa olla kun jomotti tuolla alakerrassa...

Ja Misu mulle on tullut pahoinvointia ja ihmettelinkin jo et tekeeks Puregon sen, mut näköjään jos sul on samoja oireita. Eilen oli ultra ja muniksia on kuulemma paljon mutta ehkä vähän pienen kokoisia vielä. Jatkan samalla annostuksella eli 150 IU perjantaille jolloin seuraava ultra. Mutta kuulemma maanantaina punktio ei ole vielä eli ehkä tiistai-keskiviikko.

7. *misu* Vierailija

Hyvin samoissa siis mennään, Jo75!! "Hyvä" kuulla et jollain muullakin on pahoinvointia Puregonista... Välillä ku rupee epäilemään, et kuvittelenko vaan... Odotan et tää piikittely olis jo ohi, menis vaan tää vko nopeeta.. Ei tää kyllä oikein herkkua oo, tänään pitää vielä ottaa mukaan Orgalutran, huoh... Muutenkin inhoon noita piikkejä..
    Kirjoittelehan Jo75 sit ultrakuulumiset!

8. Hilmis Vierailija

Fanny: joko testaat tänään? Innolla odotan peukut pystyssä tulostasi!!! Plussaapa sä ekaks niin mä tuun sit perässä :)

Falsetti: onko tänään testauspäivä?

(.) ei uutta, kaikenlaista tuntemusta on vatsassa, mutta niinhän mulla aina. Rintavarustus on kasvanut tuplaksi, yleensä ei näin, mutta eihän sekään vielä mitään kerro. Eilen oli ihan menkkaolo, joten... :( Näin viime yönä untakin, että täti tuli kylään, toivottavasti ei ollut enne... Huomenna odotan tätiä (tai tietty toivon että painuis hiton kuuseen!!!), viime kerrallahan täti tuli tasan 2 vkoa inssistä...

9. Tinttis Vierailija

Teillä muilla menee hommat hienosti eteenpäin ja pääsette tosissanne jännittämään. Mää täällä edelleen vaan oottelen näitä välikierron menkkoja. Nyt o jo kp 37 eikä menkkoja näy. Raskaana en ole, siitä olen suht varma. Menkkakipuja on kyllä ollut useana päivänä, limat on lisääntyneet ja kohdunipukkakin on alempana ja enemmän auki kun muutama päivä sitten. Mutta menkkoja ei vain kuulu, kiitos PCOn... Lämmöt on kyllä edelleen ylhäällä. Mietiskelen että pitäiskö aloittaa terolutit niin saisin niillä vuodon aikaseksi ja pääsisin clomeihin käsiksi. Muuten oottelen vuotoa vielä ens kesänäkin. Pitänee varmistaa raskaustestillä viimestään viikonloppuna ja alottaa sitten noi terot. Voi että tämä on ikävä vaiva tämä PCO. Tilasin pari kirjaa vähähiilihydaattisesta ruokavaliosta ja ajattelin jos vähentelis hiilareita ja kattois vaikuttaisko mitenkään. PCOlaisilla tämä saattaisi auttaa. Ainut ongelma on vaan että kun paljon urheilee, hiihtää ja lenkkeilee niin jos hiiilarit vähentää kovin alas niin ei kyllä jaksa tehdä mitään... No menkkoja odotellessa.
    Tsemppiä muille piinailuun. Toivottavasti mahdollisimman montaa teistä onnistaa tässä kierrossa.

10. falsetti Vierailija

Kävin siis eilen verikokeissa. Sain tänä aamuna tuloksen ja nyt olemme miehen kanssa sitä tässä pitkään sulatellut.
    Tuloksena siis plussa. Ensimmäisen raskausneuvolaajankin sain sitten samantien. Olen aivan kummissani. En voi uskoa tätä todeksi. Nyt alkaa sitten toisenlaiset pelot, johtuen aiemmista kokemuksista. Päätimme että nautimme nyt tästä niin kauan kuin sitä kestää.

11. Hilmis Vierailija

Paljon onnea Falsetille!!! Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin ja saatte oman vaavelin 9 kk:n päästä syliinne :)

12. Re Nu Vierailija

Kyselinkin falsetin fiiliksiä tuolla toisella puolella! Ihanaa,tosi paljon onnea, ÄLYTTÖMÄN HIENOA JA ANSAITTUA!!!

nauttikaa,kaikki sujuu varmasti hyvin!

13. Re Nu Vierailija

14. Tinttis Vierailija

Oikein paljon Onnea Falsetille! Aivan mahtava juttu =)

15. Mimmuli79 Vierailija

Hurjasti onnea falsetille! Nauttikaa tosiaan raskaudesta, vaikka se vaikealta voi tuntuakin. Turha kuitenkaan surra etukäteen mitään. Toivotaan oikein kovasti, että kaikki menee hyvin ja saatte oman käärön kotiin!

16. Caktus. Vierailija

Valtavan suuret onnittelut Falsetille puoliskoineeen!! Upea juttu!!! Ja yritä olla murehtimatta... tarrasukkia matkaan!

17. Fanny. Vierailija

Ihanaa,ketjun ensimmäinen plussa!!ONNEA Falsetti!!!Nyt vaan nautitte raskaudesta,kaikki menee hyvin!

(.)En siis vielä ole testannut,ei vaan hotsittanut!Paljon mielummin vaan odottaisin,että alkaako vai ei,mutta nyt ei auta marista.Tuloksen on oltava selvillä huomenna!Toisaalta huomenna on jo 15.päivä oviksesta,joten kyllä sen testin pitäiskin jo jotain näyttää (ostin clearbluen).
    Vatsassa on kaikenlaisia tuntemuksia(..varmaan johtuu lugeista),lämpö edelleen 37C (..ne luget ja flunssa)...tiedä häntä nyt sitten.Ei enää uskalla toivoa :-/
    Mutta tuo falsetin plussa luo kyllä toivoa kaikille!Huomenna pissin tikkuun :-D

Hilmiksellä kuulostaa hyvältä!Peukkuja!!!

18. Fanny. Vierailija

Muuten,te,jotka olette lugeja käyttäneet-tuleeko niistä finnejä vai onko nää ihan "omaa tuotantoa"?
    Se on nimittäin ainoa oire,jota ihmettelen.Normaalisti ei näpyn näppyä...

19. Hilmis Vierailija

Fanny: eikös nuo finnitkin ole ollut oireita monilla raskautuneilla??? Nyt on kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, kuulostaa tosi lupaavalta... Oireet on juuri "oikeita". Huomenna siis testaat? Lupaa tulla heti sitten kertomaan meille mitä tikku näyttää! Onnea!

(.) tänään on pitkin päivää ollut aika kivuliaitakin viiltelyitä ja pistoksia mahassa, MUTTA ne vaikuttavat ikävä kyllä ihan tätioireilta... :( Tosin mulla yleensä ei kipuja näin pitkään ole vaan tyyliin yksi viilto ja täti tulee :) Mutta pahaa pelkään ettei tosiaan oo onnistunut, vaikkakin jaksanhan minä toivoa niin pitkään kunnes toisin todistetaan!!!

20. Fanny. Vierailija

Hilmis;kiitos tsemppauksesta!Itse en kyllä usko,ennenkuin nään plussan tikussa :-D
    Ja sun on pakko testata lauantaina,koska muuten joudun viikoksi pimentoon eikä se käy ;-)

21. Hilmis Vierailija

Heh, täällä samaan aikaan näköjään... :) Luulen tosiaan että täti saapuu huomenna, mutta lupaan laittaa heti viestiä suuntaan tai toiseen :) Munasarjavihlonta on kyllä ihmeellistä, vois toivoa, että on lupaavaa, mutta en jaksa uskoa... paitsi ihan vähän vaan :) Plussaonnea meille molemmille!!!

22. Iirisrukka Vierailija

Moi kaikki, käynpä minäkin tässä ketjussa vähän piinailemassa!

Mahtavaa, että finnit vois olla "hyvä" oire! Just tuolla ivf/pas ketjussa näppyäni taivastelin. Fanny, mulla myös on luget, mutta en muista, että viime kerralla olis mitään näppyjä tullut, eli saas nyt nähä. Ei tosin koskaan ole plussaakaan tullut. Mulla on menossa 1 ivf:n 1 pas:n pp9 ja hermot on jo ihan riekaleina.

23. *misu* Vierailija

Paljon onnea falsetille!!! Antaa toivoa itsellekin! Hilmis ja Fanny sit seuraavat plussaajat!!?? :)

(.) Tänään ultrassa nostettiin vielä annostusta 200 IU Puregonia, punktio siirtyi ens keskiviikolle... Saapi nähdä kuinka monta saadaan..

24. Fanny. Vierailija

tein testin,negaa näytti,tiestysti.

25. Hilmis Vierailija

Olen pahoillani Fanny! Toivoin niin plussaa sinulle :) Mutta täti ei ole kuitenkaan vielä saapunut vai mitä, voisiko olla silti vielä toivoa? Haleja!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri