Piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ykä
  • Ensimmäinen viesti
Äidin leluna.
Minä olen ollut Aina äitini leluna eli teki se pojalleen mitä vain se oli mulle ok.
Minä Olin silloin 15 vuotias nuori mies ja Olin pitänyt koulustani omaa lomaa.
Minä tarvitsin rahaa viikon lopuksi ja ainut keino minkä tiesin oli itseni myyminen
Minä löysin helposti miehen joka katseli minua nuorempia poikasia. Hei sanoin sille ja menin sen vierelle istumaan ja kyselin siltä kuulumisia sekä onko se paikka
kuntalaisia. Se vastaili mulle vähän mitä tuli sille mieleen ja minä päätin kokeilla onko se musta kiinostunut lainkaa. Menin sitä lähemmäksi ja lainasin siltä sen kättä mulle. Laitoin sen mun haaroihini sekä avasin itseltäni housuistani vetoketjun auki. Mies ei saanut silmiään pois mun haaroistani ja varmasti tunsi kankaan läpi kun mulla rupesi seisomaan mun siitin. Minä jatkoin eli ylä nappi auki mun housuistani ja levitin sen kankaan levälleen. Ukko näki että mulla seisoo mun siitin eikä ole välissä kuin mun kalsarini. Minä otin alkkarini kauluksesta kiinni ja etiä päin niin paljon kuin kankas antoi periksi. Laitoin sen käden mun housuihini sisälle. Ukko heti kaluni alle sitä kättään. Mennään tohon puskaan vetäise multa housuni alas ja runkkaa mut minä olen nyt kiimassa. ja otin sen käden pois mun housuistani ja kävelin edellä sinne puskaan. Vetäise multa housuni alas sekä käännä mut sinuun päin minä sanoin sille ukolle joka oli mun selkäni takana. Multa lähti heti housuni alas sekä mut käännettiin ympäri. Minä mulkku kovana ja nostin paitani helmaa yläs että näkee kunnolla mitä on mulla tarjota sille runkkarille. Se vain katseli mun kovaa mulkkuani. Runkkaa minua ole mulle kiltti nyt minä olen kiimassa tee mulle mitä vain tahdot minä juttelin sille himossani. Ja Ukko runkkasi multa lastin ulos sekä heti perään toisenkin. Lähe mun luokseni minä tahon laittaa sut pöydälleni ja runkata sinua kunnolla. Tähän voi kuka vain tulla ja lopettaa meidän juttumme luhyeen. Ukko otti lompakon taskustaan ja näytti mulle sen sisältöä. Vain täysin alastomalle pojalle minä maksan en muille. Ja puki mut uudestaan sekä me lähettiin sen luokse. Se riisui mut heti kun me päästiin sen luokse ja käytti mut vessassa. Minä tahon sitoa pojan ne ovat Aina välillä potkaisseet minua ja sen vuoksi on tämä kusi numero se kertoini mulle. Sillä oli oikea lääkärin pöytä missä oli pehmuste mihin se laittoi mut selälleni ja remmeillä sitoi mut kiinni. Sen jälkeen se riisui itseltään vaatetta ja vain shortsit sekä lääkärin lyhyt hihainen takki päälle. Oletko sinä lekuri minä kyselin siltä.
En ole vain ikuinen kanditaatti eli en ole koskaan valmistunut lekuriksi. Minä pidän täällä vastaan ottoa vain tutuille. ja nämä ovat mun erikois alaani sekä mun kalustani se otti kiinni sekä laittoi sen pystyyn uudestaan. Poika älä sano sun nimeäsi mulle sovitaan että sinä olet vaikka housut alas poika mulle. Ja heti
kun kello lähtee päälle sinä olet mun poikani puoli tuntia ja mulla on oikeus tehdä näille mitä mulle vain mieleen tulee sekä Kouri mun mulkkuani. Ja se laittoi kellon päälle sekä oli mun mulkussani oikein kunnolla kiinni. Jos olisin ollut vapaana olisin varmasti sitä potkaissut niin kipeetä se välillä teki mulle. Kello rupesi soimaan ei vielä sulta on tulossa juuri viimeinen lastisi mulle. Ukko oli oikeassa kun Olin lauvennut teki mun kalunikin saman tien lakon. Noin on poika poissa kuvijoista tämän päivän se jutteli mulle sekä siivosi minua. sen jälkeen päästi mut irti ja vei pesulle. Kuinka vanha sinä olet se kyseli multa, Olen 15 kesää vanha poika minä sille vastasin ja se aloitti mun pesemiseni. Olet sinä poika mun mieleeni olis kiva lainata sinua täydeksi tunniksi kun ei olis sun kalusi tiellä mun haluilleni. Juuri sen vuoksi olen kiinostunut vain poikasista mutta sinä sait mut toisiin aatoksiin äsken. Mutta tämä pitää olla pehmee sitä on mukava kouria sekä voi väänellä. Juuri sen vuoksi olen sitonut pojat kiinni kun se sattuu heihin kun minä saan väänellä heidän siittimiä silloin. ja se väänteli minua mutta kun Oli pehmeä mun kaluni niin se oli ok mulle silloin.
Ukko maksoi mulle hyvin mutta ekaksi se tahtoi minut pukea. Jos olet kiinostunut tienaamaan enemmän tule ensi viikolla koulun jälkeen tai jos lintsaat koulusta kuten teit tänäänkin. minä piiskaan sut ekaksi ja vasta sitten on sun peniksesi vuoro saada samaa kuin se sai tänäänkin mun luonani.
Minä kotiini hymyssä suin mutta kotonani olikin perkeleitä mulle luvassa. Äitini oli kutsunut Sulon paikalle ja se on meidän kylän lasten piiskaaja ammatiltaan.
Poika helvetti heti alaste aikaa yksi minuutti karjui äitini mulle heti kun ovesta kotiini pääsin. Minä vauhdilla vaatteet pois päältäni ja Sulo meni jo valmiiksi pallille istumaan sekä minua odottamaan. Sulo ekaksi vitsalla ja sitten remmillä tota hunsvotin alkua käski äitini Suloa. Ja mun piiskaaminen oli heillä pää asijana silloin meillä. Kun olivat saaneet pojan piiskatuksi äitini maksoi sille pullo viinaa ja Sulo lähti tihensä sekä äitini vei mut pissalle. Sinut on pesty tänään se sanoi mulle kun se haisteli minua. Se otti heti mun siittimestäni kiinni ja yritti sitä yläs saada ei se onnistunut. Kuinka paljon tällä kertaa se kyseli multa. Kato mun housujeni taka taskusta sieltä puolen missä on vetoketju. Äitini tuli kohta takas sinä tienaat yhtä paljon kuin minäkin. Mutta minä teen 6
tuntia päivässä ja mun duunistani voidaan puhua missä vain. Entäs sun "duunisi" äitini laittoi se lainaus merkkien sisälle. Puoli tuntia penikselläni töitä
ja puoli tuntia pesu mulle sekä penikseni pestään monta kertaa kuten tänäänkin. Minä kertoilin äidilleni. Mutta mun hommani ei kestä julkisuutta se on tosi asija. Ja äitini kanssa ei mitään erikoista silloin tapahtunut mitä se oli monta tuntia mun kaluani tarkistamassa. Ja kun Olin jo sänkyssäni äitini kävi minua runkkaamassa mutta kun ei niin ei ottanut se eteen. Aamulla se oli pystyssä kuten on sillä tapana. Ja minä vatsallani kun äitini tuli minua herättämään. Minä käännyin Aina eri suuntaan kuin äitini käänsi minua. Se löi
minua takapuolelle monta kertaa poika heti selällesi se komensi minua. EI äitini ei saa nähdä mun piliäni nyt kun se ei ole pieni minä sitä kiusasin. Äitini laittoi kätensä mun haaroihini ja kivet nyrkkinsä sisälle. Poika kääntyy nyt ja rupesi puristelemaan mun kiveäni nyrkkinsä sisälle. Äiti se sattuu minua nyt minä sille valitin. Poika selällesi niin loppuu sattuminen ja äitini lisäsi puristus voimaansa. Äiti sinä voitit päästä irti musta minä olen taas sun poikasi minä sanoin sille. Ja se päästi musta irti heti sekä minä selälleni saman tien. Mun kaluni kerkisi mennä hiukan kasaa mutta kun Olin toisin päin sekin nousi heti yläs äitiäni varten. Poikani ja sillä muna ylhäällä taas kuten on sillä tavallista aamuisin.
Äitini otti roskiksen vierelleni ja talous paperia sekä tuli istumaan mun vierelleni sekä aloitti mun tyhjennykseni runkkaamalla minun penistäni silloin
meillä aamulla. Kun Äitini oli saanut minua riittävästi tyhjennetyksi se vei mut pesulle sekä soitti meidät kummatkin kipeeksi. Sun takapuolesi on nyt mun näyttely kohteeni ja sinä olet tän päivän mun poikani onko se sullekin ok poika. Se oli mullekin ok ja minä sen sille myöskin sanoin saman tien. Äiti voisitko sinä tyhjentää minua pitkin päivää kun vain se sulle sopii. Eli pojaltasi housut alas tai sen sepalus auki tee sen siittimelle mitä vain sulle mieleen tulee minä yllytin
mun äitiäni samalla kun työnsin itseäni sille.Äiti sinähän voisit opettaa mulle naimista jonkun likan tai naisen kanssa. Musta olis mukavaa kun sinä otat multa housut pois ja kerrot sekä näytät jollekin miten mun kaluni toimii. Sekä joku nainen näyttää mitä on sen likalla vaatteiden alla piilossa. Ja sitten kaksi äitiä opettaa heidän lapsilleen seksin alkeita. Ja Äiti muista ottaa myöskin vitsa mukaasi sun poikaasi varten. Minä voisin olla kaino jos vain tahdot minun olevan. Minä yllytin äitiäni silloin noin 78 vuotta taakse päin. Eli ei eilen valitettavasti. Minäkin olen nyt vanha kuin taivas.
 
Remmiä
Olin ystävättären luona eilen annoimme toisillemme mitä tarvitsimme sain Remmiä kovasti Ja Pitkään lopuksi kieli meni namuuni olin kuin seitsemässä taivaassa ystävätär oli saanut saman hetkeä aikaisemmin vitsalla olimme nakuna sylikkäin.
 
vierailija
Mies joskus läpsyttelee klittaa leveällä nahkavyöllä. Ensin kevyesti, mutta tulee sieltä tiukka napautus myös. Olen ihan pähkinöinä
Olen saanut vitsaa noin15vuotta mieheni näytti minulle videon kun annettiin sylissä piiskaa takaapäin kokeilimme olemme omaksuneet tämän kiihotun enemmän ihana saata,antaa tästä asennosta.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaaja
Vaimo lipsautti kerran vahingossa kiihottuvansa piiskauksesta, mutta ujona ei koskaan kehdannut sitä sanoa. Niinpä minä piiskaan häntä silloin, kun minua huvittaa ja hän ulisee. Vastustelee kyllä, mutta alistuu. Jos hän ihan oikeasti haluaisi, että ei enää piiskattaisi, niin sana riittäisi (silloin kun ei olla piiskaamassa)
 
strykpojke
Vaimo lipsautti kerran vahingossa kiihottuvansa piiskauksesta, mutta ujona ei koskaan kehdannut sitä sanoa. Niinpä minä piiskaan häntä silloin, kun minua huvittaa ja hän ulisee. Vastustelee kyllä, mutta alistuu. Jos hän ihan oikeasti haluaisi, että ei enää piiskattaisi, niin sana riittäisi (silloin kun ei olla piiskaamassa)
Minä haluan löytä joku nainen joka annaa minulle piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
Remmiä2
Sain Pyrstölleni eilen Kovasti,paljon Remmiä Ystävätär Remmitti minut alapääni muokattiin lantiolta reisien puoleenväliin.
Sain Eilen Remmiä Ystävätär antoi pyrtöäni höykytettiin paljon vieläkin tunnen saaneeni on ihana olo annoin ystävättären pimpille suukkoja annamme toisillemme myös vitsaa nainen osaa antaa tietäämitä toinen tarvitsee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä