Piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ykä
  • Ensimmäinen viesti
tyttö
Piiskaus ei ole pervoa. Mä ainakin haluan, että mies sanoo, mitä mä saan tehdä ja antaa piiskaa, jos en tottele. Sillon riisun pyllyn paljaaksi ja haen kiltisti piiskan, mies ottaa sen ja kurittaa riittävästi mua. Pylly pystyssä otan kiltisti kurituksen vastaan -ja sen jälkeen on suihinoton vuoro. Näin pannaan nainen tottelemaan.
 
Vitsaa saanut nainen
Minä olen orjattarena. Jos teen jotain väärin niin saan piiskaa.
Sain viimeksi kun tiputin lasin vahigossa. Isäntäni käski minut
Sisään.Sanoin niin.Sinä tiputit lasin.Sitten hän käski minut ottaa
Vaatteet pois minä otin.sitten hän sitoi minut sänkyyn x asentoon naama kattoon minä rimpuilin mutta hän laski nastan selkäni alle en voinut mennä makaamaan hän haki kepin kaapista ja löi minua pilluun osuin nastaan hän jatkoi minä huusin siinä kunnes hän avasi siteet
Ja käski nurkkaan.
 
Jaaa
Ja toivottavasti lähdit talosta lopullisesti ja poliisilaitoksen kautta...

Et ole koskaan sattunut kuulemaan jokaisen ihmisen täydestä, tasa-arvoisesta ihmisarvosta. 'Totella miestä". Siis mitä mitä mitä mitä mitä....??!!!!!

Ohhoh. No just.
 
Mies naiselleni
Ja toivottavasti lähdit talosta lopullisesti ja poliisilaitoksen kautta...
.

Älä nyt ota niin tosissasi. Etkö huomaa, mitaäpalsta käsittelee - seksiä. Myös muut kirjoittajat tietävät kirjoittavansa seksiä käsittelevälle keskustelualueelle, vaikka sitten kirjoittaessaan saamistaan tai haaveilemistaan rangaistuksista tai vaikka orjuudestaan.

Todennäköisesti tuossa kirjoituksessa oli kyse jonkin ihmisen hyvin kiihottavana pitämästään seksihaaveesta. Vielä iloisempi asia on, jos hän on sen myös päässut toteuttamaan jolloin tarina olisi tosi.

Ei noissa alistamis-, alistumis- ja piiskaamisfantasioissa ole kyse kenenmkään ihmisarvon viemisestä, vaan kahden aikuisen ihmisen kiihkeästä ja seksuaalista nautuntoa tuottavasta vapaaehtoisesta roolileikistä. Leikki voi olla satunnaista tai pysyvämpää kunkin parin oman seksuaalisen suuntautumisen tai halun voimakkuudesta riippuen. Herra-orjatar leikki voi olla vain pientä kiihottavaa lisämaustetta tai sitten se on kokonaisvaltaisempaa, jolloin siihen usein kuuluu piiskaamista, rankaisuja ja ehdotonta alistumista.

Epätasa-arvoista se ei ole, jos molemmat sitä haluavat, vaan päinvastoin erittäin tasa-arvoista, jossa molemmille annetaan mahdollisuus sellaiseen seksuaaliseen nautintoon, jota he kaipaavat. Epätasa-arvoa olisi pakottaa ihmiset johonkin määrättyyn seksuaalisuuteen halusivat nämä sitä tai eivät.

Tällaista seksiä seksiä ei saa sekoittaa väkivaltaan, jossa ihmisiä pakotetaan johonkin, jota he eivät halua, tai, jossa ihmisiä vahingoitetaan vastoin heidän tahtoaan. Kyse on aivan päinvastaisesta asiasta. Ihmiset tevät toisilleen hyvää ja saavat toisensa nauttimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Orjana
Minä olen orjattarena. Jos teen jotain väärin niin saan piiskaa.
Sain viimeksi kun tiputin lasin vahigossa. Isäntäni käski minut
Sisään.Sanoin niin.Sinä tiputit lasin.Sitten hän käski minut ottaa
Vaatteet pois minä otin.sitten hän sitoi minut sänkyyn x asentoon naama kattoon minä rimpuilin mutta hän laski nastan selkäni alle en voinut mennä makaamaan hän haki kepin kaapista ja löi minua pilluun osuin nastaan hän jatkoi minä huusin siinä kunnes hän avasi siteet
Ja käski nurkkaan.

Olen vanhemman naisen luona välillä, kun ottaa kaljaa enemmän niin hakee remmin ja pitää riisua alasti. Sitten saan piiskaa miltä haluttaa tehdä. Ensiksi pitää ottaa siltä suihin ja tyydyttää kaikin tavoin mitä haluaakin. Sit haluu nainnin jälkeen alistaa ja pitää olla kontillaan kun työntelee dildoja takapuoleen että valitan, mistä lie löytänyt niin isoja. Kyllä tulee käytyä vaikka tuntuu että runkkaa verille munan.
 
Viimeksi muokattu:
mAila
Minä olen orjattarena. Jos teen jotain väärin niin saan piiskaa.
Sain viimeksi kun tiputin lasin vahigossa. Isäntäni käski minut
Sisään.Sanoin niin.Sinä tiputit lasin.Sitten hän käski minut ottaa
Vaatteet pois minä otin.sitten hän sitoi minut sänkyyn x asentoon naama kattoon minä rimpuilin mutta hän laski nastan selkäni alle en voinut mennä makaamaan hän haki kepin kaapista ja löi minua pilluun osuin nastaan hän jatkoi minä huusin siinä kunnes hän avasi siteet
Ja käski nurkkaan.
Mieheni haluu rangaista pesäpallomailalla kun olen jalat levällään. Kyllä tuntuu välillä hyvälle ja pahalle???
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sopis kurittaa
Mieheni haluu rangaista pesäpallomailalla kun olen jalat levällään. Kyllä tuntuu välillä hyvälle ja pahalle???

Kuulostaa hyvältä. Ukkoni antaa piiskaa kun haluu alistaa ja haluu työntää sellaisen 25cm sen paksun patsaan liukuvoiteen kanssa sisääni. Patsas paksunee mitä enemmän on sisällä. En tiedä kumpi nauttii rangaistuksesta enemmän
 
Viimeksi muokattu:
Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja Tri sykerö;6428428:
Valitettavasti näin ei ole, sillä suurin osa piiskauksesta kiinnostuneista on muutenkin herkempiä käyttämään väkivaltaa vallan välineenä.
Mihinkähän logiikkaan tuo Sykerön heitto perustuu? Tuskinpa tutkimustuloksia löytyy, fuulaa vaan.

Nimittäin, piiskaleikkejä harrastettaessa saa tavalla tai toisella mielessään ja keskinäisessä keskustelussa työstää oman ja kumppaninsa kiinnostuksen taustat ja rajat.

Väkivallassa on kyse itsekontrollin menettämisestä tai kyvyttömyydestä tuntea empatiaa. Piiskaleikeissä taas tarvitaan nimenomaan itsekontrollia ja luottamusta, joka syntyy vain empatian, toisen tarpeiden oppimisen ja kunnioittamisen kautta. Se, että piiskattava leikkiin ryhtyy perustuu luottamukseen siitä, että toisella on tilanne hallussa ja "kaikki kotona".

Jos nämä ehdot eivät täyty, kyse on jostain muusta kuin piiskaleikeistä tai yleensä consensual-hommasta.
 
vierailija
Ystävättäreni antaa piiskaa, saan siitä orkut.
Minulla on myös Hyvä Ystävätär pitämme melkeinsamoista asioista hän haluaa mieluummin vitsa kimppua minun suosikki on melkopaksuremmi meillä kolme vakio asentoa mistä annamme/saamme jalatpystyssä sohvatuolissa peräjäävähän tyhjänpäälle,polvillaan matolla pääpiiskaajan reitenpäällä ja seisaaltaan näistä asennoista käytämme piiskakimppua,remmiä itse olen mielelläni polvillani hyväilen piiskaajan reisiä,lantiota saan remmiä pakaroille reisille,lantiolle pitän kovasta remmityksestä ääntelen kunminua remmitään leveälaantioni,pallopakarani saavat kyytiä orkut tulevat,menevät peräsylkee nesteensä matolle alapäätä kuumottaa pitkään parinkuukauten välein saan ja aannan ystävättäreni kokea saman (Ihanaa Naistenkesken)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulla on myös Hyvä Ystävätär pitämme melkeinsamoista asioista hän haluaa mieluummin vitsa kimppua minun suosikki on melkopaksuremmi meillä kolme vakio asentoa mistä annamme/saamme jalatpystyssä sohvatuolissa peräjäävähän tyhjänpäälle,polvillaan matolla pääpiiskaajan reitenpäällä ja seisaaltaan näistä asennoista käytämme piiskakimppua,remmiä itse olen mielelläni polvillani hyväilen piiskaajan reisiä,lantiota saan remmiä pakaroille reisille,lantiolle pitän kovasta remmityksestä ääntelen kunminua remmitään leveälaantioni,pallopakarani saavat kyytiä orkut tulevat,menevät peräsylkee nesteensä matolle alapäätä kuumottaa pitkään parinkuukauten välein saan ja aannan ystävättäreni kokea saman (Ihanaa Naistenkesken)
Missä sinä asut?Oletko mies eli nainen?Jos olet nainen minä haluan olla mukana!
 
Viimeksi muokattu:
Piiskatyttö1
Minulla on myös Hyvä Ystävätär pitämme melkeinsamoista asioista hän haluaa mieluummin vitsa kimppua minun suosikki on melkopaksuremmi meillä kolme vakio asentoa mistä annamme/saamme jalatpystyssä sohvatuolissa peräjäävähän tyhjänpäälle,polvillaan matolla pääpiiskaajan reitenpäällä ja seisaaltaan näistä asennoista käytämme piiskakimppua,remmiä itse olen mielelläni polvillani hyväilen piiskaajan reisiä,lantiota saan remmiä pakaroille reisille,lantiolle pitän kovasta remmityksestä ääntelen kunminua remmitään leveälaantioni,pallopakarani saavat kyytiä orkut tulevat,menevät peräsylkee nesteensä matolle alapäätä kuumottaa pitkään parinkuukauten välein saan ja aannan ystävättäreni kokea saman (Ihanaa Naistenkesken)
Ollen Piiskatyttö tykkään olla naisen pyöriteltävänä pitän ohuista pitkistä koivuvitsoista suukottelen mielelläni piiskaajani reisiä,lantiota pitän myös kun olen selälläni matolla jalatpystyssä reitet levällään saan vitsaa reisille nainen saa piiskata minut navasta alaspäin aina polviinsaakka lantio,reitet ovat piiskasta rantuiset ja pakarat punoittavat viiten /kymmenen minutin piiskaukset ovat minun mieleen riiippuuu vitsojen paksuutesta otan mieluummin ohutta vitsaa pitempään ja annan ystävättärelle vitsaa/remmiä pitää molemmista ihanaa!
Minulla on myös Hyvä Ystävätär pitämme melkeinsamoista asioista hän haluaa mieluummin vitsa kimppua minun suosikki on melkopaksuremmi meillä kolme vakio asentoa mistä annamme/saamme jalatpystyssä sohvatuolissa peräjäävähän tyhjänpäälle,polvillaan matolla pääpiiskaajan reitenpäällä ja seisaaltaan näistä asennoista käytämme piiskakimppua,remmiä itse olen mielelläni polvillani hyväilen piiskaajan reisiä,lantiota saan remmiä pakaroille reisille,lantiolle pitän kovasta remmityksestä ääntelen kunminua remmitään leveälaantioni,pallopakarani saavat kyytiä orkut tulevat,menevät peräsylkee nesteensä matolle alapäätä kuumottaa pitkään parinkuukauten välein saan ja aannan ystävättäreni kokea saman (Ihanaa Naistenkesken)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ollen Piiskatyttö tykkään olla naisen pyöriteltävänä pitän ohuista pitkistä koivuvitsoista suukottelen mielelläni piiskaajani reisiä,lantiota pitän myös kun olen selälläni matolla jalatpystyssä reitet levällään saan vitsaa reisille nainen saa piiskata minut navasta alaspäin aina polviinsaakka lantio,reitet ovat piiskasta rantuiset ja pakarat punoittavat viiten /kymmenen minutin piiskaukset ovat minun mieleen riiippuuu vitsojen paksuutesta otan mieluummin ohutta vitsaa pitempään ja annan ystävättärelle vitsaa/remmiä pitää molemmista ihanaa!
Olin juhannuksena ystävättäreni hoitossa remmiätuli kunnolla aluksi ohuttaremmiä pakaroille olin sitten jalat pystyssä reitet remmittiin taka,sisä reitet saivat kovastiremmiä remmittäjä piti jalkani pystyssä lopuksi olin polvillani matolla päänilepäsi remmittäjän sylissä lantio,pakarat saivat pitkän remmityksen olin punainen alapäästä peppu oli hellä,kuumotti kivasti .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ystävättäreni on 28 vuotias ja aika hento, olen melko kookas 40 vuotias mies.
Vuoteessa hän oli melko estoinen ja kertoi sen johtuvan siitä että hän tuntee yhdynnän olevan vain avioliitossa oleville, kuitenkin sanoi nauttivansa siitä.
Pohdimme tilannetta kunnes ollessamme vähän nauttineena viiniä sanoin että haeppas pihalta koivunoksa. Kerroin että piiskaan häntä ennen rakastelua jotta hän tuntisi saavansa hyvityksen kun annan selkäsaunan ensin.
Se alkokin toimia , mutta muutimme hänen pyynnöstään piiskauksen tapahtuvaksi yhdynnän jälkeen. Siitä lähtien on koivuvitsa ollut aina sängyn alla.
Olen ottanut tavakseni voidella kirvelevää takamustaan ja sen jälkeen otan hänet syliini ja olen hellä hänelle. Mielestämme en syyllisty väkivaltaan, koska kaikki edellämainittu tapahtuu yhteisymmärryksessä.
 
Piiskaa P.
Olin juhannuksena ystävättäreni hoitossa remmiätuli kunnolla aluksi ohuttaremmiä pakaroille olin sitten jalat pystyssä reitet remmittiin taka,sisä reitet saivat kovastiremmiä remmittäjä piti jalkani pystyssä lopuksi olin polvillani matolla päänilepäsi remmittäjän sylissä lantio,pakarat saivat pitkän remmityksen olin punainen alapäästä peppu oli hellä,kuumotti kivasti .
Olemme molemmat Avio liitossa tapaamme muutaman kerran vuotessa vietämme tyttöjen Piiska iltaa olen polvillani pääni lepää piiskaajan sylissä suukottelen lantiota,reisiä takapäin piiskaus on toinen mieliasentoni näkee pimpin orkasmin kourissa itse tykkään katsoa pimpintoimintaa ihanaa!
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaa
Olemme molemmat Avio liitossa tapaamme muutaman kerran vuotessa vietämme tyttöjen Piiska iltaa olen polvillani pääni lepää piiskaajan sylissä suukottelen lantiota,reisiä takapäin piiskaus on toinen mieliasentoni näkee pimpin orkasmin kourissa itse tykkään katsoa pimpintoimintaa ihanaa!
Mulla on ystävätär 15vuotta vanhempi yhtämonta kiloa pulskempi olemme tavanneet muutaman vuoten melko säänöllisesti Vitsaa käytetään on ihanaa mennä pulskille reisille olen nakuna kun minua pyöritellään sylissä vitsan jälkeen suukottelen reisiä,lantiota annan pimpalle suukkoja saan myös suukkoja piiskaajana ollessa.
 
Viimeksi muokattu:
Remmiä
Ystävättäreni antaa piiskaa, saan siitä orkut.
Ystävättäreni tykkää piiskasta itse olen remmin ystävä tykkään saata kovia remmityksiä muutaman kuukauten välein mieli asentojani ovat sohvalla jalat pystyssä pyllyjää vähän tyhjän päälle polvillani matolla pääremmittäjän sylissä tai lassinen sylissäremmittäminen olin eilen Ystävättärellä kylässä saimme olla kahtestaan sain hyvän än remmisaunan peppu on hellä vieläkin lontiolla,reisillä on remmityksen jäljet.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskatturouva
Ystävättäreni antaa piiskaa, saan siitä orkut.
Olin Ystävättäreni luona tapanin päivänä kävimme kävelyllä otimme koivunoksia vitsakimppua varten laitoimme läpimään veteen sulamaan teimme hyvän vitsakimpun riisuimme itsemme olin pelkissä rintsikoissa ystävättärellä oli pikkarit enemmän ottiminut syliinsä piiskasi,pyöritteli sylissään antoi alapäälleni kyytiä vitsanippu heilui pyllylläja lantiolla,reisillä välillä siliteltiin perääni käsillä taas annettiin kunnon kuuri vitsaa,silityksiä tämä toistettiin monasti olin melkein puolituntia pyöriteltävänä pimppasylki parikertaa pepulla on vieläkin ihanatunne.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Olin Ystävättäreni luona tapanin päivänä kävimme kävelyllä otimme koivunoksia vitsakimppua varten laitoimme läpimään veteen sulamaan teimme hyvän vitsakimpun riisuimme itsemme olin pelkissä rintsikoissa ystävättärellä oli pikkarit enemmän ottiminut syliinsä piiskasi,pyöritteli sylissään antoi alapäälleni kyytiä vitsanippu heilui pyllylläja lantiolla,reisillä välillä siliteltiin perääni käsillä taas annettiin kunnon kuuri vitsaa,silityksiä tämä toistettiin monasti olin melkein puolituntia pyöriteltävänä pimppasylki parikertaa pepulla on vieläkin ihanatunne.
Onko teille molemmat miehet eli oletko joku teistä vapaa?Onko teillä joku vapaa nainen teidän ystävän ymperisto joka te olette huomanut että hän puhuvat piiskaa,risut ja tuollaista leikkimielestä?Kerro se naisille että on yksi vapaa mies anna.fi ja suomi24 joka halua nainen joka halua saada eli anna piiskaa!Toivon että te ymmärä tämä!Minä tiedän että on paljo virheitä minun textini mutta olen rannikkohurri!
 
Viimeksi muokattu:
Piiskatturouva
Sain uusia kokemuksia muutama päivä sitten olin ystävättären luona hän oli valmistautunut antamaan minulle hyvän käsittelyn uuten laisen minulle oli pukeutunut ohueen leninkiin ottiminut syliinsä lämssytti kätellään peppuani vähän aikaa pitkät housut riisuttiin pikkarit pois takaisin syliin kätellä lämssytys jatkui välillä silitteli pakaroita hetken päästä otettiin hiusharja käyttöön muutamaksi minutiksi puulasta lämssytti perääni silettelyä välillä lopuksi otti Remmin käyttöön noin puolen minutin remityksiä,silityksiä monasti tätä jatkui pitkään olin kuin tulisilla hiilillä ihanaa oloa,kovaaremmitystä välillä olin saanut hyvänkäsittelyn en voinut muuta kuin halata,kiittää oli niin ihanaolo!
 
strykpojke
Sain uusia kokemuksia muutama päivä sitten olin ystävättären luona hän oli valmistautunut antamaan minulle hyvän käsittelyn uuten laisen minulle oli pukeutunut ohueen leninkiin ottiminut syliinsä lämssytti kätellään peppuani vähän aikaa pitkät housut riisuttiin pikkarit pois takaisin syliin kätellä lämssytys jatkui välillä silitteli pakaroita hetken päästä otettiin hiusharja käyttöön muutamaksi minutiksi puulasta lämssytti perääni silettelyä välillä lopuksi otti Remmin käyttöön noin puolen minutin remityksiä,silityksiä monasti tätä jatkui pitkään olin kuin tulisilla hiilillä ihanaa oloa,kovaaremmitystä välillä olin saanut hyvänkäsittelyn en voinut muuta kuin halata,kiittää oli niin ihanaolo!
Minä olen kateellinen sinua!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä