piiskaa pyllylle?

  • Viestiketjun aloittaja Mr xp
  • Ensimmäinen viesti
Mr xp
kertokaahan kokemuksianne piiskasta, minua ainakin kiihottaa ajajatus esileikkinä saada piiskasta pyllylle, ja myös antaa naiselle piiskaa, ja rakastellla sen jälkeen, onko kokemuksia?
 
tytteli
Vaika nelikymppinen jo olenkin :). Meillä oli kotona piiska käytössä, ja saatiin siskon kanssa isältä remmiä vielä murrosiässä, kun jäätiin luvattomalta tanssireissulta kiinni ja vielä viinan kanssalin pelattiin. Olin tuollloin jotain 14-15 vee, ja kyllä hävetti, kun ukko komensi laskemaan housut alas ja anto vyöstä pitkin paljaita pakaroita, Selkäsaunan jälkeen itkin sängyssä ja masturboin hartaasti. Jollain lailla tapahtuma kiihotti, vaikka häpeä ja nöyryytys olivatkin päällimmäisinä tunteina.

Nykyään mieheni antaa mulle joskus piiskaa, ja tulen siitä mielettömän kiimaiseksi. Viime viikolla sain kaksi kertaa selkääni niin lujasti, että vieläkin on pyllynposket hellinä ja istuminen vähän hankalaa. Mutta se sovinnonteko... se vasta hauskaa oli.
 
Miesnäkökulmaa
Kaikille naisille tekis hyvää saada säännöllisesti piiskaa perseelle. Loppus turha tulkutus ja asiat pysyis hallinnassa. Itse annan ainakin vaimolle piiskaa aina tarpeen tullen eli 2-4 kertaa kuukaudessa suunnilleen. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä muuten tarvi turhista riidellä.
 
sonja
Munkin mies antaa piiskaa, vaikka en siitä erityisesti tykkää. Yleensä saan selkääni, jos riiitelen turhista, silloin ei auta mikään muu, se vetää multa housut alas ja piiskaa armotta. Muuten ei kyllä lyömistä harrasta. Itse se kiihottuu siitä ja tavallisesti otan suihin piiskan jälkeen, sen jälkeen ei riitaa muistella. Sain siltä remmiä jo seurusteluaikoina eli oon aika tottunut tähän. Ja kyllä yleensä saan aiheesta, hyvin harvoin se syyttä suotta kurittaa, lisäksi ennen otan vähän piiskaakin kuin kuuntelen/katselen vihaista miestä. Näin meillä. Onhan se sillälailla noloa, että kovin mielelläni en tästä puhele. Sisko tietää -ja ihmettelee- mutta kaikenkaikkiaan oon onnellinen ja rakastan kiivasluonteista miestäni silti kovasti.
 
Siitä piiskasta
Kyllä on kokemuksia, koko avioliiton eli viiden vuoden ajalta. Eka kerta sattui, kun mies erään riidan päätteeksi kaappas mut kainaloonsa ja veteli muutaman lujan litsarin pyllylle. Silloin olin niin äimän käkenä, että en edes tajunnut panna hanttiin. Edes lapsena en saanut selkääni, ja tuo kokemus oli hirveän hämmentävä, sillä jostain syystä kiihotuin siitä hirveästi. Meni aika kauan, ennen kuin puhuimme koko asiasta.

Seuraavan kerran sain oikein kunnolla piiskaa, kun jälleen riidan yhteydessä oikein provosoin tilannetta ja pyysin saada selkääni. No eipähän tarvinnut kauan provosoida, kun mies veti minut polviensa päälle poikittain ja alkoi läimäytellä pitkin reisiä ja pakaroita. Kun rimpuilin itseni vapaaksi, hän kimmastui siitä ja veti vielä pöksyni alas uusintakäsittelyn ajaksi. Olin aivan kuumana ja lopuksi rakasteltiin kiihkeästi. Jälkeenpäin olin nolo ja hämilläni ja miestäni vaan huvitti hämminkini. ""Vai piiskaa se rouva tarviikin"" , hän härnäsi päiväkausia.

Sanattomasta sopimuksesta homma vakiintui käytännöksi, ja nykyään saan aina silloin tällöin oikein lujastikin piiskaa. Olenpa jopa suostunut itse hakemaan risunkin piiskausta varten ja toisinaan haen remmin komerosta, kun mies käskee. Vaikka kyse on muka rangaistuksesta niin kyseessä on pohjimmiltaan hyvin eroottinen roolileikki, joka päättyy aina ihanaan seksiin.
 
Pylly punaisena
Pari Päivää sitten Aamulla Äiti vei minut alakertaan takka huoneeseen Hajotti etellis lauantain saunavastan otti paksuimmanoksan Pisti kuumaan veteen likoon piiskan liotessa riisui minut Kertoi samalla miksi Saan vitsaa Ototin Äitini kanssa muutaman minutin vitsan notkistumista Pääsin Äitini syliin nauttimaan hyvästä piiskauksesta sain napakasti Pitän piiskan saannista annan Äitin piiskata kesäisin haen piiskan valmiiksi Äitin pyynnöstä talvella haen piiskan pesualtaaseen sulamaan lämpimään veteen Äiti ei Joutulähtemään työpäivän jälkeen hakee Äitille jää pyllyn punaiseksi piiskaaminen Piiskaa hakiessani kiihotun pyllyä kihelmöi ja kummasti kutittaa ototan aina levottomana iltaa jolloin saan Menen joskus Äitiä Vastaan Töistä Kerron Äitille tekemiseni Illalla Olen Äitin sylissä ototukseni palkitaan olen pehmeillä reisillä piiskaatulee nopeasti Äiti pitää pienen tauon piiskatessa kysyy vieläkö olen hiljaa piiskausjatkuu pyytän Äitiä hetken päästä lopettamaan piikkausloppuu siihen pyllyon vähän hellä ja punakka.
 
Perälujilla
Pari Päivää sitten Aamulla Äiti vei minut alakertaan takka huoneeseen Hajotti etellis lauantain saunavastan otti paksuimmanoksan Pisti kuumaan veteen likoon piiskan liotessa riisui minut Kertoi samalla miksi Saan vitsaa Ototin Äitini kanssa muutaman minutin vitsan notkistumista Pääsin Äitini syliin nauttimaan hyvästä piiskauksesta sain napakasti Pitän piiskan saannista annan Äitin piiskata kesäisin haen piiskan valmiiksi Äitin pyynnöstä talvella haen piiskan pesualtaaseen sulamaan lämpimään veteen Äiti ei Joutulähtemään työpäivän jälkeen hakee Äitille jää pyllyn punaiseksi piiskaaminen Piiskaa hakiessani kiihotun pyllyä kihelmöi ja kummasti kutittaa ototan aina levottomana iltaa jolloin saan Menen joskus Äitiä Vastaan Töistä Kerron Äitille tekemiseni Illalla Olen Äitin sylissä ototukseni palkitaan olen pehmeillä reisillä piiskaatulee nopeasti Äiti pitää pienen tauon piiskatessa kysyy vieläkö olen hiljaa piiskausjatkuu pyytän Äitiä hetken päästä lopettamaan piikkausloppuu siihen pyllyon vähän hellä ja punakka.
Sain kahtesti vitsaa samana päivänä pyllyäni kihelmöi kivasti pitisaata piiskaa lopulta äiti haki vitsan sain pikkasen vitsaa kihelmöintijatkui pyllyssäni kiukkuilin jatemppuilin sain äitin piiskaamaan uutelleen sain kunnon selkäsaunan kihelmöinti ja kutina lähtipyllystäni.
 
Viimeksi muokattu:
kuritar
Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulmaa;6835322:
Kaikille naisille tekis hyvää saada säännöllisesti piiskaa perseelle. Loppus turha tulkutus ja asiat pysyis hallinnassa. Itse annan ainakin vaimolle piiskaa aina tarpeen tullen eli 2-4 kertaa kuukaudessa suunnilleen. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä muuten tarvi turhista riidellä.

Mies pysyy aisoissa, kun saa kunnolla selkäänsä kerran pari viikossa!
 
cuckoldi-kalle
Kaikkein kiihottavinta on, kun olen saanut netin kautta järjestettyä 2-3 tuntematonta miestä paikalle, joiden edessä vaimoni joutuu riisumaan vaatteensa. Sitten hänet sidotaan sänkyyn vatsalleen X-asentoon ja miehet piiskaavat häntä. Muija valuu aivan mahlaa ja piiskauksen päätteeksi miehet saavat vuoronperään liukasta pillua, eikä vaimoni voi kuin maata paikallaan ja antaa miesten naida.
 
jeppu
kertokaahan kokemuksianne piiskasta, minua ainakin kiihottaa ajajatus esileikkinä saada piiskasta pyllylle, ja myös antaa naiselle piiskaa, ja rakastellla sen jälkeen, onko kokemuksia?
Meillä ruumillinen kuritus käytössä esileikkinä. Vaimoni toteaa että poijaan sietäisi saada selkääni tms. ja siitä tilanne etenee kunnes saan komennon hakea itseäni varten risun, siinä vaiheessa minulla on jo melko kova erektio, mutta menen hakemaan takapihalta, tai joskus jopa lähi metsiköstä sopivan oksan, jonka tuon kotiin vaimolleni.
Sitten vaihtelevasti, joskus joudun ottamaan housut alas, joskus laskemaan polviin, tai vaikka vaan paljastamaan peppuni. Minut käsketään pyllistämään sohvaa vasten, käsinojalle, tai perinteisesti vaimon (äidin) polville poikittain. Sitten piiska napsahtelee peppulleni pitkään ja melko kovaa, niin että juomut näkyvät muutaman päivän. Joskus saan piiskauksen aikana siemensyöksyn, joka kestää aina pitkään, ja on todella tahriva.
Mikäli saan siemensyöksyn, joudun piiskan jälkeen nurkkaan, kun vaimoni siivoaa jälkiäni... muuten vaihdamme paikkoja, ja läpsin vaimoni (tytön) pepun punaiseksi, sitten otan hänet istumaan tapin nokkaan ja laukeamme yhdessä..
 
Viimeksi muokattu:
pyllylle sain eilen
Eilen aamuna äitini herätti minut sanoi tule alakertaan minun piti riisua ihan paljaaksi ja ensin minun piti mennä äidin ja isän sängylle tyynypinon päälle pyllistys asentoon äiti alkoi piiskaamaan tuntui tosi paljon niin että pylly oli ihan veren punainen, sitten piti kääntyä pinppi äitiin päin äitti laittoi peiton silmieni eteen etten näe äitiäni enkä pinppiäni. sitten hän availi ja tunki nokkosia pinppiini tuntui tosi ikävältä.

No tietenkin isä oli kuvannut salaa tämän jutun ja laitoimme piuhan telkkuun ja katsoimme sitä koko aamun!
 
ehe
Vanhempani olivat taas lähteneet loma matkalle. Kun jäimme isosiskon kanssa kahden kotiin. Isosiskoni oli jo 16-vuotias, kun itse olin 7-vuotias. Illan hämärrytyä tuliin kotiin. Isosiskoni kysyi tiukasti, mitä kello on? Sanoin, että kymmenen yli kymmenen. Ja milloin oli kotiin tuloaika hän tivasi? Sanoin , että kello kymmenen. Olet taas myöhässä ja tulet saamaan piiskaa. Isosiskoni oikein nautti näistä piiska sessioista. Hän komensi pihalle odottamaan rangaistusta. Menin pihalle ja näin kolme hänen tyttökaveriaan olevan pihakeinussa. Kuulin, että tytöt kirskuivat, että kohta poika saa piiskaa. Isosiskoni tuli vajasta ratsuraippa kädessä, ja komensi,että kaivon kannelle nojaamaan. Nojasin kaivonkantta vasten. Kun kuului käsky, että housut alas ja ihan nilkkoihin asti. Laskin päällyshousut alas ja jäin odottamaan. Samassa kuului käsky, että alushousut nilkkoihin ja heti. Laskin alushousutkin nilkkoihin, kuulin kun tytöt alkoivat supista keinussa, nähtyään paljaan pyllyni. Olin siinä pylly paljaana tyttöjen edessä. Isosiskoni käveli kohti iteäni piiska kädessä. Olin huomannut, että hän oli käynyt laittamassa rusetin kaulaan. Hän käyttää useasti valkoisen paitapuseron kanssa solmuketta. Olipas tosi tyylikäs piiskaaja. Piiska alkoi viuhua paljaalla perseellä, tytöt tulivat keinusta oikein lähemmäksi seuraamaan piiskausta. Voihkin piiskan tahdissa ja sain oikein kunnon piiskaselkäsaunan isosiskoltani.
Loppuillasta sain kulkea tyylikkäästi valkoinen paita päällä ja rusetti kaulassa tytöille tarjoillessa.
 
koivuniemen rouvaa vailla
Meillä ruumillinen kuritus käytössä esileikkinä. Vaimoni toteaa että poijaan sietäisi saada selkääni tms. ja siitä tilanne etenee kunnes saan komennon hakea itseäni varten risun, siinä vaiheessa minulla on jo melko kova erektio, mutta menen hakemaan takapihalta, tai joskus jopa lähi metsiköstä sopivan oksan, jonka tuon kotiin vaimolleni.
Sitten vaihtelevasti, joskus joudun ottamaan housut alas, joskus laskemaan polviin, tai vaikka vaan paljastamaan peppuni. Minut käsketään pyllistämään sohvaa vasten, käsinojalle, tai perinteisesti vaimon (äidin) polville poikittain. Sitten piiska napsahtelee peppulleni pitkään ja melko kovaa, niin että juomut näkyvät muutaman päivän. Joskus saan piiskauksen aikana siemensyöksyn, joka kestää aina pitkään, ja on todella tahriva.
Mikäli saan siemensyöksyn, joudun piiskan jälkeen nurkkaan, kun vaimoni siivoaa jälkiäni... muuten vaihdamme paikkoja, ja läpsin vaimoni (tytön) pepun punaiseksi, sitten otan hänet istumaan tapin nokkaan ja laukeamme yhdessä..

Tuo kuulostaa juuri siltä mitä minäkin kaipaan. Itselläni myös varmaan olisi jo tuossa risun haku vaiheessa housuissa tukalat oltavat. Tuo "äidin" sylissä poikittain, housut nilkoissa, kuulostaa juuri siltä asetelmalta josta olen haaveillut pitkään, vielä kun olisi joku nainen joka tähän suostuisi.
 
Viimeksi muokattu:
Aitee anto
Munkin mies antaa piiskaa, vaikka en siitä erityisesti tykkää. Yleensä saan selkääni, jos riiitelen turhista, silloin ei auta mikään muu, se vetää multa housut alas ja piiskaa armotta. Muuten ei kyllä lyömistä harrasta. Itse se kiihottuu siitä ja tavallisesti otan suihin piiskan jälkeen, sen jälkeen ei riitaa muistella. Sain siltä remmiä jo seurusteluaikoina eli oon aika tottunut tähän. Ja kyllä yleensä saan aiheesta, hyvin harvoin se syyttä suotta kurittaa, lisäksi ennen otan vähän piiskaakin kuin kuuntelen/katselen vihaista miestä. Näin meillä. Onhan se sillälailla noloa, että kovin mielelläni en tästä puhele. Sisko tietää -ja ihmettelee- mutta kaikenkaikkiaan oon onnellinen ja rakastan kiivasluonteista miestäni silti kovasti.
polvien

Äitini anto vielä kun olin parikyppinen mies niin remmiä. Sitä piti riisuu housut pois ja mennä syliin polvien päälle makaamaan että sai lyödä pakaroille. Jos kiihottu ja rupes seisoo niin puristeli kullia ja kiveksiä että varmasti laukesin. Hyvitteli joskus tulemalla viereeni ja kun oli alasti niin halus multakin housut pois ja nai mua anteeksi pyynnöstä.
 
Viimeksi muokattu:
poika12345
Näitä piiskaketjuja taitaa olla useampia. Onko kysymyksessä muoti-ilmiö vai halu paeta sinne kultaiselle 1960-luvulle, jolloin piiskaus oli vielä yleisesti käytössä rangaistuksena. Piiskaa sai ihan pikkuisista tuhmuuksista ja usein siihen kuului sen piiskan hakeminen sieltä piha puusta.
Itse kaipaa vielä tuota 1960-lukua, siis ihan sitä aitoa piiskaa, paljaalle pyllylle, housut kintuissa ja piiskauksen jälkeen nurkkaa häpeämään. Se että sitten pippeli seisoo, ja tuntuu kivalta, onkin toinen juttu. Siis onko täällä näitä samoin ajattelevia...
 
Iso-Justus
Näitä piiskaketjuja taitaa olla useampia. Onko kysymyksessä muoti-ilmiö vai halu paeta sinne kultaiselle 1960-luvulle, jolloin piiskaus oli vielä yleisesti käytössä rangaistuksena. Piiskaa sai ihan pikkuisista tuhmuuksista ja usein siihen kuului sen piiskan hakeminen sieltä piha puusta.
Itse kaipaa vielä tuota 1960-lukua, siis ihan sitä aitoa piiskaa, paljaalle pyllylle, housut kintuissa ja piiskauksen jälkeen nurkkaa häpeämään. Se että sitten pippeli seisoo, ja tuntuu kivalta, onkin toinen juttu. Siis onko täällä näitä samoin ajattelevia...
Kyllä meitä piiskan ystäviäkin on joka junaan.

Ketjuja on useampia esim. siksi, että ennemmin tai myöhemmin vakiohäiriköt tunkevat mukaan omia tarpeitaan ja/tai fantasioitaan esittelemään tai muuten provoamaan, jolloin se ketju lopahtaa tai suljetaan ja jonkin ajan kuluttua alkaa uusi.

Osa piiskakeskusteluista on tietenkin "pakoa kultaiselle 1960-luvulle". Toisaalta monet keskustelijoista ovat syntyneet ruumiillisen kurituksen kiellon jälkeen eivätkä siis voi tietää aikaisemmista asetelmista omakohtaisesti mikä ei tietenkään estä tutkimasta asiaa ja/tai kuvittelemasta.

On monia eri syitä ja eri tapoja nauttia piiskasta joko todellisuudessa tai kuvitelmissa ja hyvä niin. Mikä on "aitoa" on sanojasta itsestään kiinni - pitääkö olla alasti vai onko housut kintuissa se juttu ja käytetäänkö vitsaa, remmiä vai jotain muuta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä meitä piiskan ystäviäkin on joka junaan.

Ketjuja on useampia esim. siksi, että ennemmin tai myöhemmin vakiohäiriköt tunkevat mukaan omia tarpeitaan ja/tai fantasioitaan esittelemään tai muuten provoamaan, jolloin se ketju lopahtaa tai suljetaan ja jonkin ajan kuluttua alkaa uusi.

Osa piiskakeskusteluista on tietenkin "pakoa kultaiselle 1960-luvulle". Toisaalta monet keskustelijoista ovat syntyneet ruumiillisen kurituksen kiellon jälkeen eivätkä siis voi tietää aikaisemmista asetelmista omakohtaisesti mikä ei tietenkään estä tutkimasta asiaa ja/tai kuvittelemasta.

On monia eri syitä ja eri tapoja nauttia piiskasta joko todellisuudessa tai kuvitelmissa ja hyvä niin. Mikä on "aitoa" on sanojasta itsestään kiinni - pitääkö olla alasti vai onko housut kintuissa se juttu ja käytetäänkö vitsaa, remmiä vai jotain muuta.

Juurikin näin.. eroottinen piiskaus on seksin osa, ja kuritusjutut ovat niitä "piruuttaan " kirjotettuja,(satuja) kurittaminen ja fyysinen väkivalta kiellettyä, eroottinen piiskaus sallittua kun molemmat ovat vapaaehtoisesti mukana. piiskausvälineet jne. sitten kunkin makuasia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä