Piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ykä
  • Ensimmäinen viesti
isotyttö
Varmasti onkin kunnon nainen. Vaikuttaa vain olevan onneton ja tyytymätön omassa parisuhteessaan. Kuhan hän vielä tajuaisi, että avaimet sen ratkomiseen ovat hänen omissa pikku kätösisään. Ehkä hän kaipaisikin juuri kaltaistasi miestä, nimim. M39.
 
EI JAKSA LUKEA
noita muita kommentteja, mutta jos olette moellmat mukana hommassa, eikä kumpikaan varmasti vain toista miellyttääkseen, eikä kärsi varsinaisia kipuja, niin so? terveisin sosiaalitantta
 
Muija
Niinhän näistä tarinoista osa onkin täys fantasioita. Mikäs siinä, kunhan kukaan ei erehdy ottamaan niitä vakavissaan ja kokeilemaan tosimielellä ja periaatteella:"" pistämpä akan/ukon kuriin ja parannan parisuhteen laatua"".
 
No älä muuta sano
Juu en iha usko et kukaa 'pikkutyttö' kuvailee itteesä tollee. Noh. Pervous se on toiki et pitää foorumeil kertoo muille fantasioistaa. Kuinkaha yleistä toi muute on? taitaa olla yleisempää ku ite piiskailut.
 
höpö höpö
Mä ainakin nautin alistetuks tulemisesta, enkä oo koskaan saanu mieheltä turpaan tai sellast pelkoo ei edes oo ikinä ollu.
Mä nyt yksinkertasesti vaan oon sen verran pervo et nautin siitä kun mies alistaa ja ottaa mut. Lähetyssaarnaajaseksistä en saa mitään irti, enkä ns. normaaliseksistä, tylsää!
But then again, tää olikin vaan provo et kuultais naisten tarinoita aiheesta :).
 
Lare
Ei minunkaan parisuhteessa ole ikinä ollut mitään väkivaltaa henkistä tai fyysistä, mutta nautin suunnattomasti, kun välillä muuten mukavan ja tyydyttävän suhteen lomassa saan välillä oikein kunnolla vaimoltani piiskaa niin, että perse on kunnolla kipeä. Hän ei edes tohdi lyödä niin kovaa kuin tahtoisin. Kiihottaa ja panee anelemaan dildopanon perseeseen ja taas piiska laulamaan. Ei tartte runkata, kun laukeaa. Tämä on yksi mieletön nautinto monen muun joukossa, mutta en antaisi sitä pois.
 
ulla 38
Minusta on kummallista, kun jotkut ei tahdo millään uskoa, että meitä on tosiaan semmosia naisia, että nautitaan piiskasta. Tai ei kukaan kai siitä piiskauksen aiheuttamasta kivusta sinänsä nauti -minäkin pelkään joka kerta hemmetisti, kun mies ottaa vyöremmin ja komentaa laskeen housut alas- mutta se vaan jotenki on niin mielettömän kiihottavaa antaa miehen ""määrätä"" ja päättää, millon on pikku rangaistuksen aika. Mä oon itse halunnut tätä, ja ainakin meillä se toimii upeasti. -Ehkä se jonkun mielestä on pervoa, mutta en vaihtais kyllä osia kenenkään ""tasa-arvoisessa"" parisuhteessa elävän kanssa. En koe olevani myöskään mitenkään alistettu sillä oon tosiaan itse tätä jopa halunnut. Enkä varmaan ole ainoa, uskoisin!
 
Hej Ulla
Minä olen kateelinen sinua,minä tiedän että sinulla on onnellinen elämä sinun miehensä kansa!Minä toivon minulle samalainen suhde kun sinulla on mutta minä haluan että minun vaimoni annaa minulle piiskaa!
 
jenna-37
Ihan sama täällä kuin Ullallakin. En minäkään pidä itse kivusta, mutta jo pelkästään piiskan ajatteleminen saa paikat kostumaan. Eli vaikken kivusta pidä, itse tilanne kiihottaa minua suunnattomasti. Olen myös esittänyt toiveen, että kun joskus (toivottavasti lähitulevaisuudessa) saamme lapset yökylään, ja pääsemme vientireissulta kotiin, mies heti ovensuussa pakottaa minut riisuuntumaan, sitoo minut kiinni, piiskaa joka paikkaan, levittää jalkani äärimmilleen, side silmille, ja vain mielikuvitus rajana - työntää minuun, mitä mieleen tulee. Haluan sellaisen käsittelyn, että tunnen todella saaneeni ja paljon, ja joka reikään. Enkä tunne itseäni yhtään pervoksi, korkeintaan hieman masokistiksi.
 
ulla taas
Mä en varmaan kestäis mitään sitomisia, vois tulla pakokauhu. Vaikka mistäpä sitä tietää... Ja onhan se tietty eräänlaista sitomista sekin, kun mies pitää niin lujasti kiinni, että pois ei pääse vaikka kuinka rimpuilee. Silti ajatus sidottuna olemisesta on aika raju. -Oletko jo Jenna kokenut sen?
Mä sain eilen illalla taas vähän selkääni, tosin aika lievästi. Olin töissä myöhään ja mies tuli hakemaan mua junalta. Väsyneenä ja vittuuntuneena tuli sanottua hankalasti ja sehän ei meillä käy. ""Piiskaa sä tarvit että saadaan taas tuo sun asenne kohdalleen "", sain kuulla. Samantien perhoset lehahtivat vatsanpohjaani ja yritin vaisusti vastustella, vaikka tiesin sen turhaksi. Kotona haettiin sitten yhdessä piiska, josta sain sitten kymmenkunta sivallusta paljaalle takalistolleni sekä sen jälkeen komennon sänkyyn väsymystä pois nukkumaan. Olinkin väsynyt, nukahdin melkein heti, vaikka yleensä kaipaan seksiä tai ainakin syliä piiskan jälkeen. Aamulla olikin sitten virkeä olo...

Tiedän, että monien mielestä tämmönen on pervoa, mutta mä oikeasti nautin siitä, että ohjat on miehelläni. Hän tuntee minut perinpohjin ja tietää tasan tarkkaan konstit, joilla saa mun huonon olon pois ja meidän suhteen taas tolalleen. Ja vaikka piiskaus sattuukin, se on samalla mielettömän eroottista ja jälki-itkujen jälkeen on lähes autuaallisen helpottunut olo ja samalla rakastettu ja turvallinen. Ne tilanteet sinänsä on älyttömän intiimejä ja lähentäviä, pelkkä ajatuskin kiihottaa. -Meille tää sopii, mutta ei tietysti läheskään kaikille.
 
Jenna
Olen kokenut sitomisen monet kerrat. Ei mulla tule pakokauhua, kun luotan toiseen täysin, ja tiedän, että mitä ikinä hän tekeekin, lopettaa sanasta. Meillä ei muuten piiskata niin kovaa, että itku tulisi. Sen verran, että pylly punoittaa ja kyllähän se joka isku tuntuu, muttei tosiaan niin kovaa, että itkemään alkaisin. Se olisi jo minulle liikaa.
Pimpille hän ei ole koskaan lyönyt kuin kokeilevasti, eli lähinnä sipaisten. En tiedä, kestäisinkö sinne edes kovaa iskua, mutta ajatus siitäkin kiihottaa.

Olen myös sitonut mieheni, ja työntänyt dildoni hänen anukseensa. Tosin toiste en tee sitä, minusta näky oli lähinnä koominen, siitä oli eroottisuus kaukana, siis minun silmissäni ja minun mielestäni, eikä hänelläkään mitään sitä vastaan ole, että se olen minä, joka sidotaan. Tosin mahdollisuudet tällaiseen ovat lapsiperheessä aika vähäiset.

En minäkään pitäisi ""tasa-arvoseksistä"" lainkaan. Joskus kaipaan normaalia rakastelua ja jopa lähetyssaarnaaja-asentoa, mutta vähän aikaa kun sitä jatkuu, lähinnä pitkästyn ja pyydän rajumpaa panoa. Hoidetaan sitten se rakastamisen puoli hellittelyin, sanoin ja muunlaisin teoin, mutta naidaan rajusti.

 
Hej masokisti
Mine tietää, että sinä olet yksinäinen mies, joka kaipaa piiskaavaa naista. Minä tahtoa heti naimisiin sinun kanssa. Minä annaa sinulle piiskaa monta kertaa päivässä, minä tekee sinusta onnellinen miestä.
 
domina
Voi masokistiseni! Sinun täytyy valita luottaako sinä minua vai ei. Sellaista elämä on. Voi tulla turpiin tai selkään. Kuinka minäkään voin luottaa sinua, ehkä sinä olet vaan yks hölmö, joka aikansa kuluks kirjoitta tänne piloillaan huonoa suomea?
 
Pete
Olin kerran ""tiellä tietymättömällä"" liian kauan ja vaimo siitä hermostui ja jankutti päiväkausia. Tuumasi sitten että sietäisit saada selkäsaunan. Minä siihen, että anna sitten, mutta lopeta tuo paasaaminen. Vaimo käski heti housut alas ja haki oman (onneksi ohuen) vyönsä ja antoi viuhua. Sattui niin peevelisti ja peffa oli punaisena päiväkausia sen jälkeen. Tuumasin vaan, että muista sitten itsekin, kun tulee vastaava tilanne!
 
poika
aloitan: metallimies on aina metallimies

Nimimerkki ei voi olla väärässä, hei, kyllä nyt astetta tyhmenmpikin pystyy jo päättelemään kuka se siellä

""ykä, (eli yki) nyki dogii, ei oo dogilla nimee, mut ykä (eli yki) vaan nyki"", ja sitten tuossa biisissä on ne kuuluisat haukut

ja mitä tulee piiskaukseen, niin antaa olla, kyllä tyhmempikin tajuaa mikä olet miehiäsi...

... jos ei, niin olisi hyvä tutustua

mutta, mitä tulee Liimataiseen, niin kait sille hyvää kuuluu

...ja mitä tulee ""siihen"" henkilöön, niin antaa olla, menneen talven lumia, niinkuin sanonta kuuluu

...sanonnan:""menneen talven lumia"" voisi sanoa toisellakin tavalla, mutta jätetään se nyt sanomatta...

lopetan: metallimies on aina metallimies - sanontaan

 

Yhteistyössä