Hae Anna.fi-sivustolta

PIINAILIJAT 6

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Mimmuli79, 02.09.2008.

1. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo oli kyl aivan älyttömän tyhmä nainen suoraan sanottuna. Ei sitä paljon ajatella ku se ei osu omalle kohdalle. Tänään sit meinaan hakea apteekista testin ja jos sit huomen aamulla uskaltautuis lirauttaan. Ja kinky cat viittaa kintaalla tollasta kaveria. Sinä ja sinun mies kyllä tiedätte mikä onni teitä on potkassut.

2. Mariami Vierailija

Voi Kinky Cat minkälainen tyyppi sulla on lähipiirissä! Uskomaton kommentti jumalanpilkasta, ei voi olla totta että joku päästää tuollaista suustaan! Iloitkaa te raskaudesta täysillä, ja voimia!:)
    Fannylle tsempit sumuihin ja Tinulille testailuun:)

3. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tervetuloa Tinulille! Sulla onkin jännät paikat menossa, meinaatko jaksaa odottaa huomiseen... Toivotaan lisää plussia!!!
    No on kyllä Kinky Cat joutunu kuuntelemaan aikamoista potaskaa.
    Hanurista tommoset tyypit, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikenlaista sitä välillä kuulee mut toi oli jo tosi törkeetä.

4. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No moikka kaikille. No niinhän siinä kävi etten malttanu olla testaamatta ja ihan selvä plussa sieltä tuli ei edes haamu viiva. Täs on sekavat tunteet ja pelko kuitenkin et ei pysy kyydissä. 3.12 olis sit ultran paikka jos sinne asti kestetään. ja tuplat laitettiin sitäkin täs vähä sit jännitetään et olisko tuplaonnea. Miten muilla ootteko miten kauan sit jatkaneet niitä lugeja minä ajattelin kuitenkin vielä jatkaa muutaman päivän.

5. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    onnea sydämellisen paljon tinnulille plussatsa, ja voi kun olisi tuplaonni vaikka tulossa :)
    lämmittää todella paljon mieltä lukea plussauksista, tulee oma testaus mieleen ja vieläkin niin käsittämättömältä tuntuu että mahdollisesti tuolla nyt joku maha asukki on :)
    kiitos paljon tsemppauksesta, eipä tuosta pahanilmanlinnusta ole edes kuulunut enää tänään, toivottavasti tajusi miten pahasti loukkasi, mut en tosiaankaan enää voi enkä halua pitää ystävyyttä yllä tuon tempun jälkeen,en ikinä voisikaan ajatella tästä asiasta muuta kuin että tää oli meille se oikea juttu joten miks se kehtas tulla murskaan mun onnen ja mitätöimään meidän päätöksen tässä hoidossa..nauttikoot raskaudestaan mutta ilman minun tukeani, minä keskityn nyt pitämään omasta pikku asukista huolta

6. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onnea Tinuli!!!
    Toivotaan tuplaonnea!
    Mulla luget määrättiin ekaan ultraan asti joka on siis 4.12, oon silloin rv 6+6.
    Mäkin jo luulin et niist ois päässy eroon mut ei...

7. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa kaikille!!
    Täällähän on taas kivoja uutisia..Onnea paljon kaikille plussanneille.
    Kylläpäs kinky cat on todellakin saanut rankkaa tekstiä! Eihän niistä pitäis välittää, mutta tiedän että se riipaisee.
    Kyllä omalla kohdalla on saanut huomata että ketkä on tosi ystäviä ja ketkä ei. Surullista kyllä.
    Juuri tänään tuli postissa hoitosuunitelma ja meillä sumuttelut alkaakin vasta tammikuussa! Taas odotellaan. Olin niin valmistautunut siihen , että seuraavasta kierrosta, mutta ei.
    Mutta seurailen teidän kuulumisia taustalla! Ihanaa on kyllä lukea että se oikeesti joillakin onnistuu!! Mukavaa joulun odotusta kaikille!!=)

8. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo kiitti kaikille. Kyl tämä päivä on ollu yhtä ilon sekasta aikaa. Ja toi veljenpoika 3v on nii syötävän ihana ja vieläpä piristää mun arkea vielä viikon verran, joten liika stressailu varmasti jää vähiin. Mulla on koko ajan aivan kamala vilu ettei meinaa kirjoittamisestakaan tulla mitään. Mut nyt täytyy laittaa vesseli nukkuun ja painua itekki asettelemaan lugeja paikoilleen.

9. Mariami Vierailija

Onnea tinuli!!!!! Ihanaa. Nyt niitä plussia todella taas ropisee. Tämä antaa itsellekin uskoa taas tulevaan.

10. minni* Vierailija

Onnea tinuli!! Ihan mahtavaa, jospas siel olis nyt tuplaonni tulossa! :)

11. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Soitin tänään naistenpolille ja määräsivät et käytän kans lugeja ainakin siihen eka ultraan asti. Ens viikon keskiviikkona saan käydä veritestin tekemässä et varmistuis se et on hyvin lähteny arvot nousuun:) Tsemppiä kaikille hoidoissa olleille ja toivotaan lisää plussia

12. Caktus. Vierailija

Tinulille onnittelut!!

Kinky catille tsemppiä hankalan sukulaisen kanssa, unohda koko tyyppi ja nauti olostas!

13. Sandy78 Vierailija

14. Fanny. Vierailija

Ihanaa Tinuli,ONNEA!!Täällähän nyt puhaltaa positiiviset tuulet!!Toivotaan,että jos vaikka tuplaonni olisi matkassa!

(.)Vasta toinen sumupäivä,mutta munasarjoissa on kyllä sellasia tuntemuksia,etten taidakaan suihkia nuhalääkettä ;-)

15. Fanny. Vierailija

Ja vielä,harmi uku,että hoito siirtyi tammikuulle!Kaikki tietävät,miten ärsyttävää on odottelu!!

16. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jep, jep.Odottelu on kyllä piinallista. Jospa sitä nyt tästä seuraavasta pääsis sitten oikeesti piinailemaan , kun ekasta ei tullut mitään..Onneksi tässä nyt on kuitenkin joulu välissä niin saa hömpöttää=)
    Onko Fannylla ihan ekakerta sumuttelussa? Mulla ainakin vaikutti todella paljon mielialaan ja oli melkoisia kuumia-aaltoja..mutta kaikkeehan sitä kestää tämän eteen!!
    Onko kellään kokemuksia muuten sellaisesta ,että olis pregnylin jälkeen tullut kovasti huimausta? Tässä kun muistelin niin seuraava päivä irrotuspiikin jälkeen oli kauhea kun koko ajan huimas ja huimauksesta tuli sitten vielä todella paha olo.
    Tietenkin voi olla että johtuu mun alhaisesta verenpaineesta. En muistanut sillon tästä lääkärille mainita!

17. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei.. tännekin pitkästä aikaa! Uusiakin on tullu mukaan ja "pika"plussiakin, ONNEA!! Ikäviäkin juttuja on jotkut joutunu kokeen, *lohtuhaleja* ja jaksamista uuteen yritykseen!

Joo..siis pari kuukautta sitten kun piti alkaa hoidot (vuoden jahkailun/lykkääntymisen jälkeen..) niin tilanne kärjisty taas siihen että piti ottaa suhteestakin aikalisä..mies ei kai sit ollu valmis hoitoihin :( Oon harkinnu hoitojen alkamista sitten vaikka yksin. Mutta katotaan enskierrosta saisinko sittenkin tutun "lahjottajan" (exä) ja selviäisin monta kertaa halvemmalla :) kivempi se ois pystyä kertoon lapsellekin isästä paljon enemmän kun pituus, silmien ja hiusten väri. Toiveita on vielä sillekin että suhdekin pelastuis kun ei sinä muita suurempia ongelmia oo ollukaan kun tää lapsenhankintahomma. Jos tää homma saatas nyt jotenkin eteneen... tiän ettei kannattas endon takia toivoo ihan liikoja jostain iui:stä mutta kun ukolla on ollu 0% nopeita siittiöitä niin kai sitä kuitenki jonkin verran toivos, että mitä jos se oiskin ollu niistä enempi kiinni..!

18. minni* Vierailija

Moi lullaby! Oon välillä lueskellu tosta naapuriketjusta sun kuulumisia ja hienoa, että olette pääsy asiassa eteenpäin! Jospas se parisuhdekin siitä viel korjaantuis, ku kuitenkin yhdessä ootte inssiinki menossa :)

Hitto, mä olen ihan perjantaissa ja nyt on oikeesti vast torstai :( Viikonloppuna olis tiedossa varmaan ikean reissu ja muutaki shoppailua, kivaa! Jospas sais vaikka jotain joululahjoja jo ostettua. Jos vanhat merkit paikkans pitää, ni mä kuitenki oon pari päivää enne joulua kiertämässä tuskissani kauppoja ja ettimässä lahjoja... ;)

Ens maanantaina olis sit sen 3. ivf:n suunnittelukäynti! Argh...se on sit viimänen :/

19. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo.. uusillekin piti kerrata tänne toi tilanne ja kuulumiset. Mä oon arponu tässä kummassa pinossa jatkas perusteellisemmin, ja nimmarikin on vielä eriävä, niin niissä voi itekin äkkiä seota :D oishan se vähä hölmöä laittaa täysin samat jorinat molempiin, joten jonnekin täytys enempi keskittyä..on se vaikeeta! ;D Tosin en kyllä mikään äärettömän ahkera kirjottelija ookaan, mutta kiva jos saa silti olla mukana :)
    Niin, ootteko te minni* ja Minni_ näissä eri ketjuissa kuitenkin eri henkilöitä..? En muista oikein taustoja tässä äkkiä.. :*/

20. minni* Vierailija

Joo, mä oon minni* ja toi toinen on Minni (isolla ämmällä ;) ) ja ollaan ihan eri ihmiset :)

Ja toki täällä voi kirjotella, vaikkei niin ahkera kirjottelija oliskaan!

21. milly Vierailija

olen uusi tällä palstalla ja viisi vuotta ilman ehkäisyä takanapäin, nyt tänä syksynä aloitettu lapsettomuushoidot..tutkimukset vielä meneillään. Haluaisin Kinkycatille toivottaa onnea raskauden johdosta ja pahoittelut sukulaistytön kommentista. Minä olen uskossa ja en näe mitään väärää lapsettomuushoidoissa. Jos saamme lapsen näiden hoitojen avulla niin, kyllä minä koen, että se lapsi olisi Jumalan lahja ja ihme. Älä murehdi niitä ilkeitä sanoja, vaan iloitse ihanasta lahjasta. Kyllä elämä vielä ihan varmasti opettaa sukulaistyttöäkin ja hän toivottavasti vielä ymmärtää puhuneensa sinulle väärin ja loukkaavasti.

22. *misu* Vierailija

On tullut huonosti kirjoiteltua, mutta oon kyllä tiiviisti seurannut kunkin kuulumisia. Eipä täs omas navas oo ollut kertomista, mutta tänään oltiin np-ultrassa :)

Kaikki oli hyvin! Niskaturvotusta 1.3 mm kun normaali on alle 3. Downin syndrooma-riski oli 1:100 000 eli tosi hyvä. Normaali arvo siinä on yli 250. Pikkuinen liikkui kovasti ja pönkäs jaloilla vauhtia kohdun seinämästä Aivan meinas herkistyä kun näki vaavin ekan kerran näin hyvin... Mitta oli 64 mm ja pää 20 mm. Vastas viikkoja 12+6.
    Aika uskomattomalta tuntui näitten kaikkien hoitojen jälkeen nähdä vihdoin elävä vauvan alku ultrassa... Muuttui todellisemmaksi tää odotus.

Kovasti jaksamisia kullekin hoitoihin, oon ihan varma että jokainen vuorollaan siirtyy plussanneisiin, ennemmin tai myöhemmin!!!

Hyvää viikonloppua rakkaat!

-misu-

23. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei, oisko mitään ideaa siinä että kerättäs jonkinlainen lista ketä täällä on? Vai onko jo sellanen..näkis uudetkin helposti ja muutkin selkeesti minkälainen tausta, suunnitelma ym. on?
    Tai vois ilmottaa mitä tietoja haluaa, tohon mun jatkoks.. esim.:

lulllaby, y4/06, endo..hitaat siittiöt, ei vielä hoitoja..iui, laparoskopia 3/09

Tervetuloa milly!! :)

24. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hmm..hetki sitten tuli vessakäynnillä hieman punaista, eli siis arvatkaa heittikö isopumppu parit ylimääräiset lyönnit, kyllä voikin sapettaa että nytkö tää oli taas tässä, vaikka ihan tavatontahan tuo pieni tiputtelu ei olekaan..viimevuotisen keskenmenon jälkeen kyllä pelkää sitä pahinta..ei onneksi kipuja eikä mitään, normi jatkuva vessahätä ja näläntunne heikotuksineen jatkuu edelleen, mut sit tuo vuoto ihmetyttää..ultra vasta torstaina, kannattaisikohan hakeutua tarkistamaan ehkä hcg, sitä kun en tälläkerralla otattanut ollenkaan..ja luget loppui viikko sitten..

kc rv5+3

25. Ruusku Vierailija

Hei kaikille uusille ja vanhoille. Kävin keväällä keskustelemassa täällä enemmänkin kahden peräkkäisen keskenmenon (rv10 ja rv6) jälkeen. Nyt ollaan 8kk tauon jälkeen jälleen taas mukana hoidoissa ja vertaistukea tarvittais jälleen..

Mulle tehtiin pari viikkoa sitten pas kahdella alkioilla (8 soluiset). Ongelmanahan on ollut pco, endo, limakalvon ohuus, kohdunkaulan muutokset ja nyt sitten keskenmenot. Tällä kertaa limakalvo oli parempi kuin ennen 8,9mm ja siirrettävät alkiotkin tosi hyvät. Melkeen viikon päästä alkoi tutut raskausoireet eli olen lähes varma, että oon raskaana (pp11). Kuitenkin mulla on nyt valtavia kipuja alavatsassa joka ei varmaan merkkaa hyvää. Mitään vuotoa ei ainakaan vielä ole tullut, mutta jotenkin vaikuttaa kohdun ulkopuoliselta raskaudelta tai muuten vaan väärältä. Mitään ei kai ole tehtävissä?

Kinky catille: Sun mielenrauhaa vois helpottaa hcg:n testaus, mutta jos et voi verrata sitä aiempaan tämän raskauden hcg:hen niin ei se kerro paljoakaan, kun et näe mahdollista muutosta ylös- tai alaspäin. Mulla oli viime kerralla (kylläkin tosi runsasta) vuotoa viidennellä viikolla ja mä pääsin ihan ultraan asti julkisella, jossa ne näki jo raskauspussin vaikka oli vasta rv5.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri