Hae Anna.fi-sivustolta

PIINAILIJAT 6

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Mimmuli79, 02.09.2008.

1. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo me käydään Felicitaksessa punktioissa ja siirroissa mut muuten omalla paikkakunnalla ultrissa ym. (Kotkassa)
    ...pakko oli vielä kolmas testikin tehä (acon) ja nyt oli aika selvä viiva jo...
    Kun ei vaan voi ottaa uskoakseen et vihdoinkin se sattuis omalle kohalle...
    Huh, huh kyllä ollaan ukon kanssa pyörällä päästämme kun ei lääkärikään kauheesti toivoa antanu "huonon" alkion takia.

2. Sannukka82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    minni* kiitos vastauksesta..kyllä joo huomenna (kp20) alkaisi sumuttelut. Ja menkka kierto mulla on n. 30 päivää . Ahaa, on se mukavaa et joku ymmärtää mis mennään. Tosiaan on vielä pallo hukassa, et kuinka tää homma oikeesti etenee. Kyllä nää asiat sillo tos alku syksystä käytiin läpi, mut enhän mä niitä enään muista :D. Sitä mäkin tossa laskeskelin, että ennen joulua pitäisi jo tietää yhtä jos toista, koska helsingin väestöliitolla alkaa 3 viikon loma tauko, joten hoidot ei sen kauemmin voi kestää.

3. milloin muuten hesan väestöliiton joulutauko alkaa? Mulle ei oo puhuttu mitään tauosta.. Höh..

Lillille onnittelut! :)

4. Fanny. Vierailija

ONNEA Lilli!!Kyllä tuohon täytyy jo uskoa,kun ei ole edes aamupissi :-D

5. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  6. minni* Vierailija

Onnittelut Lillille! :) Kyllä niillä huonoillakin alkioilla näköjään onnistutaan, hienoa!

Tuli muuten tosta joulutauosta mieleen, et en kyllä yhtään tiedä millon toi meijän poli lähtee joulun viettoon?! No, onneks voin käydä ultrissa väestöliitollakin (omalla kustannuksella), ku siellä punktio ja siirtokin tehdään ja se Turun väestöliitto on vaan kaks viikkoo joulutauolla (viikot 52-1). Eli mekin ehdittäis tekemään ivf ennen joulua. Toivottavast polilla suostuvat alottamaan hoidon heti seur. menkoista!

Onks muuten teillä paljon pikkujouluja tiedossa? Meillä on vaan ton paikallisen UA:n pikkujoulut ja sit kaveriporukalla, tai oikeestaan veneily-porukalla, pidetään pikkujoulukemut. Mun tai siipan työpaikan pikkujouluist ei oo viel tietoo.

Nyt takas töitten pariin...

7. Caktus. Vierailija

8. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos onnitteluista, ei tätä usko vieläkään.
    Soitin klinikalle ja sain veritestin huomiseksi. Tulos tulee sit torstaina eikä tarvi kärvistellä viikonlopun yli. Oireita ei oo vieläkään minkäänlaisia ja sekin on yks syy et on vaikee uskoa et olis raskaana.
    Minni kyseli pikkujouluista. Mulla on vasta työpaikan pikkujoulut tiedossa: saunomista, uintia (meressä), hyvää ruokaa, joulupukki ja lahjoja... Kavereitten kanssa ei oo mietitty vielä mitään...
    Nyt täytyy palata hommiin ku alkaa lapsukaiset heräilee päikkäreiltä.

9. Mariami Vierailija

Onnea Lilli!:) Toivotaan että kaikki menee hienosti.

10. Sandy78 Vierailija

Onnea Lillille!!! Toivotaan että verikoe näyttää oikein hyviä arvoja huomenna!! Tosi lohduttavaa kuulla että tosiaan sillä yhdellä ainoolla siirtoon selvinneellä voi onnistua!! Meillähän kans jakautumisessa on ollut se ongelma, tosin nyt Menopurilla saatiin vähän pidemmälle alkiot jakautumaan mutta kummallakaan kerralla ei mitään pakkaseen.. Upeeta mahtavaa!!

halit ja terkut kaikille piinistelijöille, mä oon yrittäny ajatella kaikkea muuta kuin tätä lapsettomuuttani nyt hetken aikaa ja siks en oo hirveesti linjoilla ollu mutta taustalla mukana koko ajan :) ens kuussa sitten VL:eek:on ensi käynnille, ja siitä se sitten taas lähtenee...

11. Fanny. Vierailija

Lillille vielä onnittelut,arvoja odotellessa!

(.)Itse kävin tänään hakemassa nenäsumutteet apteekista,viikon päästä sitten alkaa.Ajattelin vielä tarkistaa,että alkaako ne sumut aina kp21 huolimatta kierron pituudesta?!No,soitan kumminkin lääkärille vielä huomenna,kaiken varalta.Tuntuu hölmöltä,mutta mulla on ollut ihan kamalat ovisjomotukset+limat jo monta päivää,mutta väliäkö tuolla,kun kohta on tarkotus koko toiminta ajaa alas :-/ Hukkaan menee hyvä ovis :-D

Sandylle vilkutukset!Ei sitten enää nähdä klinikan käytävillä,mutta varmasti saatte hyvää hoitoa tuollakin!

caktus:mitä on oikein tekeillä "tiedät kyllä missä"??!!

12. Re Nu Vierailija

Lillille mielettömästi onnea! Toivottavasti veritesti tuo hymyn naamalle ja uskon tulevaan!!! Heti vaan kun uskallat niin liity meihin tuonne odotuspuolelle. Itsekkin siellä varmaan vielä muutaman viikon pyörin. (Laskettuun aikaan 24 päivää!!!)

Kaikille muille älyttömästi voimia ja mukavaa joulun odotusta.

13. Fanny. Vierailija

Mites Lilli,onko tulos jo tiedossa??Täällä jännään puolestasi...!

14. Caktus. Vierailija

Täälläkin odotellaan Lillin veritestin tulosta?!

Tämä napa kävi eilen kolposkopiassa, ja odottaa tulosta ensi viikkoon, pitääkö tehdä loop vai olisko se tässä.

Fanny, msn groups suljetaan, joten siellä ei tapahdu mitään, keskustelu siirtynyt toisaalle, etkö ole saanut sähköpostiin kutsua uuteen paikkaan? Jos et ole niin kerro, mä sanon modeille et kutsuu sut mukaan.

15. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sannukalle ja Fannylle tsemppejä sumutuksiin, toivottavasti ei tuu samanlaisia vaihdevuosioireita ku mulla. (ne meni kyllä parin viikon jälkeen ohi).
    Re Nulle jaksamisia loppuraskauteen, eipä oo enää paljon jälellä...

No joo päästetään teidät jännityksestä, sain just veritestin tulokset ja kyllä tässä raskaana ollaan...
    HCG oli 320, kuulemma hyvä, en tiedä noista arvoista. Onko jossain jotaa taulukkoo mistä näkis "normaali" arvot?
    Työkavereille en meinannu edes vielä kertoa, mutta eihän tätä naamaa saa pokerina pidettyä...
    Ukkokaan ei meinannu uskoa ku laitoin sille viestiä, kyllä tää sellainen yllätys oli.
    Oireita ei oo minkäänlaisia vieläkään...
    Ekan ultrankin sain jo 4.12 ja sit nähdään onko siellä elämää.
    Kyllä tulee pitkä taipale, aina on joku asia mitä saa jännittää (tuleeko folleja, hedelmöittyykö, jakautuuko, kiinnittyykö ja jos ni pysyykö kyydissä loppuun asti). Nyt jo epäilyttää et uskaltaako sitä nauttia raskaudesta, mä kun oon oikee hätäilijä-tyyppiä.
    Mut oon onnellinen et tulin raskaaks ja tiedän et meillä on se mahdollisuus edes.
    Kiitos kaikille tsemppauksista ja onnitteluista, ette uskokaan minkälainen henkinen apu teistä on ollu (tai just tehän sen tiedätte ku ootte kokenu tän saman). En todellakaan aio vielä kadota tai siirtyä odotus-puolelle, ei oo vielä sen aika. Oon takapiruna täällä piinailijoissa ja lähetän kaikille jaksamista ja positiivisia tuulia...

16. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Unohdin ihan kysyä et mitens Kinky cat jakselee. Sulla tais olla sama testipäivä ku mulla, miten kävi?

17. Epeli_ Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onnea Lillille tuolta naapuriketjusta! Olen seuraillut tätä ketjua. Meillä on samanlainen tilanne, siis plussasin viikko sitten 4. ivf ensimmäisessä tuoresiirrossa, kyseessä on elämäni eka plussa. Laskujeni mukaan mulla olisi nyt menossa rv5+3, enkä ole vielä uskaltanut iloita. Huolestuttaa, että jokin menee vikaan. Mitään oireita ei ole, se tässä eniten huolestuttaa. Vaikka tietysti ei kaikille tule niitä oireitakaan.

18. Caktus. Vierailija

19. Fanny. Vierailija

Onnea Lilli!Mun käsityksen mukaan tuo arvohan on ihan huiman hyvä!!Jos jaksat selailla taaksepäin ketjua,muistaakseni Sandy on laittanut jonkun linkin noista arvoista.Ja kait niitä googlettamallakin löytyy,mutta musta ihan turhaa,koska tuo niin hyvä!Onnea!!

Epelillekin kovasti onnea!

Caktus;suoraanasanottuna en ole ihan varma,olenko saanut kutsua :-D Jotain linkkiä yritin,mutten päässyt puusta pitkään...

20. minni* Vierailija

Onnea Lillille! :)

Nyt ei kerkee muuta, soon moro...

21. Sandy78 Vierailija

Onnea tuhannesti vielä Lilli, kyllä on tosi hyvä arvo sulla, ole huoleti! tossa sulle mielenrauhan saamiseksi arvot (kun ovulaatiosta 16pvää, eli ivf hoidoissa pp14).

http://fi.msnusers.com/PlussanneetLapsettomat/hcg.msnw

Vilkutukset kaikille !!! Fannylle paljon onnea ja jaksamista taas uuteen hoitoon!!

22. Sandy78 Vierailija

Kinky Cat, tulehan kertomaan kuulumiset... Vähän kurkin naapuriketjua (IVF) ja huomasin että olit testannu haalean plussan jo 9.11. !! Nyt heti tänne kertomaan tilannekatsaus!!! Saadaanko onnitella sinuakin ?

23. Sandy78 Vierailija

Hei vielä Sannukka ja muut! Milloin Hkin Väestöliitossa alkaa tuo joulutauko ? voi blääh, kolme vkoa, taitaa osua just siihen mihin itse punktiota laskeskelin... eli tammikuun alkuun,...

24. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    juu, hei vaan neitokaiset, ja Lillille sydämelliset onnittelut plussasta, eikö olekin mahtava tunne :)
    Itsellä myös plussa tuli aamutestiin, eli oikein iloiset fiilikset on..vaikka meilläkään kun se ainokainen ei ollut mitään priimaa mikä siirrettiin..nyt vaan jännätään että onko siellä asukkia, ultra jo 2 vkon päästä..huh..jospa ei liian aikaista olisi .

25. Sannukka82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    :) onnea vaan Lillille munkin puolesta. Ja kiitos tsempityksistä sumutteluun...ikävä kyllä hoitoa siirrettiin. Munasarjoissa oli näkynyt jotain jonka lekuri haluaa selvittää ettei se ole endoa tai jotain..tiedä nyt sitte. Kovin tyytyväinen en ole lekuriini..mutta mutta kaikkeen varmaan tottuu. Nyt tosiaan menkkojen alusta aloittelen e-pilsut josko se muutaman sentin mittanen kökkiäinen olisinkin vaan jokin harmiton. Joten odottelua ja odottelua edelleen. Joskus ens vuoden puolella sitte uudestaan tilannetta :( fiilikset ei oo kauheen korkeella tällä hetkellä. Toki jotain positiivistakin tietoa tuli. Mulle kun keväällä väitettiin etten ovuloi joten muuta mahdollisuutta ei ole raskaaks tuloon kuin IVF, mutta lekuripa totesi että ovulointi tässä kierrossa on tapahtunut :D. Mutta mutta, kyllä mä tänne vielä liityn KUNNOLLA!!

Tosiaan joulutauko,..hmm en tiedä mistä mihin, mutta ens vuoden puolella viikolla 3 hesan väestöliitossa alkaisi taas mahdollisien hoitojen anti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri