Hae Anna.fi-sivustolta

PIINAILIJAT 6

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Mimmuli79, 02.09.2008.

1. Sandy78 Vierailija

Ihana kuulla Misun ultra kuulumisia!!!! Oon niin onnellinen sun puolesta että kaikki on menny hienosti ! Käythän kertoilemassa kuulumisiasi aina silloin tällöin, koska täällä ainakin ollaan mukana sun odotuksessa!!

Uusille tervetuloa! Ruusku, kiva kuulla Sinustakin! toivotaan että pikkuset on tarttunut kyytiin! Ja kinky Catille toivotaan että se oli jotain ihan tavallista tuhrua, tuliko sitä ihan vähän vain paperiin? se ei varmasti ole vaarallista.. näin uskomme!

Mitäs Mariamille kuuluu? Ootteko vielä harkinnut uuden hoidon alottamista?

Entä Fanny, miten sumut sujuu?? :)

IHanaa lumisen talvista päivää kaikille!!

Jatkanpä tähän Lullabyn listaan oman kuvaukseni:
    lulllaby, y4/06, endo..hitaat siittiöt, ei vielä hoitoja..iui, laparoskopia 3/09
    Sandy78, y07/06, PCO, miehellä norm.muotoisten siittiöiden määrä alentunut (6%), tehty 3x IUI, 2 x ivf, tokasta plussa, mutta varhainen km/kemiallinen, 3.ivf alkaa joulu-tammikuussa

2. Caktus. Vierailija

Ruuskulle tervetuloa takaisin! Peukutuksia sinne suunnalle.

Oma napa: on taas reiitetty, eli pistin tänään Procrenin, ja tästä sitten lähtee lääkkeellinen pas. Jos siis se ainoa pakastimessa oleva selviää sulatuksesta. Toiveet korkealla, usko aika matalalla.

lulllaby, y4/06, endo..hitaat siittiöt, ei vielä hoitoja..iui, laparoskopia 3/09
    Sandy78, y07/06, PCO, miehellä norm.muotoisten siittiöiden määrä alentunut (6%), tehty 3x IUI, 2 x ivf, tokasta plussa, mutta varhainen km/kemiallinen, 3.ivf alkaa joulu-tammikuussa
    Caktus y10/06, vaikea endo, 1 ivf-ei tulosta, pas tulossa

3. Ruusku Vierailija

Laittaisin tietoni minäkin listan jatkeeksi, mutten ymmärrä tuota ensimmäistä merkintää y4/06?

4. Mariami Vierailija

Hello ladies,

täällä on jo vähitellen parempi mieli, kiitos vaan kysymästä Sandy:) Päivitin myös omat tietoni tuohon listaan, eli uutta yritystä alkukeväästä, siltä ainakin nyt tuntuu.

Ruusku, mä oletan että esim. y4/06 tarkoittaa, että yritys on alkanut huhtikuussa 2006? Vai oonko väärässä? Korjatkaa mikäli tarkoittaakin muuta.

Koska Ruusku testaat?
    Mikä on Kinky Catin tilanne?
    Caktuksellakin alkaa taas tositoimet - tsemppiä!
    Onko Fannylle tullut sumuista sivuvaikutuksia? Toivottavasti ei ole mikreeniä pahentanut.

-----
    Mariami y1/04, vaikea endo & vähän norm. siittiöitä (2%), 2XIUI, 1xIVF josta plussa & km eikä mitään pakkaseen, 2. IVF helmi/maalisk 2009

5. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, sitähän tuo merkintä y4/06 tarkottaa, mistä lähin on yritetty..

Mulla tänään vaihteeks hyviä uutisia labrasta, kilpirauhasarvo laskenu ittekseen 2,0aan kun vielä syyskuun alussa oli surkeet 2,9!! :O Kylläpä heittelee..enkä ois uskaltanu toivookaan että ois laskenu ja vieläpä noin paljo :) mutta olosta sen huomaa, ei oo mm. hikoiluttanu viime aikoina niin inhottavasti! Oon ihan varma että tolla arvolla on tekemistä limakalvonkin kehityksen kanssa, joka nyt viime ultrassa oli parempi kun aiemmin.

6. Ruusku Vierailija

Kiitos vastauksesta Mariami! Tuota vähän itsekin epäilin, mutten ollut varma.. Mulla oli muuten aika samanlainen keskenmenokokemus maaliskuussa kun sinulla nyt. Tiedän siis miten raskaalta nyt tuntuu. Mullakin oli luultavasti kaksoisraskaus alkanut, mutta toinen mennyt kesken tai ollut ulkopuolinen. Se toinen sinnitteli rv6, mutta sitten kohtuun oli ilmestynyt suuri hematooma (verihyytymä), joka paino sikiötä eikä se enää jaksanu kehittyä. Lääkkeellinen keskeytys kotona (kuten edelliselläkin kerralla rv10) ja vessasta alas vaan se mistä oli unelmoinut jo monta vuotta. Rankkaa. Tällä kerralla valmiiks jo kauhea pelko keskenmenosta ja kaikesta muustakin mikä voi mennä pieleen. Ja mulla sitä huonoa tuuria tuntuu olevan kukkuramitalla. Aion varmaan testata vielä tänään tai huomenna aamulla, jotta saisin nähdä ees sen plussan jos tää menee taas kesken. Taidan olla kunnon pessimistì ;)

- - -

Mariami y1/04, vaikea endo & vähän norm. siittiöitä (2%), 2XIUI, 1xIVF josta plussa & km eikä mitään pakkaseen, 2. IVF helmi/maalisk 2009

Ruusku y04, pco, endo, leikattu kohdunkaula, 1 x ivf, 8 x pas, km08 rv10, km08 rv6

7. minni* Vierailija

Ruusku, testasitko? Peukkuja!! :)

Lullabylle onnittelut kilppariarvon laskusta, mahikset paranee kokoajan!

Mulla oli eilen se 3. ivf:n suunnittelukäynti ja kuinka ollakkaan, oikeessa munasarjassa 4cm kysta eli hoito siirtyy tammikuulle (jos kysta ois siihen mennes häipynyt) :/ Onneks sentään sain reseptit kaikista lääkkeistä, et saan ostaa ne viel tän vuoden puolella! Mistä hemmetistä semmonen kauhee mollukka sinne nyt on kasvanu?!?! Toivottavast häipyy ittekseen, ettei tarvii operoida!

Ruusku y04, pco, endo, leikattu kohdunkaula, 1 x ivf, 8 x pas, km08 rv10, km08 rv6

minni* y syksy05, selittämättömiä ollaan, 3xinssi, 2xivf+2xpas, 3.ivf tammi09(?)

8. Ruusku Vierailija

Joo, testasin kyllä. Ja kyllä se postitiivista näytti :) Olen toki varovaisen onnellinen, mutta kyllä nuo aikaisemmat keskenmenot painavat taustalla. Myöskään alavatsakivut eivät ole loppuneet, joten olo ei ole kovin luottavainen. Torstaina menen vielä verikokeeseen ja aion mainita näistä kivuista, josko ultraisivat minut jo aiemmin kohdun ulkopuolisen raskauden varalta.

9. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei vain, edelleen hieman tuhrua tulee, ei kipuja ollenkaan, jotai positiivista, tänään käyn päivystävällä lääkärillä hakeen muutaman pvän lepolomaa ja katsokoot ultralla mikäli katsoo, torstaina sit ainaki on omalla neukalla ultra aika,, hmm..sellaista tiedustelin että voisiko niistä lugeista olla jotai apua tuohon tuhrutteluun, jos tohtorilta tiedustelisi? äh..en jaksa enää edes stressata koko tuhrusta, se on nyt fifti fifti
    kc rv5+5

10. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Aika jännä Kinky cat et sulla ei mee enää luget. Mulle sanottiin et ehdottomasti ekaan ultraan asti ainakin. Mulla eka ultra on 4.12 ja silloin menossa rv6+6. Mä oon ainakin ymmärtäny et just Luget pitäis vuodot loitolla?!? En oo varma, korjatkaa jos oon ihan väärässä.
    Onnitteluja plussanneille ja jaksamisia teille kellä on hoidot kesken.
    Omasta olosta sen verran, et eipä oo kummosia raskausoireita tullu. Hiukan joskus ellottaa ja tissit on ehkä vähä normaalia aremmat mut siinäpä se. Eka ultra jännittää pirusti, täytyy vaan toivoo et kaikki menis hyvin.

11. Caktus. Vierailija

12. Ruusku Vierailija

Kyllä mä sinun Kinky Cat kysyisin niistä lugeista. Niitten tarkoitushan on tukea "luteaalivaihetta" ja ylläpitää jo alkanutta raskautta. Jos esim. naisella keltarauhashormonin määrä on alhainen niin se ei pysty ylläpitämään kehittyvää raskautta vaikka kiinnittyminen onnistuisinkin. Mulla on määrätty luget aina 9viikolle asti.

13. Fanny. Vierailija

Ruuskulle vilkutus ja paljon onnea!!Nyt kiireessä,joten päivitän itseni myöhemmin!

14. Mariami Vierailija

ONNEA Ruusku!! Nyt toivotaan että tällä kertaa raskaus jatkuu normaalisti! Ymmärrän kyllä että aiemmat keskenmenot painavat mieltä. Omalta kohdalta voin sanoa että suurin jarru seuraavaan hoitoon on keskenmenon pelko. Myöskään lääkkeellistä tyhjennystä en koskaan haluaisi kokea enää uudestaan, oli sen verran kamalaa. Mutta, toivotaan ja uskotaan siis että nyt kaikki menee teillä hyvin!!

Hyvä juttu Kinky Cat ettei kipuja ole ilmaantunut. Tiputteluhan voi olla ihan "normaalia", mutta luget kyllä munkin mielestä vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto tässä vaiheessa. Mitä lääkäri sanoi, katsoiko ultralla?

15. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onnea Ruuskulle ja tinulille!!

Mulla on TAAS "yllättäen" just viime tingassa epäselvempi tilanne hoitojen alotuksen suhteen.. :( ukko laitto päivällä ikävänsävystä tekstaria työjutuista..vaihteeks. Hohhoijjaa...
    Ja lisää "kivoja" uutisia, kämppä johon nyt joudutaan pakeneen tästä ylihintasesta, menee samantien myyntiin...ei mitään tietoo mihin sen jälkeen..jos jotain yrittää ni KAIKKI tuntuu menevän NIIN vaikeeks!

16. Caktus. Vierailija

Jaksamisia lullabylle! Onhan se tässä jo todettu muutamaan kertaan että kun sitä sontaa alkaa satamaan niskaan niin kaikki tulee sit kerralla ja siihen samaan niskaan :( Toivottavasti teillä asiat järjestyy.

17. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moikka kaikille
    Kävin tänään veritestissä ja sain vähäaikaa sit tuloksen et oli 2546 eikös se oo aika hyvä luku ku viikkoja on vasta 4+6, et tukevasti ollaan nyt raskaana ainakin vielä onhan noita viikkoja kuiteski aika vähä ja mitä vaan voi vielä tapahtua. Viikon päästä olis varhaisultra. Kaikille piinailijoiolle tsemppiä ja onnea plussanneille

18. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo minulla jäi kokonaan kysymättä niistä lugeista, olis mulla tuolla toinen luge resepti vielä (kirjoittivat vahingossa kaks), mut katsoo nyt onko huomisessa ultrassa mitään, että kannattaakokaan sitä sit jatkaa.. Joo ei ne oysin polilla mitään sanonut muuta ku että elä käytä kun sen aikaa ku mitä sulla kuuria on,,viimeksikin loppui luget pari viikkoa ennen varhaisultraa..huoh.. mulla kyllä silloin vuosi sitten näkyi näissä ekoissa ivf ultrissa kohdussa, tai siinä reunalla valtavan pitkä ja paksu verisuoni, tai jokin sellainen, lääkäri oikein sanoikin miten onkaan noin iso ja katos ku oikein sykkii ku pumppaa verta..kaikkee sitä olettelee nyt itselleen et josko siellä jokin verisuoni vaan vuotais, mut edelleenkään ei kipuja eikä punaista vuotoa, vaan välillä tiputtaa jonkin verran ruskeaa..heh mut positiivista että sain saikkua loppuviikoksi, ei tarvitse rahkiä ku heikkopäinen. Mie päivitän tietojani sitten huomenissa viimeistään et mitä sieltä ultrasta löytyi..

kc rv5+6..

19. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    heh, hainpas sitten tehokkaana tyttönä apteekista noita lugeja ja satsin vedin niitä taas.. että saapa nähdä miten neidin käy, tokkopa enää haittaa ainakaan on vaikka käytänkin, jospa tuo viikon tauko ei olis hirveetä hallaa tehnyt..mies nauroi katketakseen mun hätäilylle ja sille kun kaahasin tuosta pihasta apteekkiin, mut tässä hmmassa on kyllä kaikki keinot sallittuja :)

20. tinuli71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    kinky cat minä lopetin viimeks luget heti ku tein positiivisen testin ja sit ei menny montaa päivää ku vuoto alko ja se siitä. Nyt sanovat Oulussa et saa lopettaa ku kuuri on loppu, Soitin omalle lääkärille täällä kokkolassa ja heti sanovat et ei missään nimessä saa lopettaa, sillä jos oma keltarauhashormooni ei ole vielä tarpeeks kehittyny niin se raskaus kyl keskeytyy. Ja täällä sanovat et Oulusta on tullu ohjeet et lugeja tulis käyttää kaks kk. Mut saas nyt nähä mitä mulle sanovat ku meen ultraan ens keskiviikkona. Onnea paljon huomiselle kinky cat ja tuuhan heti kirjoittelemaan kuulumiset

21. Fanny. Vierailija

Tinulilla huimat lukemat verikokeessa,onnea!

Ja kinky cat,ei varmasti ole lugeista haittaa!Hyvä,että vuodot/kivut ovat pysyneet poissa!
    Toivotaan positiivisia ultranäkymiä!

Voihan hemmetti minni!Tosi tylsää-toivottavasti kysta ymmärtää kadota!

(.)Sumuttelu sujuu ihan hyvin,kiitos kysymästä!Itseasiassa homma on mennyt paljon kivuttomammin kuin osasin odottaakaan.Välillä tulee "kuumia aaltoja",mutta ei nyt mitään valuvaa hikeä kumminkaan.Eikä pää ole ollut yhtään kipeä ekan sumupäivän jälkeen(nyt siis 9. päivä)!!Toimiihan tää kumminkin varmasti...?? ;-)
    Muuten,te,jotka olette sumutelleet;onko teillä tullut menkat ajallaan,siis nämä "välimenkat" ennen piikkejä?Odottelen omiani viikonloppuna,mutta luin jostain,että kierto saattaa venyä.Otan siitä paniikkia vaan siksi,että koko aikataulu on vähän nafti,kun tuo joulu pukkaa päälle...

Lista on hyvä idea!Mulla on nyt vaan tilapäinen aivohäiriö tämän koneen kanssa,joten voiko joku kiltti lisätä mut mukaan.

Fanny y6/06 ei sellaisia ongelmia,etteikö pitäisi luomuna onnistua,luomu kemiallinen raskaus 06,3xIUI,2xIVF(lyhyt kaava),ei plussia,menossa 3.IVF,pitkä kaava

22. lista... Vierailija

minni* y syksy05, selittämättömiä ollaan, 3xinssi, 2xivf+2xpas, 3.ivf tammi09(?)

Fanny y6/06 ei sellaisia ongelmia,etteikö pitäisi luomuna onnistua,luomu kemiallinen raskaus 06,3xIUI,2xIVF(lyhyt kaava),ei plussia,menossa 3.IVF,pitkä kaava

23. - - - Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No keskusteltiin taas illan ja toivottavasti nyt ymmärtäs minkälaisella vakavuudella nää hoidot pitäs ottaa,.. vaikka nyt ei just ollakaan parina menossa niihin niin silti on lahjottajanakin otettava homma ihan yhtä tosissaan.

Hei kinky cat, tsempitykset täälläkin porukassa, kirjotellaan jo tuolla kaksplussassakin samassa pinossa ;) tunnistitkin jo varmaan, on tää mun tilanne sen verran omituinen :D

Uskaltauduin tänään soittaan polille ja laitettiin aika maanantaille.. tietysti kp1 alkokin sit jo tänään tossa tunti sitten eli huomenna uus soitto ja aika jo tälle viikolle, koska piikit pitäs alkaa sunnuntaina..

Huih ja iiks.. :) eniten tosin jännitän/ressaan juuri sitä ite toimenpiteen onnistumista. Ja pelkään jo nyt sitä joulunaikojen pettymystä...:/

24. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onnea taas kaikille uusille plussanneille! Päivitänpäs itsenikin tuohon listaan.

uku y kevät04, hitaat siittiöt, 2xIUI, 1xIVF/ICSI -ei hedelmöittynyt, 2 IVF alkaa tammikuussa 2009.

25. kinky cat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ultrakuulumisia, kävin siis aamulla ja viikkoja nyt kasassa sen 6, kohdun limakalvo erittäin paksu, vastasi siltä osin oikein viikkoja..ja jotai kai siellä olikin tooosi pientä.. mutta sen suurmpaa sieltä ei sit irronnutkaan, että viikko eteenpäin niin pitää viimeistään jotain jo näkyäkin..lääkäri laski vielä kaikenlisäks väärin ka sanoi olevan nyt rv8!! minä intin vastaan ja herra vaan väitti toista, mutta sain vakuutettua arvon tohtorin siitä että viikkoja on vain 6 mulla kasassa ja kyseessä ollut icsi hoito..huoh..siihen hän sit totesikin että no sitten tämä näyttääkin ihan ok:lta..että katsoo nyt kehittyykö sinne viikon aikana mitään konkreettista..tuhru ihan olematonta onneks..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri