Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
JEJE
Vaimoni saa n pari kertaa kuussa joko vyötä, raippaa, strappia tms pepulle. Hän kiihottuu siitä sen jälkeen nautimme todella seksistä. Itse kiihoitun myös kun nään pepun pinkkinä tai "viivoja" täynnä.
 
Miesxx
Hitto mikä keskustelu! Minä olen aina ollut temperamenttinen ja nakellut niskoja miehille. Minuahan ette komentele periaateella. Pari kertaa on jokunen mies sanonut, että sietäsin saada selkääni, mutta se on toistaiseksi jäänyt uhoamisen asteelle. Teistä miehistä kun ei yleensä ole, kun uhoamaan...

Teidän tossukka naisenne alistuu näköjään suosiolla pieksettäväksi. Minäpä en alistuisi ihan turha kuvitella, että itse hakisin piiskan tai vetäsin housut kinttuun. Karkuun pinkaisisin ja lujaa jos mies uhkaisi moisella! Ja räksyttäsin kahta kauheammin! Kertokaappa miehet jotka muka pidätte akkanne kurissa miten menettelisitte minun kanssani?
Sulla menee pointit ropisemalla ohi, mut ei se mitään. Et sä pissa-kakkaleikkeihinkään ryhdy, ellet sitä aidosti halua. Sulla on joku leikki, mistä sä pidät ja tykkäät siitä, niinpä et kiellä sitä, muutoin kuin leikisti.

Kysehän ei ole siitä, etteikö sua saa piiskattua, jos joku oikeasti haluaa sut piiskata. Vasten tahtoasi tehtynä se on väkivaltaa ja siinä on se ero leikin ja väkivallan välillä. Kun piiskausta haluaa molemmat se on leikkiä, jos vain toinen haluaa piiskata vastoin toisen tahtoa, siitä tulee väkivaltaa.

Sun kannattas ensikädessä selvittää vähän itsellesi, kuinka erilaisia ihmiset voivat olla ja kaikki ei ole niin kuin sinä kuvittelet heidän olevan.
 
Viimeksi muokattu:
Miesxx
Että kun mies ei pärjää sanallisesti naiselle( ainakaan minulle) hän haluaisi ottaa kovemmat keinot käyttöön. Juu kyllä häntä kuulemma kiihottaa alistaa nainen.
No itse taas en tiedä mitä ajatella. Siis minua ärsyttää se, että te miehet olette sitä mieltä, että riidassa nainen on se joka ärsyttää ja ansaitsee selkäänsä? (onko näin?)
Minua ei sinäänsä kiinnosta antaa miehelleni selkään, mutta onhan minulla samanlainen oikeus "rankaista" miestä hänen tekemistä typeryyksistä tai sanoista, kun hänelläkin?
Siis minä en sinäänsä kritisoi näitä piiska juttuja, jos ne on todella sovittu ja kahden kauppa. Ja kai minua tavallaan asia hieman kiinnostaakin. Ja miestäni varsinkin, mutta hän ei itse suostu siihen että minä antasin selkään myös hänelle. Eli jos "leikkiin tyhtyisin minun täytyisi hyväksyä, että vain hän alistaa.

Tuolla onkin jo jonkin verran tapoja toteuttaa asia, mutta kertokaa lisää. Mistä esim te miehet tiedätte ylittäneenne rajan? Ja uskotteko naista jos hän sen ilmaisee?

Puhut ihan eri asiasta, kuin leikisät, jossa on molemmat mukana. Sinä näet asian omasta perspektiivistä, ja se "alistetuksi" tuleminen ei sovi sinulle, joten tämä piiskaleikki on teiltä pois suljettu. Onkohan teillä jotain muuta leikkiä, josta nauttisitte molemmat?

Kun piiskaleikki on todellisuutta, niin se tuo erittäin paljon vastuuta nimen omaan rankaisijalle(miehelle tai naiselle), että oikeudenmukaisuus toteutuu. Hänene kuuluu rangaista itse itseään tai myös piiskattava/rangaistava saa sanoa arkielämässä ihan oikeita asioita, kuten esim. "Sinun kuuluisi imuroida nyt 3 seuraavaa kertaa, kun laiminlöit viime kerran...". Tällöin rankaisija ottaa vastuun, tekee oikeudenmukaisesti, eikä tuo alistamiselementtiä siihen arkielämään, johon se ei sovi. Kotityöt ja arkielämä on edelleen tasapainoinen kahden kauppa, jossa kumpikin on panoksellaan mukana.

Täydellinen orja/orjatar leikki on sitten taas erikseen, jossa toinen hallitsee toista, hänen omaisuuttaan, jopa pankkitiliä kokonaan 24/7 ja silti siitä nauttii molemmat.

PS. Sinun ei tarvi ryhtyä leikkiin, josta et aidosti pidä ja jos sinua pakotetaan tekemään sellaista, mistä et pidä, se on sitä väkivaltaista alistamista ja pakottamista (henkisätä/fyysistä).
 
Viimeksi muokattu:
Kolmas mies
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä...;10183318:
Mielenkiintoinen ratkaisu käsitellä suukopu piiskalla. Miehelehän on helppo ottaa nainen polville ja piiskata, mutta miten nainen voi rankaista miestä?

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti. Toki, jos mies suostuu asiaan vapaaehtoisesti, mutta mikä rangaistus se on? Meilläkin mies haluaisi piiskata minua, mutta kieltäytyy itse moisesta rangaistuksesta. Ja minusta kun asian pitää olla sitten sekä että. Muuten se on väärin.

Miehen rangaistus! Mielenkiintoinen asia sinänsä, että pääsääntöisesti mies on niin paljon vahvempi, ettei sitä ole mitenkään mahdolista pakottaa polvillee tai ylipäänsä mihinkään, ellei mies itse halua.

Miehelle rangaistus perustuu miehen itsensä antamaan LUPAUKSEEN totella mukisematta, aina ja joka paikassa naistaan. Mikä on pahempi painajainen miehelle, kuin menettää MIEHEN kunnia syömällä tämä pyhä lupaus!
 
Mikko Ja Maija
Meillä tämä piiskausjuttu on aivan vastikään käyttöön otettu, ja pelkkä siitä kirjoittaminenkin saa minut hämmennyksiin ja posket punehtumaan. Olen aika ristiriitaisten tunteiden vallassa siis. Koko liittommekin on vielä aika tuore, takana vähän yli kolme yhteistä vuotta. Viime kesänä suhteemme sai uuden sävyn, kun mieheni ilmoitti halustaan perinteisempään kuvioon eli sanoi halunneensa jo jonkin aikaa antaa minulle piiskaa aina silloin tällöin. Melko närkästyneenä tyrmäsin ajatuksen, joskin se kieltämättä kiihotti oudosti.

Sängyssä hän on aina ollut dominoiva, mistä nautin kyllä, mutta ajatus oikeasta piiskauksesta sai mieleni levottomaksi. Kerran sitten tuli totuuden hetki, kun kesken pahantuulisen nalkuttamiseni sain kuulla, että saisin selkääni. Protestoin tietysti ja lujaa, mutta niin vaan päädyin mieheni polville poikittain ja sain muutaman lujan läimäytyksen takamuksilleni, min

Noin vuosi sitten luettiin tämä sinun juttu vaimon kanssa Vaimoni kauhistui koko jutusta sanoi ei meillä piiskata nyt vuosi myöhemmin vaimo ei luopuisi vitsasta millään haluaa Kerran kuukautessa saan vaimoltani koivu vitsaa myös nautimme sex elämä on parantunut piiskan myötä
 
Viimeksi muokattu:
Emäntä
Olen nuorennan (pojan) kanssa ja huomannut että tykkää piiskausesta ja välillä remmistäkin. Haluu että annan remmiä kunnolla että peppu on punasilla raidoilla ennenkuin ruvetaan naimaan. Haluu että sitä rangastaan senkin jälkeen kun on naitu kunnolla. Kyllä se on kiihottavaa pientä pyllyä antaa piiskaa kun kerran haluu.
 
tomppa
Alkuperäinen kirjoittaja Mies Hämeestä;10645200:
Saan muutaman kerran vuodessa kunnon piiskauksen vaimoltani. Se on mahdottoman kiihottavaa ja saa aikaan mahtavan erektion. Rakastelemme sen jälkeen intohimoisesti. Suosittelen.

Minäkin saan piiskaa 3-4 kerta kuukaudessa vaimoltani ja se on mahtavaa. Olo on erittäinkin raukeaa kun pylly kirvele. Tänän olin hänen polviensa yli ja sain kunnon remmiselkäsaunan paljaalle pyllylle mikä aiheutti sen että laukesin ja hänen nylon verhoama sääri sekä korkeakorkoinen saapas tahraantui.

Ennen selkäsaunaa annoin hänelle pari klitoris orgasmia
 
Toimistorotta
...Kysehän ei ole siitä, etteikö sua saa piiskattua, jos joku oikeasti haluaa sut piiskata. Vasten tahtoasi tehtynä se on väkivaltaa ja siinä on se ero leikin ja väkivallan välillä. Kun piiskausta haluaa molemmat se on leikkiä, jos vain toinen haluaa piiskata vastoin toisen tahtoa, siitä tulee väkivaltaa...

Tuo alussa oleva teksti on lainattu Miesxx:n kirjoituksesta ja teki minuun ainakin aluksi vaikutuksen. Varsinkin tuo ensimmäinen virke puhutteli, sillä sen jälkeen, kun teini-iässä onnistuin taistelemaan itseni vapaaksi piiskaajan kynsistä, en ole enää selkäsaunaa saanut. Joten ilman on oltu aika kauan. Asian tekee ongelmalliseksi se, että olen mies, joka haluaisi piiskan antajaksi toisen miehen. Vapaaehtoisuus suunnaltani riittäisi siihen asti, että en tekisi kurituksesta rikosilmoitusta, tuskin kehtaisin hiiskuakaan asiasta kenellekään. Mutta muuten homman onnistuminen riippuisi täysin kurittajan voimista, koska minä pistäisin kampoihin lujasti. Mihinkään henkiseen yliotteeseen en tässä asiassa usko, koska en uskonut lapsenakaan, vaan tämä on vaima- ja taitolaji. Mutta jos piiskaaminen onnistuisi, niin kurittaja nauttisi melkoista kunnioitusta taholtani.

Luulenpa että tällainen voimainmittely jää haaveiden asteelle, koska en edes tiedä yhtään tapausta, jossa aikuisen miehen olisi lajitoverinsa rehellisessä kamppailussa piiskannut. Sellaisia ihmemiehiä ei taida olla olemassakaan, koska en ole nähnyt heistä minkäänlaisia dokumentteja. Jos vapaaehtoisesti antautuu piiskattavaksi, niin hommasta katoaa idea.

Elikkä Miesxxn paljon lupaama lause ei olekaan globaalisti kattava ja kaikkia koskeva.
 
Saija28
Empä tiedä miksi, olen hyvin alistuvainen persoona. Mielestäni (on outoa) että haluan että mies komentelee minua ja lyö jos en tottele... Onko outoa?
Sillä tunnen halua palvella miestä, tehdä sen mitä han haluaa.
 
Molemmille
Meillä tämä piiskausjuttu on aivan vastikään käyttöön otettu, ja pelkkä siitä kirjoittaminenkin saa minut hämmennyksiin ja posket punehtumaan. Olen aika ristiriitaisten tunteiden vallassa siis. Koko liittommekin on vielä aika tuore, takana vähän yli kolme yhteistä vuotta. Viime kesänä suhteemme sai uuden sävyn, kun mieheni ilmoitti halustaan perinteisempään kuvioon eli sanoi halunneensa jo jonkin aikaa antaa minulle piiskaa aina silloin tällöin. Melko närkästyneenä tyrmäsin ajatuksen, joskin se kieltämättä kiihotti oudosti.

Sängyssä hän on aina ollut dominoiva, mistä nautin kyllä, mutta ajatus oikeasta piiskauksesta sai mieleni levottomaksi. Kerran sitten tuli totuuden hetki, kun kesken pahantuulisen nalkuttamiseni sain kuulla, että saisin selkääni. Protestoin tietysti ja lujaa, mutta niin vaan päädyin mieheni polville poikittain ja sain muutaman lujan läimäytyksen takamuksilleni, minkä jälkeen haettiin yhdessä koivupiiska pihalta ja sain sitten sitä melko kipakasti paljaalle pyllylleni. Olin nolo ja lähes kauhuissani ja lisäksi piiska kirveli aika lailla, mutta hämmentävintä oli se, miten älyttömästi tilanne kiihotti. Arvata saattaa, miten siinä lopulta kävi.

Tuon ensimmäisen kerran jälkeen suostuin hämilläni siihen, että homma on ok, ja siitä se sitten lähti. Nykyään saan noin kerran-pari kuukaudessa vähän lujemmin selkääni "aiheesta", minkä lisäksi piiskaus on meillä myös seksin mausteena aina silloin tällöin. Kaikista kiihottavinta on silloin, kun olen ollut oikeasti vähän hankala tai ilkeä, ja mies tekee siitä lopun. Jo tietynlaisesta ilmeestä hänen kasvoillaan tiedän, milloin raja on ylitetty, ja vaikka tietysti hiukan pelkäänkin, olen samalla valmiiksi kiihottunut, koska tiedän, mitä on tulossa ja tiedän myös sen, että en voi sitä millään estää. Joskus hän käyttää myös vyötä, ja esim. viime viikonloppuna pelkkä vyön soljen kilahdus sai polveni aivan veteliksi, kun pienen suukovun päätteksi siirryimme makuuhuoneeneen selvittelemään asioita.

Ristiriitaisia tunteita mielessäni aiheuttaa se, että vaikka olen vahvatahtoinen ja itsenäinen aikuinen (42) nainen, nautin tästä tilanteestamme, enkä tunne itseäni ollenkaan alistetuksi kaikesta huolimatta, päinvastoin. Suhteemme on päinvastoin entistä antoisampi.

Lukisin mielelläni asiallisia kommentteja ja mahdollisia muiden kokemuksia aiheesta.
Olemme käyttäneet piiskaa pari vuotta vaimoni vastusteli alkuun kokeilun jälkeen pyytää melkein piiskaa piiskaamme toisiamme 3-4viikon välein tietän etukäteen milloin saan pyllyäni kihelmöi ja kutittaa otottaissa iltaa pääsen vaimoni syliin nauttimaan piiskasta käytämme aina koivuvitsaa molemmat saataan yhtäpaljon piiskaa.
 
Viimeksi muokattu:
vanhempi herra
Konstit on monet. Yksi, jota kannattaa kokeilla, on rangaistus, jossa määrätään esim. viitenä päivänä peräkkäin piiskaa. Määrätyllä kellonlyömällä rangaistuksen saanut ojentaa vitsat ja pyytää piiskausta. Mielenkiintoista seurata piiskattavan reagointeja neljäntenä ja viidentenä päivänä, kun pylly on hellänä edellisistä. On silmät ja vähän muukin kosteana.
 
Masa
Empä tiedä miksi, olen hyvin alistuvainen persoona. Mielestäni (on outoa) että haluan että mies komentelee minua ja lyö jos en tottele... Onko outoa?
Sillä tunnen halua palvella miestä, tehdä sen mitä han haluaa.

Olen suhteessa vanhempaan naiseen, aluksi anto piiskaa kädellä. Nyt haluu että olen alasti ja antaa piiskaa välillä kunnolla jos en tee kun haluaa. Olen alistunut hänen seksuaalisiin haluihin, pitää rakasstella niin kun komentaa tai saa piiskaa lisää. Ei sitä osaa kieltäytyä vaikka välillä keskellä päivää haluu että riisunnun ja tyydytän sen seksihalut.
 
Viimeksi muokattu:
jo aikuinen
Konstit on monet. Yksi, jota kannattaa kokeilla, on rangaistus, jossa määrätään esim. viitenä päivänä peräkkäin piiskaa. Määrätyllä kellonlyömällä rangaistuksen saanut ojentaa vitsat ja pyytää piiskausta. Mielenkiintoista seurata piiskattavan reagointeja neljäntenä ja viidentenä päivänä, kun pylly on hellänä edellisistä. On silmät ja vähän muukin kosteana.
Session kiehtovuus toki perustuu sille, että annetaan aina aiheesta. Mutta onko kukaan oikeasti saanut jotakin sietämätöntä käytöspiirrettyä kitkettyä? Ja mitä konsteja on vaadittu onnistumiseen?

Itse en ole saanut minkäänlaista parannusta aikaan. Tosin vaimoni käytöshäiriö on niin paha, että vaatisi kallonkutistajaa. Ainoa saavutus on, että väistämätön ero on lykkääntynyt ja nyt jo nuorinkin penska on muuttamassa pois. Pitivät kovan metelin, etteivät halua asua eroperheessä. Tuolloin, vuosia sitten suostuin jäämään sillä puheella, että piiska laulaa ja rouva parantaa tapansa.

Piiska on kyllä tehokas lemmenlääke ja vielä luomuakin, eikä tyyris. Vaikka ennen sessiota akka inhottaa pohjattomasti, niin puna-sinihehkuun piiskattu peffa sopivassa asennossa: takakautta, nami nami. Sillä kertaa tulee annettua anteeksi.

Mutta siis, onko kellään lyödä pöytään pysyviä tuloksia parantuneesta käytöksestä?
 
Viimeksi muokattu:
jo aikuinen
Empä tiedä miksi, olen hyvin alistuvainen persoona. Mielestäni (on outoa) että haluan että mies komentelee minua ja lyö jos en tottele... Onko outoa?
Sillä tunnen halua palvella miestä, tehdä sen mitä han haluaa.
Vastaan vielä tähän toisenkin viestiin:

Noi on normaaleja aikuisten leikkejä. Pidät vaan huolen siitä, että saat pepullesi etkä nenällesi. Jos löydät täyspäisen partnerin, joka on mukana juonessa, olet taivaallisessa parisuhteessa. Sellaisessa, jossa eroprosentti on nolla.
 
Viimeksi muokattu:
Ilona31
Itseäni kiinnostaa -sekä kiihottaa- piiskaus.
Juuri eilen sain mieheltäni rajusti kämmenellä, sillä en suostunut remmiin- paljon. Onhan nyt vieläkin ihan vähän peppu hellänä, koska hän on hyvin voimakas.
Pitäisi vielä saada mieheni alistuttamaan minua, sillä pidän siitä. Meitähän on moneksi.
 
Leskimies
Tämäkin ketju on jatkunut yli viisi vuotta. Monia muita on ollut, kuten rinnakkainen ketju lapsuuden selkäsaunakokemuksista, jossa epäilemättä monilla keskustelijoilla on eroottista pohjavirettä.

Oma lapsuuteni oli 50-luvulla, jolloin selkäsaunan pelko oli todellisuutta. Itse en koskaan saanut selkääni, mutta selvää oli, että vaihtoehto oli tarjolla, jos muut kasvatuskeinot eivät tehonneet. Muistan miten pelottavalta selkäänsä saamisen mahdollisuus tuntui. Kuitenkin aihe oli oudon kiihottava ja sen ajattelu sai aikaan erektion kauan ennen puberteettia. Kesällä kaverin kanssa leikimme "intiaanileikkiä" kun luimme, että inkkaripojat saivat syyttä selkäänsä vain tullakseen kipua kestäviksi urheiksi sotureiksi. Annoimme toisillemme koivuvitsaa ja kilpailimme, kumpi "inkkari" kestää enemmän. Murrosiässä tissien ja pillun lisäksi selkäsauna oli keskeisiä masturbaatiofantasian aiheita. Mutta nimenomaan "lisäksi" - kyllä tyypilliset heteroaiheet olivat vielä tärkeämpiä.

Lähes 40-vuotisessa parisuhteessa vaimon kanssa heteroseksi vallitsi, mutta partnerin pepun puristelun lisäksi alkoi tehdä mieli läpsytellä sitä, eikä se tuntunut toista haittaavan - pikemmin päinvastoin. Kauan kumminkin kesti, ennen kuin sain otettua puheeksi, että voisihan tuolle pyllylle vaikka piiskaakin antaa. Ja ottaa omalle. Aluksi tämä hävetti hirveästi, ja siitä oli vaikea puhua. Ajatus meni kuitenkin läpi ja vakiintui hiljalleen siihen, että kesäisten ensi kokeilujen jälkeen talvella peppuja hellästi tutkittiin tyyliin "kyllä tälle tekisi vitsa hyvää" ja sovittiin, että sitten kun koivuun tulee hiirenkorvat...

Ja tulivathan ne. Koivunoksia tuotiin maljakkoon ja odotettiin oikeaa hetkeä ja fiilistä. Meillä ei koskaan ollut varsinaista rankaisun tekosyytä, vaan oli geneerinen "tuhma poika" joka tarvitsi ja sai sopivasti piiskaa pyllylle. Hirveä nolotus ja häpeä "pervoilusta" voitettiin, ja sitten oli suuri yhteinen helpotus siitä, että onnistuttiin tämä leikki keskenämme leikkimään. Naisenpylly taas piti "tutkia", ja löytyihän sieltä tuhmuutta, joka piti hoitaa. Ensin yritettiin sivelyä ja hierontaa, mutta eihän se "yllättäen" auttanutkaan, vaan piti antaa selkäsauna. Ensin kämmenellä, eikä mökillä tarvinnut pelätä naapurien kuulevan läiskettä. Eikä sekään (jälleen yllättäen) riittänyt pyllyä kilttiyttämään, vaan piti antaa vitsaa. Koivunoksassa oli ensin lehdet tallella, mutta kun ei sellainen "vitsa" miltään tuntenut, lehdet nypittiin yksi kerrallaan pois ja annettiin oikeaa piiskaa. Mutta vain pieneen kirvelyyn ja punoitukseen asti. - Vaikka kyseessä oli esileikki, se oli myös itsenäinen eroottinen leikki, ja yhdyntä seurasi joko heti tai sitten vaikka eri päivänä.

Tämän rakkaan partnerin olen nyt kuoleman kautta menettänyt. Halusin kirjoittaa tällä palstalle suhteemme yhden pienen mutta ihanan piirteen muistoksi. Piiskaseksi voi olla suurta hellyyttä ja rakkautta, eikä siihen tarvitse liittyä alistamista, väkivaltaa eikä kunnioituksen puutetta.
 
Eilen
Illalla otettiin vähän paukkuja enkä taaskaan saanut suuta pidettyä kiinni. Ja vaikka tiesin kyllä. mitä siitä seuraa niin soitin suutani aika pahasti, ja selkäsaunahan siitä seurasi... mies varoitti pari kertaa, mutta kun jatkoin, otti lopulta vyön irti ja antoi sillä mua perseelle. Yritin pyristellä karkuun, mutta enhän mä mihinkään päässyt, se veti multa housut alas ja piiskas lujasti paljaalle takapuolelle. Edelliskerrasta on aikaa, ja silloin päätin kyllä. että ei ikinä enää, vaikka itse oon tähän suostunut, silti se on aika kamalaa, kun se tapahtuu. Leikkinä on kiihottavaa, mutta kun saan aiheesta niin melkein pelkään, sen verran kovaa se piiskaa. Jostain syystä kuitenkin tarvin tätä, mun täytyy saada tuntea, että en voi tehdä ihan mitä vaan, että tietystä käytöksestä tulee selkäsauna. Jälkeenpäin rakastellaan, ja mies on älyttömän hellä, pitelee kauniisti ja ikäänkuin hyvittelee. Ei kuitenkaan pyytele anteeksi, eilenkin sanoi vaan, että jatkossakin remmiä tulee, jos hän katsoo sen aiheelliseksi. Vieläkin on istuminen hankalaa, katsoin äsken peilistä, takamus on violeteilla juomuilla, ristiin rastiin.
 
Masi
Illalla otettiin vähän paukkuja enkä taaskaan saanut suuta pidettyä kiinni. Ja vaikka tiesin kyllä. mitä siitä seuraa niin soitin suutani aika pahasti, ja selkäsaunahan siitä seurasi... mies varoitti pari kertaa, mutta kun jatkoin, otti lopulta vyön irti ja antoi sillä mua perseelle. Yritin pyristellä karkuun, mutta enhän mä mihinkään päässyt, se veti multa housut alas ja piiskas lujasti paljaalle takapuolelle. Edelliskerrasta on aikaa, ja silloin päätin kyllä. että ei ikinä enää, vaikka itse oon tähän suostunut, silti se on aika kamalaa, kun se tapahtuu. Leikkinä on kiihottavaa, mutta kun saan aiheesta niin melkein pelkään, sen verran kovaa se piiskaa. Jostain syystä kuitenkin tarvin tätä, mun täytyy saada tuntea, että en voi tehdä ihan mitä vaan, että tietystä käytöksestä tulee selkäsauna. Jälkeenpäin rakastellaan, ja mies on älyttömän hellä, pitelee kauniisti ja ikäänkuin hyvittelee. Ei kuitenkaan pyytele anteeksi, eilenkin sanoi vaan, että jatkossakin remmiä tulee, jos hän katsoo sen aiheelliseksi. Vieläkin on istuminen hankalaa, katsoin äsken peilistä, takamus on violeteilla juomuilla, ristiin rastiin.
Olin Emännän sylissä saamassa kuria tänä aamuna pakarat laltio jataka resillä näkyy piiskan jäljet.
 
Viimeksi muokattu:
lotta
Onko teillä kotikurin vastustajilla todellakin päässänne sellainen ajatus, että naiset ovat myös henkisesti miehiä heikompia, eivätkä siksi osaa itse sanoa mitä haluavat, vaan taipuvat aina miehen edessä?
 
minä itte
Ja ei ole todellakaan kyse mistään "henkisestä heikommuudesta", ei sinnepäinkään. Ainakaan itse en tunne olevani millään lailla alistettu, olen hyvin koulutettu ja jopa tienaan paremmin kuin mieheni. Silti kotona hänellä on viimeinen sana, vaika tasa-arvoisia olemmekin ja lähes kaikki asiat päätetään yhdessä. Myös se, että hänellä on oikeus antaa minulle ruumiillista kuristusta harkintansa mukaan. Siis käytännössä piiskaa perseelle, jos hänen mielestään tarvitsen sitä. Tämä sopii meille, vaikakaan en kivusta mitenkään kiihotu ja joka kerta, kun tiedän saavani selkääni, olen pelonsekaisesta jännityksestä aivan kuumana ja yritän viimeiseen asti välttää selkäsaunan, mikä on aivan turhaa. Jos hän on päättänyt piiskata minut, niin saan aivan taatusti piiskaa, sitä lujemmin mitä enemmän tappelen vastaan. Eilen tuli viimeksi vyöremmistä takapuolelle heti kauppareissun jälkeen, kun innostuin vähän liikaa soittamaan suutani ja jopa haistattelemaan hänelle, väsynyt ja pahalla tuulella kun olin. Kotimatka meni hiljaisuudessa, en uskaltanut sanoa enää mitään, sillä kassajonossa hän ilmoitti minulle, että kotona saisin selkääni. Kotona hän talutti minut niskasta sisälle ja riisui takkini kovaotteisesti ja vyötään irrotellen komensi minua laskemaan housut alas. Kun en heti totellut, hän riuhtoi itse farkkujeni napit auki ja painoi minut olohuoneen sohvan selkänojalle takapuoli pystyssä ja alkoi suomia paljasta takapuoltani vyöllään. Purin aluksi hammasta, mutta lopulta aloin itkeä kivusta ja kiukusta sekä nöyryytyksen tunteesta, jonka piiskaus aina saa aikaan. Sain oikein kunnollisen löylytyksen, varmaan kolmisenkymmentä lujaa sivallusta ja samalla sain sanallista palautetta käytöksestäni; siis oikein kunnon saarnan, ja lopuksi hän vielä nai minua takaapäin kun edelleen pyllistelin siinä sohvaa vasten. Sen jälkeen sain hellän halauksen ja kehotyuksen painua keittiöön ostoskasseja tyhjentämään. Tänään on ollut pylly aikalailla hellänä, istuminen on vähän työlästä, mutta muuten kaikki on ok, ei tee ollenkaan mieli kiukutella kuten eilen, outo juttu ;).
 
BB
Piiskasin miehen eka kertaa "kunnolla". Lapsinyt oon ennenkin. Aiheesta on puhuttu, eli tiesin etta ainakin ajatus miesta kiihottaa. Nyt sitten sidoin nilkoista haaralleen sangynpaatyyn, jottei paase kiemurtelemaan, ja piiskasin nahkavyolla. Miehen piti kans laskea aaneen kymmenesta alaspain iskujen maara. Pidin kans vahan taukoa laimaysten valilla, jotta tietaa mita odottaa. Epailin vahan, etta onkohan nahkavyo vahan turhan stydi nain "ekakertaan", mutta nakojaan ei. Seurauksena hilliton stondis, kokeillaan uudelleenkin!
 
kotiorja
Nää on niitä leikkejä, jotka piristävät arkea. "Joudun" sillointällöin olemaan kotiorjana, joka tekee kaikki kotityöt, siivoaa, ruoat, pyykit yms. Ja jos ja kun on jotain valittamista, antaa emäntä piiskaa. Paljaalle takapuolelle ulkoa haetulla piiskalla.
 
laiskuri...
Olin ollut kuulemma laiska, vetelehdin kotona ja usein viinipullon kanssa. Mies varoitteli pari kertaa, että antaa selkään, jollei tahti muutu -ja eilen sain sitten piiskaa. Huhhuh, oli aikas kiihottavaa, kun otti minut syliin, veti housut alas ja antoi piiskaa kuin pikkulikalle. Aluksi vaan kädellä, mutta kun riehuin ja mellastin niin haki pihalta oikein koivurisun ja jatkoi sillä. Vieläkin oon aika hämilläni, se oli aivan outoa... jokainen, jota on kunnolla piiskattu, tietää miten se sattuu ja siitä huolimatta tulin ihan kiimaiseksi, mitä lujempaa piiska osui mun pakaroihin niin sitä enemmän kiihotuin ja kun se loppui ja sain viimein kullia niin laukesin jo ensimmäisen syvän survaisun aikana. Ihmeellistä. Nyt oonkin siivoillut koko aamun, välillä kävin ottamassa suihin, kun käskettiin. Illalla saan taas kuritusta, liian pitkään oon kuulemma laiskotellut. Vyöremmi on valmiina nojatuolin selkämyksellä, samoin piiskarisu piti hakea odottamaan, että muistan, miten laiskoille naisille käy. Tää on sairaan ihanaa :). Jo ennen kuin tämä viikon lomamme alkoi, mies kertoi, että suhteemme tulee muutumaan, oli miettinyt sitä jo pitkään. Aina meillä on sängyssä lujaa mennyt, mutta tämä on jotain uutta, oon ihmeissäni, sillä en oo itsessäni tätä alistuvaa puolta ennen tiedostanutkaan. On oikein narttumainen olo, nautin tästä täysillä.
 

Yhteistyössä