Piiskaa pepulle

  • Viestiketjun aloittaja Jak
  • Ensimmäinen viesti
luottamus
Meillä rouva 25v saa joskus piiskaa, kädellä olen läpsinyt pepulle, sen verran voimaa käyttäen että ei jää epäselvää kuka määrää. Viimeksi oli sellainen ilta että seksiä harrastaessa meni tilanne rajummaksi takaapäin ottamiseksi ja siinä komensin rouvan laittamaan jalkaansa kiiltävät korkeakorkoiset saappaat jotka ovat vain seksileikkejä varten. Siinä on peppu hyvässä kulmassa panna takaa kun rouva on korkojen päällä. Siinä huomasin että rakkaalla on narttu olo ja tarvitsee kyytiä. Hiuksista kiinni ja kyykkyyn ja läimäyksiä pepulle. Sitten polvilleen matolle omien polvieni päälle perse pystyyn jolloin pakarat tulivat todella hyvin esille. Nautiskellen annoin läpsyjä, sen verran voimakkaita että rouva laittoi jo kätensä eteen. Tällaisesta uhmaamisesta annoin vastaukseksi vielä kovemman läpsyn ja useammankin. Rouvalta tirahti itkukin koska turhautui kun ei mitään mahtanut tilanteelle. Hellyin ja käännyin siten että hän sai kivikovan kaluni suuhunsa, alkoi heti lutkuttaa miellyttämisenhaluisesti, luuli ilmeisesti siinä vaiheessa että piiskaus olisi ohi. Annoin rouvan lutkuttaa mutta jatkoin samalla läpsimistä tämän selän yli. Siinä vaiheessa alkoi alistuminen olla täydellistä kun otin kalun pois hänen suustaan ja otin käänsin tämän vielä otollisempaan piiskausasentoon, pää matolla, kädet minulla otteessani selän takana ja tuo ihana takamus niin irstaasti pystyssä. Tästä annoin osumaa jo punaiselle perseelle ja siinä rouva pillahti itkuun. Tämä oli merkki siitä että viesti oli perillä. Nousimme sänkyyn ja rakastelimme.
Piiskaamista harrastettu muutama kerta vuodessa, joskus menee kuukausiakin ilman mutta sitten on tiheämpiäkin jaksoja. Luottamus on tärkeintä olla kunnossa, tilapäissuhteissa en usko että tällaisia juttuja voi harrastaa menestyksellä.
 
Patarauta
Minusta naisen pepun piiskaaminen kuuluu ihan "normaaliin" seksiin. Nautin naisen pepun piiskaamisesta, ja se kiihottaa minua todella paljon. Aiheeseen ei välttämättä liity mitään rangaistusta tms.
 
koivuniemen herraa vailla
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
Olen kerranä aikuisiälläni päässyt tuntemaan remmin pakaroillani ja se oli jotain mistä olin haaveillut ja kauan...
Sain siis tämän "remmityksen" nykyiseltä naisystävältäni kun olin vihdoin saannut suuni auki asiasta, että haluaisin saada vähän piiskaa. Nyt vaan nälkä on kasvanut syödessä ja haluaisin kokea koivuniemen herran tanssivan pakaroillani kun tuhmilla pikkupojilla äidin sylissä konsanaan. En vain tiedä miten TÄMÄN asian esittäisin kun edellisestäkään ei olla sen pahemmin puhuttu jälkeenpäin.
No kai se on vain otettava itseään niskasta kiinni ja aukaistava suu, kävi miten kävi.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilija
Olen kerranä aikuisiälläni päässyt tuntemaan remmin pakaroillani ja se oli jotain mistä olin haaveillut ja kauan...
Sain siis tämän "remmityksen" nykyiseltä naisystävältäni kun olin vihdoin saannut suuni auki asiasta, että haluaisin saada vähän piiskaa. Nyt vaan nälkä on kasvanut syödessä ja haluaisin kokea koivuniemen herran tanssivan pakaroillani kun tuhmilla pikkupojilla äidin sylissä konsanaan. En vain tiedä miten TÄMÄN asian esittäisin kun edellisestäkään ei olla sen pahemmin puhuttu jälkeenpäin.
No kai se on vain otettava itseään niskasta kiinni ja aukaistava suu, kävi miten kävi.
Oma vastaava kokemukseni: Ostin erogeeninen.fi | nautittavaa erotiikkaa verkkokaupasta asiaan soveltuvia välineitä joiden avulla sain myös puolisoni innostumaan aiheesta. Nyt välineet otetaan esiin useastikin, aiheesta en oikein osaa keskustella.
 
Viimeksi muokattu:
nuorinainennnn
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
missä piiskaa on tarjolla? koulumotivaatio on kadoksissa ja remmi auttaisi...
 
Viimeksi muokattu:
mie vain
Huoh, miekin voisin haluta... Ei ole kukaan koskaan piiskannut. Tarviisin vähän ehkä... Oon aika tuhma tyttö. Puuttuu multakin koulumotivaatio. Kuka mua piiskais ja miten?
 
vierailija
Niin kyllä piiskaleikeistä pitäviä on.. Kyllä piiskaus esileikkinä ihan ok.. mukava punoitus pyllylle, sopivalla piiskalla, foggeri paras, tai nahkainen lätkä. molemmin puolinen kiinnostus oltava . ja hyvä jos piiskaaja ja piiskattava vaihtaa osia. pylly on erogeeninen alue ja selvää on kun genitaalialue on vastakkaisella puolella.
 
Mattipiiska
Alkuperäinen kirjoittaja kössi;6477932:
Minulla on sama ongelma, vaimokkeeni kyllä joskus piiskaa, mutta ei koskaan tarpeaksi kovaa. Haluaisin edes joskus kokea, miltä tuntuisi saada oikein kunnon selkäsauna. Sellainen mikä tuntuisi rangaistukselta. Sattuisi tosi paljon, ehkä pääsisi itkukin ja takapuoli olisi piiskauksen jälkeen hellänä pari päivää.

Minä olisin valmis, minä itse haluan piiskaa alastomalta naiselta, mutta myös piiskaan myös,tarpeen mukaan niis miehet kuin naiset, kun vain itse saan vastaavaa, minulla ei ole paikkaa.
 
Mikko
Minä haluaisin kokea sellaisen vanhanaikaisen selkäsaunan. Ei olisi oikeastaan väliä olisiko piiskaajana nainen vai mies, ihan parasta olisi jos tilanteessa olisi molemmat sukupuolet edustettuna. Minulle määrättäisiin rangaistus ja joutuisin (tietysti) itse noutamaan vitsan ulkoa selkäsaunaani varten. Torujen ja moitteitten kera saisin määräyksen laskea housuni polviin ja minut piiskattaisiin ihan kunnolla polvien päällä..
Pervoa tai ei mutta kuitenkin...
 
I.M.
Itse olen kolmekymppinen mies, joka olisi valmis piiskaamaan samanikäisen nuoren naisen pakaroita. Mutta jäänee vain fantasiaksi, koska sitä haluavia on hankala löytää.
 
vierailija
piiska pyllylle tekee hyvää kun pylly piiskataan punaiseksi " lämmitellään ensin " eikä piiskata kovaa.. eroottisella piiskauksella ei ole kurittamisen tai väkivallan kanssa mitään yhteistä kurittaminen ja väkivalta ovat laissa kiellettyjä asioita. tietysti piiskaus välineellä on merkitystä, millaiselta se tuntuu. mutta varmasti piiskaus seksileikkinä yleistä kun katsoo kuinka paljón tähänkin ketjuun on vastattu. mielenkiintoista on lukea muidenkin kokemuksista.
 
kipuna
piiska pyllylle tekee hyvää kun pylly piiskataan punaiseksi " lämmitellään ensin " eikä piiskata kovaa.. eroottisella piiskauksella ei ole kurittamisen tai väkivallan kanssa mitään yhteistä kurittaminen ja väkivalta ovat laissa kiellettyjä asioita. tietysti piiskaus välineellä on merkitystä, millaiselta se tuntuu. mutta varmasti piiskaus seksileikkinä yleistä kun katsoo kuinka paljón tähänkin ketjuun on vastattu. mielenkiintoista on lukea muidenkin kokemuksista.
Nautin siitä, että esim. piiskalla aiheutetaan kipua. Ja mitä arempiin ja erogeenisimpiin paikkoihin, sen parempi. Kipu, ja varsinkin se jälkitila, ovat se, mitä haen. Millään "rangaistuksella" tai "kurituksella" ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Aviopuolisoni, joka piiskauksen tms. suorittaa, ei nauti lainkaan siitä, vaan hän nauttii siitä että minä nautin.
 
Viimeksi muokattu:
piiskalle olisi aihetta
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
. Hei olen kohta 14v ja koulu on alkanun mennä päin prinkkalaa ja vanhemmille olen alkanut soittamaan suutani ja kiroilu on alkanut kymmenkertaistua.... Näitä ketjuja luoeskellessa tulee ihan paha olla kun tietää että jotkut saa piiskaa pienestäkin rikkkeestä ja minä en saa mitään edes suuresta rikkeestä... Niimpä haluaisin kerrankin maksaa omaa lääkettäni ja ottaa kunnollisen selkäsaunan,sitä ei vaan saa mistäänolisiko jollakin vinkkejä miten voisi vaikka tuottaa itse itselle epäkuvottavan tunteen❓
 
Viimeksi muokattu:
14v tyttö oulun alueelta
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
Ansaitsisin kunnon selkäsaunan.Sinulta??
 
Viimeksi muokattu:
Tahallaan tuhma
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
Siitäkö piiskan kaipuu johtuukin kun ei ole koskaan kuritettu vaikka on kuinka oikutellut.. Ja niin oikuttelee vielä yli parikymppisenä naisenakin.. Kerran on seksin yhteydessä piiskattu (sitäki piti kerjätä) mutta ei se oikein ollut kunnollista kun ei miehellä ollut intressejä alistamiseen. Jospa joku päivä tulee vastaan joku joka ei siedä oikuttelua..
 
Viimeksi muokattu:
Löytyysattumalta
Haluaisin jonku kokeneemman naisen piiskaamaan minua
Minulla oli onnea ehkä joitenkin net palstojen kautta löytät oman piiskaajan minä löysin sattumalta noin 40vuotiaan Spanking Womanin olen hänen reisillään kahten kuukauten välein nauttimassa saan vitsaa kunnolla pitää sylissään kunnespylly onpunainen on ihanaa potkia,huutaa hänen mukeassa sylissä halaan,suukottelen piiskanjälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
samamasokistimies
Minulla oli onnea ehkä joitenkin net palstojen kautta löytät oman piiskaajan minä löysin sattumalta noin 40vuotiaan Spanking Womanin olen hänen reisillään kahten kuukauten välein nauttimassa saan vitsaa kunnolla pitää sylissään kunnespylly onpunainen on ihanaa potkia,huutaa hänen mukeassa sylissä halaan,suukottelen piiskanjälkeen.
Minä haluan lainata kerran kuukaudessa se Spanking Woman!
 
Viimeksi muokattu:
elämää nähnyt
Ratsastus raipat on muuten aika halpoja, suosittelen.
Ratsastusraipat niin. Mutta niissäkin on eroja. Itse onnistuin saamaan todella mahtavan
amerikkalaisen esteraipan. On sitten yliveto. Se on vähän paksumpi mutta notkeampi mitä
nämä pikkutyttöjen kärpäslätkät. Siinä on sellaisia pieniä kumisia nystyröitä sekä raipan
käressä herneen kokoinen pallo. Osumatarkkuus on todella hyvä . Pienellä ranneliikkeellä saa
antaa todella napakan iskun juuri oikeaan paikkaan. Se raippa on meillä silloin tällöin käytössä.
Enkä myisi sitä mistään hinnasta.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
Minä olen kiinnostunut saada piiskaa mutta jos haluat saada voi esitella että olen dominoiva ja tehdä sama sinulle joka haluan että domina ihminen tekee minulle!
 
Viimeksi muokattu:
moveit
Ratsastusraipat niin. Mutta niissäkin on eroja. Itse onnistuin saamaan todella mahtavan
amerikkalaisen esteraipan. On sitten yliveto. Se on vähän paksumpi mutta notkeampi mitä
nämä pikkutyttöjen kärpäslätkät. Siinä on sellaisia pieniä kumisia nystyröitä sekä raipan
käressä herneen kokoinen pallo. Osumatarkkuus on todella hyvä . Pienellä ranneliikkeellä saa
antaa todella napakan iskun juuri oikeaan paikkaan. Se raippa on meillä silloin tällöin käytössä.
Enkä myisi sitä mistään hinnasta.
Nämän ovat hyviä, mutta oikeiden raippojen kanssa joutuu säännöstelemään aika paljon voimankäyttöä, mutta kun tekee raipat jostakin kevyemmästä materiaalista, niin voi sitten käyttää kaikki voimansa, kun siltä tuntuu. Esimerkiksi muovinaruista koottu ruoska jolla kevyt läpsyttely ei tunnu missään, mutta kun käyttää voimaa, rupeaa tuntumaan. Voi käyttää myös arimmille alueille eikä jää mitään jälkiä, kuten rottinki- tai ratsupiiskasta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä