piiskaa pyllylle?

  • Viestiketjun aloittaja Mr xp
  • Ensimmäinen viesti
strykpojke
Musta olisi mukava kokeilla mennä vanhempien ihmisten luokse, Ja heti riisuttais multa alapää paljaaksi, Ja ruvettais kuulustelemaan että kuka vei omenat puusta eilen, Ja saisin selkääni kummaltakin tai kaikilta jotka ovat paikalla, Sen jälkeen laitetaan poika pöydälle selälleen, Ja ruvetaan tyhjentämään poikaa, Ja kun vehje on tyhjä niin kova kopelointi päälle. Ja lopuksi pojan julkinen häpäisy, Esimerkiksi kädet selän taakse ja talon ympäri kävely, Tai imurointi alasti, Tai hyppy narulla hyppely, Ja kun tulee virhe, piiskaa hyppy narulla. Sellanen on mun fantasiani, Ja toivon että saan sen toteuttaa myöskin käytännössä.
Minulla on paljo samanlaisia fantasiat että joku pakottaa minua pidä alavartaloni paljaana ja tehdeä kaikenlaisia työtehtävät ja jos teen huono työ saan piiskaa!Esim käydä kesällä nurmenleikkauskone perään ja siivota ja kontata lattialla kuurata lattia ja pyllistää pyllyni!
 
Alastinurmikonleikkaus
Minulla on paljo samanlaisia fantasiat että joku pakottaa minua pidä alavartaloni paljaana ja tehdeä kaikenlaisia työtehtävät ja jos teen huono työ saan piiskaa!Esim käydä kesällä nurmenleikkauskone perään ja siivota ja kontata lattialla kuurata lattia ja pyllistää pyllyni!
Mulla on kokemusta nurmenleikkuusta. Olin 27v ikäinen silloin, Ja hävisin vedon, Joudun leikkaamaan nurmikkoa alasti 10 minuuttia, Tai kaikki piiskaa minua 10 minuuttia, Sain itse valita, Otin itseni alasti, Ja penikseni hyppäsi heti pystyyn mulla, Leikkasin nurmikkoa 10 alasti.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Mulla on kokemusta nurmenleikkuusta. Olin 27v ikäinen silloin, Ja hävisin vedon, Joudun leikkaamaan nurmikkoa alasti 10 minuuttia, Tai kaikki piiskaa minua 10 minuuttia, Sain itse valita, Otin itseni alasti, Ja penikseni hyppäsi heti pystyyn mulla, Leikkasin nurmikkoa 10 alasti.
Jos minä olisin ollut sinä minä olisin ottanut vastaan 100 piiskaniskuja jos en tarvitsin leikkaa nurmikko alasti!Minun fantasiat olisi että minun ei vielä löytynyt nainen omistaisi joku saari missä vaan hän omistaa koko saari ja hän pakottaisi minua olla alasti siellä koko kesä,tehdä kaikenlaista työtä ulkona ja saada paljo piiskaa!Onko joku naapurit näkivät sinua kun olit alasti!
 
Viimeksi muokattu:
Poikaalasti
Jos minä olisin ollut sinä minä olisin ottanut vastaan 100 piiskaniskuja jos en tarvitsin leikkaa nurmikko alasti!Minun fantasiat olisi että minun ei vielä löytynyt nainen omistaisi joku saari missä vaan hän omistaa koko saari ja hän pakottaisi minua olla alasti siellä koko kesä,tehdä kaikenlaista työtä ulkona ja saada paljo piiskaa!Onko joku naapurit näkivät sinua kun olit alasti!
Paikalla oli ehkä 5 tai 6 ihmistä, Ja kun ne tiesivät että joku häviää vedon aivan varmasti niin joku niistä haki kameran paikalle, Ja kun otin housuni alas, Ja minun penikseni hyppäsi heti pystyyn, Otettiin musta ensimmäiset kuvani, Kun olin saanut myöskin paitani pois päältäni, Laittoi joku mun käteni niskan taakse, Ja minusta otettiin monta kuvaa, Poika alasti muna pystyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Jeppes
Piiska on ollut edellisessä ja nykyisessä suhteessa vahvasti läsnä, emännät ollut ja on antava osapuoli. Seksin yhtedessä ennen tai ja kesken seksin suhteellisen rajuakin settiä tulee. Välineinä melkeinpä aina oksa tai keppi, rottinkia talvella ja kesäaikaan vaahteran ja pajun oksia.

Kuritus onkin varsinkin nykyään aika kivuliasta touhua, kidutukseks vois kait herkempi määritellä.
Oksat vahvassa roolissa ja ekstrana usein mm. Sähköjohto, hevosraippa, auton antenni yms.

Juopottelureissuistani melkein aina johtuvat ja vaikka onkin aivan saatanan tuskallista niin mielummin tunnin verran piiskaa ja pylly hellänä jonkun päivän, kuin kiukuttelua mykkäkoulua yms.

Rangaistuksesta kun on kyse, niin aika tiukkaan sidotaan ns. Raksapukkiin jossa perse pystyssä ja karkuun ei pääse eikä kiemurtelemaan. Puolesta tunnista jopa pariin tuntiin vaihtelevalla temmolla ja voimalla. Turvasanaa tai armoa muutenkaan ei tunneta, saan juuri sen verran kuin olen ns. Ansainnut ja emäntä saa kiukkunsa purettua.

Tänään tuli ensin kahdella vaahteranoksalla ensin sata ja toisen sadan puolessa välissä kepit oli jo aika kärsineet ja paikallani pysyminen oli vähän hankalaa, joten pukkiin sidottiin ja emäntä kävi pihalta hakemassa tusinan oksia ja nipun nokkosia ja jostain löysi vielä sellaisen nahkavyön jossa terävät metalliniitit.
Ihan pahimmasta päästä oli tämä setti. Reilun tunnin kesti kahdella tupakkatauolla. Nyt on perse verillä ja aika sinipunaraitainen ja nokkoset polttelee vieläkin ilkeästi, ne olikin aivan uusi tuttavuus.
Sovittiin että kerran viikossa tulee samaa sarjaa syyskuun ajan ja jos juominen vähenee oleellisesti ehtii kuulemma mahdollisesti persekin välissä parantua.
Kerran viikossa ku näin pahasti saa, niin kyl seuraavalla kerralla tippuu vanhoja rupia.
Kyllähän tuossa emäntää kuuntelee ja kunnioittaa normaalia paremmin, varsinkin kun mitään maksimikertamäärää ei ole koskaan ollut.
Aiheettomasti en ole saanut, mutta kyllä jonkun kerran olen joutunut kunnon selkäsaunan jälkeen vielä illalla jatkokierrokselle tai jopa otettu kunnon uusinta seuraavana päivänä.
 
aiaiai
Oli kiva kuunnella kesällä kun nukuin pihalla teltassa ja naapurilla oli ikkunat auki. Naapurin rouva sai piiskaa monena iltana ennen nukkumaanmenoa. Aiaiaiai, räps, aiaiaiai, räps aiaiaii, uuuhhh, uuuhhh jne
 
Vieläkin nolottaa
Olen kohta 50 vuotta ihmetellyt kuinka minut on onnistuttu piiskaamaan vielä 16-vuotiaana. En minä kuitenkaan vapaaehtoinen ollut, ainakin tarrasin ovipielestä kiinni, kun isä vei kamarin puolelle piiskattavaksi. Olin tuolloin jo 180-senttinen laiha pojanluikku. Ja kurituksen aikana hän piteli tiukasti kiinni, ei siitä enää karkuun päässyt.

Sitä olen miettinyt, että mikä ratkaisi lopputuloksen:
-ukon voimat
-oma heikkouteni
- enkö tohtinut pistää kunnolla vastaan
-ajan henki, huoltajalla oli oikeus kurittamiseen vielä tuon ikäisenä, joten lopulta suostuin, kun henkinen kantti petti
- epäilemättä ukko oli asiaa paljon harjoitellut, itse olin moisia harjoituksia vältellyt

Nykyään ei taitaisi monessakaan perheessä 16-vuotiaan pojan piiskaaminen onnistua.
 
reino
Nykyisin kuuluu piiskaus leikkivalikoimaan ja sitä on saatava säännöllisesti. Se eka kerta oli kyllä sellainen, ettei sitä viitsinyt muistella kuin aikojen kuluttua. Olin nimittäin eksynyt kahden tytön kimppakämppään ja siellä sitten iltaa vietettiin. Jossakin vaiheessa oli tilanne sellainen, että toinen tytöistä istui päälläni ja toinen repi housut alas ja antoi aika kovan löylytyksen avokämmenellä ja jollakin kättä pidemmällä. Ja se oli jotenkin nolo tilanne nuorelle miehenalulle, pili oli pystyssä ja tytöt nauroivat. Vetelin housut jalkaan ja lasti tuli housuihin samalla. Häivyin siitä yöhön enkä niitä tyttöjä enää tavannut.
 
vierailija
Viimeisen rehellisen selkäsaunan sain n. 16-vuotiaana. Isä käski hakemaas saunasta taskulampun, jonka oli sinne unohtanut, mutta tulikin itse perässä ja veti oven perässään kiinni.

Siellä hän kertoi minun töpeksimiset viikonloppuna ja ilmoitti, että aikoo piiskata minut monen vuoden tauon jälkeen. Siinä se odotti tuore kovupiiska penkillä toimeksiantoaan. Minä en siihen tohtinut koskea. Isä käski minua tipauttamaan housuni. Minä kieltäydyin kunniasta ja tunsin kuinka sydän alkoi jyskyttää rinnassa.
– Jollet tipauta housujasi, niin minä vien sut olohuoneeseen ja siellä piiskaan kaikkien nähden.

Se oli paha uhkaus, ihan varma en ollut kuinka minun kävisi, jos hän rupeaisi minua muiden nähden piiskaamaan. Isä toisti vaatimuksen ja ilmoitti uskomattoman tarkasti mitä minä olin kylällä touhunnut viikonloppuna. Tästä et selviä muuten kuin selkäsaunalla.

Tunsin kuinka hiki valu selkäpiissä ja olin hengästynyt, vaikka en muuta kuin kuuntelin, tietekin minua hävetti kaikki mitä viikonloppuna oli tapahtunut, hävetti joa siinä määrin, että harkitsin housujeni laskemista, sitten järki voitti, minä olen ukon mittainen, ei hän minulle mitään voi.

Ukko jatkoi hiostamista, kunnes yhtäkkiä kävi käsiksi. Tuskin saan itse niin nopeasti housujani alas kuin ne nyt putosivat ja samassa hän tarttui minua niskasta ja painoi otsani penkkiin. Sitten hän peruutti herteilleni istumaan niin että jäin hänen jalkojensa väliin. Tuskin hänen hyökkäyksestään oli kulunut kymmentä sekunttia kun vitsa alkoi pureksia pakaroitani. Työnsin käteni väliin, mutta hän niputti ne vasempaan kouraansa ja homma jatkui.

Sen verran kovasti piiskaa käytettiin, että minusta tuli täysin yhteistyökykyinen. Lopuksi hän vielä uhkasi, että jos hän joutuu minua vielä piiskaamaan, niin se tapahtuu olohuoneessa kaikkien nähden. Minulla ei ollut mitään syytä epäillä, ettteikö hän tekisi sitä, ei auttanut muu kuin parantaa tapansa.
 
Wanhatapa
Minä haluan kunnon keppiä, eli rottimkipiiskaa, mutta vaimoni vaatii ehdottomasti sellaista koivurisukimppua. Meillä on ikivanha, joko entinen saunavihta tai joku luuta, mutta pelkkää koivurisua. Sillä kun ripsuttelee ja vähän reippaammallakin voimalla, niin jopas vaimoparka ulisee.
 
Håkanss
Minä haluan kunnon keppiä, eli rottimkipiiskaa, mutta vaimoni vaatii ehdottomasti sellaista koivurisukimppua. Meillä on ikivanha, joko entinen saunavihta tai joku luuta, mutta pelkkää koivurisua. Sillä kun ripsuttelee ja vähän reippaammallakin voimalla, niin jopas vaimoparka ulisee.
Pyydäpäs vaimoasi käyttämään myös sitä koivurisukimppua, voit yllättyä. Se on mitä perinteisin piiskausmuoto ja paljon käytetty jossakin päin. Brittein saarilla ihan perinteinen ja Ruotsissa myös. Tuntuu, ja pitkään, vaikka ei jätä isoja jälkiä. Pieniä punaisia pisteitä paljon, mutta ne menevät ohi pian.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Pyydäpäs vaimoasi käyttämään myös sitä koivurisukimppua, voit yllättyä. Se on mitä perinteisin piiskausmuoto ja paljon käytetty jossakin päin. Brittein saarilla ihan perinteinen ja Ruotsissa myös. Tuntuu, ja pitkään, vaikka ei jätä isoja jälkiä. Pieniä punaisia pisteitä paljon, mutta ne menevät ohi pian.
Juu,kyllä koivuvitsa kirvele paljo mutta se pitä olla talvikoivuvitsa eli ei mitään lehtiä ja vihreä ollenkaan!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
"Piiskaa pyllylle" viittaa lapsuusajan tapahtumiin ja ensimmäisestä piiskauksesta voisi jo kertoakin, kun "rikos" on jo vanhentunut. Tämä tapahtui -50 luvun puolenvälin tienoilla, ehkä n. 56 tai 57 olin silloin reilun kymmenen ikäinen. Vietin kesää tätini luona monina kesinä ja tapana oli käydä saunassa tädin kanssa. Hän pesi aina selän ja kaikki muutkin paikat ja kerran sattui niin, että olin jo kasvanut siihen ikään, että pili innostui pesusta ja sieltä tuli vähän roiskeita. Täti oli paheksuvinaan että hyihyi minkä teit ja tuosta hyvästä saat kyllä piiskaa ja otti saunavihdasta pari oksaa ja antoi "piiskaa pyllylle". Ei se ollut tehnyt niin kovin kipeää ja se meni sitten huumorilla. Tuota aina muistelen itsekseni.
 
vierailija
Vitsaa Tuli saatua 70luvunpuolessav'lissä olinteiniikäinen Käytin Landioliiviä ja sukkia toisilla oli sukkahousut haimme Äitin Kanssa monasti Vitsan Hamepois, pikkarit Takikimaiset sukkanauhat auki liivinhelmaylös ja Vitsaa pyllylle olimme aina kahtestaan olin jo Aikuinen kun hain vielä piiskan jopa Riisuin itseni valmiiksi monasti olin pelkissä Rintsikoissa kun menin Äitin Reisille tykkäsin jotenkin vitsan saannista levitin Reiteni annoin piiskata koko alapääni punaiseksi potkin,Änkyin kovasti piiskatessa mulla oli hyvä,raukea olo piiskattuna.
 
vierailija
Vitsaa Tuli saatua 70luvunpuolessav'lissä olinteiniikäinen Käytin Landioliiviä ja sukkia toisilla oli sukkahousut haimme Äitin Kanssa monasti Vitsan Hamepois, pikkarit Takikimaiset sukkanauhat auki liivinhelmaylös ja Vitsaa pyllylle olimme aina kahtestaan olin jo Aikuinen kun hain vielä piiskan jopa Riisuin itseni valmiiksi monasti olin pelkissä Rintsikoissa kun menin Äitin Reisille tykkäsin jotenkin vitsan saannista levitin Reiteni annoin piiskata koko alapääni punaiseksi potkin,Änkyin kovasti piiskatessa mulla oli hyvä,raukea olo piiskattuna.
Minä voin anna sinulle piiskaa jos haluat saada!Itse olen masokistimies ja tiedän kuinka ihana se on saada!
 
vierailija
Vaimoni kanssa tulee kesällä kokeiltua kaikkea. Yleensä toinen ehdottaa. Että kokeillaan tätä asiaa. Ollaan kokeiltu puolin ja toisin myös piiskaamista. Itse en oikein välitä piiskaamisesta. Pidän enemmän siitä kun saan alistaa toiset puhein ja näin esim vaatimalla hänen pukeutumaan ja käyttytymään minua miellyttävällä tavalla. Parasta on se kun pystymme sekoittamaan sen normaaliin viikonloppu matkustamiseen. Nin että muut eivät tajua sen olevan vaa meidän aikuisten leikkiä. Vaimoni pitää enenmän siitä kun saa alistaa minua fyysisesti. Piiskaamisesta litsareista poskelle. Raapimisesta. Kynsien upottamisesta takapuoleen. Fitsujen tekemisestä. Hän ilmaisee että tänään tulee imemällä aamulla 2 feitsua kaulaa. Niin että kyllä kauluspaita peittä ne. Ns. Leikki me ovat vain viikonloppuna. Ei liikaa puolin ja toisin kerran 2kk tai 3kk. Kun sitä on vähän sitä rupeaa odottamaan. Ja nauttimaan pelkästään odotuksesta. Viime kesänä. Päätimme käydä viikon ajan joka yö naku uinnilla eri yleisillä uimarannoilla. Aika rauhassa saimme olla. Välillä joku ihmetteli meitä kauenpana.
 
vierailija
Meillä on kans kuvio että yleensä on vaimo joka haluaa alistaa. Mutta se on yleensä sitä että tunkee pyllyyn jonkun möykyn ja sitten käydään yhdessä marketissa niin että hän saa hihitellä kun on vaikea kävellä. Mutta aina toisinaan sitten saan minä sitoa tai ripustaa hänet ja piiskata nännit ja klitoriksen tulenpunaisiksi ja sitten kun pannaan niin jopa tulee vaimokin niin että roiskuu.
 
vierailija
Vaimon kyllä piiskaa minua. Noin 4 - 5 kertaa vuoteen lyö kunnolla vitsalla tai remmillä. Sitoo minut ainakin käsistä sängyn päätyyn tai leuanveto tankoon. Pari kertaa olen tehnyt tapaani kun hän on piiskannut. Se ei ole saanut häntä lopettamaan päin vastoin hän on saanut siitä lisää virtaa. Oli varautanut siihen laittamalla virtsa suojan lakanoitten alle. Vuosi sitten hän otti kännykällä valokuvia. Oli näyttänyt ne äidilleen. Kun olimme kesän alussa siivoomassa appi vanhempien mökkiä. Anoppi otti kanssani asian puheeksi. Kielsin että sellaista olisi tapahtunut. Mutta kun hän näytti kännykästään kuvat en voinut kun tunnustaa. Hän sanoi että hän oli saanut vaimoltani luvan piiskata minua. Sanoin hänelle että en ole suostunut siihen. Ja suostun vain vaimoni piiskaukseen koska rakastan vaimoani ja hän saa siitä tyydytyksen. Menimme juhannuksena appivanhempien mökille. Anoppi lähti viemään aviomiestään sairaalaan. Aamulla vaimoni oli sitonut käteni sängyn päätyyn. Heräsin siihen kun hän ja anoppini katselivat minua. Vaimoni sanoi että nyt olen anopin vallassaja hän on antanut hänelle luvan tehdä minulle mitä vaan. Sanoin kovan ääneen vaimolleni että ei. Muuta hän lähti ovesta ulos. Pian hän lähti autolla pois. Anoppi tuli koivu vitsa kädessä sängyn viereen ja löi muutaman kerran reisilleni ja pohkeisiin. Sanoin häntä hulluksi. Sitten hän löi suoraan terskaani huusin kivusta. Hän sanoi että nyt anna hänen piiskata. Tai olen sidottuna 2 päivää ilman ruokaa ja hän piiskaa silti. Tehostakseen sanomisiaan hän löi viellä muutamia kertoja jalkoihini. Itku kurkussa lupauduin anopille. Hän tuli viereeni ja laittoi käden elimeni. Hieroi hetken sitä kunnes se oli juhlakunnossa. Hänen katseen sa muuttui kirkkaaksi. Hän otti housut pois itseltään ja käski minun mennä selälleen. Istui päälleni ja ohjasi kullini sisälleen. Sitten hän kurottautui ja suuteli minua. Sanoi että tä on paljon parempaa. Ja sanoi että tästä ei sitten kerrota. Kun laukesin hän tuli pois päältäni ja tuli viereeni. Sitten hän irrotti käteni ja kohta hän pyysi lisää. Laitoin puoli jäykän elimeni hänen sisälleen ja aloitin rakastelemaan häntä. Hän suuteli minua ja veti minua käsillään lähelleen. Kuiskasi korvaani ja vaati jatkamaan. Kun laukesin hänen sisälleen hän laittoi jalkansa ympärille. Jän hetkeksi viellä hänen vierelleen. Hain jaakaapisra juomaa mwillw molemmille. Hän nousi ylös ja suuteli minua. Tä on paljon parempaa kun piiskaaminen. Kertoi että vaimoni tulee takaisin vasta 2 päivän päästä. Rakastelimme 2 päivän aikana moneen kertaan. Vaimoni palauttaa olimme kummatkin hiljaa. Hyppäsin autoon ja vaimoni ajoi kotiin. Emme ole puhuneet asiasta vaimoni kanssa. Mutta anoppi on välillä soittanut minulle töihin ja sanonut että ennen kesän loppua on saatava lisää.
 

Yhteistyössä