Piiskan antaminen/saaminen suhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja ?=)
  • Ensimmäinen viesti
?=)
Hei, haluaisin kuulla kokemuksianne piiskauksesta parisuhteessa. Onko tämä teillä vain leikkiä seksin mausteeksi vai enemmänkin kotikuria, millaisia välineitä käytätte ja millaisissa tilanteissa piiskaamista esiintyy? Olisi kiva kuulla myös ehdotuksia mahdollisiin roolileikkeihin jne piiskaamiseen liittyen.

Itse kumppanini kanssa olen harrastanut tätä n. vuoden verran esileikkinä seksissä ja täytyy sanoa että on kyllä todella kiihottavaa puuhaa! Itse olen saavana osapuolena, näin päin on aina ja toimii meillä parhaiten. Toisinaan saan piiskaa myös ihan kuritustoimenpiteenä, olemme tästä keskenämme sopineet, mutta silloinkin homma pysyy suht. leikkimielisenä ja molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan.

Meille tämmöinen touhu sopii hyvin, miten on muiden laita? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä ja kokemuksia:)
 
Meillä myös ,
Hei, haluaisin kuulla kokemuksianne piiskauksesta parisuhteessa. Onko tämä teillä vain leikkiä seksin mausteeksi vai enemmänkin kotikuria, millaisia välineitä käytätte ja millaisissa tilanteissa piiskaamista esiintyy? Olisi kiva kuulla myös ehdotuksia mahdollisiin roolileikkeihin jne piiskaamiseen liittyen.

Itse kumppanini kanssa olen harrastanut tätä n. vuoden verran esileikkinä seksissä ja täytyy sanoa että on kyllä todella kiihottavaa puuhaa! Itse olen saavana osapuolena, näin päin on aina ja toimii meillä parhaiten. Toisinaan saan piiskaa myös ihan kuritustoimenpiteenä, olemme tästä keskenämme sopineet, mutta silloinkin homma pysyy suht. leikkimielisenä ja molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan.

Meille tämmöinen touhu sopii hyvin, miten on muiden laita? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä ja kokemuksia:)
Meillä myös piiskaus kuuluu esileikkeihin , välineinä on usein jousipamppu tai pesäpallomaila .
Piiskaaminen kiihottaa kovasti ja saa kiimaiseksi molemmat osapuolet .
 
Viimeksi muokattu:
Piliisi
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä myös :
Meillä myös piiskaus kuuluu esileikkeihin , välineinä on usein jousipamppu tai pesäpallomaila .
Piiskaaminen kiihottaa kovasti ja saa kiimaiseksi molemmat osapuolet .
Minä annan mielelläni pamppua mutta en pysty pidättämään, en piiskaa kuin mattoja ja nekin vielä emännän käskystä, antaahan se sitten märkää pimpsukkaa.
Ruskan pamahusta kaikille !
 
Mies ja piiska
Meillä piiskaa annnan aina minä. Meille se on ollut aina osa seksiämme. Aika ajoittain tuo on enemmän kotikurin puolella, riippuen seksuaalisesta aktiivisuudestamme. Piiska on siis aina kuitenkin meille seksuaalisen nautinnon lähde, myös silloin kun se on kotikuria. Kiihotumme molemmat hyvin paljon antaessani hänelle piiskaa ja hän saadessaan sitä minulta. Seksi on piiskaamisen jälkeen tai aikana aina erittäin paljon antavaa. Naiseni/vaimoni saa tuollaisen jälkeen paljon todella voimakkaita orgasmeja ja itse nautin naisestani pidempään ja kokonaivaltaisemmin.

Erilaisia välineitä on meillä hyvin paljon käytössämme. Monihaarainen nahkapiiska lienee viime aikoina eniten tanssinut vaimoni pakaroilla. Kämmentä toki aina on nautinto käyttää. Aiemmin käytimme enemmän kunnollista nahkavyötäni, jolla saa helposti kauniit jäljet kirjomaan naisen pakaroita.

Bdsm-seksi on ainakin meillä pitänyt suhteemme hyvin kiihkeänä vuosikausia. Kehotan kokeilemaan rohkeasti kaikkia pareja, jotka sitä ovat ajatelleet. Vaikutus on voimakas ja antaa seksuaalista nautintoa enemmän kuin pelkkä tavanomainen seksi. Näin siis miehillä ja naisilla, joiden seksuaaliseen ominaispiirteisiin kuuluu tällainen vahvemman nautinnon tarve.
 
maijamehiläinen
Sain lapsena piiskaa jatkuvasti, useimmiten ihan ilman syytä. Pienestäkin vastaansanomisesta tai sellaisesta, ihan mistä vaan. Äiti antoi. Jälkeenpäin muistellessani, hän taisi saada itsekin aika usein. Piiskaamisesta jäi painajaiset, joista pääsin vasta sen jälkeen, kun siitä tuli parisuhteessa kiihottava ja sitä kautta miellyttävä kokemus rakkaan ja luotettavan kumppanin suorittamana. Nyt, kun ajattelen piiskan saamista, ajattelen sitä miellyttävänä kokemuksena, en turhanpäiten annettuna kurituksena ja rangaistuksena.
 
Nautinnollista
Nautinnollista
itse olen 23-v ja tyttöystäväni 30-v.

Itse olen piiskattava ja pamputettava. Minulla on päälläni pienet mustat miesten stringit, en siis ole ihan alasti. Tyttöystävälläni on poliisiasu -Ammatit, hoitsut, poliisiasut, lentoemot, kapteeninasut, sutenöörit, vangit ym. | Pilailupuoti . Itse nautin suunnattomasti alistamisestani ja naisen alistamisestani, tykkään katsella minua naruissani. Nolo paljastus, varsinkin naiset tälle varmaan nauravat! :D
Minäpä tein paljon kirjoitusvirheitä. Korjaukset
Itse nautin suunnattomasti kun minua alistetaan ja nainen nauttii minun alistamisesta, tykkää kuulemma katsella minua, kun olen "naruissa".
 
Viimeksi muokattu:
koivunimen herraa vailla
Hei, haluaisin kuulla kokemuksianne piiskauksesta parisuhteessa. Onko tämä teillä vain leikkiä seksin mausteeksi vai enemmänkin kotikuria, millaisia välineitä käytätte ja millaisissa tilanteissa piiskaamista esiintyy? Olisi kiva kuulla myös ehdotuksia mahdollisiin roolileikkeihin jne piiskaamiseen liittyen.

Itse kumppanini kanssa olen harrastanut tätä n. vuoden verran esileikkinä seksissä ja täytyy sanoa että on kyllä todella kiihottavaa puuhaa! Itse olen saavana osapuolena, näin päin on aina ja toimii meillä parhaiten. Toisinaan saan piiskaa myös ihan kuritustoimenpiteenä, olemme tästä keskenämme sopineet, mutta silloinkin homma pysyy suht. leikkimielisenä ja molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan.

Meille tämmöinen touhu sopii hyvin, miten on muiden laita? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä ja kokemuksia:)

Itseäni kiihottaa suunnattomasti ajatus piiskan saamisesta, kerran olen saannut pienen "remmityksen" kun siitä naisystävälleni mainitsin.

Olisi taas mukava päästä kokemaan se tunne kun käsi/remmi/vitsa tanssii pakaroilla, homma voisi mennä jotenkin näin:

Olisin lähtenyt kaverien kanssa oluelle ja luvannut tulla kotiin hyvissä ajoin, mutta hoipertelisin kotiin valomerkin jälkeen järjettömässä kunnossa. "Rouva" olisi ovella vastassa tuima ilme naamallaan ja käskisi suorinta tietä makuuhuoneeseen ja housut nilkoissa, tyyny lantion alla makaamaan sängyn päälle. Käsky olisi sen verran tiukka että siitä ei uskaltaisi kieltäytyä. "Rouva" menisi käymään tupakalla ja minä makaisin housut nilkoissa, pelon sekaisin tuntein sängyssä odottamassa että mitä tuleman pitää.
"Rouva" saapuisi makuuhuoneeseen ja mitään sanomatta läimäyttelisi kummallekkin pakaralle viisi napakkaa iskua kämmenellä ja toteaisi että siinä vähän esimakua siitä mitä huomeena tulet kokemaan ja käskisi nukkumaan.

Herätessäni huomaisin ensimmäisenä jälleen "Rouvan" tiukan ilmeen ja sitten alkaisi kuulustelu/moittiminen, tätä jatkuisi hetken aikaa jonka jälkeen minut komennettaisiin "Rouvan" polvien päälle poikittain. Ja siitä se sitten alkaisi, ensin kevyesti kämmenellä vuorotellen kummallekkin pakaralle, tätä jatkuisi hetken aikaa jonka jälkeen komennetaan seisomaan ja laskemaan pikkuhousut nilkkoihin ja takaisin samaan asentoon. "Rouva" lukitsisi jo jäykän elimeni reisiensä väliin ja aloittaisi piiskauksen uudelleen tällä kertaa lisäten lyöntien voimakkuutta, hetken jatkettuaan käskisi minut nelinkontin sängyn päälle, ottaisi nahkavyön ja toteaisi että tulen saamaan vielä kaksikymmentä iskua vyöstä ja jokainen on laskettava ääneen.

Viimeisen iskun jälkeen "Rouva" hyväilisi kuumottavaa takamustani kädellään ja toisella kädellä ottaisi räjähdyspisteesä olevasta elimestäni kiinni tehden muutaman edestakaisen liikkeen ja purkautuisin ennen kokemattomalla voimalla "Rouvan" käsiin.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaaamolemmille
Hei, haluaisin kuulla kokemuksianne piiskauksesta parisuhteessa. Onko tämä teillä vain leikkiä seksin mausteeksi vai enemmänkin kotikuria, millaisia välineitä käytätte ja millaisissa tilanteissa piiskaamista esiintyy? Olisi kiva kuulla myös ehdotuksia mahdollisiin roolileikkeihin jne piiskaamiseen liittyen.

Itse kumppanini kanssa olen harrastanut tätä n. vuoden verran esileikkinä seksissä ja täytyy sanoa että on kyllä todella kiihottavaa puuhaa! Itse olen saavana osapuolena, näin päin on aina ja toimii meillä parhaiten. Toisinaan saan piiskaa myös ihan kuritustoimenpiteenä, olemme tästä keskenämme sopineet, mutta silloinkin homma pysyy suht. leikkimielisenä ja molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan.

Meille tämmöinen touhu sopii hyvin, miten on muiden laita? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä ja kokemuksia:)
olemme käyttäneet vitsaa noin 15vuotta mausteena rangaisussa 5vuotta eilen olinkultani reisillä potkimassa tumuuksistani reisillä,lantiolla näkyvät vitsan jäljethyvin vielä on toiminut hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
deebsteri
Piiskauksesta täällä niin puhutaan, kuin sanassa sanottaisiin. Variaatioita olisi kuitenkin vaikka kuinka. Nämä jutut olisi jokaisen muutenkin parempi ottaa paljon rakentavamamalta kantilta. Valta ja kipu seksuaalisena magiana ja oppaana - tarjoavat mahdollisuuksia aivan johonkin muuhunkin, kuin tuhman pojan ja tytön ojentamiseen/nuhteluun. Materialistismuodollisia syitä seksiaktin kivulle ja sen kanavoinnille ei sen kummemmin tarvita. Kunhan toinen on alistuva, toinen alistava energiatasolla syntyy korkealentoista vaihtoa, joka kohentaa elämänlaatua ja parantaa hiljalleen koko yhteiskuntaa; saa ihmiset miettimään valta-asetelmiaan oikein kunnolla, lähentymään... Miksi tykkään lyödä, ja mitä siinä välittyy?, kysykää rohkeasti itseltänne alistavat osapuolet enemmänkin. No ei kyllä muuta lisättävää tähän keskusteluun ehkä. Kunhan tuli mieleen avautua jotain tälläkin palstalla. :)
 
Eräs kuriton
Itse olen saavana osapuolena tykkään siitä kun mieheni antaa yleensä remmiä joskus piiskaa taikka molenpia.
Kiihottavinta on se jännitys kun tietää saavansa selkää ja joutua taipumaan miehen tahtoon.
mulla on aina ollut jokin ihmeen pakkomielle uhmata kaikkea mitä on pakko tehdä
esim kuolusta lensin pihalle yläasteella kun en vain pystynyt tekemään niinkuin opet halusivat.
nykyään mieheni pystyy pitämään mulle jonkin näköset rajat antamalla kunnon selkäsaunan tarvittaessa sen jälkeen kyllä seksi tuntuu hyvälle
 
Rouvansylissä.
Itse olen saavana osapuolena tykkään siitä kun mieheni antaa yleensä remmiä joskus piiskaa taikka molenpia.
Kiihottavinta on se jännitys kun tietää saavansa selkää ja joutua taipumaan miehen tahtoon.
mulla on aina ollut jokin ihmeen pakkomielle uhmata kaikkea mitä on pakko tehdä
esim kuolusta lensin pihalle yläasteella kun en vain pystynyt tekemään niinkuin opet halusivat.
nykyään mieheni pystyy pitämään mulle jonkin näköset rajat antamalla kunnon selkäsaunan tarvittaessa sen jälkeen kyllä seksi tuntuu hyvälle
Viikon lopulla oli tilaisuus olla kahdestaan Rouvanikanssa oli hakenut vitsat valmiiksi kolme koivuvitsaa 2-4haaraiset sain katsoa rouvan riisuitumista pikkarit ja liivit jäipäälle sitten riisui minut nakuksi otti pulskillereisilleen silitteli pakaroitani sitten aloitti vitsan käytön hellästi piiskaten sitten vauhti kiihtyi pikkuhiljaa lopulta piiskanäppäsi nopeasti pyllyä,reisiä olen vielä rantuinen reisiltä,lantiolta sain kaipaamani löylytyksen kiitos Rouvalleni.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen37v
Ikivanha ketju, mutta kommentoin tähän silti että haluan piiskaa. En taida saada sitä nykyiseltä mieheltäni koskaan. Mutta mikään ei tunnu niin ihanalta ajatukselta kuin olla turvallisesti piiskattavana varman miehen sylissä. :)
 
Rouvansylissä.
Ikivanha ketju, mutta kommentoin tähän silti että haluan piiskaa. En taida saada sitä nykyiseltä mieheltäni koskaan. Mutta mikään ei tunnu niin ihanalta ajatukselta kuin olla turvallisesti piiskattavana varman miehen sylissä. :)
Toivottavasti pääset toteuttamaan toiveesi koita puhua miehellesi oli meilläkin mutkiamatkassa olemme nauttineen muutaman vuoten toistemme piiskaamisesta (Ihanaa)
 
Viimeksi muokattu:
vävypoika
Olipa mielenkiintoinen löytö appivanhemmilta meille jääneen talon tavaroissa. Huolella valmistettu piiska, jota oli hiottu ja kädensija muotoiltu. Ei varmaankaan käytetty lasten piiskaamiseen, koska kyseisessä talossa ei ole edes asunut lapsia. Anoppi on kyllä sanonut minulle, että hän antaa minulle piiskaa, mutta se on mennyt huumorin piikkiin.
Että ei mitään uutta auringon alla; piiska on aina ollut käytössä ja hyväksi havaittu
 
vierailija
Olemme Käyttäneet vitsaa,remmiä muutaman vuoten saan vitsaa kyllin usein pitkällä vitsalla hyväillään pyllyä,reisiä olen seisaallaan reitetlevällään änkyn,täpistelen vitsottaissa olemme sylissä remmitessä viimeisen vuoten aikana olen kokeillut rottinkia olen antanut itselleni kokoalapää käsittelyjä nykyisin jopa 10-13minutin kestäviä käsittelyjä rottinki sattuu tämän höykytyksen jälkeen on niin seestäinen olo kunpa löytäisin ystävättären joka tykkäisi saata ja antaa haluisin kokeilla naisen antamia selkäsaunoja.
 
Kaipaan remmiä
Pilluni valahtee heti märäksi, kun näen, että mieheni ottaa kaapista remmin ja komentaa minua paljastamaan pakarani. Muutaman läymäyksen jälkeen olen aivan hurmiossa. Sen jälkeen mieheni avaa reiteni ja alkaa panna. Hän työntelee vomallisesti kypäänsä sisääni. Minut on perusteellisesti tyydytetty. Käsittelyn jälkeen vielä seuraavanakin päivänä sekä pilluni että pakarani arat.
 
vierailija
Vitsa on käytössä meillä aika usein pakarat punoittaa parinviikon välein olemme käyttäneet hevospiiskaa viimeisen vuoten aikana muutaman kerran molemmille kuumottaa mukavasti pyrstöä.
 
vierailija
Mielestäni kannattaa kokeilla mitkävälineet sopii,asennot vitsat,remmit on meillä käytössä viime aikoina on kokeiltu lyhyttä ohuttarottinkia asennossa jossa peppusylissä nilkatkainalossa tykkään vaihteluna Hevospiiskaa olemme kokeilleet sopii muttei liian usein kaipaan parikertaa vuotessa kovemman selkäsaunan änkyn,potkin päälle pitkät halaukset,suukottelut.
 

Yhteistyössä