Piiskapäivä

  • Viestiketjun aloittaja Jonna31
  • Ensimmäinen viesti
Jonna31
Onko kenellekään käytössä piiskapäivää tai tietääkö joku siitä enemmä?
Kuulin termin äskettäin ja vaikutti jotenkin vanhanajan termiltä.
Tietyllä tavalla kuulostaisi houkuttelevalta.
 
masokistimies
Onko kenellekään käytössä piiskapäivää tai tietääkö joku siitä enemmä?
Kuulin termin äskettäin ja vaikutti jotenkin vanhanajan termiltä.
Tietyllä tavalla kuulostaisi houkuttelevalta.

Minä olen lukenut että se on monta perheitä että esim.äiti kirjoittaa ylös koko viikko mitä lapset ovat tehneet koko viikossa ja sitten esim.lauantaina perheen isä antaa lapset piiskaa silloin.
 
Viimeksi muokattu:
hra65
Meidän piharakennuksessa asui perhe, jonka tytär sai varmuuden vuoksi piiskaa kerran viikossa, kun oli varmaankin tehnyt jotain sopimatonta viikon varrella. Piiskauspäivä oli muistaakseni saunapäivänä. Perheen emäntäkin sai piiskauksensa yhtä usein ja itse haki piiskat lähimetsästä. Sitä piiskan hakua ihmettelin kerran, kun tytär ei ollut edes kotona. Heillä oli ovet auki ulos ja minä uteliaana hiivin kurkkimaan mitä ne siellä touhuavat, kun oli ihan selvää piiskauksen ääntä. Sitähän se; emäntä oli takapuoli pystyssä kontillaan, lohenpunaiset nilkoissa ja hame korvissa ja isäntä antoi piiskaa.
 
rouva -68
Meillä ei ole varsinaista piiskapäivää vaan saan piiskaa miehen sanojen mukaan tarpeen mukaan, aika usein kyllä, koska oon melko teperamenttinen ja äkkipikainen tapaus. Joskus siis saatan sanoa vähän mitä sattuu, enkä muista ajatella seurauksia. Silloin mies tekee herkästi tilanteesta lopun, ottaa polvilleen poikittain ja antaa kunnolla remmiä paljaalle takapuolelleni. Noloa, kivuliastakin mutta samalla kiihottavan jännittävää...
 
n.44v.
Onko kenellekään käytössä piiskapäivää tai tietääkö joku siitä enemmä?
Kuulin termin äskettäin ja vaikutti jotenkin vanhanajan termiltä.
Tietyllä tavalla kuulostaisi houkuttelevalta.
Hei Jonna
Perjantai ilta on meillä ns.kurinpalautus ilta.Silloin haluan kuulla mieheni kertovan viikon kuulumiset tekemisistään,hänen versionsa siitä mitä on tehty ja mitä on jäänyt tekemättä.Samalla kirjoitan uuden listan seuraavan viikon tehtävistä ja toiveistani käytöksen suhteen.Kun käymme asioita läpi,aina ilmenee puutteita viikon varrella suoritetuista tehtävistä.Vaikka hän sanoo yrittävänsä parastaan niin se ei riitä.Annan myös kannustusta ja kiitosta kun on aihetta,aina sitäkin on.Kun asiat on käyty läpi, mietimme yhdessä millaisen palkinnon tai rangaistuksen hän ansaitsee.Usein hän ehdottaa lisää työtehtäviä itsellee seuraavalle viikolle.Ne sitten lisätään listaan.Entä sitten se varsinainen rangaistus.Usein se on piiskaa paljaalle pyllylle ja sen jälkeen nurkassa seisomista housut kintuisa.Muita suosittuja rangaistuksia on tv:n katselu kielto jos tulee hänen suosikki ohjelmiaan.Kiellän usein myös häneltä orgasmin rakastellessamme,siinä on apuna siveysvyö.Tämä kaikki on leikkiä omalla tavallaan.Mieheni on alunperin ehdottanut tätä elämänmuotoa joka tuntui silloin vähän kummalliselta mutta olen alkanut rakastamaan miestäni entistäkin enemmän.Itsestäni olen löytänyt aivan uusia piirteitä ja osaan nauttia asemastani.
 
Viimeksi muokattu:
Mia
Hei Jonna
Perjantai ilta on meillä ns.kurinpalautus ilta.Silloin haluan kuulla mieheni kertovan viikon kuulumiset tekemisistään,hänen versionsa siitä mitä on tehty ja mitä on jäänyt tekemättä.Samalla kirjoitan uuden listan seuraavan viikon tehtävistä ja toiveistani käytöksen suhteen.Kun käymme asioita läpi,aina ilmenee puutteita viikon varrella suoritetuista tehtävistä.Vaikka hän sanoo yrittävänsä parastaan niin se ei riitä.Annan myös kannustusta ja kiitosta kun on aihetta,aina sitäkin on.Kun asiat on käyty läpi, mietimme yhdessä millaisen palkinnon tai rangaistuksen hän ansaitsee.Usein hän ehdottaa lisää työtehtäviä itsellee seuraavalle viikolle.Ne sitten lisätään listaan.Entä sitten se varsinainen rangaistus.Usein se on piiskaa paljaalle pyllylle ja sen jälkeen nurkassa seisomista housut kintuisa.Muita suosittuja rangaistuksia on tv:n katselu kielto jos tulee hänen suosikki ohjelmiaan.Kiellän usein myös häneltä orgasmin rakastellessamme,siinä on apuna siveysvyö.Tämä kaikki on leikkiä omalla tavallaan.Mieheni on alunperin ehdottanut tätä elämänmuotoa joka tuntui silloin vähän kummalliselta mutta olen alkanut rakastamaan miestäni entistäkin enemmän.Itsestäni olen löytänyt aivan uusia piirteitä ja osaan nauttia asemastani.
Olipa mielenkiintoinen juttu.........
Miellä ei "vielä" ole mitään vakituista kurinpalautus iltaa, mutta voisi hyvinkin tulla. Mä annoin poikaystävälleni oikein kunnolla raipasta ( harrastan ratsastusta ) yhden ravintola illan jälkeen kun oli raivona hänelle siitä, että ei huomioinut minua ja flirttaili muiden kanssa kokoillan. Olen mustasukkainen luonteeltani ja oli sitä alkoholillakin osuutta asiaan. Ehkä ei olisi muuten tullutkaan annettua selkään - ja kunnolla.
Ensin hän yritti hieman vastustella, mutta huomasi kuinka raivona olin. Kun selkäsauna oli ohi ja itsekin tyyntynyt, huomasin kuinka nautin tilanteesta ja ehkä hänkin ?
Sen jälkeen olen aina silloin tällöin uhannut toistaa saman ja se on saanut hänet kalpenemaan.
Muistaa varmasti kuinka kipeä takapuoli oli kokoviikon....
Ja sen session jälkeen oli ihana rakastella ( ratsastaa ) hänen kovalla kalullaan.
Nyt kun mainitsit siveysvyön niin sehän olisi mainio kapistus meilläkin, ehkä olisin enemmän luottavaisempi häntä kohtaan - tai sitten en.
Miten teillä tilanne meni siihen pisteeseen, että aloit "näyttämään kaapin paikan" ??
 
Viimeksi muokattu:
n.44v.
Olipa mielenkiintoinen juttu.........
Miellä ei "vielä" ole mitään vakituista kurinpalautus iltaa, mutta voisi hyvinkin tulla. Mä annoin poikaystävälleni oikein kunnolla raipasta ( harrastan ratsastusta ) yhden ravintola illan jälkeen kun oli raivona hänelle siitä, että ei huomioinut minua ja flirttaili muiden kanssa kokoillan. Olen mustasukkainen luonteeltani ja oli sitä alkoholillakin osuutta asiaan. Ehkä ei olisi muuten tullutkaan annettua selkään - ja kunnolla.
Ensin hän yritti hieman vastustella, mutta huomasi kuinka raivona olin. Kun selkäsauna oli ohi ja itsekin tyyntynyt, huomasin kuinka nautin tilanteesta ja ehkä hänkin ?
Sen jälkeen olen aina silloin tällöin uhannut toistaa saman ja se on saanut hänet kalpenemaan.
Muistaa varmasti kuinka kipeä takapuoli oli kokoviikon....
Ja sen session jälkeen oli ihana rakastella ( ratsastaa ) hänen kovalla kalullaan.
Nyt kun mainitsit siveysvyön niin sehän olisi mainio kapistus meilläkin, ehkä olisin enemmän luottavaisempi häntä kohtaan - tai sitten en.
Miten teillä tilanne meni siihen pisteeseen, että aloit "näyttämään kaapin paikan" ??
Hei Mia
Olen mielestäni jokseenkin tomera nainen,joten meidän kotikuri leikki alkoi kuin luonnostaan jo suhteen alkuaikoina.Huomasin että mieheni kiihottui tiukasta tavasta puhua ja antaessani palautetta kun hän oli käyttäytynyt huonosti.Hän tunnustikin jossain vaiheessa että hän on valmis alistumaan vähän ankarampaankin kuriin. Että hän on valmis palvelemaan ja tottelemaan Rouvaansa.Siitä se sitten tämä vaimon johtama suhde kehittyi nyky pisteeseen.Tuli mukaan piiskat ym. välineet.Eikä olla kaivattu takaisin vanilja suhteeseen.Kertomasi perusteella teilläkin on mielestäni hyvät lähtökohdat tämän tapaisille leikeille.Ihania hetkiä teille molemmille.
 
Viimeksi muokattu:
Mia
Hei Mia
Olen mielestäni jokseenkin tomera nainen,joten meidän kotikuri leikki alkoi kuin luonnostaan jo suhteen alkuaikoina.Huomasin että mieheni kiihottui tiukasta tavasta puhua ja antaessani palautetta kun hän oli käyttäytynyt huonosti.Hän tunnustikin jossain vaiheessa että hän on valmis alistumaan vähän ankarampaankin kuriin. Että hän on valmis palvelemaan ja tottelemaan Rouvaansa.Siitä se sitten tämä vaimon johtama suhde kehittyi nyky pisteeseen.Tuli mukaan piiskat ym. välineet.Eikä olla kaivattu takaisin vanilja suhteeseen.Kertomasi perusteella teilläkin on mielestäni hyvät lähtökohdat tämän tapaisille leikeille.Ihania hetkiä teille molemmille.
Kiitos vastauksestasi,
Ehkä se on meilläkin sama edessä ja kohtalomme on mennä yhteen ( naimisiin ) joku päivä.
Eipä sitä selkäsaunaa ole meilläkään protestoitu jälkeenpäin, mutta tavat parani ja siitä hän kiittikin minua ja sanoi, että hän huomaa kuinka pidän hänestä ja en anna muiden tulla välillemme - se on huolenpitoa :)
Olen myös luonteeltani hieman tulinen ja tunteet näyttävä, niin pahassa kuin hyvässä.
Joten en pidä mistään vätyksistä.
Mustasukkaisuuteni kun ottaa vallan niin siihen on ainoa "helpotus" ottaa kontrolli käsiin.
Siispä olen päättänyt jatkaa "koulutusta" kohti alttaria.
Jospa vielä sen s-vyön avaimen saan ja kunnon aviomiehen - olen tyytyväinen.
Ja niin on varmasti tuleva puolisokin ;-)
 
Viimeksi muokattu:
meillä näin
Yleensä sattumanvaraisesti ilmoittaa aamulla että illalla sitten lypsetään. Koko päivän on kutina. onnistunko vai en lypsyssä.
Meni huonosti niin saan uusia lypsyn !
Sen jälkeen hän hellästi ! pienellä raipalla piiskaa häpyni.
Emme kumpikaan pidä väkivallasta joten näin saan tyydytykseen alkukipinät.
Usein pitkitämme piiskausta tauoilla, käymällä 69 kautta loppuhuipennukseen.
 
pekko
Tänään saattaa tulla piiskaa. Usein, jos ei seiso, saan piiskaa takapuolelle ja penikselle ja varmaan seisoo! Nyt, kun tiedän, että tänään rakastellaan, seisoo jo pelkästä ajatuksesta, mutta jos ja kun seisokki lopahtaa kesken, saan sellaisen käsittelyn, että orkut tulee siinä käsittelyssä. Pajupiiska on aina odottelemassa sängyn vieressä.
 
Kiia
Meillä piiskapäivä on sunnuntai. Silloin heti herättyäni saan äidiltä ja isältä piiskaa. Ensin äiti piiskaa remmillä , koivuvitsalla, pajupiiskalla, raipalla, harjalla kärpäslätkällä ja rottinkikepillä jokaista saan kymmenen kovaa iskua, sitten saan isältä noita samoja kaksikymmentä kappaletta ja hyvin kovaa. Ja sitten menen nurkkaan ja jos en seiso hyvin äidillä on kärpäslätkä ja isillä on raippa niin ne piiskaa mua nurkassa. Se on ihan kauheen tuntuista
 
siivooja_m
Minusta paras aika on saada piiskaa silloin kun sen on ansainnut tai jos puoliso haluaa jotain ja piiskan avulla "voimistaa" sanojaan. Piiskaa parempi tapa rangaista on kuitenkin kunnon nöyryyttäminen ja alistaminen mies omaan tahtoonsa.

Hyvänä apuna alistamisessa voisi olla siveysvö joka saa miehen kuin miehen kovin säyseäksi. Pidän siitä kun olen täysin kontrolloituna ja alistettuna. Naisen pelvelemisesta tulee silloin todellisuutta ja se ei enää ole "leikkiä".

Yllättävän paljon on alistuvia miehiä ennemminkin on pulaa naisista, jotka alistaisivat ja saisivat todellista nautintoa palvovasta miehestä.

Eli piiskaus piiskauksen vuoksi ei sinänsä toimi vaan se on jonkinlainen väline ja "keskustelun vakauttaja"
 
denise
Ei ole varsinaista piiskapäivää, mutta noin kerran viikossa alaosastossa kihelmöi ja sitä oikein odottaa. Piiskatessa tulee itkua ja hammastenkiristystä, mutta pelkkä kivun odottelu saa paikat kostumaan.
 
masokistimies
Meillä piiskapäivä on sunnuntai. Silloin heti herättyäni saan äidiltä ja isältä piiskaa. Ensin äiti piiskaa remmillä , koivuvitsalla, pajupiiskalla, raipalla, harjalla kärpäslätkällä ja rottinkikepillä jokaista saan kymmenen kovaa iskua, sitten saan isältä noita samoja kaksikymmentä kappaletta ja hyvin kovaa. Ja sitten menen nurkkaan ja jos en seiso hyvin äidillä on kärpäslätkä ja isillä on raippa niin ne piiskaa mua nurkassa. Se on ihan kauheen tuntuista

Onko Kiia ei halua antaa piiskaa?Minä haluaisin kokeilla!
 
Viimeksi muokattu:
Saan illalla
Onko Kiia ei halua antaa piiskaa?Minä haluaisin kokeilla!

Saan illalla vitsaa pesu huoneessa oli koivuvitsa pyykkikorintakana otottamassa iltaa tietän äitin antavan minulle ototan iltaa menen mielelläni äitin reisille piiskattavaksi saan potkia,huutaa vapaasti olemme kahtestaan kotona vitsan jälkeen istumme sylikkäin halin,hellin kera pikku suukkojen. (ihana iltatulossa)
 
Viimeksi muokattu:
" kiltti mies"
Varsinaista piiskapäivää meillä ei ole.Vaimo kyllä noin kerran kuussa pitää sellaisen kurinpalautus session jolloin joudun kertomaan oman näkemykseni miten olen ollut hänelle kuuliainen.Yleensä oma kertomukseni ei kelpaa vaan siitä seuraa tiukka puhuttelu ja rangaistukset.Ne voi olla piiskaa,nurkassa seisomista,arestia,lisää kotityötä ym.Seksiä hän säätelee muutenkin omien halujensa mukaan joten se ei liity tähän palaveriin.
 
Saan illalla Vitsaa
Saan illalla vitsaa pesu huoneessa oli koivuvitsa pyykkikorintakana otottamassa iltaa tietän äitin antavan minulle ototan iltaa menen mielelläni äitin reisille piiskattavaksi saan potkia,huutaa vapaasti olemme kahtestaan kotona vitsan jälkeen istumme sylikkäin halin,hellin kera pikku suukkojen. (ihana iltatulossa)

Ototukseni palkittiin Äiti hoiti koti askareet kävi suihkussa otti minut makkariinsa sain riisua ala pääni olin pelkästään paitasillani halasimme ennen vitsan käyttöä äiti otti minut paljaille reisilleen levitin reiteni piiskaustavarten muutaman minutin meteli oli makkarissa sain potkia,huutaa anteeks äiti tuli monasti pyllypunoitti reisillä oli ihanat vitsan jäjet istuimme sylikkäin ihana olo levisikehoni jokasopukkaan haliessa,suukotellessa olen 16.5 vuotta pitän vitsasta.
 
Viimeksi muokattu:
laura82
Minulla on piiskapäivä joka perjantai, saan mieheltäni piiskaa, jonka jälkeen nurkkaan. Kyllä siinä on peppu kipiä pari päivää, mutta meillä toimii.
Minulla on myös piiskapäivä perjantai. Silloin minulla pitää olla töistä kotiin tullessani kirjoitettuna lista siitä, missä asioissa olen jäänyt tavoitteistani ja mitä muita rikkeitä olen tehnyt. Välittömästi kotiin tultuani jätän listan olohuoneen pöydälle, käyn vaihtamassa päälleni vihreän rangaistusmekon ja menen olohuoneen nurkkaan seisomaan valmiiksi. Minun on ehdittävä tehdä tämä ennenkuin mieheni on tullut kotiin omista töistään. Jos en ehdi, rangaistukseni tuplataan.

Kun mieheni tulee kotiin, hän tulee ensimmäisenä olohuoneeseen tarkastamaan, että vihko on paikallaan ja minä olen kiltisti nurkassa seisomassa. Tämän jälkeen mieheni sanoo: "Pysyt siellä nurkassa, kunnes toisin ilmoitan." ja hän lähtee vihko mukaan keittiöön syömään välipalaa ja minä jään nurkkaan. Kun hän tulee takaisin, hän ilmoittaa, olenko listannut kaikki rikkeeni oikein, vai unohtuiko joku. Jos rikkeet on listattu, mies komentaa minut pois nurkasta, antaa piiskaa hiusharjalla ja komentaa sitten takaisin nurkkaan, jonka jälkeen hän aloittaa nuhdesaarnan. Saarnan jälkeen pois nurkasta ja saan selkäsaunan remmillä. Tämän jälkeen saan kirjoittaa esseen siitä, mitä olen nurkassa seisoessani ja selkäsaunan aikan oppinut. Kun essee on valmis, joudun taas nurkkaan tunniksi miettimään kirjoittamaani asioita. Tämän jälkeen rangaistus on ohi.

Jos en muistanut listata kaikkia tekemiäni rikkeitä, saan edellä olevan rangaistuksen lisäksi pidemmän rangaistuksen eli rangaistuksen, joka alkaa tuon rangaistuksen jälkeen ja kestää koko viikonlopun. Yleensä tämä rangaistus on pepputapin käyttö 24/7 tai vaippoihin viikonlopun ajaksi joutuminen, mutta se voi olla myös jotain muuta riippuen siitä mitä mieheni keksii. Kerran esimerkiksi jouduin pitämään kaulassani lehmänkelloa ja kerran taas olin koko viikonlopun silmät sidottuna.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä