Piiskaa saavien ikäluokkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti
Utelias
Minulla on aina ollut käsitys, että naiset, jotka nauttivat piiskatuksi tulemisesta täytyy olla hivenen iäkkäämpiä, koska se tuntuu nykyään niin vanhanaikaiselta rituaalilta. Vaan onko se sittenkään niin, nauttivatko nuoremman sukupolven naiset piiskauksesta, ja jos, niin missä yhteydessä?
 
Mies minäkin
Minulla on aina ollut käsitys, että naiset, jotka nauttivat piiskatuksi tulemisesta täytyy olla hivenen iäkkäämpiä, koska se tuntuu nykyään niin vanhanaikaiselta rituaalilta. Vaan onko se sittenkään niin, nauttivatko nuoremman sukupolven naiset piiskauksesta, ja jos, niin missä yhteydessä?

No, olisiko niin että nykyisetkin "nuoret" jossakin vaiheessa tulevat "siihen ikään"? Nykynormien mukainen käytös on erilainen, mutta on siinäkin rajat, toivottavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Mies naiselleni
Ei tuo iästä ole nyt eikä ollut aiemmin kyse. Seksissä, jota seksuaalinen piiskaaminenkin on, on tietysti olemassa järkevät ikärajat, joita aikuisten on ehdottomasti noudatettava.

Piiskaamista ja muitakin alistusleikkejä harrastetaan niin paljon, koska ne tuntuvat osasta ihmisistä hyvälle ja kiihottavalle. Siinä ei ole kysymys pääsääntöisesti mistään vanhanaikaisesta lapsuuden piiskaamisen toistamisesta, vaan iloisesta ja voimia antavasta toisenlaisesta kahden aikuisen ihmisen seksuaalisesta toiminnasta.

Minua ja vaimoani ei voi kutsua nykynuoriksi. Häntä ei koskaan lapsena kuritettu ruumiillisesti, mutta siitä huolimatta hän on oman kertomansa mukaan aina kokenut ajatuksen miehestä piiskaamassa tai ruoskimassa häntä erittäin seksuaalisena, eikä milloinkaan yhdistänyt sitä johonkin lapsen ruumiilliseen kuritukseen.

Minä taas koin lapsena jossain määrin ruumiillista kuritusta ja koin sen silloin erittäin vastenmielisenä ja koen yhä lapsen ruumiillisen kurituksen hyvin vastenmielisenä ajatuksena. Omia lapsiamme emme ole koskaan kurittaneet ruumiillisesti, koko ajatus on meistä molemmista luotaantyöntävä. Nuo omat lapsuuden kokemukseni aiheuttivat nuorena ristiriitoja minulle. Koin seksuaalisen nautintoni piiskatessani siitä nauttivaa tyttöystääni vääräksi, koska virheellisesti yhdidtin sen silloin lapsen ruumiilliseen kurittamiseen. Opittuani käsittämään näiden kahden asian täydellisen eroavuuden, vasta pystyin täysillä nauttimaan omasta ja naiseni yhteensopivasta seksuaalisuudestamme.

Luulen, että nykynuorison on helpompi nauttia omasta seksuaalisuudestaan tälläkin sektorilla, koska heillä ei ole enää painolastina lapsuuden ruumiillisen kurituksen aiheuttamia vastenmielisyyden tunteita.
 
tytteli 27v
Minulla on aina ollut käsitys, että naiset, jotka nauttivat piiskatuksi tulemisesta täytyy olla hivenen iäkkäämpiä, koska se tuntuu nykyään niin vanhanaikaiselta rituaalilta. Vaan onko se sittenkään niin, nauttivatko nuoremman sukupolven naiset piiskauksesta, ja jos, niin missä yhteydessä?

No kuka sitten on nuori? Itse olen 27v ja kyllä tuo koivuniemenherra vierailee mun takamuksellani harva se viikko.
 
Viimeksi muokattu:
kohta 50
Itse täytän tänä vuonna viisikymmentä, mieheni on kuutisen vuotta vanhempi, joten emme myöskään kuulu mihinkään "nuorisoketjuun". Siitä huolimatta piiskaus on ollut tärkeä osa suhdettamme yli kymmenen vuotta eli lähes koko suhteemme ajan.

Asiaan vihkiytymättömille on vaikea selittää sen kiihottavuutta tai syvempää merkitystä, sillä sellainenkin sillä on, kyseessä ei ole pelkkä seksileikki. En kuitenkaan ole myöskään masokisti sanan varsinaisessa merkityksessä, sillä en todellakaan nauti kivusta sinänsä, mutta se, että miehelläni on oikeus siihen viimeiseen sanaan ja tekoon -siis piiskaamiseen tässä tapauksessa- saa minussa jotain hyvin alkukantaista aikaan. Kaikki alkoi välillämme leikkinä, mutta kun huomasin haluavani enemmän, annoin miehelleni vapaat kädet, toki hän itse oli jo monta kertaa ehtinyt todeta, että hänen mielestään tarvitsisin fyysistä palautetta myös vähän enemmän tosimielessä aina joskus. Luotan häneen täysin, ja suhteemme syveni entisestään, kun hän alkoi piiskata minua myös kuritusmielessä, niin erikoiselta kuin se kuulostaakin.

Olen nuorempana elänyt väkivaltaisessa suhteessa vuosia, ja täytyy korostaa, että kyse on ihan eri asiasta, vaikka sitä eivät kaikki tunnu ymmärtävän. Kun saan siis nykyään selkääni rakastavan mieheni toimesta, en pelkää häntä ollenkaan (vaikka siis kämmenen tai vyöremmin aiheuttamaa kipua pelkäänkin), tiedän, että hän tekee sen rakkaudesta eikä koskaan aiheuttaisi minulle todellista vaaraa tms., ja varmuus tästä on erittäin vapauttava tunne. Vaikka saisin oikein lujastikin remmistä niin jälkeenpäin olen suorastaan euforisen rauhan vallassa, kaikki kaunat on pois pyyhitty. Tietystihän tilanteet ovat intiimiysasteeltaan sitä luokkaa, että lähes sataprosenttisen varmasti ne päättyvät rakasteluun, joka muuten on sitä kiihkeämpää, mitä ankarammasta yhteenotosta on ollut kysymys. Seksileikkinäkin piiskaus on toki kiihottavaa, mutta kun tilanne on "tosi" niin lataus on ihan toista luokkaa. Olen hyväksynyt oman alistuvuuteni tässä suhteessa, nuorempana se oli vaikeampaa, ehkäpä sitten haluan, että mies on se peräseinä, joka ei petä, vaikka kuinka sitä yrittäisin kaataa -ja yritänhän minä edelleenkin, kai se on se naisen luonne (en yleistä, puhun vain itsestäni!), joka laittaa meidät joskus testaamaan, voiko miehen sanaan luottaa, onko hänessä "tarpeeksi miestä" vaikka tarvittaessa piiskaamaan, jos niin on sovittu. Nyt kypsempinä olemme oman mieheni kanssa keskustelleet tästä aika suoraankin, nuorena vaivasi ujous etenkin minua, mutta silti asia on edelleen sellainen tabu, että enpä siitä juuri juttele kenenkään kanssa iman nimimerkin suojaa. Varmaan on niinkin, että tämä yhteinen salaisuutemme tekee asiasta niin intiimin ja kiihottavan... edelleenkin mieheni tarvitsee toisten seurassa ollessamme ainoastaan katsoa minua tietyllä tavalla tai vihjata kautta rantain myöhemmin käytävään keskusteluun, kun käyn jo niin kuumana, että perhoset lepattavat vatsassa ja posket punehtuvat kiihkosta ja pikkuisen pelostakin. Mene ja tiedä, meille tämä on sopinut, ja ilmeisesti emme ole ainoita; niin paljon täällä on keskusteluja aiheesta vuosien varrella käyty.

Summa summarum, ei ole ikäkysymys siis. Eikä myöskään liity välttämättä ollenkaan lapsuuskokemuksiin, itse en ainakaan koskaan saanut lapsena selkääni. Kuitenkin muistan jo varhaismurrosiässä kiihottuneeni kovasti kaikenlaisista visioista, joissa mies kurittaa naistaan piiskaamalla, olin aika nuori, kun huomasin sen kiihottavan minua, ja olenkin ollut aikas onnellinen, kun sovimme nykyisen mieheni kanssa niin hyvin yhteen näiltä(kin) osin.
 
Kurissa pitävä mies
Itse täytän tänä vuonna viisikymmentä, mieheni on kuutisen vuotta vanhempi,
Kiitos hyvästä kirjoituksesta elämästäsi. Itse olen mies, ja elän hyvin samanlaisessa suhteessa ihanan alistumisesta nauttivan vaimoni kanssa. Meidän ikämmekin on varsin lähellä teitä.

Vaimoni on kertonut juuri samoin kuin sinä, että juuri tuollaiset haavekuvat olivat jo hyvin varhain kiihottaneet häntä. Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta biologisesta taipumuksesta. Samoin minulla, mutta vahvasti päinvastoin. Minulle taas naiseni kurittaminen seksuaalista mielihyvää. Olennaista siinä kuitenkin on tietoisuus, että naiseni nauttii lopulta tästä. Kyse on tavallaan samankaltaisesta, mutta kokonaisvaltaisemmasta, naisen pitämisestä tyytyväisenä kuin kunnollisessa ja intohimoisessa rakastelussa.

Voimme olla onnellisia,kun olemme löytäneet juuri oikeanlaiset parit itsellemme, jolloin puolisoiden seksuaaliset halut ja tarpeet sointuvat näin hyvin yhteen.
 
Viimeksi muokattu:
PiiskaTekeHyvää
Olen 50v mies ja vaimoni 42v nuori nainen. Vaimoni antaa minulle piiskaa kerran kahdessa viikossa paljaalle pyllylle. Tämä selkäsauna on erittäin eroottinen tapahtuma vaikkakin meillä on skenaarioita käytössä! Yleensä "tapahtuu onnettomuus" kun saan piiskaa Rouvaltani. Vaimo on pukeutunut hienoon leninkiin tai hameseen, nyloneihin ja korkeisiin korkoihin.

Lisäksi vaimoni piiskaa muutama "nuori" herraa myöskin ja se näky on kutkuttava :)
 
Univelkainen
No kuka sitten on nuori? Itse olen 27v ja kyllä tuo koivuniemenherra vierailee mun takamuksellani harva se viikko.

Naapurissa mekastaa parikymppinen sälli humalassa harva se viikonloppu. Onko se rikos, jos ilmoitan hänelle, että saa selkäsaunan, jollei pidä turpaansa kiinni.

Onko se miten paha rikos, jos kuritan häntä niin, että vain persustaan jää ehkä jälkiä? Uskon hänen olevan jo aikuinen.
 
Viimeksi muokattu:
mies
Naapurissa mekastaa parikymppinen sälli humalassa harva se viikonloppu. Onko se rikos, jos ilmoitan hänelle, että saa selkäsaunan, jollei pidä turpaansa kiinni.

Onko se miten paha rikos, jos kuritan häntä niin, että vain persustaan jää ehkä jälkiä? Uskon hänen olevan jo aikuinen.
Varoittelehan nuortamiestä ensin ja jos ei tehoa ja voimasi riittävät piekse sälli oikein kunnolla. Ja jos persukset piiskaat kunnolla, et ainakaan alaikäistä piekse. Muuten en tiedä mihin toimillasi syyllistyt.. Ties vaikka tykkäis :/
 
Viimeksi muokattu:
naiseni mies minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kurissa pitävä mies;10890269:
Kiitos hyvästä kirjoituksesta elämästäsi. Itse olen mies, ja elän hyvin samanlaisessa suhteessa ihanan alistumisesta nauttivan vaimoni kanssa. Meidän ikämmekin on varsin lähellä teitä.

Vaimoni on kertonut juuri samoin kuin sinä, että juuri tuollaiset haavekuvat olivat jo hyvin varhain kiihottaneet häntä. Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta biologisesta taipumuksesta. Samoin minulla, mutta vahvasti päinvastoin. Minulle taas naiseni kurittaminen seksuaalista mielihyvää. Olennaista siinä kuitenkin on tietoisuus, että naiseni nauttii lopulta tästä. Kyse on tavallaan samankaltaisesta, mutta kokonaisvaltaisemmasta, naisen pitämisestä tyytyväisenä kuin kunnollisessa ja intohimoisessa rakastelussa.

Voimme olla onnellisia,kun olemme löytäneet juuri oikeanlaiset parit itsellemme, jolloin puolisoiden seksuaaliset halut ja tarpeet sointuvat näin hyvin yhteen.
Mitä mieltä olette sitten siitä, jos unohdetaan seksi ja puhutaan piiskaamisesta ihan kurinpitomielessä? Tai ehän sitä seksiä tietysti voi pois sulkea, onhan se väkisisnkin läsnä ko. tapahtumassa, mutta tarkoitankin sitä, että jos tarkoitus on siis ensisijaisesti antaa vaimolle kunnon opetus jostan syystä. Itse en yleensä piiskaa vihaisena, mutta eilen kimmastuin tuolle paremmalle puoliskolleni kyllä siinä määrin, että eipä siinä paljon tullut harkintaa käytettyä, ja olin ehkä turhankin kovaotteinen. Olin väsynyt ja kireä jo ihan työasioiden trakia, ja sanoinkin sen vaimolleni, kun tulin kotiin. Yleensä hän silloin osaa pitää suunsa supussa, mutta nyt oli ilmeisen huono päivä hänelläkin, ja tyhjänpäiväistä nalkutusta alkoi tulla siihen tahtiin, että lopulta tosiaan poltin päreeni ja nakkasin hänet polvieni päälle poikittain ja annoin kunnolla vyöremmillä paljaalle perseelle. Helpotti kummasti -ja panemiseksihan se tietysti lopulta meni, on se sen verran kiihottava toimitus aina ;). Jälkeenpäin hiukan hirvitti, kun katselin rouvan mustelmaisia pakaroita, mutta kun mitään mutinoita ei koko iltana kuulunut, niin oletin, että kurinpalautus kuitenkin mahtui kohtuuden rajoihin. Itse silti jäin vähän miettimään, että kovin vihaisena ei piiskaamiseen pitäisi kaiketi alkaa, että ei vahingossa tule käyttäneeksi turhan kovia otteita. Vaimo joskus sanoo, että piiskauksen pitääkin sattua ja siinä täytyy olla "oikean" rankaisemisen meininki, jotta se tuntuu ja vaikuttaa, mene ja tiedä sitten... outo on naisen mieli
 
Kurissa pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja naiseni mies minäkin;10905376:
Mitä mieltä olette sitten siitä, jos unohdetaan seksi ja puhutaan piiskaamisesta ihan kurinpitomielessä? ...
Kurinpitona piiskaaminen on myös hyvin käytännöllistä ja samalla seksielämää piristävää. Tällaisessa toiminnassa on kuitenkin vielä seksissä piisaamistakin tärkeämpää, ettämolemmat ovat varmasti halukkaita ja suostuneet tähän käytäntöön. Vaikka piiskaa saavan naisen mielestä tämä asiasta sopiminen saattaa ikäänkuin pilata oikeaa tunnelmaa, asia ei ole näin kokonaisuuden kannalta.

Naiselle, jolla on (pohjaltaan seksuaalinen) halu alistua mieheleen, on tämän halunsa avoin myöntäminen hyvin voimakkaasti alistuva kokemus - ja siis myössiten kiihottava. Kehottaisin, että käsittelet asiaa naisesi kanssa tilanteessa, jossa olette jo valmiiksi sopivassa mielentilassa, esimerkiksi pienen piiskaamisen yhteydesä tai aikana. Voit ilmoittaa hänelle päättäneesi, että hänelle olisi hyväksi, jos rankaiset häntä piiskaamalla tilanteissa, jolloin hän sen mielestäsi ansaitsee. Hänen on kuitenkin ilmaistava nyt, suostuuko hän tällaiseen järjestelyyn. Ilmoitat myös hänelle, että hän voi nyt, tulevista järjestelyistä sovittaessa, myös ilmoittaa, jos hänellä on jotain ehtoja asiana suhteen. Hänen on ymmärrettävä, että suostuttuaan ja ilmoitettuaan mahdolliset ehtonsa, tulet rankaisemaan häntä aina milloin katsot sen tarpeelliseksi.

Rankaisuoikeuden ottamisessa ja, naisesi puolelta, antamisessa on vastuullisempaa ja molemmilta enemmän vaativaa kuin pelkkä seksissä piiskan käyttö. Toisaalta tästä saa molemmat usein vielä kokonaisvaltaisemman nautinnon ja harmoonisemman suhteen kuin ilman tätä. Tähän vaikuttaa tietenkin, miten voimakas seksuaalinen halu alistua tai alistaa on kummllakin osapuolella. Järjestelyä voi kokeilla ensin jonain selkeästi rajattuna aikana, jonka jälkeen asiasta on uudelleen sovittava, tai heti sopia, että järjestely on voimassa toistaiseksi.

Tärkeää on ilmoittaa naisellesi myös, että hänellä ja sinulla on aina myös oikeus lopettaa tämä järjestely, mutta siitä on selkeästi ilmoitettava toiselle. Näin, jotta tilanne ei missään vaiheessa mene vahingossakaan todellisen väkivallan ja pahoinpitelyn puolelle.

Itse en käytä ruumiillista rankaisemista missään suurissa asioissa. Perustavaa laatua olevissa erimielisyyksissä ei ole oikein murskata toisen mielipidettä piiskalla, vaikka naisella olisikin mahdollisuus ilmoittaa, että rankaisuoikeuteni päättyy. Hänelle kynnys lopettaa järjestely voi olla suuri, koska nämä anatamasi rangaistukset saattavat tuottaa hänelle hyvin suurta nautintoa, mutta toisaalta hän joutuisi mukautumaan johonkin, jota hän ei missään tapauksessa haluaisi. Tällaista valintaa ei ole järkevää pakottaa naistaan tekemään. Kehottaisin ilmoittamaan myös hänelle, että tulet käyttämään rangaistusvaltaasi vain asioissa, joissa mielestäsi on kyse jostain muusta kuin perustavaa laatua olevista erimielisyyksistä. Siis esimerkiksi turhasta kiukuttelusta tai selvästä kiusanteosta ja ajattelemattomuudesta.

Kovin voimakkaasti ärtyneenä ei varmastikaan kannata piiskata. Piiskaajan on aina tiedettävä mitä tekee ja hallittava itsensä. Vain itsensä hallitsemalla voi hyvin hallita naistaan.
 
tuhmanainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kurissa pitävä mies;10907218:
Kurinpitona piiskaaminen on myös hyvin käytännöllistä ja samalla seksielämää piristävää. Tällaisessa toiminnassa on kuitenkin vielä seksissä piisaamistakin tärkeämpää, ettämolemmat ovat varmasti halukkaita ja suostuneet tähän käytäntöön. Vaikka piiskaa saavan naisen mielestä tämä asiasta sopiminen saattaa ikäänkuin pilata oikeaa tunnelmaa, asia ei ole näin kokonaisuuden kannalta.

Naiselle, jolla on (pohjaltaan seksuaalinen) halu alistua mieheleen, on tämän halunsa avoin myöntäminen hyvin voimakkaasti alistuva kokemus - ja siis myössiten kiihottava. Kehottaisin, että käsittelet asiaa naisesi kanssa tilanteessa, jossa olette jo valmiiksi sopivassa mielentilassa, esimerkiksi pienen piiskaamisen yhteydesä tai aikana. Voit ilmoittaa hänelle päättäneesi, että hänelle olisi hyväksi, jos rankaiset häntä piiskaamalla tilanteissa, jolloin hän sen mielestäsi ansaitsee. Hänen on kuitenkin ilmaistava nyt, suostuuko hän tällaiseen järjestelyyn. Ilmoitat myös hänelle, että hän voi nyt, tulevista järjestelyistä sovittaessa, myös ilmoittaa, jos hänellä on jotain ehtoja asiana suhteen. Hänen on ymmärrettävä, että suostuttuaan ja ilmoitettuaan mahdolliset ehtonsa, tulet rankaisemaan häntä aina milloin katsot sen tarpeelliseksi.

Rankaisuoikeuden ottamisessa ja, naisesi puolelta, antamisessa on vastuullisempaa ja molemmilta enemmän vaativaa kuin pelkkä seksissä piiskan käyttö. Toisaalta tästä saa molemmat usein vielä kokonaisvaltaisemman nautinnon ja harmoonisemman suhteen kuin ilman tätä. Tähän vaikuttaa tietenkin, miten voimakas seksuaalinen halu alistua tai alistaa on kummllakin osapuolella. Järjestelyä voi kokeilla ensin jonain selkeästi rajattuna aikana, jonka jälkeen asiasta on uudelleen sovittava, tai heti sopia, että järjestely on voimassa toistaiseksi.

Tärkeää on ilmoittaa naisellesi myös, että hänellä ja sinulla on aina myös oikeus lopettaa tämä järjestely, mutta siitä on selkeästi ilmoitettava toiselle. Näin, jotta tilanne ei missään vaiheessa mene vahingossakaan todellisen väkivallan ja pahoinpitelyn puolelle.

Itse en käytä ruumiillista rankaisemista missään suurissa asioissa. Perustavaa laatua olevissa erimielisyyksissä ei ole oikein murskata toisen mielipidettä piiskalla, vaikka naisella olisikin mahdollisuus ilmoittaa, että rankaisuoikeuteni päättyy. Hänelle kynnys lopettaa järjestely voi olla suuri, koska nämä anatamasi rangaistukset saattavat tuottaa hänelle hyvin suurta nautintoa, mutta toisaalta hän joutuisi mukautumaan johonkin, jota hän ei missään tapauksessa haluaisi. Tällaista valintaa ei ole järkevää pakottaa naistaan tekemään. Kehottaisin ilmoittamaan myös hänelle, että tulet käyttämään rangaistusvaltaasi vain asioissa, joissa mielestäsi on kyse jostain muusta kuin perustavaa laatua olevista erimielisyyksistä. Siis esimerkiksi turhasta kiukuttelusta tai selvästä kiusanteosta ja ajattelemattomuudesta.

Kovin voimakkaasti ärtyneenä ei varmastikaan kannata piiskata. Piiskaajan on aina tiedettävä mitä tekee ja hallittava itsensä. Vain itsensä hallitsemalla voi hyvin hallita naistaan.

minä olen 50 vuotias nainen ja piiska käy pyllylläni harvase viikko ja ihan rangastuksena, yritän laihduttaa ja jokainen lisäkilo tuo 10 sivallusta ja jos paino samassa niin 5sivallusta, siis nämä lisäpiiskauksena, sexi ei tähän kuulu
 
vierailija
minä olen 50 vuotias nainen ja piiska käy pyllylläni harvase viikko ja ihan rangastuksena, yritän laihduttaa ja jokainen lisäkilo tuo 10 sivallusta ja jos paino samassa niin 5sivallusta, siis nämä lisäpiiskauksena, sexi ei tähän kuulu


Kyllä piiska laihduttaa. Itse kärsin reilusta ylipainosta reilu 10 vuotta sitten. Naapurin leskiemäntä tarjosi kerran sopimusta, jossa kävisin heillä joka sunnuntai. Kävisin vaa`alla ilman vaatteita ja mikälli paino ei olisi laskenut eli pysynyt samassa tai noussut, hän piiskaisi minut oman harkintansa mukaan.

Viikko oli aikaa mietiskellä. Mahdolliset piiskasaunat eivät todellakaan mielyttäneet, mutta samalla tiesin että taisi olla ainut keino päästä lisäkiloista.

Niinpä suostuin sopimukseen ja seuraavan 18 kk aikana sain toistakymmentä kertaa selkääni mutta samalla läskiä lähti reilut parikymmentä kiloa. Mikään kaikkein helpoin tie normipainoon se ei todellakaan ole mutta TOIMII.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä piiska laihduttaa. Itse kärsin reilusta ylipainosta reilu 10 vuotta sitten. Naapurin leskiemäntä tarjosi kerran sopimusta, jossa kävisin heillä joka sunnuntai. Kävisin vaa`alla ilman vaatteita ja mikälli paino ei olisi laskenut eli pysynyt samassa tai noussut, hän piiskaisi minut oman harkintansa mukaan.

Viikko oli aikaa mietiskellä. Mahdolliset piiskasaunat eivät todellakaan mielyttäneet, mutta samalla tiesin että taisi olla ainut keino päästä lisäkiloista.

Niinpä suostuin sopimukseen ja seuraavan 18 kk aikana sain toistakymmentä kertaa selkääni mutta samalla läskiä lähti reilut parikymmentä kiloa. Mikään kaikkein helpoin tie normipainoon se ei todellakaan ole mutta TOIMII.
oletko mies eli nainen?Haluatko laihdutta vielä enemmän?Jos olet nainen minä voin autta sinua!Ehkä sinä autat minua pidä verisokeri alas?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
oletko mies eli nainen?Haluatko laihdutta vielä enemmän?Jos olet nainen minä voin autta sinua!Ehkä sinä autat minua pidä verisokeri alas?


Olen mies ja jälkeenpäin siitä muutaman kerran on juteltu. Hän sai idean tähän tyttäreltään, joka murkkuikäisenä oli tosi pyöreä. Ja kaikki pojathan eivät sellaisista tytöistä tykkää. Samalla kaavalla myös tytär pääsi liikakiloistaan.
Emäntä myös myönsi, että hän taisi "nauttia" piiskatessaan aikoinaan omia tyttäriään melko pienistäkin syistä. Eli tästä päätellen hän taisi nauttia myös minun piiskaamisesta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen mies ja jälkeenpäin siitä muutaman kerran on juteltu. Hän sai idean tähän tyttäreltään, joka murkkuikäisenä oli tosi pyöreä. Ja kaikki pojathan eivät sellaisista tytöistä tykkää. Samalla kaavalla myös tytär pääsi liikakiloistaan.
Emäntä myös myönsi, että hän taisi "nauttia" piiskatessaan aikoinaan omia tyttäriään melko pienistäkin syistä. Eli tästä päätellen hän taisi nauttia myös minun piiskaamisesta
Tuo minä olen arvanut kun ihmiset täällä ja siellä suomi24 sanovat että he sai piiskaa niin usein että vanhemmat sai nautinto katsoa lapsen pylly!
 
Viimeksi muokattu:
piiskattupoika
Toi oli puoli totuutta mitä oli yläpuolella kirjoitettuna. Minua kun piiskattiin niin
heitä kiinosti mun munani enemmän kuin takapuoleni, Aina kun olivat valmiit ja
minä olin lopettanut parkumiseni niin komento pöydälle selälleen ja pojalle munan tarkistus oli heillä vain mielessä.Mutta on myöskin totta että heissä oli
myöskin niitä kakaroiden piiskaajia joita kiinosti pojan huudatus. Mutta onneksi
vain muutama ja mun vanhempani ei heihin kuuluneet mun onnekseni.
 
vierailija vierailija
Toi oli puoli totuutta mitä oli yläpuolella kirjoitettuna. Minua kun piiskattiin niin
heitä kiinosti mun munani enemmän kuin takapuoleni, Aina kun olivat valmiit ja
minä olin lopettanut parkumiseni niin komento pöydälle selälleen ja pojalle munan tarkistus oli heillä vain mielessä.Mutta on myöskin totta että heissä oli
myöskin niitä kakaroiden piiskaajia joita kiinosti pojan huudatus. Mutta onneksi
vain muutama ja mun vanhempani ei heihin kuuluneet mun onnekseni.

No en nyt usko että ketään piiskaajaa kuritus piiskauksessa kiinnostaa sukuelimet tai että huudattaminen. Kyllä se vaan oli pelkkää rankaisua. Niinkuin 50- 70 luvuilla tapana. Eroottinen piiskaa toinen juttu...
 
Viimeksi muokattu:
wanhamies
Silloin joskus kauan sitten saatiin piiskaa, kun se oli sitä aikaa. Nyt sitä harrastetaan ihan huvikseen. Kun porukalla muisteltiin kuka mitenkin on sitä piiskaa saanut, niin yksi kahdeksaakymmentä lähestyvä naisihminen pyysi kahden kesken, että hän haluaisi vähän muistella menneitä, että miltä se oikein tuntui, kun siitä on jo hieman aikaa kulunut. Täytyy varmaan joskus mennä käymään
 
vierailija vierailija
Silloin joskus kauan sitten saatiin piiskaa, kun se oli sitä aikaa. Nyt sitä harrastetaan ihan huvikseen. Kun porukalla muisteltiin kuka mitenkin on sitä piiskaa saanut, niin yksi kahdeksaakymmentä lähestyvä naisihminen pyysi kahden kesken, että hän haluaisi vähän muistella menneitä, että miltä se oikein tuntui, kun siitä on jo hieman aikaa kulunut. Täytyy varmaan joskus mennä käymään

Niin erilaista se on kun piiskataan huvikseen. Ennenkaikkea vapaa ehtoista saunavihta ilman lehtiä. Tietysti riippuu siitä haluaako tehdä tapahtumasta " kuritus tyyppisen" vai eräänlaisen Hieronnan esileikiksi . Mutta se joita on oikeasti ja ankarasti piiskattu niin voi olla että sitä ei kovin helposti koe miellyttävänä ainakaan heti. Jos ja kun muistot ovat siitä katkeran huonot. Sen varmasti torjuu. Mutta ne joita ei kuritettu ovat varmasti helpommin kokeilemasa ja mahdollisesti myös kiihottavat siitä.
 
Viimeksi muokattu:
wanhamies
Jatketaan... Silloin joskus, kun saatiin piiskaa, oli se ihan kamalaa ja tietenkin ulvottiin, mutta jos nykyisin joku piiskaisi ihan samalla tavalla kuin silloin, se vain huvittaisi. Koivurisu ei tunnu miltään. Nykyisin piiskana on kunnon välineet, kuten vajaan sentin paksuinen rottinki, ja voimia käytetään. Takalisto onkin sitten punaisia rantuja ja mustelmia täynnä. Vapaaehtoista, ei pahoinpitelyä
 
vierailija vierailija
Jatketaan... Silloin joskus, kun saatiin piiskaa, oli se ihan kamalaa ja tietenkin ulvottiin, mutta jos nykyisin joku piiskaisi ihan samalla tavalla kuin silloin, se vain huvittaisi. Koivurisu ei tunnu miltään. Nykyisin piiskana on kunnon välineet, kuten vajaan sentin paksuinen rottinki, ja voimia käytetään. Takalisto onkin sitten punaisia rantuja ja mustelmia täynnä. Vapaaehtoista, ei pahoinpitelyä

Varmasti monenlaisia mieltymyksiä... varmaankaan noin " raju " piiskaus ei kovin yleistä. Tietysti kun ikää lisää niin kiputuntemus erilainen. Ja joillekin kevyempi piiskaus on jo " kovaa" ja paljon riippuu ajasta kauanko piiskaus sessio kestää jos huolellinen esilämmittely vähitellen iskuihin voimaa lisäten niin voi olla että niinkin kovia lyöntejä voi ottaa vastaan että jälkiä jää, mutta sillon se on nautintoa
Toki sitten erilaiset piiskat antavat erilaisen tuntuman ja liittyvät fantasioihin kuten Brittien koulumaailmasta rottinkikeppi , perinteinen paju tai koivuvitsa, tai vyö jotka vanhanajan kuritusvälineitä. Sitten erikseen pornokauppojen hapsupiiskat. Jopa ratsastus piiska . Riippuu paljon mistä fantasiat peräisin. Mikä sitten lieneekin syy miksi piiskaus kiihottaa? Ja mistä syy miksi sitä jotkut haluaa kokeilla?
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Jos lyöt monta sataa iskuja voi aloittaa varovasti ja koko ajan lisätä iskänvoima että lopuksi voin lyödä niin kova kuin jaksan ja kipu ei ole enemmän kuin alussa eli melkein ei mitään!Vaan nautinto ja se on sentin paksu pajuvitsa!
 
vierailija
Tuo nykynuoriso ei ainakaan ujostele eikä häpeile liikoja; meillä kävi meidän omaa nuorempaa polvea ja vähän yli kakskymppinen naisihminen kovaan ääneen julisti miehelleen että nyt saat tuosta hyvästä kotona piiskaa!
 

Yhteistyössä