Piiskaa pepulle

  • Viestiketjun aloittaja Jak
  • Ensimmäinen viesti
Jak
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
 
pikkuvaimo
Meilläkin alkoi leikkinä, molempia kiihottaa. Nykyään mies antaa myös kuritusmielessä, jos oon esim. soittanut sille liikaa suutani. Sillon saan yleensä vyöremmistä pyllylle. Leikeissä käytetään perinteistä koivuniemen herraa ja pitkiäkin rituaaleja.
 
Katariina
Saisipa oikein kunnollisen piiskauksen, pajuvitsalla pakarat helakan punaisiksi. Mieheni on kyllä kiinnostunut ja piiskaakin, mutta ei tarpeeksi kovaa. Luethan näitä sivuja työpaikallasi huomaa pyllyn pitää olla punaisten juomujen peitossa ja hellänä.
 
kössi
Minulla on sama ongelma, vaimokkeeni kyllä joskus piiskaa, mutta ei koskaan tarpeaksi kovaa. Haluaisin edes joskus kokea, miltä tuntuisi saada oikein kunnon selkäsauna. Sellainen mikä tuntuisi rangaistukselta. Sattuisi tosi paljon, ehkä pääsisi itkukin ja takapuoli olisi piiskauksen jälkeen hellänä pari päivää.
 
puolin ja toisin
En ole saanut piiskaa pepulle,mutta kiinnosta saada ja antaa.Olisiko mahdollista myös saada kunnon suuseksiä,haluaisin levittää haarani,pyllistää pyllyni,ne ovat sinun vapaassa käytössä.Myös haluan tyydyttää sinut,nuolla,imee,työntää sormen sinne,hyväillä ihania pallejasi ja nuolla...
 
Vallan käyttö
Itse käytän raippaa vain vallan osoittamisen välineenä!
Koska mieheni on joskus haluton ja itselläni olisi inspis päällä täytyy äijää hieman stimuloida.

Hän tietää kyllä mitä on tulossa kun köytän ranteet selän taakse ja koiran kaulapannasta talutan makuuhuoneeseen.
Raippaa käytän tarpeen mukaan jos ukko alkaa niskoittelemaan. Takareisille ja kiveksille. Itsepähän päättää raipan käytön määrän ja kovuuden.

Joskus täydennän session sitomalla nilkat yhteen ja takakautta ranteisiin. 'Pakotan oraaliseksiin, härnään penistä ja kiveksiä.
Jos äijä on väsynyt niin sidon nyörillä sen kivekset ja peniksen jolloin uupunutkin ukko saa sisokin ja minä haluamani.
Joskus pitää äijä runkata valmiiksi.

Raippa on tässä toisarvoinen väline. Pääasia on vallan tunne.
Parasta tässä on, että tiedän mieheni nauttivan tavattomasti näistä sessioista. Liian usein en arvaa suoda tätä hänelle ja itselleni. Pelkään, että se arkipäiväistyy ja kipinä vähenee.
Kivesten ja siittimen sitominen antaa kuitenkin takuuvarman tuloksen.

Ps. Aloitimme vasta yli 50:nä.
 
Tapio
Hmm Katariina... jos sitä todella haluat niin kyllä se järjestyy !

Itse olen ollut useimmiten saavan osapuolena, mutta olisi vaihteeksi mukava olla myös antajan roolissa.

Viimeksi sain itse n 50 sivallusta lauantaina - ensin koivuvitsalla ja sitten notkealla pajulla kun olin edellisenä viikonloppuna aiheuttanut aika ikävän tilanteen ystävättärelleni. Peppu on vieläkin vähän hellänä ja täynnä piiskan jättämiä jälkiä .... jos kiinnostaa niin alahan katsella jo sopivia vitsoja !

Tapio
 
Tyzy
Minä haluan toisinaan saada muutaman kunnon läimäyksen avokämmenellä. Parasta on, jos mies ensin nuolee minulle orgasmin ja työntää pilluuni sen jälkeen ison dildon. Siinä sitten pää alhaalla ja peppu pystyssä otan mitä annetaan, eli pakarat paukkuvat ja sauva surisee sisälläni. Huipun tullessa levitän muhkeita kannikoitani ja mies läpsii peppureikääni, tuolla tavalla saan aivan järjettömän orgasmin. Lopuksi mieheni tulee usein peppuuni ja toisinaan läpsii minua samalla, paitsi orkkunsa tullen hän kourii rajusti isoja tissejäni. Ei siis näin tietenkään joka kerta, mutta joskus.
 
läpsiä (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tyzy:
Minä haluan toisinaan saada muutaman kunnon läimäyksen avokämmenellä. Parasta on, jos mies ensin nuolee minulle orgasmin ja työntää pilluuni sen jälkeen ison dildon. Siinä sitten pää alhaalla ja peppu pystyssä otan mitä annetaan, eli pakarat paukkuvat ja sauva surisee sisälläni. Huipun tullessa levitän muhkeita kannikoitani ja mies läpsii peppureikääni, tuolla tavalla saan aivan järjettömän orgasmin. Lopuksi mieheni tulee usein peppuuni ja toisinaan läpsii minua samalla, paitsi orkkunsa tullen hän kourii rajusti isoja tissejäni. Ei siis näin tietenkään joka kerta, mutta joskus.
Olisi ihana läpsiä kunnolla avokämmenellä sinua juuri noin kunnes huudat nautinosta.....
 
vanhapoika
Alkuperäinen kirjoittaja Jak:
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
Minä olen kiinostunut piiskaleikkiä mutta haluan mielummin leikkiä naisien kansa,minä haluan olla se joka saan piiskaa,en halua anna piiskaa!
 
vanhapoika
Alkuperäinen kirjoittaja Vallan käyttö:
Itse käytän raippaa vain vallan osoittamisen välineenä!
Koska mieheni on joskus haluton ja itselläni olisi inspis päällä täytyy äijää hieman stimuloida.

Hän tietää kyllä mitä on tulossa kun köytän ranteet selän taakse ja koiran kaulapannasta talutan makuuhuoneeseen.
Raippaa käytän tarpeen mukaan jos ukko alkaa niskoittelemaan. Takareisille ja kiveksille. Itsepähän päättää raipan käytön määrän ja kovuuden.

Joskus täydennän session sitomalla nilkat yhteen ja takakautta ranteisiin. 'Pakotan oraaliseksiin, härnään penistä ja kiveksiä.
Jos äijä on väsynyt niin sidon nyörillä sen kivekset ja peniksen jolloin uupunutkin ukko saa sisokin ja minä haluamani.
Joskus pitää äijä runkata valmiiksi.

Raippa on tässä toisarvoinen väline. Pääasia on vallan tunne.
Parasta tässä on, että tiedän mieheni nauttivan tavattomasti näistä sessioista. Liian usein en arvaa suoda tätä hänelle ja itselleni. Pelkään, että se arkipäiväistyy ja kipinä vähenee.
Kivesten ja siittimen sitominen antaa kuitenkin takuuvarman tuloksen.

Ps. Aloitimme vasta yli 50:nä.
Minä haluan löytä sellainen nainen kuin sinä!Minä tulen hirveän kiimainen kun luen mitä sinä teet sinun miehellesi!Onko täällä samnlaisia naisia kuin sinä joka ei ole löytänyt leikkikaveri?
 
Eräänlainen Epeli
Alkuperäinen kirjoittaja Jak:
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
Olet hengenheimolaiseni. Ainakin ensi vaikutelma on minulla sinusta tämä. Olisi kiva tutustua, mutta miten saada yhteys sinuun, kun tällä palstalla se ei käy päinsä!?
 
Eräänlainen Epeli
Eipä sinne Areenaan niin vaan mennäkkään ilmoitteleen, totesin, joten en minä ainakaan ilmoittele.
Suomi24:n gallerioista ja treffiosastolta näkyy löytyvän saman alan porukkaa jonkin verran.
 
Pieni ongelma
Saisipa oikein kunnollisen piiskauksen, pajuvitsalla pakarat helakan punaisiksi. Mieheni on kyllä kiinnostunut ja piiskaakin, mutta ei tarpeeksi kovaa. Luethan näitä sivuja työpaikallasi huomaa pyllyn pitää olla punaisten juomujen peitossa ja hellänä.

Piiskaamme toisiamme Vaimoni on liian hellä kätinen Haluaisin Kunnolla Remmiä välillä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä