Piiskaa pepulle

  • Viestiketjun aloittaja Jak
  • Ensimmäinen viesti
masokisti
Nämän ovat hyviä, mutta oikeiden raippojen kanssa joutuu säännöstelemään aika paljon voimankäyttöä, mutta kun tekee raipat jostakin kevyemmästä materiaalista, niin voi sitten käyttää kaikki voimansa, kun siltä tuntuu. Esimerkiksi muovinaruista koottu ruoska jolla kevyt läpsyttely ei tunnu missään, mutta kun käyttää voimaa, rupeaa tuntumaan. Voi käyttää myös arimmille alueille eikä jää mitään jälkiä, kuten rottinki- tai ratsupiiskasta.
Tuokin minä olen huomanutkin!Täällä kävi talvella eräs domina joka piiskasi minua painava ratsupiiska ja se ei kirveli,se otti kipeä,niin kuin hän lyönyt vasaralla,ei hyvä,pakarat ja reidet olivat tummansiniset melkein kuukausi mutta kun käytän esim.kevyt kuorittu pajuvitsa ,silloin se kirvele niin kuin se pitää tehdä ja iho tule punainen!
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
minäkin tykkäisin jos minua piiskattaisiin rajusti, en ole ikinä kokenut moista mutta haluaisin kokea :) . Ehkä sitten joskus :)
Tule tänne!Minä piiskaan sinua kovasti jos sinä piiskaat minua kovasti!Minä nautin hirveästi kun saan piiskaa mutta voin annaa sinulle vaikka minä en ole sellainen mies että minä koskaan fantasioidaan sellaistaettä minä annan mutta minä voin tehdä sinulle sama joka minä itse haluankin!
 
Viimeksi muokattu:
Patarauta
Minä piiskaan edelleen mielelläni naisen paljasta peppua. Näen asian lähinnä eroottisena ja visuaalisesti kauniina.
Tässä alueessa olen todella kokenut, enkä liioittele, mutta piiskaan kunnolla.
Lähtökohtaisesti piiskaamiseen ei liity rangaistusmomenttia, ellei näin erikseen sovita leikin varjolla.
Lasten piiskamiseen minulla ei ole mielipidettä, minua ei ole lapsena piiskattu, enkä ole myöskään omia lapsiani piiskannut.
 
masokisti
Minä piiskaan edelleen mielelläni naisen paljasta peppua. Näen asian lähinnä eroottisena ja visuaalisesti kauniina.
Tässä alueessa olen todella kokenut, enkä liioittele, mutta piiskaan kunnolla.
Lähtökohtaisesti piiskaamiseen ei liity rangaistusmomenttia, ellei näin erikseen sovita leikin varjolla.
Lasten piiskamiseen minulla ei ole mielipidettä, minua ei ole lapsena piiskattu, enkä ole myöskään omia lapsiani piiskannut.
Jos minulla olisi lapsia ei missään nimessä antaisin ne piiskaa ja itse kun olin lapsi pelkäsin aivan hirveästi saada piiskaa kun äitini uhkasi minua joka päivä mutta salassa olen koko elämäni fantasionut että joku minun kavereista eli joku ihminen joka minä en tunne antaisi minua piiskaa!Ja vielä tänä päivänä haluan saada piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
antti
En saanut nuorena piiskaa. Ehkä minulle on jäänyt siksi piiskan puute päälle.
En nauti kivusta välttämättä, mutta sensijaan nautin tavattomasti, kun näen minua piiskaavan naisen kiihottuvan
piiskaamisestani.
Olo pylly punaisena piiskauksen jälkeen on aivan ihanaa.

Antti 2.9.2015
 
Mieheni yllätti
Mieheni on useat halunnut piiskata minua, en ole suostunut. Kerran hän houkutteli että piiskaisin häntä. Suostuin. Ensin tosi varovaisesti. Mutta oli tosi kiihottavaa, annoin lisää ja lisää ja lisää. Miehelläni oli seisokki päällä koko ajan. Lopuksi sain itse, en piiskaa vaan kalua.

Tämän jälkeen mieheni takapuoli on kiihottanut kovasti. Ohikulkiessani saatan läpsäistä tai puristella sitä, etenkin jos on naisvieraita kylässä. Joka viikko haluan mieheni riisuutuvan edessäni ja pian hänen takapuoli onkin punainen. Moni tuntemani nainen haluaisi piiskata miestä, mutta oma mies ei halua. Tekisi mieli antaa miestäni lainaksi. Tai oikeastaan piiskata miestäni kahdestaan jonkun kaverini kanssa. Vielä parempi jos jokin kaverini suostuisi lopuksi mieheni piiskattavaksi. Saisi miehenikin nähdä ihanan punaisen takapuolen. Mieheni on jo suostunut riisuutumaan jonkun kaverini edessä ja antamaan takapuolensa meidän käsiin. Mietin oikeastaan enää koska sen teen ja kenet otan kaveriksi.

Äitini kertoi, että oli kerran nähnyt kun annoin miehelleni piiskaa kotipihallamme. Oli katsonut sivusta kun mieheni sai piiskaa ja miehelläni oli ollut täysi seisokki. Äitini oli lähtenyt vaihvihkaa pois siinä vaiheessa kun minä olin riisunut hameeni ja mieheni oli alkanut ottaa minua takaapäin. Kerroin miehelleni tämän. Sitä hävitti. Mutta sitten tunnusti nähneenä äitini paljaat rinnat suhteemme alkuvuonna noin 20 vuotta sitten. Että olisivat nyt sitten tasoissa. Oliko tuo totta, vai härnäsikö mieheni minua. En tiedä, mutta annoin välittömästi kunnon piiskat, otin kuvat takapuolesta ja etupuolesta. Kuvia on kiva katsella. Näytin ne myös äitilleni ja näytän kaikille muillekin jotka tissinsä menevät näyttämään miehelleni. Mieheni tunnusti nähneensä kahdella työmatkalla yhteensä neljän työkaverinsa tissit. Vielä kun tunnustaisi keiden.

Eniten mietityttää oikeastaan se, meneekö tämä entistä villimmäksi jos otan toisen naisen mukaan leikkiin. Itse en halua piiskaa, mutta ajatus kuitenkin kiihottaa. Ja jos mieheni saisi piiskata jotain toista naista, niin mieheni tuntien minäkin alkaisin saada piiskaa varmuudella mitä kiihottavammissa paikoissa aivan kuten saan kaluakin. Tai jos en minä, niin sitten se toinen. Sitä en haluaisi.
 
masokisti
Mieheni on useat halunnut piiskata minua, en ole suostunut. Kerran hän houkutteli että piiskaisin häntä. Suostuin. Ensin tosi varovaisesti. Mutta oli tosi kiihottavaa, annoin lisää ja lisää ja lisää. Miehelläni oli seisokki päällä koko ajan. Lopuksi sain itse, en piiskaa vaan kalua.

Tämän jälkeen mieheni takapuoli on kiihottanut kovasti. Ohikulkiessani saatan läpsäistä tai puristella sitä, etenkin jos on naisvieraita kylässä. Joka viikko haluan mieheni riisuutuvan edessäni ja pian hänen takapuoli onkin punainen. Moni tuntemani nainen haluaisi piiskata miestä, mutta oma mies ei halua. Tekisi mieli antaa miestäni lainaksi. Tai oikeastaan piiskata miestäni kahdestaan jonkun kaverini kanssa. Vielä parempi jos jokin kaverini suostuisi lopuksi mieheni piiskattavaksi. Saisi miehenikin nähdä ihanan punaisen takapuolen. Mieheni on jo suostunut riisuutumaan jonkun kaverini edessä ja antamaan takapuolensa meidän käsiin. Mietin oikeastaan enää koska sen teen ja kenet otan kaveriksi.Voi,voi,voi jos minä löytäisin tuollainen nainen joka nauttii annaa minulle piiskaa!Se rupea seisoa minulle kun luen sinun kertomus!

Äitini kertoi, että oli kerran nähnyt kun annoin miehelleni piiskaa kotipihallamme. Oli katsonut sivusta kun mieheni sai piiskaa ja miehelläni oli ollut täysi seisokki. Äitini oli lähtenyt vaihvihkaa pois siinä vaiheessa kun minä olin riisunut hameeni ja mieheni oli alkanut ottaa minua takaapäin. Kerroin miehelleni tämän. Sitä hävitti. Mutta sitten tunnusti nähneenä äitini paljaat rinnat suhteemme alkuvuonna noin 20 vuotta sitten. Että olisivat nyt sitten tasoissa. Oliko tuo totta, vai härnäsikö mieheni minua. En tiedä, mutta annoin välittömästi kunnon piiskat, otin kuvat takapuolesta ja etupuolesta. Kuvia on kiva katsella. Näytin ne myös äitilleni ja näytän kaikille muillekin jotka tissinsä menevät näyttämään miehelleni. Mieheni tunnusti nähneensä kahdella työmatkalla yhteensä neljän työkaverinsa tissit. Vielä kun tunnustaisi keiden.

Eniten mietityttää oikeastaan se, meneekö tämä entistä villimmäksi jos otan toisen naisen mukaan leikkiin. Itse en halua piiskaa, mutta ajatus kuitenkin kiihottaa. Ja jos mieheni saisi piiskata jotain toista naista, niin mieheni tuntien minäkin alkaisin saada piiskaa varmuudella mitä kiihottavammissa paikoissa aivan kuten saan kaluakin. Tai jos en minä, niin sitten se toinen. Sitä en haluaisi.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Mieheni on useat halunnut piiskata minua, en ole suostunut. Kerran hän houkutteli että piiskaisin häntä. Suostuin. Ensin tosi varovaisesti. Mutta oli tosi kiihottavaa, annoin lisää ja lisää ja lisää. Miehelläni oli seisokki päällä koko ajan. Lopuksi sain itse, en piiskaa vaan kalua.

Tämän jälkeen mieheni takapuoli on kiihottanut kovasti. Ohikulkiessani saatan läpsäistä tai puristella sitä, etenkin jos on naisvieraita kylässä. Joka viikko haluan mieheni riisuutuvan edessäni ja pian hänen takapuoli onkin punainen. Moni tuntemani nainen haluaisi piiskata miestä, mutta oma mies ei halua. Tekisi mieli antaa miestäni lainaksi. Tai oikeastaan piiskata miestäni kahdestaan jonkun kaverini kanssa. Vielä parempi jos jokin kaverini suostuisi lopuksi mieheni piiskattavaksi. Saisi miehenikin nähdä ihanan punaisen takapuolen. Mieheni on jo suostunut riisuutumaan jonkun kaverini edessä ja antamaan takapuolensa meidän käsiin. Mietin oikeastaan enää koska sen teen ja kenet otan kaveriksi.

Äitini kertoi, että oli kerran nähnyt kun annoin miehelleni piiskaa kotipihallamme. Oli katsonut sivusta kun mieheni sai piiskaa ja miehelläni oli ollut täysi seisokki. Äitini oli lähtenyt vaihvihkaa pois siinä vaiheessa kun minä olin riisunut hameeni ja mieheni oli alkanut ottaa minua takaapäin. Kerroin miehelleni tämän. Sitä hävitti. Mutta sitten tunnusti nähneenä äitini paljaat rinnat suhteemme alkuvuonna noin 20 vuotta sitten. Että olisivat nyt sitten tasoissa. Oliko tuo totta, vai härnäsikö mieheni minua. En tiedä, mutta annoin välittömästi kunnon piiskat, otin kuvat takapuolesta ja etupuolesta. Kuvia on kiva katsella. Näytin ne myös äitilleni ja näytän kaikille muillekin jotka tissinsä menevät näyttämään miehelleni. Mieheni tunnusti nähneensä kahdella työmatkalla yhteensä neljän työkaverinsa tissit. Vielä kun tunnustaisi keiden.

Eniten mietityttää oikeastaan se, meneekö tämä entistä villimmäksi jos otan toisen naisen mukaan leikkiin. Itse en halua piiskaa, mutta ajatus kuitenkin kiihottaa. Ja jos mieheni saisi piiskata jotain toista naista, niin mieheni tuntien minäkin alkaisin saada piiskaa varmuudella mitä kiihottavammissa paikoissa aivan kuten saan kaluakin. Tai jos en minä, niin sitten se toinen. Sitä en haluaisi.
Kirjoitin äsken että voi,voi,voi mitä sinun kertomus teki minulle kiimainen!Minä haluan sellainen nainen kuin sinä joka nautit kun saat piiskata minun takapuoli aivan lihanpunainen!
 
Viimeksi muokattu:
tap
Olen jo varttuneemmassa iässä oleva mies, mutta haluaisin leikkiä pikkupoikaa, joka saa tädiltä piiskaa tädin polvien päällä. Ei vain ole tätiä löytynyt. Haluaisin myös antaa piiskaa...
 
kuritta kasvanut
Lueskelin tarinoita, ja myöskin 21.11. maanantain lehtiä jossa kerrotaan miten kuri on höltynyt nuorissa. Kotikurin kannattajana olen sitä mieltä, että housut alas, pylly paljaaksi ja polvelle poikittain saamaan kurinpalautusta. Remmi kun tanssii ihanasti paljaalla pepulla, ja välillä nurkkaan häpeemään, niin kyllä siinä ajatukset rupee muuttumaan.

Itselläni yli 25v kokemus piiskan antajana. Ja takuulla rupee koulu maittamaan...sekä läksyjen tekeminen....Joten tuhmat tytöt/pojat jos tarvetta on, vastaile.
Moikkelis Kolumbus. Täällä olisi yksi poika jolla on ongelmia koulun kanssa. Tulee lintsailtua ja häiriköityä.

Olisi tarvetta tavata sinut Kolumbus.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaavarouva
Mieheni on useat halunnut piiskata minua, en ole suostunut. Kerran hän houkutteli että piiskaisin häntä. Suostuin. Ensin tosi varovaisesti. Mutta oli tosi kiihottavaa, annoin lisää ja lisää ja lisää. Miehelläni oli seisokki päällä koko ajan. Lopuksi sain itse, en piiskaa vaan kalua.

Tämän jälkeen mieheni takapuoli on kiihottanut kovasti. Ohikulkiessani saatan läpsäistä tai puristella sitä, etenkin jos on naisvieraita kylässä. Joka viikko haluan mieheni riisuutuvan edessäni ja pian hänen takapuoli onkin punainen. Moni tuntemani nainen haluaisi piiskata miestä, mutta oma mies ei halua. Tekisi mieli antaa miestäni lainaksi. Tai oikeastaan piiskata miestäni kahdestaan jonkun kaverini kanssa. Vielä parempi jos jokin kaverini suostuisi lopuksi mieheni piiskattavaksi. Saisi miehenikin nähdä ihanan punaisen takapuolen. Mieheni on jo suostunut riisuutumaan jonkun kaverini edessä ja antamaan takapuolensa meidän käsiin. Mietin oikeastaan enää koska sen teen ja kenet otan kaveriksi.

Äitini kertoi, että oli kerran nähnyt kun annoin miehelleni piiskaa kotipihallamme. Oli katsonut sivusta kun mieheni sai piiskaa ja miehelläni oli ollut täysi seisokki. Äitini oli lähtenyt vaihvihkaa pois siinä vaiheessa kun minä olin riisunut hameeni ja mieheni oli alkanut ottaa minua takaapäin. Kerroin miehelleni tämän. Sitä hävitti. Mutta sitten tunnusti nähneenä äitini paljaat rinnat suhteemme alkuvuonna noin 20 vuotta sitten. Että olisivat nyt sitten tasoissa. Oliko tuo totta, vai härnäsikö mieheni minua. En tiedä, mutta annoin välittömästi kunnon piiskat, otin kuvat takapuolesta ja etupuolesta. Kuvia on kiva katsella. Näytin ne myös äitilleni ja näytän kaikille muillekin jotka tissinsä menevät näyttämään miehelleni. Mieheni tunnusti nähneensä kahdella työmatkalla yhteensä neljän työkaverinsa tissit. Vielä kun tunnustaisi keiden.

Eniten mietityttää oikeastaan se, meneekö tämä entistä villimmäksi jos otan toisen naisen mukaan leikkiin. Itse en halua piiskaa, mutta ajatus kuitenkin kiihottaa. Ja jos mieheni saisi piiskata jotain toista naista, niin mieheni tuntien minäkin alkaisin saada piiskaa varmuudella mitä kiihottavammissa paikoissa aivan kuten saan kaluakin. Tai jos en minä, niin sitten se toinen. Sitä en haluaisi.
Eilen oli se päivä annoin kullalleni vitsaa olin pelkässä lyhyessä yöpaitassa 95kiloinen keiju heilui pitkänpiiskan kanssa olin ehkä melko rivon näköinen alapään kylvetin polviin saakka muutaman päivän päästä annan kullalleni olen kuullut miten miehet kehuvat miten paljon he naivat olen hyväkuntoinen iso akka kulli saa kyytiä panohirmulta hyväilen juureksen monasti juhlakuntoon namurako on mahlaa täynä saan itse myös monet orkut emme harrasta mitään pika panoja vaan nautimme ellei meitä häiritä touhuamme joskus jopa parituntia on ihanaa antaa pimppilihan vuuhkasta minut remmitään muutaman viikon sisällä alan kaipaamaan kutina nousee pikkuhiljaa pyrstössäni kihelmöinti tulee sitten tämä akka saa kyytiä peräpyörii remmilätisee potkin,pissa lentää ulvon kun orkuttulevat yhtenään.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaavarouva
Olen keski-ikäinen nainen ja olisin valmis piiskaamaan nuoren miehen pakaroita.
Voisin antaa vitsaa muillekin kuin omalle kullalleni naisille myös olisi ihanaa kokeilla antaa muhkeaperäiselle Tytölle/Rouvalle kunnon piiskaus. viikon lopulla annoin kullalleni olin pelkkäpaitapäällä otin syliini annoin vitsakimppua pyörittelin sylissäni noin viisitoista minuttia alapää oli punainen,rantuinen annan loppuviikolla kullalleni namurakoa kullisaa kyytiä tämän akan persepyörii.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke721
Voisin antaa vitsaa muillekin kuin omalle kullalleni naisille myös olisi ihanaa kokeilla antaa muhkeaperäiselle Tytölle/Rouvalle kunnon piiskaus. viikon lopulla annoin kullalleni olin pelkkäpaitapäällä otin syliini annoin vitsakimppua pyörittelin sylissäni noin viisitoista minuttia alapää oli punainen,rantuinen annan loppuviikolla kullalleni namurakoa kullisaa kyytiä tämän akan persepyörii.[ Missä Piiskavarouva on?En oikein ymmärä mutta oletko nainen joka halua anna piiskaa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä