Piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ykä
  • Ensimmäinen viesti
Ykä
Oikein syvällisesti, ollaanko me
piiskauksesta pitävät jotenkin pervoja, ja mikä on pervo, meillä vaimoni kanssa menee hyvin näin, lopettakaa se yksinäisten sosiaalitantojen kuuntelu, olis teillekin joskus kivaa kokeilla
 
mies
Vaimo huutaa kuin hinaaja naama punaisena keppiä saadessan. Naapureita ei ole kuuloetäisyydellä, joten saa huutaa. Vahvistaa keuhkoja!
Itse haluaa, kun tekee niin hyvää.
 
Kalervo
Ei me mitään pervoja olla,meillä käytetään vaimon kanssa myös piiskaa silloin kun halutaan oikein kunnon ""pano"".Vaimo nimittäin tulee tosi kiimaseksi kun saa antaa minulle vähän piiskaa ja nännien venyttelyä ja minusta se on tosi mieluisaa touhua.
 
normaalia!
Ei piiskassa mitään pervoa ole ainakaan mun mielestä. Kyllä se tekee naiselle pelkästään hyvää, kun mies vähän sivaltelee piiskalla tai remmillä pyllylle. Itse kiihotun siitä kovasti ja seksi on tosi ihanaa jälkeenpäin. Kaikista rajuinta on saada oikein syystä selkään. Vaikka pelottaa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, niin mikään ei voita sitä ihanaa alistumisen tunnetta, kun mies ottaa ""ankaraan puhutteluun"" ja käskee laskea housut alas. Usein joudun itse hakemaan remminkin kaapista. -Meillä on tämä ollut jo monta vuotta käytössä ja ole itse suostunut siihen. Mielelläni annan miehen piiskata, mä ainakin tarvitsen sitä.
 
Arto
Kaikki naiset piiskaa tarttee toisinaan, mutta harvapa sen noin suoraan myöntää. Miehes on osannut ottaa homman hanskaan oikealla tavalla, siitä pisteet hänelle. Suhteeseen tulee hienoa syvyyttä ja särmää, kun mies on selkeästi mies ja näyttää naiselle kaapin paikan tarvittaessa vaikka hieman remmiä käyttäen. Piiska antaa naiselle turvallisuutta, väitän. Ja mikäpä sen sensuellimpi näky kuin piiskan alla piehtaroiva somasti punoittava naisen pylly, nam!!
 
vaimo
Kyllä piiskaa käytetään. Mun mies soitti äsken ja sanoi, että ruokiksella ""keskustellaan"" ja käytännössä se tietää melko varmaa selkäsaunaa. Eilen oli vähän riitaa ja käyttäydyin sen verran huonosti, että melko varmasti on remmiä tiedossa. Jännittää, hermostuttaa. En olekaan pitkään aikaan saanut piiskaa.
 
Arvi
Ollaan pervoja, ja vapaasti sekä iloisesti pervoja!
Vaimon pitää antaa miehelleen piiskaa aina, kun tämä on ollut ""tuhma"", ja päin vastoin.
Tietysti jotkut jäkeenjääneet ja uskovaiset harrastavat seksiä vain pimeässä, peiton alla lähetyssaarnaajan asenoossa, ja ainoastaan suvunjatkamistarkoituksessa. Heillä ei varmaan ole koskaan kivaa.
 
vaimo
""Utelias"" kyseli multa sen edellisen kirjotukseni jälkeen, että sainko silloin piiskaa, kun sitä pelkäsin/odotin. Kyllä sain ja aika ankarasti. Mies tuli tosiaan ruokiksella käymään ja sanoi tiukkaan sävyyn, että olen pienen ojennuksen tarpeessa. Yritin estellä mutta tottelin kuitenkin, kun sain käskyn riisua farkut. Sormet vaan vapisi niin hirveästi, ettei siitä meinannut tulla mitään. Arasti vielä kysyin eikö voitais puhumalla sopia, mutta mies vaan hymähti ja otti vyönsä lenkeistä ja käski totella. Housut nilkoissa jouduin sitten pöytää vasten kumartumaan ja samantien alkoi remmi laulaa. Aluksi purin hammasta, mutta polte oli niin mieletön, että aloin voihkia ja pyytää lopettamaan. Varmaan kolmisenkymmentä kertaa nahkaremmi sivalsi paljasta ihoani ja samalla sain kuulla ankaraa arvostelua huonosta käytöksestäni. Lopulta se loppui, kun pyysin tosissani anteeksi. Olo oli ristiriitainen, sillä kovasta kurituksesta huolimatta olin kauhean kiimainen niinkuin aina piiskan jälkeen. Miestäni se huvitti, ja puoliväkisin hän käänsi minut pöydälle uudelleen ja rakastelimme siinä rituaalin lopuksi.

Että sellainen oli se ruokatunti. Vaikka se päättyikin rakasteluun, oli opetus aika tuntuva. Takamus oli hellänä monta päivää, ja se kyllä auttaa kummasti pitämään esim. kielenkäytön asiallisena.
 
Margaret Mead
Taitaa olla vanhan toistoa tämä, mutta jonkun tutkimuksen mukaan n. 10% ihmisistä kiihottuu piiskan saamisesta, sen antamisesta tai ainakin näiden ajattelemisesta.

Ottamatta kantaa siihen mikä on pervo, edellisen perusteella esim. Ruotsalaisen Kansanpuolueen kannattaminen on paljon harvinaisempaa kuin kurituskiinnostus. Kun valtaväestö seksuaalisuudessa tykkää pitää itsestään eroavia pervoina, niin eiköhän sovita, että RKP-läiset on tosi pervoja.
 
kahden kesken
Näistä asioista pitää keskustella puolison kanssa silloin, kun ollaan ""normaalitilassa"". Eli mitä kaikkea ollaan valmiita tekemään ja hyväksymään, mitkä asiat kiihottavat, mitkä ovat yhdentekeviä ja mitä ei tehdä edes vahingossa. Esimerkiksi siitä on keskusteltava miten paljon kestää kipua ja milloin se tuntuu parhaalta. Ja millaisia välineitä voi tai ei saa käyttää piiskauksessa. Jos toinen haluaa olla alistettuna, on siitäkin pelisäännöt keskusteltava etukäteen.
 
sama
Jatketaan vielä; lupasin, että kevyellä muovisella kärpäslätkällä saa piiskata niin kovaa kuin haluaa. Lopputuloksena oli pari kolme päivää kestävät lätkän kuvat takapuolessa ja kuumottava ja punottava takalisto. Itse lupasin, enkä valita.
 
Tri sykerö
Piiskaaja on palava halu alistaa kumppani väkivaltaa käyttäen.Usein sitä luullaan kiihottavaksi seksuaalisessa mielessä mutta sillä tyydytetään vain tarvetta nostaa itseään toisen yläpuolelle ja kohottaa useissa tapauksissa alhaista itsetuntoa. Piiskatuksi tulevaa ei myöskään kiihota itse piiskaus ja kipu vaan kumppanin ""henkinen lataus"" piiskatessa. Monissa tapauksissa piiskatuksi tuleva suostuu vain koska uskoo näin välttävänsä kumppaninsa väkivaltaisen käytöksen muuten elämässä.Valitettavasti näin ei ole, sillä suurin osa piiskauksesta kiinnostuneista on muutenkin herkempiä käyttämään väkivaltaa vallan välineenä. Olen silti piiskauksen kannalla silloin jos sillä pystytään välttämään edes yksi pahoinpitelytapaus.Itsetunnon kohottamiseen olisi kyllä muitakin keinoja. Hyvää jatkoa kuitenkin teille,piiskatkaa hellästi. Tri. S
 
Tohtori Rottinki
Tohtori Sykerö: olipa erikoinen tulkinta sado-masokististen piirteiden alkusyistä, mutta aika lailla meni metsään.
Kannattaisi varmaan tutustua ihmisiin jotka nauttivat piiskan saamisesta ja haastatella heitä. Uskon, että saisit hieman laajemman näkemyksen tästä ilmiöstä ja siihen liittyvistä tuntemuksista ja ""musta tuntuu""- perusteltu johtopäätöksesi muuttuisi todenäköisesti sen seurauksena.
Kiitos joka tapauksessa ymmärtävästä asenteestasi, todellakin hellyyys toista kohtaan on tässä ""pelissä"" oleellisessa osassa :)
 
just joo
Mun mieheni ei ole koskaan osoittanut mitään väkivaltaisia piirteitä. Jouduin pyytämään, perustelemaan ja suostuttelemaan, että se uskalsi piiskata mua. Ei todellakaan ole kyse mistään väkivallan pelosta.
 
Pirjo
Meillä ukko haluaa piiskaa minä itse en välitä koko hommasta mutta välillä annan ukolle kunnolla piiskaa kun sitä kerran niin kovasti haluu. Jätkä huutaa naama sinisenä kivusta,eikä muuta tarvii kun kohta laukee pelkän selkäsaunan ansiosta,onneks hän kuitenkin lopuksi nuolee minulle orgut.
 
pikkutyttö
Voi kun toivoisin että mun miehessä olisi miestä tarpeeksi antamaan välillä piiskaa. Toisinaan oikein ärsytän sitä, että se sais tarpeekseen, mutta ei se siitä mitään sano, kunhan kiukuttelee sitten.

Haluaisin napittaa mun tiukat farkut auki, riisua alushousuni, kumartua selkä notkolle, ja mun pyöreä pieni pylly olis siinä odottamassa kunnollista vitsaa. Sitten mies tulis ja antais selkään kun mies ainakin, ei kyselis eikä pyytelis anteeks, vaan läväyttelis notkealla vitsalla paljaalle pyllylle.

Oon tällainen vähän dominoiva kiltin ja viattoman näköinen tyttö, ja välillä aikamoinen kotiterroristi. Saisinpa siitä aina kunnon oppitunnin ja tää laiskanpuoleinen seksielämäkin ehkä vähän potkua.
 
isotyttö
Voi sua, pikkutyttö parkaa. Etsi uusi mies, jos et nykyistäs ton enempää arvosta ja kunnioita. Eihän tommoselle pohjalle voi enää mitään rakentaa. Todenäköisesti teillä on kunnioituksen ja arvostuksen puute molemminpuolista. Ehkä sun mieheskin on tympääntynyt suhun?
 
simo
Hei Ykä mistä moinen pervo ajatus? Meillä myös menee ihan hyvin vaimo piiskaa pyllyni punaiseksi tarvittaessa, eli aika usein.Minä nautin siitä ja vastavuoroisesti vaimo saa piiskaa kun on ollut tuhma.
 

Yhteistyössä