Hae Anna.fi-sivustolta

Piiskaamisesta....

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Entinen nuori, 01.12.2015.

?

Oletteko saaneet piiska yleensä

1. Paljaalle takapuolelle

100,0%
  2. Housujen päälle

0 ääntä
    0,0%
  1. Entinen nuori Vierailija

Tänään on lehdissä ollut juttua toimittaja Marja Hintikalle näytösmielessä annetusta kurituksesta televisiossa. En ole ohjelmaa nähnyt, mutta tuskinpa Hintikka on televisiossa housut nilkoissa ollut. Mielestäni ainut oikea selkäsauna on paljaalle takapuolelle annettu kuritus remmillä, vitsalla tms. Mitä mieltä olette te, jotka olette kuritusta saaneet tai itse antaneet? Eli housujen päälle vai paljaalle takapuolelle? Ja millaisilla välineillä? Vitsa, remmi, keppi, avokämmen vai joku muu väline?

2. Raipaten Vierailija

Kaikkien jotka joskus ovat antaneet lapsilleen piiskaa tai tukistaneet, läpsineet ja suhtautuvat siihen vähätellen, kuuluisi saada kunnon selkäsauna paljaalle takapuolelleen sekä remmillä, että rottinkipiiskalla. Niin kovaa, että jäljen olisivat vielä pari viikkoa näkyvillä. Me, jotka olemme päässeet moisesta nauttimaan voisimme tulla katsomaan.

3. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä sain talvikoivuvitsalla ja pajuvitsalla ja ohut kepillä piiskaa!

4. aa72 Vierailija

Rottinki lienee aika ankara välinen housujenkin päälle annettuna. Sitä on kuitenkin Suomessa käytetty vähän. Vitsa tuskin toimìi lainkaan muuten kuin paljaalle iholle, ja remmikin lienee tällä tavalla ennustettavampi.

En kyllä itse muista, että housujen laskeminen olisi ollut merkittävä osa selkäsaunaan liittyvää pelotetta. Kyllä pelote oli nimenomaan se, että se sattui, kuten oli tarkoituskin. Toki oman mausteensa rangaistukseen toi seremonia, jossa lopulta joutui suostumaan laskemaan housut ja kumartumaan/polvistumaan.

Kokonaan eri asia on, jos joutui hakemaan itse vitsan. Itseäni kyllä vitsanhakureissulla uhattiin, mutta en joutunut itse kuitenkaan koskaan hakemaan. Olen kyllä ymmärtänyt, että monelle vitsan hakeminen oli itse selkäsaunaa kovempi rangaistus.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. helvetti Vierailija

Ei minustakaan se housujen pois ottaminen ollut mitenkään kummallista. Ollaanhan sitä saunassakin ilman housuja. Äitin mielestä housujen päälle annettuna ei näe pyllyn väriä ja helposti saa liikaa tai liian vähän remmiä. Sain siis selkääni kun olin kaljoitellut kavereideni kanssa!!!!!

Pahinta minustakin on tuossa rangaistuksessa se kipu. Se sattui kuten oli tarkoituskin. Sen takia olen nyt ollut kaljoittelematta. Toki kyllähän se housujenkin pois otto vitutti kun tiesi mitä luvassa. Ja ei siihen tuolille remmitettäväksi ollut helppo asettua äidin ja pikkuveljen katsoessa vieressä. Eli jalat selkänojan alta, munat tuolia vasten ja käsillä pitää muun ruumiin ilmassa. Itseasiassa kädet olivat kauemmin kipeänä rangaistuksen jälkeen kuin pylly. Nimittäin vain kämmenet saivat koskettaa lattiaa siinä tuolilla ollessani, jotta kädetkin kipeytyisivät.

6. strykpojke Vierailija

7. strykpojke Vierailija

Minulle se housujen pois otettu olisi hirveän vaikea koska minä olin ainoa lapsi ja minä hävisin minun vanhemmat edessä!En halunut edses käytä shortsit ja näytä sääreet ja reidet!Siis saada piiskaa paljalle pyllylle olisi minulle mahtava kokemus koska se on niin nöyrtyvä!

8. valistusta Vierailija

Sinä sekoitat seksileikin ja rangaistuksen. Alan harrastelijoilla piiskaleikit perustuvat alastomuuteen, nöyryytykseen jne. Selkäsaunassa taas tuotetaan piiskauksella kipua. Ihmiset eivät piiskaleikeissä mene kivussa mukavuusalueen ulkopuolle, koska se ei ole kiihottavaa/mukavaa. Tarvittaessa käytetään turvasanaa. Selkäsaunassa ei ole turvasanoja. Eli lyönnit pitää vain kärsiä ja toivoa loppua. Ainut yhteinen tekijä on se, että molemmissa lyödään yleensä "piiskalla" paljaalle takapuolelle.

Selkäsauna rangaistuksena on aivan eri asia kuin seksileikkinä pidä se mielessä strykpojke.

9. strykpojk Vierailija

Ehkä se on näin mutta kyllä me yritämme tehdä niin että se on kuin lapsi saa piiskaa aikuselta!Jotkut haluavat saada niin paljo piiskaa että iho mene rikki mutta kyllä se on tietysti vapaaehtoista ja ehkä salasana esim vihreä,keltainen ja punainen niin kuin liikennevalot!

10. helvetti Vierailija

Hullu olet!!!! Ei sitä haluta, sehän on RANGAISTUS!!!!!! Äiti päätti, paljon se antoi remmiä. Tuolilta ei saanut lähteä kesken kaiken mihinkään. Lopussa äiskä vielä vähän aikaa mietti onko pyllyni tarpeeksi punainen ennen kuin vapautti minut. Ja kuten sanottu, ennen sitä LÄTTY LÄTISI KUNNOLLA!!!!! Mielummin kuitenkin se kuin pelikoneen/tietokoneen takavarikointi. Mutta kuitenkin tämä oli todella VITTUMAINEN RANGAISTUS!!!!! SIELTÄ VITTUMAISEMMASTA PÄÄSTÄ!!!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri