Piiskaa pepulle

  • Viestiketjun aloittaja Jak
  • Ensimmäinen viesti
saamapuoli
Toisinaan kun ei meinaa ruveta seisomaan pyydän, että vaimoni vähän piiskaisi ohuella vitsalla takapuolta ja peniksen seutua. Hän on suhtautuvinaan siihen välinpitämättömästi, mutta kerran huomasin, kun olin otsa maassa ja takapuoli pystyssä ja iskut rupesivat tulemaan aika hurjalla tahdilla, että hän sormeili itseään siinä samalla ja oli sitten ihan märkänä, kun rakastelimme. Että kyllä se häntäkin kiihotti.
 
masa2
Miten syrjäkylällä ikeva naimisissa oleva saisi joskus piiskaa naiselta(alastomalta) ei rahasta vaan nautinnosta,esim. Pudasjärvi. Voin myös itse piiskata jos minäkin saan piiskaa sidottuna
 
Mies naiselleni
Minun on vaikea ymmärtää näitä parisuhteita. Miten ihmeessä nämä ihmiset, joiden seksuaaliset halut ovat täysin vastakkaisia ovat onnistuneet löytämään toisensa ja menemään naimisiin? Eikö tällaiset asiat selkiä jo melko nopeasti seurustelun alussa?

Sen käsitän, että joku ei halua olla piiskattavana. Itse nautin vaimoni piiskaamisesta ja hän nautii tästä käsittelystäni. Itse en taas pidä lainkaan edes ajatuksesta, että minua piiskattaisiin. Jos olisin suhteessa naiseen, jolla olisi suuri tarve piiskata minua, suhteessa todennäköisesti olisi vaikeuksia. Todennäköisesti yrittäisimme löytää jonkinlaisen molemmille sopivan tavan. Jos naiselleni tuottaisi selkeästi suurta nautintoa saada piiskata minua, olisi se myös minulle palkintoa, jonka avullla voisin ehkä oppia kestämään jossain mitassa tuota alistumista ja piiskaamista.

Jos taas toinen haluaa olla piiskattavana ja itse ei piiskaamisesta erikoisesti kiihotu, on tilanne hieman erilainen. Jos ei tuota nautintoa piiskan saamisesta viitsi toiselle antaa, niin silloin on suhteessa jotain muutakin vialla. Piiskaajan ei tarvitse muuta kuin antaa piiskaa. Piiskattuna taas kokee kipua tai esimerkiksi minulle epämiellyttävää alistettuna olemisen tunnetta. Tuollaista on vaikeampi ylittää, vaikka palkintona onkin partnerin kiihottuminen ja nautinto.

Oletteko itse valmiita, ikäänkuin vastapalvelukseksi, tuottamaan naisillenne sellaisia nautintoja, joita he eivät ole vielä kokeneet? Pelkkä omien fantasioiden toteuttaminen ja niiden vaatiminen alkaa varmasti tökkimään jokaista, niin naista kuin miestä.

Hyvä konsti on edetä itse, eikä odottaa toiselta aloitetta. Selvittäkää ja kokeilkaa uusia konsteja naistenne tyydyttämiseen. Usein naisen fantasiat saattavat olla niin piilossa, ettei hän edes itse niitä itselleen myönnä. Koettakaa kaivaa ne esiin ja tyydyttää niitä mahdollisimman täydellisesti. Jos tässä onnitutte, on naisenne todennäköisesti tämän jälkeen paljon valmiimpi tyydyttämään myös teidän fantasioitanne.

Seksissä pitää osata myös antaa, eikä vain vaatia ja edellyttää toiselta kaikkea mahdollista.
 
Mies naisena naitavana
Minun on vaikea ymmärtää näitä parisuhteita. Miten ihmeessä nämä ihmiset, joiden seksuaaliset halut ovat täysin vastakkaisia ovat onnistuneet löytämään toisensa ja menemään naimisiin? Eikö tällaiset asiat selkiä jo melko nopeasti seurustelun alussa?

Sen käsitän, että joku ei halua olla piiskattavana. Itse nautin vaimoni piiskaamisesta ja hän nautii tästä käsittelystäni. Itse en taas pidä lainkaan edes ajatuksesta, että minua piiskattaisiin. Jos olisin suhteessa naiseen, jolla olisi suuri tarve piiskata minua, suhteessa todennäköisesti olisi vaikeuksia. Todennäköisesti yrittäisimme löytää jonkinlaisen molemmille sopivan tavan. Jos naiselleni tuottaisi selkeästi suurta nautintoa saada piiskata minua, olisi se myös minulle palkintoa, jonka avullla voisin ehkä oppia kestämään jossain mitassa tuota alistumista ja piiskaamista.

Jos taas toinen haluaa olla piiskattavana ja itse ei piiskaamisesta erikoisesti kiihotu, on tilanne hieman erilainen. Jos ei tuota nautintoa piiskan saamisesta viitsi toiselle antaa, niin silloin on suhteessa jotain muutakin vialla. Piiskaajan ei tarvitse muuta kuin antaa piiskaa. Piiskattuna taas kokee kipua tai esimerkiksi minulle epämiellyttävää alistettuna olemisen tunnetta. Tuollaista on vaikeampi ylittää, vaikka palkintona onkin partnerin kiihottuminen ja nautinto.

Oletteko itse valmiita, ikäänkuin vastapalvelukseksi, tuottamaan naisillenne sellaisia nautintoja, joita he eivät ole vielä kokeneet? Pelkkä omien fantasioiden toteuttaminen ja niiden vaatiminen alkaa varmasti tökkimään jokaista, niin naista kuin miestä.

Hyvä konsti on edetä itse, eikä odottaa toiselta aloitetta. Selvittäkää ja kokeilkaa uusia konsteja naistenne tyydyttämiseen. Usein naisen fantasiat saattavat olla niin piilossa, ettei hän edes itse niitä itselleen myönnä. Koettakaa kaivaa ne esiin ja tyydyttää niitä mahdollisimman täydellisesti. Jos tässä onnitutte, on naisenne todennäköisesti tämän jälkeen paljon valmiimpi tyydyttämään myös teidän fantasioitanne.

Seksissä pitää osata myös antaa, eikä vain vaatia ja edellyttää toiselta kaikkea mahdollista.
Joskus naisena annan, nuoremmat miehet suostuu piiskaamiselle ja olemaan alistettuina mikä herättää välillä haluja kun saa piiskata, antaa dildoa kunnolla ryllyyn vaikka toinen valittaakin. Himot herää mitä kaikkea keksii.
 
Viimeksi muokattu:
Kolumbus
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
 
masa9999
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.

Minä annan , jos sinä annat, mieluummin nainen alastomana,haluan alastomalta naiselta tai parilta, Pudaajärvi, työ työstä. rohkeat ha rehelliset vastaukset
 
Viimeksi muokattu:
tsibu1
Mä voisin vaikka anella polvillani että joku vähän piiskais :D tukasta pidetään kyllä ja ehkä vähän muutenkin käytetään rajuja otteita mutta varsinainen S&M jää kyllä meidän suhteessa vähälle.
 
161616
Minä fantasiodaan 365 päivää vuodessa että joku mies eli nainen antaa minulle piiskaa!

Meillä ei fantasioida, meillä uhkaillaan. Äijä antoi vielä 14-uotiaana piiskaa, sen verran että nolotti ja järjestys säilyi. Nyt olen täyttänyt 16 enkä enää oo vaaravyöhykkeessä, mutta 2 vuotta vanhempi veli uhkailee piiskaamisella. Mun on pakko tehdä sen mieliksi, koska en halua joutua niin noloon tilanteeseen. Haluaisin tehdä lopun sen uhoamiselle, mutta en ole tohtinut vielä kokeilla. Painimalla en ainakaa pärjää sille, koska se käy salilla ja treenaa ahkerasti. Sitten se ainakin alkais aukoon päätään jos matsi sen kanssa päättyisi samoin kun ukon kanssa pari vuotta sitten. Se selvästi tahallaan ärsyttää, että pääsis näyttämään mulle.
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen
Minulle tuli neljäntoista ikäisen aina joskus selittämätön halu saada piiskaa. Olemme vaimoni kanssa sitä ikäluokkaa, jota kasvatettiin piiskalla. Vaimoni ei voi sietää piiskan saantia, mutta käyttää piiskaa herkästi ja mielellään. Kun kerroin seurusteluaikana vaimolleni kiihottuvani piiskauksesta, niin hän oli heti valmis pitämään minulle kuria piiskalla. Hän anoi heti alusta alkaen piiskaa kunnolla. Minua melkein pelottaa, kun hän käskee hakea piiskan, laskemaan housut alas kumartumaan piiskauspukille sidottavaksi, sillä piiskaus todella tuntuu ja sattuu. Meidän perheessä se on vaimo, joka määrää, isäntä tottelee, tai itkee ja tottelee. Tämä on meidän yhteinen pikku salaisuutemme.
 
Mies naiselleni
Vaimollani piiskan saaminen oli ollut keskeistä seksuaalista haavetta jo ennen murrosikää. Minulla ei ollut mitään, ainakaan tietoisia, tarpeita naisen piiskaamiseen ennen häneen tutustumista. Myös hänelle olivat piiska-asiat olleet seurustelumme alkuun mennessä vain pelkkää omaa salaista fantasiaa. Jo melko alkuvaiheessa huomasin puolivahingossa, että leikkimielinen takapuolelle läpsäisy esileikin ollessa kesken aiheutti hänessä kiihotuksen lisääntymistä. Keskustelin jälkeen päin hänen kanssaan näistä reaktioista, jolloin hän ensimmäisen kerran myönsi jollekin hänellä aina olleet haaveensa saada mieheltä kunnolla piiskaa tai jopa ruoskaa. Tämä ajatus kiihotti myös minua, mutta samalla hämmensi. Oliko minussa jotain vialla? Minulla kesti jonkinaikaa hyväksyä oma ja vaimoni nautinto siitä, kun annoin hänelle piiskaa. Tajusin, ettei siinä ole mitään tuomittavaa tai väärää, että näin annamme toisillemme huikaisevia seksuaalisia kokemuksia.

Seksielämämme (piiskaamisineen ja muine alistusleikkeineen) on nyt jo vuosikausia (mellä on kohta aikuiset lapset) ollut jatkuvasti hyvin antoisaa ja virkeää. Suhteemme on onnellinen ja harmooninen, varsinkin verrattuna käytännössä kaikkiin tuntemiimme pariskuntiin, jotka ovat joko eronneet tai elävät molemmille epätyydyttävässä, onnettomassa, suhteessa. Tähän on varmasti vaikuttanut antoisa ja monipuolinen toisiinsa niin hyvin sopivat seksuaaliset tarpeemme.
 
Vitsaa Äitiltä
oli mennyt 2vuotta viimeisestä selkäsaunasta viikon lopulla äiti haki vitsan komensi minut takkahuoneeseen mukaansa riisui otti hellästi syliinsä hoitettavaksi potkin piiskatessa sainhyvästi pyllylleni.
 

Yhteistyössä