Hae Anna.fi-sivustolta

Piinailijat 7

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä plussapuhuri, 09.12.2008.

1. Fanny. Vierailija

Kiitos rakkaat ystävät!!
    Jotta voitte olla huomenna rauhassa kerron,etten aijo testata ennen sunnuntaita,jos menkat ei huomenna ala :)
    Saapahan hormoni rauhassa nousta jos nyt edes on noustakseen.
    Sandy ja misu;kieltämättä tuo toivoa,että teilläkin on ollut vaatimattomia viivoja alussa...

2. Mariami Vierailija

Huippua Fanny!!!!!!!!!!!!!!! Varovaisesti onnittelen minäkin vaikka ymmärrän kyllä että haluatte nyt katsoa asiaa "tikku kerrallaan":) Mutta silti, iso asia on joka tapauksessa jo tapahtunut, jatoivon niiiiiiiiiiiiin että plussa pysyy ja vahistuu!!

Sunnuntaina tulen varmasti kurkkimaan:)

3. Sandy78 Vierailija

Fanny, pakko oli kaivella kuva-arkistoja. Löysin kuin löysinkin kuvan omasta ekasta viivastani,
    http://www.aijaa.com/v.php?i=4987747.jpg

Noin onneton viiva, ja tässä on HCG:tä ollut jo vähintään 150... :)
    seuraava testi tehtiin nimittäin klinikalla 2päivän päästä ja silloin arvo oli 350. Ja tällöinkin mun viiva oli yhtä hailakka..!

IIIIIK kun mua jännittää!!

4. Fanny. Vierailija

Voi vitsit Sandy,ei tollasia saa näyttää...;-)
    Mun täytyy nyt pitää jalat maassa!Mun plussa oli vielä niin sairaan oudon muotoinen,kun se oli cb:n testi,johon pitäisi tulla se + ,mulla tuo pystyviiva oli alapäästään paljon hailakampi kuin ylhäältä,tiedä häntä sitten miksi...
    Eli nyt täytyy olla spekuloimatta,että saa nukuttua :-D

5. *misu* Vierailija

Harmi kun en osaa siirtää kännystäni kuvaa mun viivoista, ne on nimittäin vielä vähä haaleampia ku Sandylla! Mun piti oikeesti tihrustaa kunnolla et onko viivoja ja seuraavana päivänä hcg oli kuitenkin sen 163! :eek:)

6. Lilli-75 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi Fanny, ihanaa!!!
    Kyllä tätä on sulle peukutettukin, toivotaan todella että plussa pysyy ja vahvistuu!!!
    Sunnuntaita odotellen...

Lilli-75

7. lullababy* Vierailija

Varovaiset ONNITTELUT täältäkin Fanny!!!!

8. Tinttis... Vierailija

Varovaiset onnittelut Fannylle myös täältä taustalta!! Voi mää niin toivon että viiva vahvistuu ja tämä ois nyt sitä!!
    Kirjottelit ketjuun melkein pari vuotta sitten ja Hilmiksen kans sanoihin aikoihin saatiin plussa tikkuun. Edelleen jatkuvasti taustailen ja salaa haaveilen toisesta plussasta :)
    Kaikille oikein paljon plussatuulia,
    Terveisin,
    Tinttis ja poika 1V

9. Ansku.. Vierailija

Lämpimät onnittelut Fanny, toivottavasti kaikki menee hyvin! Kauanko olettekaan toivoneet? ja olleet hoidoissa? Olisi kiva kuulla koostetusti tarinasi, vaikka sitä pitkään olen seuraillutkin, ihana kun tulee näitä onnistumistarinoita palstalaisille! :)

10. Hilmis Vierailija

Varovainen onnittelu täältäkin Fanny!!! Toivottavasti viiva on vahvoista vahvin huomenna!

11. Fanny. Vierailija

Nopeasti;tämänaamun samanlainen testi oli täysin nega,myös pitkän ajan päästä,joten eiköhän tämä ole kemiallinen :-/
    Yritämme kuitenkin olla kiitollisia siitäkin.
    Kiitos kaikille onnittelijoille kumminkin!

12. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pahoitteluni Fannylle :/ Mutta hyvähän se on, että yritystä on ollut..Katse tulevaisuuteen!!

13. Mariami Vierailija

Fanny, olen todella pahoillani:/ Halaus! Voimia ja tsemppiä tulevaan!!!

14. lullababy* Vierailija

Pahoittelut, Fanny :( vaikka olihan se kuitenkin hyvä merkki..vaikkei ehkä just nyt paljoo lohdutakaan. Täälläkin rupes tänään vihdoin näkyyn punasta.. että säästypä sekin testi taas johonki hamaan ensvuoteen.

15. Sandy78 Vierailija

Yhyy, pahoittelut Fannyseni :( odottelin kovasti kuulumisiasi. Tiedän ettei se ehkä nyt tosiaan lohduta, mutta mulle lääkäri-Tiina silloin sanoi että kemiallinenkin on todella hyvä merkki tulevaa ajatellen, ja meillähän tärppäsi sitten seuraavasta hoidosta kemiallisen jälkeen, samoin kuin Jo:lla! isot lohtuhalit!!! <3

16. Fanny. Vierailija

Kiitos Sandy!Muuten,miten nopeasti teillä on tällaisissa tilanteissa vuoto alkanut?Minä mäntti kun kumminkin mittasin lämmön,joka oli (taas)37C,eli joku siellä sitä vielä nostaa.Mitään vuotoa ei ole ja ei oikein edes tunnu siltä,että alkais.
    Pitäiskö kumminkin mennä huomenna veritestiin,jos en vuoda ennen sitä?Kai tätä pitää jotenkin kontrolloida...?
    Ja voiko seuraavasta kierrosta kumminkin aloittaa sumut??

17. Sivullinen.. Vierailija

Voi ei Fanny, olisin kovasti toivonut kunnon plussaa. Sinuna kävisin varmuuden vuoksi verikokeessa, tulisi ainakin 100% varma selvyys tilanteeseen. Ja ehkä kannattaisi olla klinikkaan yhteydessä että miten nyt toimitaan. Aikataulua tuo saattaa ainakin jonkin verran muuttaa.

18. Sandy78 Vierailija

Mulle suositeltiin ainakin verikoetta vaikka testi näytti jo negaa. Kannattaa varmaan kuitenkin odottaa menkat eka, näkevät sitten hcg-arvosta että kaikki on tullut pois. Mulla alko 2pvän päästä negatestistä vuoto (mutta oli kyllä lugesteronit käytössä, eli niiden lopettamisesta meni 2pvää). Soittele vielä huomenna klinikalle ja kysy miten kandeis toimii! Jaksuja!

19. Mariami Vierailija

Fanny, mulla meni negatestista (eli lugejen lopettamisesta) 3 pv vuodon alkamiseen. Sulla on nyt tietysti ihan eri tilanne kun on luomukierrosta ollut kyse. Luulisi, että vuoto alkaisi spontaanimmin kuin tuetuissa kierroissa?! Kyllä kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä klinikkaan ja ottaa verikoe. Meidän lääkäri muuten ainakin sanoi, että heti seuraavasta kierrosta voisi aloittaa sumut/ottaa jarrupiikin. Voimia sulle tuohon epätietoisuuteen...se voi olla raastavaa:(

20. Fanny. Vierailija

Soitin aamulla klinikalle ja suosittelivat verikoetta,jossa kävinkin.Nyt siis odotellaan soittoa...
    Eli ei edelleenkään vuotoa ja lämmöt korkealla.Testannut en ole.No,kohta tuon ainakin tietää varmasti.

21. Fanny. Vierailija

Kyllä se on nyt puhdas nega,se alle 3.Eli on jo kokonaan laskenut.Lääkärin kanssa puhun huomenna,että miten jatkossa.Hoitajan mukaan vuodon pitäisi alkaa parissa päivässä.

22. Mimmuli79 Vierailija

Olen pahoillani puolestasi, Fanny. Täällä taustalla edelleen seurailen ketjun kuulumisia ja ilahduin kovasti saamastasi haamusta. Todella ikävää, ettei onni jatkunut tuon pidemmälle.

Jaksamisia kaikille ketjulaisille, vanhoille piinistelykavereille ja uudemmille tulokkaille. Toivon kovasti, että ihan jokaiselle suotaisiin pieni päivänsäde elämään.

Mimmuli79

23. habibati Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mut hei Fanny, positiivista tassa on se, etta joku siella nyt yritteli ainaskin. Sehan on hyva merkki. Nyt supertsempit jatkoon.

(.) kromosomitutkimukset ja hyytymistekijat tuli takasin normaalina eli hyva niin. Nyt kuitenkin hoitotauolla epapuhtaan papan takia. :( Mulla on ollut syopasoluja kohdukaulalla ennenkin, joten tama oli takapakkia taasen. Laakari ei suostu jatkamaan ennenkuin uusinta papa on otettu. Jos papa viela epapuhdas tai luokanmuutos tapahtunut, sitten operoidaan. Tama nyt viivyttaa meidan hoitoja puolella vuodella seurannan takia. Mutta taustailen kylla, toivon salaa luomuihmetta ja tsempitan teita muita piinailijoita.

24. uku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi ei habibati :( muutenkin nämä hoidot on niin rankkoja saatikka et kyllä olisi ansainnut tällaista takapakkia. Mutta nyt vain hoidat itsesi kuntoon!Terveys ennen kaikkea. Ja toivotaan sitä luomuplussaa!!! Eihän sitä koskaan tiedä :)

Ja ultrakuulumisia..Rakkuloita oli kymmenkunta samaa koko luokkaa ja muutama pienempi. Ainut mikä tässä nyt ihmetyttää on limakalvo joka oli jo yli 15 mm!!!
    Punktio on vasta ens maanantaina. Luultavammin tässä ei tuoresiirtoon päästä ollenkaan. Pitää vain toivoa, että alkioita saadaan sitten pakkaseen.
    Huh, huh. Mitenhän tässä taas käy :/

25. habibati Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ukullahan on hyva rakkulatilanne. Onnittelut siita. En osaa sanoa tuohon limiksen paksuuteen. Jenkeissa ne seuras enempi sita rakennetta kuin paksuutta. Jos 'tri-layer' rakenne oli nakyvissa niin paksuus sai olla isohkokin, muussa tapauksessa paksuudesta voi tulla ongelmia. Mites suomessa, onko tuohon rakenteeseen kiinnitetty ultrien aikana huomiota? Ja mita sun oma laakari sano tohon paksuuteen? Kiinnostaa tietaa ihan oppimisen kannalta, tama asia on mulle vahan hamaran peitossa. Perehdyn asioihin aina vasta kun jokin on huonosti. Jos limis on ollut ok, niin en ole sita asiaa sen enempaa miettinyt.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri