Hae Anna.fi-sivustolta

Piiskatarinat pelkkiä fantasioita

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Yksi Anna Pohjanmaalta, 26.10.2018.

1. Lueskelin noita juttuja kuinka olivat saaneet piiskaa lapsuudessaan, en oikein usko niiden olevan totta, olin 60 luvun lapsi, ei kenelläkään tuollaisia kokemuksia ollut.

2. strykpojke Vierailija

Minäkin olen pohjanmaalta kirjoittaa minulle jos olet kiinnostunut saada eli anna piiskaa!poikavanha@gmail .com

3. vierailija Vierailija

En todellakaan halua antaa enkä saada piiskaa. Hakeudu hoitoon.

4. strykpojke Vierailija

Ei se on hoito!Olen syntynyt näin!Mutta minä uskon sinua että suurin osa on fantasiat!Ei lapsi nautti ja tule kiimainen kun hän saa piiskaa vanhemmalta ja minäkin pelkäsin se aivan hirveästi kun äitini uhkasi minua saada stryk=piiskaa mutta aika varhain haluain leikkiä piiskaleikkiä ja minä olin aina se joka leikissä oli se ilkeä lapsi joka piti saada rangaistus ja vielä nyt 60 vuotta myöhemmin olen samanlainen!Mutta en minä mene hoitoon!

5. Pohjalainen Vierailija

Missä sinä asut sinä joka haluan lähettää minua hoitoon?Jos asut lähellä minua sinä voit tulla hoitamaan minua?Oletko vapaa nainen?

6. vierailija Vierailija

Olen vielä vapaa, asun pohjois Pohjanmaalla.

7. vierailija Vierailija

Haluatko tulla hoitamaan minua?Minä asun Pietarsaaressa!Olen aika varakas poikamies mutta suomenkieliset naiset ovat oppinut minua neljä sana suomeksi ja ne sanat ovat nuukaa,saita,pihi ja itara mutta jos rupean rakastaa sinua ehkä minä avan lompakko sinulle?

8. vierailija Vierailija

Millaiseen vaivaan tarvitset hoitajaa ?

9. strykpojke Vierailija

Haluan saada hoitoon että olen masokisti!Osatko sinä hoitaa pois se sairaus?

10. Koulutukseni ei riitä masokismin hoitoon, hae apua ammattiauttajilta, mene terveyskeskukseen kerro sairaudestasi, he ohjaavat sinut hoitoon.

Pakonomaisista ja itselle tai toisille kärsimystä tuottavista parafiilisistä tai muista erityisluonteisista seksuaalisista mielikuvista tai käytöksestä on aina viisasta kääntyä seksuaalisten kohdehäiriöiden hoitoon erikoistuneiden psykoterapeuttien tai seksuaaliterapeuttien puoleen. Pelkkä mahdollisuus puhua ongelmaan ymmärtävästi suhtautuvan terapeutin kanssa voi vähentää käytöksen pakonomaisuutta. Sukupuolisten kohdehäiriöiden hoidossa on hyödynnetty sekä tiivistä psykoanalyyttistä psykoterapiaa että erilaisia käyttäytymisterapeuttisia tekniikoita. Psykoterapioiden päämäärä on löytää keinoja seksuaalisuuden toteuttamiseen itsensä ja toisten kannalta rakentavammalla tavalla.

Pedofilia ja vasten toisen tahtoa toteutettu seksuaalinen sadismi ovat rikoksia, joista tulee tehdä ilmoitus sosiaaliviranomaisille tai poliisille. Toistuvia seksuaalisia hyökkäyksiä tehneiden pedofiilien tai seksuaalisten sadistien hoidossa on käytetty myös testosteronin vaikutuksia lamaavia antiandrogeenisia lääkkeitä.

11. [QUOTE="
    Pakonomaisista ja itselle tai toisille kärsimystä tuottavista parafiilisistä tai muista erityisluonteisista seksuaalisista mielikuvista tai käytöksestä on aina viisasta kääntyä seksuaalisten kohdehäiriöiden hoitoon erikoistuneiden psykoterapeuttien tai seksuaaliterapeuttien puoleen. .[/QUOTE]

Parafiilinen tarkoittaa tällaisia asioita.
    Useilla parafiilikoilla on rikkinäinen tausta, jossa vanhemman ja lapsen vuorovaikutus on ollut häiriintynyttä tai puutteellista. Lapsi ei ole oppinut vastaanottamaan läheisyyttä, ja parafiilinen käyttäytyminen korvaa normaalia seksuaalisuuden, läheisyyden ja hellyyden kokemusta. Tämä selittäisi sen, miksi monilla parafiilikoilla ilmenee huonoa itsetuntoa, kyvyttömyyttä hellyyden ja empatian kokemisessa sekä vakavia puutteita sosiaalisissa taidoissa.

Joillakin parafiilikoilla on todettu myös ajattelun vääristymiä: esimerkiksi voyeristi saattaa uskoa tirkistelyn kohteen haluavan olevan katseen kohteena, tai pedofiili uskoa lapsen olevan kiinnostunut seksistä aikuisen kanssa.

12. strykpojke Vierailija

Useilla parafiilikoilla on rikkinäinen tausta, jossa vanhemman ja lapsen vuorovaikutus on ollut häiriintynyttä tai puutteellista. Lapsi ei ole oppinut vastaanottamaan läheisyyttä, ja parafiilinen käyttäytyminen korvaa normaalia seksuaalisuuden, läheisyyden ja hellyyden kokemusta. Tämä selittäisi sen, miksi monilla parafiilikoilla ilmenee huonoa itsetuntoa, kyvyttömyyttä hellyyden ja empatian kokemisessa sekä vakavia puutteita sosiaalisissa taidoissa.

Joillakin parafiilikoilla on todettu myös ajattelun vääristymiä: esimerkiksi voyeristi saattaa uskoa tirkistelyn kohteen haluavan olevan katseen kohteena, tai pedofiili uskoa lapsen olevan kiinnostunut seksistä aikuisen kanssa.[/QUOTE]
    Se sinulla on oikein että luulen että se sai alkunsa minun masokistisairaus että olin ninn huono itsetuntoa että uskallin että ihmiset voivat rakastaa minua jos ne saa nöyryyttää minua ja alistaa minua ja se tapahtuu paras jos joudun paljastaa minun vartalo,paljastaa pyllyni ja kullini ja sen lisäksi saada piiskaa!Minä luulin ja ehkä luulen vielä että ainoastaan silloin joku voi rakastaa minua!Mutta unohdaa se että minä haen hoitoa koska se on tullut minun seksi tuo ja ainoastaan jos joku alistaa ja nöyryyttää minua,minä tulen kiimainen ja saa nautintoa!En halua päästä irti se sairaus että olen masokisti,se on kiihottava tunne!

13. strykpojke Vierailija

Joillakin parafiilikoilla on todettu myös ajattelun vääristymiä: esimerkiksi voyeristi saattaa uskoa tirkistelyn kohteen haluavan olevan katseen kohteena, tai pedofiili uskoa lapsen olevan kiinnostunut seksistä aikuisen kanssa.[/QUOTE]
    Haluan vielä sanoa että en ole pedofiili,eikä sadist!Päinvastoin kuin sadisti!Sadistit ja masokistit sopivat yhteen,siis että sadisti saa nöyryyttää ja alistaa masokisti!

14. vierailija Vierailija

Mikset usko noita juttuja? Ruumiillisen kurituksen kieltämisestä keskusteltiin maassamme jo 1960-luvun lopussa. Silloin sen hyväksyi 70 % suomalaisista, joten aika ei ollut vielä kypsä sen kieltämiseen. Sittemmin sen kannatus väheni, mutta vielä vuonna 1984, kun se lopulta kiellettiin, sen hyväksyi vielä noin puolet alaikäisten lasten vanhemmista, ja noin neljännes heistä antoi selkäsaunoja lapsilleen. Itse asiassa ruumiillinen kuritus lisää lapsen tottelemattomuutta, vaikka se hetkellisesti johtaakin toivottuun tulokseen. Näin lapsista, joita piiskataan paljon, tulee usein hankalia. Murrosikäinen on usein piiskan jälkeen kiimainen, ja jotkut saattavat jopa ärsyttää vanhempiaan saadakseen piiskaa. Tällöin kuritus on jo menettänyt tehoaan.

15. vierailija Vierailija

-
    Varmaan johtuu siitä kun minua ei koskaan lapsena lyöty, tuntuvat vierailta nuo jutut. Joskus näin että joku lapsi sai pienen tukistuksen mutta en koskaan nähnyt mitään piiskausta. Täytyy sitten alkaa uskomaan.

16. strykpojke Vierailija

Joo,en minäkään saannut piiskaa koskan ainoastaa korvapuustia mutta en tiedä jos äitini oli sadisti kun hän aivonpesi minulle että tarvitset stryk=piiskaa hän mainitsi se monta kerta joka päivä ja lopulsi vissin aloitti uskoa häntä ja hän uhkasi minua anna minulle niin paljo stryk että en pysty istua kahteen viikkoon!

17. strykpojke Vierailija

Minä en ymmärä tuota että tinilapset tulivat kiimaisia!Minä olin ujo minun vanhemilta,en koskan halunut riisua vaatteet ja paljastaa perseni heitä!Mutta minä fantasio että joku kaveri olisi antanut minulle piiskaa ja se kiihotti minulle aivan hirveästi ja olen samanlainen vielä vanhana ukkoa pian,fantasioidaan että olen 15 v ja saa äidiltäni piiskaa!

18. Jonkin verran tiedän kasvatuksen vaikutuksesta masokismin ja sadismin syntyyn. On totta että vaikka lasta ei koskaan lyödä mutta uhkaillaan selkäsaunoilla se aiheuttaa pelkoa ja kiihtymystä joka sitten muuttuu seksuaaliseksi kieroitumaksi koska ei ole saanut mallia hellyydestä ja kosketuksesta.

19. strykpojke Vierailija

Haluan ensin kertoa että se stryk lausetaan stryk niin kuin syy siitä,se on hänen syy!stryyk!
    Tuo voi olla totta että se on näin!Minä tykkään sinusta vaikka sinä pidät minua hulluna!

20. Hulluksi voidaan väittää ketä tahansa, hulluus ei edes ole sairaus, kaikkihan voimme joskus hullutella. Sinulla on lapsuuden kokemuksista johtuva trauma josta voit päästä eroon jos haluat, saisit ystäviä, sinua ei pidettäisi enää "hulluna" jos hoidat itsesi kuntoon.

21. strykpojke Vierailija

Oletko sinä vapaa nainen?Kuinka kaukana sinä asut?Minä asun lähellä Pietarsaari!Kuinka monta km sinä asut Pietarsaaresta?Haluatko tulla minun ystävä jos asut lähellä?

22. En halua tulla ystäväksesi. Tarvitset terapeutin joka hoitaa sinua, terapeutti ei ole ystäväsi, terapiatyö ei ole mahdollista ystävien kanssa, se on epäeettistä. Hakeudu mielenterveys hoitoon, mene vaikka terveyskeskukseen jos et voi mennä yksityiselle.

23. strykpojke Vierailija

Minä oli miettinyt että ehkä sinä olisi voinut kokeilla jotain aivan uutta elämäsi!Kokeilla saada piiskaa paljalle pyllylle ja anna minulle piiskaa!Ehkä sinä pidät siitä vaikka et nyt usko sitä!Olen kuullut että tavalliset vaniljaseksiihmiset oppinut pidä tämä poikkeava seksi!Mietti asia vähän aika ja älä tuomitse se heti!

24. Olet kuullut väärin. Kukaan jolla ei ole samanlaista traumaa kuin sinulla ei halua antaa eikä saada piiskaa. Jos hoidat itsesi kuntoon elämäsi muuttuu paremmaksi, huomaat kuinka paljon parempaa elämä on ilman noita piiska traumojasi, saatat oppia jopa rakastamaan.

25. strykpojke Vierailija

Minä olen erittäin hyvä rakastaa ihmisiä jo,katson monta rakkausrommania teeveessä joka päivä,kauniit ja rohkeat 10 minuuttin kuluttua toinen kertaa,meidän elämä on nyt ja kaikki rakkausfilmejä ja itken läpi filmit!Siis minä osan rakastaa ihmisiä mutta minulla on vaikea löytä joku joka rakastaa minua!Nyt minä otan tauko tästä ja katson kauniit ja rohkeat!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri