Piiskaa miehelle

  • Viestiketjun aloittaja viuh
  • Ensimmäinen viesti
piiskaamullekin
Minäkin olen niitä piiskalla kasvatettuja poikia. Kun olin alle 10 minut piiskattiin
aina vitsalla ja vaikka missä paikassa. Kun vanhenin ja tuli niihin mun kolttosiini
himo oikein eli pahaa tekemään eikä mitään väliä jäänkö kiinni vai en. No yleensä
minulle tuli käry ja mut sinne "rikos paikalle", Äiti kailotti jokaiselle mikä osui kohalle nyt hänen poikansa on kohta munat paljaana tulkaa katselemaan ja ne tuli
tosi mielellään, Äitini antoi mut sille henkilölle joka oli mun äitiäni valistanut. Tee pojalle mitä vain tahdot sehän on omasta mielestään jo iso poika ja kohta me nähdään kuinka iso se on tolla pojalla. Mut riisuttiin alapääni paljaaksi ja välillä myöskin kokonaan ja sitten alkoi mun kuulusteluni ja lopuksi tuli selkään mulle,
Eikä ollut harvinaista mulle että olin suututtanut monta ihmistä,Eli kun oli yksi
saanut pojan piiskatuksi tuli suraava ja poika sai uusinnan siltä. Eikä heiltä jäänyt
mun munani huomaamatta eli sekin kopeloitiin, Tai runkattiin jos se vain toimi.
Ja kun olivat valmiit mun kanssani mut laitettiin seisomaan johonkin ja annettiin
mulle mukaan pyyhe mihin sain pyyhkiä mun silmiäni. POIKA ne huusi mulle joka
kerta kun mulla meinas mennä pyyhe munieni eteen eli ne tahtoivat nähdä mun peli välineeni koko ajan kun seisoin arestissa pallin päällä. Kun vanhenin mulle jäi
päälle se piiskaus vaihde eli mun takapuoleni on tuli linjalla, Ja vaimolleni tai ano-
pille tai äidilleni tekemään synnin tunnustusta. Eli menen heidän eteen ja katselen
mun varpaitani sekä en puhu heille mitään. Minä nostan mun penikseni usein yläs
kun olen siinä heidän edessä katuvaisena. Mitäs on sulla piilossa tuolla ja joku on
heti mun housujani availemassa, Oletkos antanut sun vaimosi omaisuutta muille
lainaksi ne kyselevät multa. Minä vahdin mun varpaitani ja vain nyökkäilen heille. Ja sitten se riemu mun kohallani alkaa ja istuminen tuottaa tuskaa mulle.
 
Järjestystä
Meillä on normaali aamunavaus, että minä saan. Joko pi..llua tai piiskaa. Käytännössä siis piiskaa. Heti aamupalan jälkeen takamus viiruille, niin päivä alkaa hyvin ja sitten illalla nukkuu hyvin, kun tietää mitä aamulla on odotettavissa.
 
vierailija
Se on kuin huumetta. Käyn n. kerran vuodessa yksin eräässä rantakohteessa. Oikea syy on siellä eräs alan asiantuntija, jonka luo menen heti ensimmäiseseksi. Viikossa kerkiää ainakin valtaosa jäljistä häipyä ennen kotimatkaa. Sitten sitä miettii että on sitä hullu, kun vapaaehtoisesti menee tuollaiseen, mutta muutamien kuukausien kuluttua mieli vähitellen muuttuu, ja sitten taas...
Itse olen myös kunnon piiskausta paitsi, mutta siihen liittyy sellaisia häpeän kokemuksia, että jää helposti hankkimatta. Aikuisena en ole koskaan saanut oikeaoppista kunnon piiskausta, sellaista jonka antaa toinen mies väkisin. Sielu kaipaisi sellaista löylytystä mutta esteet on monet:
- jos törmään pystyvään mieheen ja rupean moisia ehdottelemaan, niin luultavasti saisin turpaani
-melkoinen häpeä on, jos ei pysty itseään puolustamaan ja tulee piiskatuksi
-hävettäisi olla tekemisissä sellaisen mihen kanssa, jolta on saanut oikeasti selkäsaunan
- entä jos parku karkaa piiskauksen aikana

Kaikesta huolimatta haaveilen joka päivä, että joku jämäkkä mies piiskaisi minut oikeasti. Mutta kävisiköhän tuossa niin, että fetissi piiskaamisesta häviäisi kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Köpiksessäkäynyt
Kokeile mennä köpikseen eli Kööpenhamn tanskan pääkaupunkiin ja asemalta lähtee katu Istegata noin 100-200 metriä ja monta ihanaa Gay baaria tai kapak-
kaa ja sieltä yksi herras mies mukaasi. Se valistaa sinua kunnolla ja jos osaat
puhua englantia on vain plussaa sulle. Mutta älä puhu ruotsia saat selkääsi helpos-
ti on kokemusta kun näin aitio paikalta kun svensoni sai selkäänsä. Ja vain yksi
pieni propleema on sulla ne naivat sinua perseeseen porukalla. Mutta sehän on vain elämää. Kukka rintaan ja kohti uusia seikkailuja.
(mulla oli perse kipeenä remmistä ja KYRVISTÄ)
 
vierailija
Kokeile mennä köpikseen eli Kööpenhamn tanskan pääkaupunkiin ja asemalta lähtee katu Istegata noin 100-200 metriä ja monta ihanaa Gay baaria tai kapak-
kaa ja sieltä yksi herras mies mukaasi. Se valistaa sinua kunnolla ja jos osaat
puhua englantia on vain plussaa sulle. Mutta älä puhu ruotsia saat selkääsi helpos-
ti on kokemusta kun näin aitio paikalta kun svensoni sai selkäänsä. Ja vain yksi
pieni propleema on sulla ne naivat sinua perseeseen porukalla. Mutta sehän on vain elämää. Kukka rintaan ja kohti uusia seikkailuja.
(mulla oli perse kipeenä remmistä ja KYRVISTÄ)

Millä tavalla sen svenssonin selkäsauna erosi sinun saamastasi?
Kai se porukka käyttää kortsua naidessaan? Eivät kai sentään ilman lupaa nai, sehän olisi ihan intialaista menoa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimo antaa minulle piiskaa kerran viikonlopussa, se kiihottaa minua kovasti kun komentaa housut nilkkoihin ja polviensa päälle poikittain. Penikseni on todella kova. Piiskauksen jälkeen komentaa minut hakemaan hieromasauvan, jolla tyydyttää itsensä, kerran kuukaudessa pyllistää minulle ja jos onnistun nuolemaan molemmat aukkonsa häntä tyydyttävästi, saan mennä häneen takaa, mutta laueta en saa ennenkuin hän antaa siihen luvan, joten se on minulle aika tuskallista.
Muutamia kertoja en ole pystynyt pidättelemään ja rankaistus on nöyryyttävä, hän tarttuu korvastani, vie kerrostaloasuntonsa(kaikki omaisuus on hänen), porraskäytävään alastomana useiksi tunneiksi,olen siellä kasvot seinää vasten ja takamukseni on täynnä punaisia piiskan jättämiä juovuja. Olen 35 vuotias ja vaimo 60.Tätä on jatkunut jo pitkään, mutta uhkeamuotoista vaimoani en ole ajatellut jättää. Jos minulla on vapaapäivä töistä hän lukitsee kaikki housuni kaappiin etten kehtaa edes pizzakuskia tuomaan minulle pizzaa.
 
strykpojke
Vaimo antaa minulle piiskaa kerran viikonlopussa, se kiihottaa minua kovasti kun komentaa housut nilkkoihin ja polviensa päälle poikittain. Penikseni on todella kova. Piiskauksen jälkeen komentaa minut hakemaan hieromasauvan, jolla tyydyttää itsensä, kerran kuukaudessa pyllistää minulle ja jos onnistun nuolemaan molemmat aukkonsa häntä tyydyttävästi, saan mennä häneen takaa, mutta laueta en saa ennenkuin hän antaa siihen luvan, joten se on minulle aika tuskallista.
Muutamia kertoja en ole pystynyt pidättelemään ja rankaistus on nöyryyttävä, hän tarttuu korvastani, vie kerrostaloasuntonsa(kaikki omaisuus on hänen), porraskäytävään alastomana useiksi tunneiksi,olen siellä kasvot seinää vasten ja takamukseni on täynnä punaisia piiskan jättämiä juovuja. Olen 35 vuotias ja vaimo 60.Tätä on jatkunut jo pitkään, mutta uhkeamuotoista vaimoani en ole ajatellut jättää. Jos minulla on vapaapäivä töistä hän lukitsee kaikki housuni kaappiin etten kehtaa edes pizzakuskia tuomaan minulle pizzaa.
Olen kateellinen sinua
 
Viimeksi muokattu:
Wierailijat
Vaimo kännipäissään möläytti, kun meillä oli kyläilemässä vaimon luokkakaveri miehensä kanssa, että hän aina antaa piiskaa minulle. Yritin vähän lieventää, mutta hän lisäsi vaan ja kertoi miten usein ja miten ja tänäänkin taas, kun vieraat lähtee. Näin kävi, mutta piiskaa saikin vaimo, ja oikein "isän kädestä"
 
vierailija
Millä tavalla sen svenssonin selkäsauna erosi sinun saamastasi?
Kai se porukka käyttää kortsua naidessaan? Eivät kai sentään ilman lupaa nai, sehän olisi ihan intialaista menoa?
Mun vaimoni antaa remmiä paljaalle perseelle. Mutta ne tanskalaiset hakkasi sitä svenssonia paljaalla nyrkeillä, En tiedä mitä se oli tehnyt heille. Ja mut vietiin sen kapakan taakse johonkin huoneestoon missä oli penkit seinän vieressä ja pöytä keskellä huonetta. Mut riisuttiin kokonaan alaste ja ne kehuivat suomi pojan penistä. Sen jälkeen pöydälle selälleen ja kintut levälleen ja runkkaus sekä perseseen nainti oli heillä itsestään selvyys. Ja kortsua ne eivät käyttäneet minuun.
Ne pesivät mut ja se oli eka kerta kun mulle työnettiin vesi letku perseen reijästä sisälle. Mutta en kadu yhtään sitä reissuani silloin nuorena poikana. Mutta uusintaa en kyllä tahdo heiltä.Oma maa mansikka aineskin mulle.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Mun vaimoni antaa remmiä paljaalle perseelle. Mutta ne tanskalaiset hakkasi sitä svenssonia paljaalla nyrkeillä, En tiedä mitä se oli tehnyt heille. Ja mut vietiin sen kapakan taakse johonkin huoneestoon missä oli penkit seinän vieressä ja pöytä keskellä huonetta. Mut riisuttiin kokonaan alaste ja ne kehuivat suomi pojan penistä. Sen jälkeen pöydälle selälleen ja kintut levälleen ja runkkaus sekä perseseen nainti oli heillä itsestään selvyys. Ja kortsua ne eivät käyttäneet minuun.
Ne pesivät mut ja se oli eka kerta kun mulle työnettiin vesi letku perseen reijästä sisälle. Mutta en kadu yhtään sitä reissuani silloin nuorena poikana. Mutta uusintaa en kyllä tahdo heiltä.Oma maa mansikka aineskin mulle.
Minä tykkään että kun joku lyö toinen nyrkillä eli potkin se ei ole mitään seksiä eli mitään kiihottava ollenkaan!Se on pahoinpitely mutta jos joku löy remmillä eli muuta kuin vaan kirvele pakaroillani silloin se on kiihottava seksi!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Penskana minulle on lähinnä näytetty piiskaa, ei sen kummempaa. Murkussa kerran meni sukset pahasti ristiin veljen kanssa, minä oikein härnäämällä härnäsin sitä. Veli uhkasi selkäsaunalla, mutta minä haistasin asialle.

Niinhän siinä populta kävi, että veli rupesi kasvatustoimenpiteisiin ja homma loppui vasta sitten kun minä housut polvissa makasin sen polvilla ja persusta melkein höyrysi. Minun oli lopulta pyydettävä anteeksi ja luvattava ettei asia enää toistu. Kyllä hävetti, veli oli muutaman vuoden minua vanhempi ja romuluinen, jos minuun vertasi, painoikin lähes parikymmentä kiloa enemmän kuin minä. Olisihan minun pitänyt arvata kuinka siinä käy jos me tosissaan mittaa otetaan.

Yöllä kun en oikein saanut nukuttua tuli veli mieleen. Ne ajatukset eivät kuitenkaan olleet normaaleja, mietin veljen voimia, leveitä harteita, hauista, pakaroitaja sitä kuinka se minut kellisti ja kunnolla piiskasi. Minun olisi pitänyt täyttyä raivolla, mutta minulla ei täyttynyt muu kuin se.

Siitä se alkoi ja pikkuhiljaa kauna muuttui ihailuksi. Iltaisin ajatukseni täyttyi fantasioista, joissa veli antoi minulle piiskaa. Minä kasvoin ja vankistuin ja niin teki velikin, siksi minä aina päivitin tilanteen, arvioin, että kuinka kävisi, jos veli rupeaisi minua piiskaamaan. Pitkän aikaa homma onnistui, vielä parikymppisenä kuvittelin kuinka hän antaisi koivuvitalla paljaalle pyllylleni. Se olisi varmaankin vielä onnistunut, jos vetoa olisi pitänyt lyödä, niin minä olisin pistänyt rahani hänen puolesta.

Saamaani selkäsaunaa en ole enää ollenkaan hävennyt, olen ollut siitä kiitollinen, koska se avasi munulle oven mielenkiintoiseen maailmaan. Mitä veljeen tulee, hän painaa toistasataa kiloa ja jokainen näkee ensimmäisellä silmäyksellä, että siinä on riski mies. Ja vaikka olemme jo keski-ikäisiä, niin minulle on selvää edelleen, että suvussa on sellainen mies, että hän pystyisi minulle vieläkin piiskaa antamaan. Siksipä elelen siivolla.
 
vierailija
Halusin avata keskustelun tästä aiheesta siksi, ettei minulla ole oikein käsitystä siitä kuinka yleistä on miesten seksuaalinen kiihottuminen piiskattavana olemisesta.

Itse olen murrosiästä asti kiihottunut piiskauksesta, ja tuolloin piiskasin itseäni pakaroille kiihotukseksi masturbointiin. Nykyisin vaimoni piiskaa minua ohuella, notkealla pajuvitsalla niin, ettei kipu ole liian kova mutta punaiset juomut kuitenkin pakaroihin tulevat. Siitin jäykistyy jo housuja riisuessa, ja erektio piiskauskiihotuksessa on parempi kuin muutoin kiihottuneena.
Vaimoni sanoo, ettei häntä kiihota miehen piiskaaminen vaan sen aikaansaaman erektion näkeminen. Vaimoa siis motivoi piiskaukseen minun kiihottumiseni.

Toivon että mahdolliset piiskattavat miehet ja piiskaavat naiset kommentoisivat ja kertoisivat omista kokemuksistaan.
Murrosiän kynnyksellä äiti määräsi veljeni piiskaamaan minut, kun en antanut äidin itseäni piiskata. Veli hoiti sen vanhemman ja vahvemman oikeudella. Sitä tapahtui pari kolme kertaa myöhemminkin. Sen jälkeen isoveli oli "oppinut" päättämään milloin veli tarvitsi piiskaa. Piiskaa saadessa en huomannut mitään erikoista, mutta jälkeenpäin minua asia alkoi yhä enemmän kiihottamaan, jopa stondikseen ja laukeamiseen asti.

Nyt aikuisena, jo vuosien ajan, on veli välttämättä halunnut kokeilla silloin tällöin vieläkö hän saa minut piiskattua. Enää ei käytetä vitsaa, vaan veljen koura tanssahtelee paljailla pakarillani. Itse laitoin tiukaksi rajaksi, että homma loppuu, jos asiasta kenellekään kerrotaan.

Veli on harrastanut kamppailulajeja, joten turha minun on pyristellä niinkin ison ukon kourissa. Piiskaamisen jälkeen hieman nolottaa, mutta ei läheskään niin paljon kuin nuorempana. Veli tykkää olla pomo ja ilmeisesti minulle soveltuu pomotuksen kohteena oleminen.

Olen kertonut teille tästä asiasta ja saapa nähdä mitä veli siitä ajattelee.
 
vierailija
Olen nelikymppinen mies, en ole koskaan ketään piiskannut, eikä minua ole kukaan koskaan piiskannut. Olen ollut seksiasioissa sivuraiteella, koska minua kiinnostaa enemmän miehet kuin naiset. Miesten välisille suhteille on maaseudun rauhassa vähän mahdollisuuksia.

Tuo piiska-asia on kuitenkin alkanut kiinnostaa viime aikoina, mutta minulle on epäselvää pystynkö antamaan kenellekään remmiä. Yhtä iso hyppy tuntemattomaan on mennä ottamaan kunnolla vitsaa. Se ainoastaan on varmaa, että operaatiossa on kaksi miestä: hän ja minä, mutta kumpi piiskataan?
 
vierailija
Olen mies, meillä piiska heiluu melko usein. Itse uskon, että jos haluaa saada ni pitää olla myös munaa antaa. Ennen olin täysin alistuva,mutta kun vihdoin rohkenin myös itse antamaan on ollut vapauttavaa ja antoisaa.
 
vierailija
Minulle on jäänyt kiehtovana muistona 6 vuotta vanhemman veljen suorittamat piiskaukset. Teini-iässä oli todella huippua saada häneltä koivupiiskalla paljaalle pyllylle. Silloin sitä liikkui pelon ja nautinnon välimaastossa. Veli oli sen verran vanhempi, että mitään teknistä ongelmaa asiassa ei koskaan esiintynyt ja alkunujakointi ilmeisesti nosti adrenaliinin määrää niin, ettei vitsa edes kovasti sattunut.

Vieläkin muistan tarkasti miltä se tuntui, eikä se edes silloin hirveästi hävettänyt, koska veli oli niin paljon vanhempi. Harmi vain, että jos nykyisin piiskaaja olisi 6 vuotta vanhempi, niin piiskaamisesta ei mitään oikeaa syntyisi.
 
vierailija
Kaikenlaistahan väitetään, miehistä alistajat ovat aina alfoja, sillä jokainen
ymmärtää, ettei luuserimaisesti käyttäytyvä tai toimiva kaveri voi dominoida oikeasti. Naisten kohdalla kysymys on kimurantimpi, koska alistuvaa naista arvostetaan yhteisössä toisin kuin alistuvan miehen profiilia ei tunnuta koskaan hyväksyvän täydellisenä miesprofiilina. Tässä mielessä yleisten asenteiden tulisi muuttua siihen suuntaan, että hallitseva nainen voisi ottaa ojennettavaksi ruikun miehen ja saada siitä tyydytystä. Luonto on sen näin
selvästi tarkoittanut.
 
vierailija
Alistua vai dominoida

Itse olen aina uskonut olevani alistuvaa sorttia oleva mies. Enkä kuitenkaan ole mikään nyhverö, vaikka tätä ketjua lukiessa tuntuisi kuin minua sellaiseen porukkaan aseteltaisiin: se mitä olen elämässäni jälkeeni jättänyt riittäisi todisteeksi alfamaisesta alkuperästäni. Olen kokenut avioliiton ja lasten syntymän hurman ja saanut aikaan paljon muutakin näkyvää. Olen myös saanut kiitosta tekemisistäni sekä miehiltä että naisilta. Mutta sitten itse paukku: minä alsitun vain toiselle miehelle ja sen pitää olla kunnioitusta hetättävä. Jos joku keskenkasvuinen tai muuten liian liian pienellä karismalla yrittää jotakin, niin silloin minä kaappaan tilanteen haltuun voisin antaa vaikka piiskaa oikein isän kädestä. Naista en ole koskaan lyönyt, häntä pystyn lähestymään vain hellin aikein.
 
vierailija
On nuorempi kundi käynyt luonani, huomasin että tykkää kun kun annan kädellä pakaroille piiskaa. Tuli kokeiltua pyllyäkin kun suostu. Ostin sellaisen ohuen piiskan ja annan sitä pyllylle ja välillä palleillekkin. On kiva katsoa kun käskee levittää haarat kunnolla ja pikkuhiljaa piiskaa kunnes rupee liikaa valittaa. Sitten saa panna kunnolla että saa tyydytyksen, jos en saa työnnän hieromasauvan pojan takapuoleen ja runkkaan samalla että tietää saaneensa vanhempaa naista. Kyllä tulee usein käymään kun tykkää olla mun "hoidossa".
 
vierailija
Alistua vai dominoida

Itse olen aina uskonut olevani alistuvaa sorttia oleva mies. Enkä kuitenkaan ole mikään nyhverö, vaikka tätä ketjua lukiessa tuntuisi kuin minua sellaiseen porukkaan aseteltaisiin: se mitä olen elämässäni jälkeeni jättänyt riittäisi todisteeksi alfamaisesta alkuperästäni. Olen kokenut avioliiton ja lasten syntymän hurman ja saanut aikaan paljon muutakin näkyvää. Olen myös saanut kiitosta tekemisistäni sekä miehiltä että naisilta. Mutta sitten itse paukku: minä alsitun vain toiselle miehelle ja sen pitää olla kunnioitusta hetättävä. Jos joku keskenkasvuinen tai muuten liian liian pienellä karismalla yrittää jotakin, niin silloin minä kaappaan tilanteen haltuun voisin antaa vaikka piiskaa oikein isän kädestä. Naista en ole koskaan lyönyt, häntä pystyn lähestymään vain hellin aikein.
 
vierailija
Jep Ensin sillä pajulla, sitten koivulla ja lopuksi viimeistely pihlajan varvulla! ;D Aina vaan selkäsauna kovenee! ;D Kirjoittelen omista seksuaalisista mieltymyksistäni blogissani -> seksiaddiktio.blogspot.fi Edellisessä päivityksessä kävin läpi juuri omia alistaviin fantasioihini liittyviä juttuja. Että kyllä meitä naisia on aika paljonkin jotka tykätään alistaa miestä!
 
vierailija
Se rupea seisoa minulle kun luen mitä sinä kirjoitat!Haluatko anna eli saada tuo käsittely joka sinä mainitsit?Minä olen masokistimies mutta silti voin antaakin piiskaa!Piiskattu perse on niin kaunis!
 
vierailija
Se rupea seisoa minulla kun luen tuo mitä sinä kirjoitat!Itse olen masokistimies ja haluan tuo käsittely mutta kyllä minä kuitenkin voin anna sinulle sama käsittely jos haluat saada?
 
vierailija
Olen 45 mies. Asun alivuokralaisena. 70 vuotiaan naisen asunnossa. Meillä ei ole mitään sopimusta seksistä puolin eikä toisin. Välillä tulee istuttua iltaa yhdessä ja katsottua elokuvaa yhdessä. Sieltä taisi tulla joku suomalainen elokuva kun hän kysyi olenko harrastanut tuollaista seksiä. Sanoin että en ole mutta voisin kyllä kokeilla. Parin viikon päästä hän sanoi että kokeillaankon tänään. Tuolla eteisen kaapissa on muovinen kukka keppi hae se niin kokeillaan. Mietin hetken ja hain kepin hänelle se oli joku 80 cm pitkä.. Täytyy myöntää että oli aika räptellystä puolin ja toisin. Löi aika hiljaa ei tuntunut kunnolla. Enkä osannut neuvoa tai muutakaan. Mutta otettiin uusinta kuukauden päästä jolloin toimi jo paremmin puolin ja toisin. Normi vaatteet kummallakin päällä kunnes ne lentää kummaltakin lattialle. Ja se pano kiihkeys leikin jälkeen on kyllä parasta. Ei olla jämähdetty kaavoihin vaan kokeillaan uusia asioita.
 

Yhteistyössä