Piiskaleikit - Harvojen herkkua?

  • Viestiketjun aloittaja yksin?
  • Ensimmäinen viesti
yksin?
Joku aika sitten oli iltapäivälehdessä kyselyä seksifantasioista ja yksi top10:ssa oleva fantasia oli piiskan saaminen. Kuitenkaan en ole kuullut juuri kenenkään harrastavan kyseisiä leikkejä. Ovatko piiskaleikit todella niin harvinaisia Suomessa?

Itse tykkään. Olen tyytyväinen peppuuni ja tykkään kun se saa olla "esillä". Joskus katselen peilistä pepun viiruja. Olemme myös leikkineen nurkassa seisottamista.

Sain sellaisen kuvan, että Englannissa piiskaleikit ovat yleisempia tai ainakin ovat puheissa enemmän esillä. Haluisin ja fantasioihin voinee vaikuttaa, että aikoinaan Englannissa sai kouluissa piiskaa.
 
Harrastaja
Ei ole kovin pitkää aikaa, kun Englannissa jossakin päin piiskarangaistus kuului poliisin tehtäviin. Ja kouluissa, kodeista nyt puhumattakaan. Kyllä sitä harrastetaan täälläkin; suosituimpia myyntiartikkeleita seksikaupoissa lienevät piiskat ja raipat. Hyvin harvat puhuvat julkisesti piiskaamisistaan. Meillä piiskaa käytetään tarpeen mukaan ja se tarve on piiskattavalla ja piiskaaja tekee työnsä rakkaudella.
 
vierailija
Joku aika sitten oli iltapäivälehdessä kyselyä seksifantasioista ja yksi top10:ssa oleva fantasia oli piiskan saaminen. Kuitenkaan en ole kuullut juuri kenenkään harrastavan kyseisiä leikkejä. Ovatko piiskaleikit todella niin harvinaisia Suomessa?

Itse tykkään. Olen tyytyväinen peppuuni ja tykkään kun se saa olla "esillä". Joskus katselen peilistä pepun viiruja. Olemme myös leikkineen nurkassa seisottamista.

Sain sellaisen kuvan, että Englannissa piiskaleikit ovat yleisempia tai ainakin ovat puheissa enemmän esillä. Haluisin ja fantasioihin voinee vaikuttaa, että aikoinaan Englannissa sai kouluissa piiskaa.

Kyllä harrastajia on... ehkä osasyy on se että saunassa totuttu vihtomaan. Harva puhuu omalla nimellään omista mieltymyksistä. Tietysti on sitten se että millainen piiskaustilanne kiihottaa. Kirjoitit Britannian tavoista. Siellähän kouluissa käytössä rottinki . Mikä on aika kova väline. Millaiset omat kokemuksesi piiskauksesta? Sitten perinteinen koivuvitsa ratsuraippa tai nahkainen seksikaupasta ostettu hapsupiiska. Kaikilla " erilainen " tuntuma. Osalle tärkeää viirut pyllyllä ei tietysti kun nautinnosta kyse saa tuntua pahalta. Mieltymyksiä monenlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Harrastaja
Kuvien mukaan Englannissa oli käytössä sellainen vajaan metrin mittainen yhteensidottu risukimppu ja Ruotsissa myös. Luonnon risuja on tietenkin käytetty aina ja löytyy sellainen kimppu meiltäkin. Välineitä on kiva aina vaihdella, milloin rottinki milloin ratsupiiska ta esteraippa ja joskus (aika usein) pihalta kerätty risukimppu. Piiska on nykyisin käytössä monta kertaa viikossa; kumpikin saa 2 -3 kertaa. Kunnollisesta käsittelystä jää viiruja ja jos on oikein pahat mustelmat, käytetään tooisenlaista piiskaa seuraavalla kerralla
 
strykpojke
Kuvien mukaan Englannissa oli käytössä sellainen vajaan metrin mittainen yhteensidottu risukimppu ja Ruotsissa myös. Luonnon risuja on tietenkin käytetty aina ja löytyy sellainen kimppu meiltäkin. Välineitä on kiva aina vaihdella, milloin rottinki milloin ratsupiiska ta esteraippa ja joskus (aika usein) pihalta kerätty risukimppu. Piiska on nykyisin käytössä monta kertaa viikossa; kumpikin saa 2 -3 kertaa. Kunnollisesta käsittelystä jää viiruja ja jos on oikein pahat mustelmat, käytetään tooisenlaista piiskaa seuraavalla kerralla
Voi voi jos saisi piiskaa näin usein,miten ihana elämä!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kuvien mukaan Englannissa oli käytössä sellainen vajaan metrin mittainen yhteensidottu risukimppu ja Ruotsissa myös. Luonnon risuja on tietenkin käytetty aina ja löytyy sellainen kimppu meiltäkin. Välineitä on kiva aina vaihdella, milloin rottinki milloin ratsupiiska ta esteraippa ja joskus (aika usein) pihalta kerätty risukimppu. Piiska on nykyisin käytössä monta kertaa viikossa; kumpikin saa 2 -3 kertaa. Kunnollisesta käsittelystä jää viiruja ja jos on oikein pahat mustelmat, käytetään tooisenlaista piiskaa seuraavalla kerralla

Harrastatteko seksiä piiskauksen yhteydessä? Millainen on kaava miten toteutatte sen? Alotatteko kevyemmin ensin? Eli vähän niinkuin eroottinen hieronta?
 
Viimeksi muokattu:
Haaveissako
Joskus aikoja sitten harrastimme jonkun kerran piiskaleikkejä poikakaverin kanssa, mutta seuraava kaveri, josta tuli mieheni, ei vihjeistä huolimatta alkanut millekään tämän aiheen puitteissa. Nyt kun olen ollut sinkkuna vuosia, alkaisi vähitellen piiskaleikit kiinnostaa. Mutta mistä se piiskaja löytyisi? Ilmoitus lehteen: Piiskaaja saa töitä?
 
strykpojke
Joskus aikoja sitten harrastimme jonkun kerran piiskaleikkejä poikakaverin kanssa, mutta seuraava kaveri, josta tuli mieheni, ei vihjeistä huolimatta alkanut millekään tämän aiheen puitteissa. Nyt kun olen ollut sinkkuna vuosia, alkaisi vähitellen piiskaleikit kiinnostaa. Mutta mistä se piiskaja löytyisi? Ilmoitus lehteen: Piiskaaja saa töitä?
Kyllä minä voin piiskata sinua joka päivä jos haluat!Itse haluan saada piiskaa mutta jos en saa nähdä peilissä oman pylly punainen tule kiimainen katsoa toinen ihmisten pylly punainen!Mutta minä toivon että minä saan narrattu sinä anna minulle piiskaa jos sinä tiedät kuinka ihana se on saada piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Harrastatteko seksiä piiskauksen yhteydessä? Millainen on kaava miten toteutatte sen? Alotatteko kevyemmin ensin? Eli vähän niinkuin eroottinen hieronta?
Joo usein kiusoittelun jälkeen nainen poikittain syliin ja peppu paljaaksi. Tykkään, että tässä vaiheessa vain peppu on paljaana. Korostuu kivasti. Sitten kämmenellä peppu punaiseksi. Joskus kokeilen myös pingismailaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joskus aikoja sitten harrastimme jonkun kerran piiskaleikkejä poikakaverin kanssa, mutta seuraava kaveri, josta tuli mieheni, ei vihjeistä huolimatta alkanut millekään tämän aiheen puitteissa. Nyt kun olen ollut sinkkuna vuosia, alkaisi vähitellen piiskaleikit kiinnostaa. Mutta mistä se piiskaja löytyisi? Ilmoitus lehteen: Piiskaaja saa töitä?
Kyllä piiskaajia löytyy jos sellaisen tosiaan itselleen haluaa. Voi toki viedä aikaa löytää sellainen jonka kanssa kemiat kohtaavat mutta kuitenkin. Itselläni oli joskus ilmoitus kurittajana ja aika moni neiti/rouva siihen vastasikin, muutama heistä saikin vitsaa.
 
Viimeksi muokattu:
vakituinen vierailija
Tasan ei käy tuurit. Minä olen onnistunut puhumaan yhden naishenkilön ympäri ja hän piiskaa aina joskus. Hän soittaa ja käskee käymään. Käyn kääntymässä ja lähden kymmenen minuutin jälkeen. Pikku korvaus.
 
vierailija
Maaseutulla Vielä80 luvulla Lapset leikkivät Tytöt,Pojat Antoivat toisilleen Vitsaa 6-12 vuotiaita oli tässäsakissa missä minä sain vitsaa olin 7vuotias likka olin pojan,tai tytön sylissä olivat 10-12 vuotiaita olivat äitinä ja isänä Vitsa leikit eivät jääneet tähän saman ikäisen tytön kanssa jatkettiin 14 vuotiaaksi vitsan antamista piskasimme,halasimme toisiamme tiemme erosivat jostakin syystä tapasimme sattumalta110vuotta myöhemmin tulipuheeksi meidän leikit haluimme molemmat kokeilla miltä tuntuisi saata vielä vitsaa pikkaisen oli muuttunut sexsi tuli mukaan hyväilemme toistemme pimppiä suukottelemme olemme löytäneet itsemme.
 
vierailija
Joo usein kiusoittelun jälkeen nainen poikittain syliin ja peppu paljaaksi. Tykkään, että tässä vaiheessa vain peppu on paljaana. Korostuu kivasti. Sitten kämmenellä peppu punaiseksi. Joskus kokeilen myös pingismailaa.
Jalkovälini kostuu, kun mies komentaa minut hakemaan koivunoksan. Tiedän, että saan piiskaa ja sen päälle rajua seksiä. Joudun itse riisumaan housuni ja pyllistämään takapuoleni. Mies läimäyttelee piiskalla pakaroilleni. Tunnen kirvelyä pepussani ja kiimaa p*llussani. Mies työntyy takaapäin sisälleni ja työntelee rajusti kaluaan edestakaisin sisälläni ja puristelee rintojani. Ulisen nautinnosta.
 
vierailija
Joku aika sitten oli iltapäivälehdessä kyselyä seksifantasioista ja yksi top10:ssa oleva fantasia oli piiskan saaminen. Kuitenkaan en ole kuullut juuri kenenkään harrastavan kyseisiä leikkejä. Ovatko piiskaleikit todella niin harvinaisia Suomessa?

Itse tykkään. Olen tyytyväinen peppuuni ja tykkään kun se saa olla "esillä". Joskus katselen peilistä pepun viiruja. Olemme myös leikkineen nurkassa seisottamista.

Sain sellaisen kuvan, että Englannissa piiskaleikit ovat yleisempia tai ainakin ovat puheissa enemmän esillä. Haluisin ja fantasioihin voinee vaikuttaa, että aikoinaan Englannissa sai kouluissa piiskaa.
piiskapoika täällä!Haluatko saada piiskaa?Missä sinä asut?Oletko yksin?Minä olen!Minä haluan saada piiskaa mutta voin antaakin jos haluat saada!Minä olen masokisti mutta silti voin piiskata sinua!
 

Yhteistyössä