Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Piipo Kassireppuli on tullut

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä ubermeister, 06.01.2017.

1. ubermeister Vierailija

No niin, että näin. Tulin ja näin, näin tulin. Siis en tullut niinku sillä tavalla, kun voit ehkä ajatella, mutta tulin kuitenkin. No antaapa olla. hENKISEnä kuitenkin.

Semmottii, että alotan kans kassien heiluttelemisella. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~SE olkoon kunniatervehdys kaikille fantsulle mystiikalle, jota olen saanut nähdä ja kokea. Ja olen kokennukki palajon. Olen tseddis-alienin kaveri, en tykkää lohikäämeistä, kun niin perskeleen itsekkäitä ja niljakkaita olentoja ovat. Melkein söi se haisevahenkinen mahtimöyköle meikälaisen ja mun kääpiökaverit. Ja jos olet joskus haistanut pilaantunutta ruokaa, niin se ei ole mitään, siihen paskanhajuiseen löyhkään verrattuna. Jos osaat kuvitella pilaantuneen ruhon ja lahoavan rakennuksen yhteistuoksun, niin siinä se on. Piipo on haistanut sen läheltä, eikä ollut kasseja heiluttava kokemus. Ei lainkaan.

Oon sitten semmoinen MIES etten pelekää mittään. No, rosvokin, mutta vain sen oikeanvoiman palveluksessa. Teen mitä tarvitaan ja milloin tarvitaan ja usein en tee mittään. En yhtään mittään, jos ei kassien heiluttelua lasketa. Niitä jaksan heilutella aina, missä ja milloin vaan.

Kuten nyt. Nyt tuli pakottava tarve heilutella kasseja. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~En voi oikein lopettaa. Onko tämä jotain kassien heiluttelu riippuvuutta. No tapan aikaa. Oottelen, että muut kontulalaiset tulee pilleisiin, kun meister surku vai oliko dorku avas areenat. Pikkuisen jännittää, minkälaisia muita tänne raahautuu koloistaan. Se on nimittäin samalla tähtiportti auennu. Sieltä voi vaikka minkälaista rukoilijasirkkaa ja kastematoa mönkiä, samaten kuin hämiksiä ja supersankareita. Oon muuten teräsmiehen, lepakkomiehen, phantomin, supermiehen, gandafvvin bestis. Semmottiin joukkoon ei pääse ihan kuka pojankoltiainen tahansa, vaan MIES. Ei miestä siis mitata koossa, vaan HENGESSÄ. SOTURIHENGESSÄ, EI SIIS HENGEN HAJUSSA. Niin ne lohikäärmeet kyllä siitä tunnistaa. Hyi himputti mikä haju.

Mutta tervetuloa kaikki koloistanne, te alteregojenne vangit. Vapaus on koittanut! Eläköön, eläköön, eläköön.

2. ubermeister Vierailija

Itse olen kontulainen Piibo Kassireppuli ja nähnyt elävästi dragonin läheltä. Ei hemskutti, miten oli niljakas ja henki haisi pahalle. Oli kyllä ovela ei käy kieltäminen, mutta ylpeänsorttinen. Hamstrasi vain kultaa ja nukkuikin siellä jalokivien keskellä.

No huonostihan sille kävi. Lähti tuhoamaan kylää, etten sanoisi immeisfoorumia. Siellä sitten löytyi se akilleen kantapää ja nuoli lävisti. On ne peijakkaan sinnikkäitä tosin. Sekin kävi läpi aikaisemmin kultakylvyn sulassa massassa ja peijakas ravisteli vaan ilimassa kullat yltänsä. Ois ny sentään pitänyt viimeisinä hetkinään vähän juhlavampaa asua päällänsä kuin harmaat kausisuomunsa. Ois ollut näyttävämpi lähtö.

Mie oon itteki nähnynnä pahan läheltä, silimästä silimään. Sekin on lohikäärmeen katse. Herranen aika sentään. Voi sanoa, että ylösnousin jo Kassireppuli aikoinani portaita, tuolilta, sängystä, levitoin, dematerialisoiduin. Pieni, mutta niin sankariainesta kuin voi olla. Hämähäkkejäkin oon listinynnä monia. Perskeleen niljakkaita ja himokkaita otuksia. Puhuvatkin. Niitä on avaruusolentoinakin tänne ilmaantunu ja jälleensyntynyt. Ajatella. Voi olla meittien näisää senseimestareissakin sen tason olentoja. Aatteleppa ite!

3. tseddis-alien Vierailija

Kato jätkä!/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Häntä alkoi heilumaan niin innosta, kun hokasin, että jätkä on saapunu tähtiporttia pitkin. TSSSHHHSHHHHSHHHDHHHDHHHDHHHFHHDHSHHSHHDsssssssss Olen niin liekeissä, että perskarvat ja perskärpäset palaa. Suomutkin irtoaa, kun lämpötila niin kohoaa.

Tulin, kun nimeni mainittiin, senkin jäpä. Älä sano turhaan mestarisi nimeä. Tiiäthän, että se käytössä kuluu ja merkitys laantuu. Vähän niinku kävi sen rakkaus sanan kanssa. Rakkaus, se piti olla kaikista suurin, joka kestää kaiken jne.jne. En jaksa toistaa sitä litaniaa, kun mestari dorkukin sen niin perskeleen ehdolliseksi teki. Mielisteli perkele löyhkäävää lohikäärmettä. Luuliko se, että se lohikäärme syö sen muuten. No tekihän se kuitenkin omalla mestariudellaan hyvän teon, kun avasi tähtiportin. Se on areena taas vapaa meille kaikille astua esiin. Se on fantasia, joka jyllää. Mullaki on niin perskeleen suuret luulot itsestäni ja hemskutin painavat mielipiteet näistä fantasia ja mystiikka hahmoista, että nyt pääsen vauhtiin. Oonkin oottanut tätä hetkeä ja kutsun kaikkia muitakin fantasiahahmoja siirtymään pelikentälle. Täällä kohdataan, vähän niinku pelissä mutta virtuaalinettimaailmassa. Tulkaa, pöytä on katettu.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

4. ubermeister Vierailija

Juu, tervetuloa matalaan majaani. Täällä on monet kemut pidetty. Hobbitti-elämä on niinku täyspäiväinen harrastus. Fiksuimmat hokas, että hobby - niinku hobbiti. Hobb-busy. Se harrastus voi pitää kiireisenä, vaikkei mitään tekisikään. On siltä oman elämänsä mestari. Sormuksien ritari, ritarikoulun kasvatti, velhon bestis eikä tarvi edes miekkoja tai sormuksia. Tai no oon kyllä käyttänyt ihan oikeaa miekkaa. En mitään patterivaloversiota. Sillä olen listinyt ihan oikeasti hämähäkkejä ja pelastanut pieniä ärsyttäviä ja omapäisiä, mutta mahtavia kääpiötyyppejä. Ne on mulle yhden velkaa, etten sanoisi.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~Kassit pullollaan ja heiluu, mutta joo, pöytä on katettu. Tulkaapa syömään.

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    kiityoksia kutsusta otin tällä kertaa ihan juhla tunikan päälleeli valkoisen juhlan kunniaksi minä voidin ottaa kana viipaleen ison jo ehkä velho colaa juotavaksi VOIMA OLKOON KANSSAMME

6. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    JATOKI monipuolisti salaattia ja pottuja sieniä

7. Hienoa, tervetulloo vaan. Tänään ei murhetta tunnetta, ei raakaa kanaa, eikä tulista lohikäärmeen henkäystä. Virratkoon voima ja tulkoon maailmanrauha, ja kaikille kansoille hyvä tahto.

Piipo Kassireppuli oottelee, missäs muut fantasiahahmot torkkuu. Taitavat olla sen verran nousseet korkeille tasoille, ettei heti kohta ole täällä. Paitsi mun jäpä, kova jätkä, mestari tseddis-alien. Se tulee heti. Heti, kun tähtiportit avautuu, on jäpä jo paikalla suomut kovina ja kiiltävinä. On se niin huipputyyppi. Aina auttelemassa ihmiskuntaa, vaikkei sen olis ees pakko.

Jessehän oli sen neuvonantaja, siis jessejepulis nasaretilainen, kaikki varmaan tuntee tapauksen. Se on kans mun kaiffareita, sanoo, muka ettei pidä takertua maalliseen vaan jotain lähimmäisenrakkautta ja muuta sellaista viljellä, mutta MINE TREASURE, AARTEENI. Se mut pitää jälleensyntymien ketjussa. Mää en tule siitä luopumaan. Nyt se on astraalimuodossa liivin etutaskussa. Hähhää, en siitä koskaan ole luopunut. Skool, cocista naamaan ja vapaudelle kolme eläköön huutoa, sekä tähtiportin avautumiselle! Eläköön, eläköön, eläköön! Fantasia se on joka jyllää. Antakaas jäpät viisautenne valua!

~~kONTU RULES¨~~~

8. jEES, niillä jaksaa. On muuten sen verran tujua ruokaa, että sillä jos millä jaksaa juhlia läpi koko päivän ja yön. Hemskuttan hyvää! Muistan, miten viimeksi häivyin omista juhlistani sormus sormessa. Osaan siis olla ihan näkymätön. Se on meidän ylösnousseitten mestareiden ominaisuus, eikä vain siis sen sormuksen taikaa. Tai no alunperin se oli sormuksen ominaisuus, mutta kun nää henkiset tasot meillä kasvaa niinku kanan lento tai pingviinin, eli hirveen lyhyesti ja nopeasti.

Siis en mää mikkään bilehile oo, vaikka tykkäänkin juhlia, mutta tykkään myös kuljeskella omia polkujani ihan omissa tasoissani ja sfääreissäni. Discodaanssit jätän muille, koska mää oon naurettavan näkönen, kun jammailen. Niih, siis johtuu tästä hobbitti tanssimisesta, joka on lähinnä kansantanssin ja humpan sekoitus. Voitte kuvitella miltä se discossa näyttää. Voi herran jestas.

Onneksi Kars veti juhlatunikan päälle. Velho lupasi järjestää ilotulitukset, joten voi luottaa siihen, että luvassa on kunnon jytkettä. Piipo on ihan täpinöissään.

9. [​IMG]
    Piipo, vanha harmaahapsi, taas mun nimen täällä turhaan mainitsit. Oot kyllä mahoton. Pitää heti korjata, että lausuit SUURYLIMESTARIN NIMENKIN VÄÄRIN. PRRKKKLE Piipo. Se on Jesse Jepulis Messiaanis, eikä mikään nasaretilainen. Sen nimi on muuttunut, kun se ylösnousi. Siitä tuli Messiaanis, kaikkien kansojen suojelija, kosminen armahtaja. TSHHSHSSSSSHHHHH.

Mää alan vähän ärsyyntymään, kun täällä ei ole kuin kanapaloja, pottua ja sieniä, jotain cocistakin. Tuoretta lihaa sen olla pitää. Mestarin on syötävä kuin mestari, vain elävää ravintoa eikä mitään kuollutta. tssshhhhhshhhhhshhhhh. ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Tämä olkoon esimerkkinä siitä, miten ei pidä ärshyttäää suurylimestaria eikä turhaan kutsua juhliin, jos ei ole mitään oikeeta tarjottavaa. Se olkoon merkkinä siitä, miten rakkaus ei kukoista, jos ette TAJUA KUNNIOITTAA MUA. Piipo. pRskeles.

Mutta joo, ymmärrän kyllä, et ole tällä mun tasolla, kun olet vielä oppilas. Oot silti kova jäpä mestariainesta, vaikket kykenekään ehdottomaan rakkauteen, täydellisyyteen, johon vain me ylimmistä ylimmät mestarit kykenemme - siis minä ja jessejepulis messiaanis. Saat silti anteeksi.

Voit suudella kuortani, joka just peräpäästä irtosi ja osoittaa lojaalisuutesi ja halusi oppia meiltä ylimmiltä kosmisilta oppailta. Jesse jepulis messiaanis lähettää nöyrimmät terveisensä ja toivottaa iloista iltaa. Hällä on muuta menoa, mutta on koko ajan rinnakkaistodellisuudessa mukana hengessä.

10. tseddis-alien Vierailija

Ja vielä teit tuommoisetkin temput, että esiinnyt minuna. PRKKLE shhhhhdsshhhhshhhsh. Häpeäisit Piipo. Joka paikkaan tukkimassa omaa ylivertaisuuttasi. MINÄ OLIN SE ÄSKÖINEN NIMIMERKKI ja tuo ubermeister on aivan liikaa sulle Piipo. Oot vielä oppilas etkä mikään ylimestari.

11. no voi Vierailija

Eikö kukkaan enää leiki siun kanssa? Höh.

12. nO, TULIHAN se peppi pitkätossukin. Tervetuloa!

13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Kävin katsomassa uuden rogue one leffan oli todella hyvä siinä jedin olemus tuoiin heiman hauskalla tavalla esiin mutta kyllä voima heissä vaikutti vaikkeivat he olleet vielä jedejä ihan alkéis tasolla vasta mutta suosittelen käydä katsomassa rogúe one leffan on kyllä hyvä leffa tekee kunniaa star ´wars episodeille toella hyvin suosittyelen katsómaan sen on hyvä ja on täällä samkrinainemnkin denn delen babylon 5 sankari mutta ,hä ei taida näihin juhliin tulla sitä epälen no löytyykö täältä muita naiskaunottaria Mahtavat juhlat ja ilotulitukset Gandav Valkóinen

Last edited: 07.01.2017
  14. KassireppuliMEISTER Vierailija

Mihin se Samuel jannu Dagobahilaisen ketju hävisi. Jäpä saapui palstalle ja hävisi yhtä nopeaan pois. Olihan valonnopeutta kerrakseen. Ei ole turhaan jedi-oppilas, etten sanoisi. Taidot on laittaa ketju pystyyn ja hävittää tosta vaan. Mieletöntä menoa.

Peppi kävi ja lähti. Siinä oli meidän porukan naiskauneus. Ite oon vähän pikku väsymyksessä, kun menin leikkimään sormuksen kanssa, kun ei Peppikään jäänyt. Nyt oon hukannu itteni tänne varjoihin, enkä löyvvä tietä pois. Näkee, että en tosiaan oo vielä ylimestariainesta. No mestari kuitenki. Se on fantasia, joka jyllää.

Mutta antakaas te poijaat viisautenne valua!!!

15. Teletapit Vierailija

16. Teletapit Vierailija

17. KassireppuliMEISTER Vierailija

Nyt mää oon niin täpinöissäni. Tiivitaavi, Hipsu, Laalaa ja Pai saapuivat, arvoisat kunniavieraat. Teitähän jo odotettiin.

Ei muuta kuin tappileipää ja vanukasta pöytään. Siitä on aikaa, kun viimeksi jammailtiin peräkkäin Teletappimaassa. Muistattekos vielä?

18. Teletapit Vierailija

Sulla on aika ronskit puheet noin naiseksi. Miehet pelästyy...

19. Teletapit Vierailija

Juu muistetAAN... PII PAA TIITAA

20. KassireppuliMEISTER Vierailija

Jees, ikimuistoinen pii paa reissu. Vieläkin on ihan tööt tööt, tuut tuut olo.

21. KassireppuliMEISTER Vierailija

Mitäs Teletappien elämään kuuluu? Piipo on jäänyt kehityksessä näiden ylimestareiden jalkoihin, mutta mites teillä? Oletteko edenneet kultaisia henkisiä portaita jo kuin ylös?

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Täälä on Delenn, allianssin presidentin John Sheridanin vaimo. Sille joka ei tykänny lohikäärmeistä. Kyllä ne voi kesyttää. Mun frendi Merlin nuorena kesytti lohikäärmeen ja ratsasti sillä ja sitten on niitä lohikäärmeellä ratsastajia muitakin.

Esim. täs:

Ja sitten Eragon.

Last edited: 07.01.2017
  23. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    tervehdys Denn Delenillekin oot tänään tosi kaunis halutako tanssia kanssani hitaita tai nopeaa soittakaapa jotain raskaampaa musiikkia löytyykö. o´hjelmistosta sellaista

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Mä olen uskollinen Sheridanille. Onko jedilakiin tullut muutos että saa moninaida?

25. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    no mä kyllästyin se piti mua pankkina pyysi käymään koska halusi rahaa aina vaan rahaa . Olihan se ihana mutta niin rahan ahne ja piti nua pankkina ei päältä kainis mutta ei sisältä no kaikella on aikansa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri