Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
Alistettum
Meillä on avovaimon kanssa ikäeroa 18v itse olen yli 50v. olen ollut kotikurissa lähes yhteisolon alusta asti. Aikaisemmissa suhteissa minua ei ole kuritettu/ alistettu, mutta nautin nykyisestä tilanteesta.
Teen kotitöitä, minulla on kotiin tuloajat ym. Jos olen toiminut hyvin vältynkuritkselta ja saan rakastella hänen kanssaan. Mutta yleensä jostain syystä kaikki ei aina suju ...saan rankaistukseksi ruoskaa, raippaa, vyötä, pakaroille , selkään , ja reisille. olen ollut myös sänkyyn sidottuna läpi yön ja saanut kuritusta samalla tai Hän on istunut päälleni ja ratsastanut minulla mutta ei ole antanut minun laueta.
meidän kuritus suhde on vain vahvistunut ja löytää uusia muotoja, menee alistuvampaan suuntaan. Ja Tarvike hankintoihin ja asusteisiin.
Meillä myös kuritus toimii toisinkigin päin , hänkin haluaa välillä kuritusta, sitomista ja rajumpaa seksiä.
 
Saatu 30
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä;10636770:
Olen nuorennan (pojan) kanssa ja huomannut että tykkää piiskausesta ja välillä remmistäkin. Haluu että annan remmiä kunnolla että peppu on punasilla raidoilla ennenkuin ruvetaan naimaan. Haluu että sitä rangastaan senkin jälkeen kun on naitu kunnolla. Kyllä se on kiihottavaa pientä pyllyä antaa piiskaa kun kerran haluu.
SAin Emännältä eilen kunnon piiskauaksen sainpotkia ja huutaa emännän polvien päällä hyvä koivu piiska piti huolen pyllyn hoitosta koivun maku olimelkein suussa pylly on hellä vieläkin kiitos emännälleni.
 
isäntä talossa
Pitkänä perjantaina lapset piiskataan, mutta kun meillä ei ole sellaisia, niin lupasin perheen nuoremmalle jäsenelle piiskauksen kyseisenä päivänä. Muistuttelen siitä aina välillä....
 
piiskaa kiinnostunut
Alkuperäinen kirjoittaja isäntä talossa;10863172:
Pitkänä perjantaina lapset piiskataan, mutta kun meillä ei ole sellaisia, niin lupasin perheen nuoremmalle jäsenelle piiskauksen kyseisenä päivänä. Muistuttelen siitä aina välillä....

Tuo oli hyvää! Minä nauraan! Arvan että se on sinun vaimosi joka on nuorin?
 
oooooooo
Alkuperäinen kirjoittaja isäntä talossa;10863172:
Pitkänä perjantaina lapset piiskataan, mutta kun meillä ei ole sellaisia, niin lupasin perheen nuoremmalle jäsenelle piiskauksen kyseisenä päivänä. Muistuttelen siitä aina välillä....

voi kunpa minutkin piikattaisiin pitkänäperjantaina! :-(
 
Mies naiselleni
Hyvä idea tuo pitkäperjantain piiskaaminen. Vastustan ehdottomasti lasten ruumiillista kuritusta, mutta sitä haluavan ja tarvitsevan naisen/vaimon piiskaamista taas kannatan yhtä ehdottomasti.

Viime kerrasta on kulunut jo luvattoman paljon. Siis ei muuta kuin, että huomenna vaimoni saa tuntea kunnolla miehensä vallan ja hän pääsee rauhassa nauttimaan omasta alistumisen tunteestaan sille. Ilmoitan jo tänään hänelle pitkäperjantain perinteisestä traditiosta, joka nyt otetaan käyttöön myös meidän perheeessämme. Sen jälkeen vaadin häntä sanomaan kantansa tällaiseen käytäntöön siirtymiseen. Tiedän hänen muka kainostetellen ja leikillään harmistuneena sanovan: "no, hyvä on sitten, jos haluat". Tähän kysyn häneltä: "Etkö sitten itse halua, että piiskaan sinut kunnolla pitkäperjantain kunniaksi?". Hän joutuu nyt vastaamaan siihen sen ainoan rehellisen vastauksensa: "joo, joo". Voin jatkaa tuota hänen kiusaamistaan pidemmällekin, ja pakottaa hänet lopulta näin pyytämään omaa piiskaamistaan suoraan minulta. Todennäköisesti hän on tämän keskustelun pohjalta jo niin kiimassa, että haluaisi samantien tuntea vyöni leikkivän pakaroillansa. Mutta aion vain rakastella häntä kunnolla ja antaa näin odotuksen kiiman huomista varten kasvaa niin hänen sisällään kuin minussa.
 
Alfalfalfa
Sille joka kysyi tieteenharjoittajalta tämän omasta kiukuttelusta ym, asiahan on niin että kiukuttelu on aina auktoriteettiin kohdistuvaa napinaa ja kapinointia, alfa ei siis käytännössä voi kiukutella. Ja alfa myös määrää tahdin, joten myöhästelynkin suhteen on vähän niin ja näin, kuka siitä rankaisisi, alistuva osapuoli...? Ja jos tulee väärinkäytöksiä, niin eihän kukaan omahyväistä sikailijaa kunnioittaisi tai "seuraisi" joten parisuhteessa ei alfa voi sellaiseen alentua tai menettää asemansa.. Vastuu on aina sillä jolla on valta. Siksi alfaa on helppo seurata ja tehdä kuten käsketään, ei tarvitse itse kantaa vastuuta, se tuo seuraajalle paljon vapautta. Ja kai siinä on jotain primitiivisen eläimellistä tommoisessa hierarkiasysteemissä joka tuo ihmistä lähemmäs luontaisia vaistojaan, kauemmas yhteiskunnallisista normeista, joita ilman ihmiset luultavasti harrastaisivat huomattavasti enemmän ja vapaammin seksiä!
 
Alfalfalfa
tietysti piiskaaminen ja kotikuri luo turvaa siinä mielessä, että jos tekee typeryyksiä tai vaikkapa hairahtaa pettämään, on vittuilua, alentamista, pitkäkestoista piinaa ja epäilyä sekä yksinkertaisesti jättämistä todennäköisemmin luvassa vain ennalta määrätty rangaistus, voimakkuudeltaan rikoksen vakavuutta vastaava. Ja asia on sillä hoidettu, ei kinastelua, ei riitoja. Lempeän määrätietoisesti "isän kädestä" ja asia on sillä kuitattu.

Todistin hiljattain yhdenkin parisuhteen tuhoa, jonka aiheutti toisen osapuolen villiys ja aviorikokset, olen lähes 100% varma että asia olisi hoitunut lempeän määrätietoisella kurituksella, villimpi olisi saanut kaipaamaansa jännitystä sekä konkreettiset rajat ja oppinut kunnioittamaan puolisoaan, joka vain oli liian kiltti (tai lepsu), eikä vaalinut liittoaan riittävissä määrin tai ei vain tiennyt mitä tehdä. Rakkaus tuossa suhteessa olisi riittänyt ja oikeanlainen suhtautuminen siihen olisi hyvin todennäköisesti pelastanut liiton.
 
Bofa
Mielenkiintoista, että täällä on näinkin paljon piiskausaiheisia keskusteluja. Olen nuori mies ja pidän ajatusta naisen ruumiillisesta kurittamisesta erittäin kiihottavana. Haluaisin löytää tuhman tytön, jota nuhtelisin ja jonka ottaisin poikittain polvelleni. Laskisin pikkuhousut alas ja antaisin napakasti piiskaa paljaalle pyllylle kädellä, remmillä, ehkä vitsallakin. Määräisin tytön nurkkaan häpeämään, pylly paljaana ja kädet pään päällä. Rangaistuksen jälkeen sovinto viimeisteltäisiin tulisella seksillä.

Valitettavasti en oikein tiedä, mistä samanhenkistä seuraa voisi löytää. Miten te muut olette löytäneet kumppanin piiskattavaksi? Onko kyse sattumasta vai voiko netistä löytää kuritusta kaipaavia naisia? Entä haluaisiko joku mukava tyttö, joka lukee tätä palstaa, ottaa yhteyttä ja kokeilla miltä tuntuisi saada ankara selkäsauna? :)
 
Mr Birch
Verkossa toimii muutama suomenkielinen alan foorumi, joiden liepeillä on myös järjestettyjä live-tapaamisia. Tämän palstan vanhemmista keskusteluista löydät tietoja niistä. Piiskaseuran löytyminen sattumalta vaatii hyvää onnea, mutta tiedän sellaistakin tapahtuneen.

Oma ilmoitus kontaktipalstalla voi myös tuoda tulosta. Ilmoituksen laatimiseen kannattaa panostaa ja mahdollisuuksien mukaan antaa se ennalta jonkun muun luettavaksi. Se on sanottava, että likikään kaikki piiskaleikkejä harrastavat eivät liitä siihen seksiä sillä tavoin kuin viestissäsi kuvasit. Ei kannata laatia liian tiukkoja vaatimuksia, mutta sekään ei ole hyväksi, jos ilmoituksesta välittyy vaikutelma, että ihan kaikki käy.

Joka tapauksessa: onnea etsintään,

Mr Birch

Mielenkiintoista, että täällä on näinkin paljon piiskausaiheisia keskusteluja. Olen nuori mies ja pidän ajatusta naisen ruumiillisesta kurittamisesta erittäin kiihottavana. Haluaisin löytää tuhman tytön, jota nuhtelisin ja jonka ottaisin poikittain polvelleni. Laskisin pikkuhousut alas ja antaisin napakasti piiskaa paljaalle pyllylle kädellä, remmillä, ehkä vitsallakin. Määräisin tytön nurkkaan häpeämään, pylly paljaana ja kädet pään päällä. Rangaistuksen jälkeen sovinto viimeisteltäisiin tulisella seksillä.

Valitettavasti en oikein tiedä, mistä samanhenkistä seuraa voisi löytää. Miten te muut olette löytäneet kumppanin piiskattavaksi? Onko kyse sattumasta vai voiko netistä löytää kuritusta kaipaavia naisia? Entä haluaisiko joku mukava tyttö, joka lukee tätä palstaa, ottaa yhteyttä ja kokeilla miltä tuntuisi saada ankara selkäsauna? :)
 
Viimeksi muokattu:
yhden miehen vaimo
En tiedä lukeeko tätä viestiketjua enää kukaan mutta..

Oli niin ilo löytää tämä viestiketju!

Erityisesti kiitos nimimerkeille Vanhempi tieteen harjoittaja ja Mies vaimolleni.
Ihana lukea kun täyspäiset miehet tietävät mistä puhuvat ja tämän jutun todellisen perän
-sen, ettei se ole "sitä sairasta touhua" miltä se monen korvaan kuulostaa.

Ylipäänsä mua ihmetyttää nuo "sairasta"-kommentit.No ihmistähän kiihottaa se mikä kiihottaa,johonkin suuntaan sitä voi varmaan viedä mutta nollista ei varmasti lähdetä vaan jokaisella on taipumus kiihottua jostakin.
Ja tässä kun on kyse miehen ja naisen yhteisestä halusta toimia näin,ja se on molemmille saakelin antoisaa, eikä todellakaan ketään loukkaavaa niin ..ongelma oli missä?

Tietty,eihän kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtää eikä kaikkia vain kiinnosta ja kiihota samat asiat.Mutta ymmärtää toki se että ei tämän sairasta tarvitse olla.Itseasiassa kun se ei todellakaan sitä ole :)

En minäkään suurin surmin kiihottuisi jostain jumppatossu/esiliina miehestä ja minulle henk koht joku miehen alistaminen ois täysin yök,homman täytyy mennä aivan toisin päin,MUTTA toiset haluavat niin ja hyvä heille.Suuri onni on omistaa puoliso,jonka kanssa halutaan ainakin pääpiirteissään samaa, on yhteneväinen linja näissä jutuissa.

No,tekisi mieli sanoa "ihmettelijöille" ettei tästä välttämättä kannata tasa-arvo juttuakaan rakentaa..Kun tällä ei kuitenkaan tavallaan ole mitään tekemistä sen kanssa..Tai siis..

..minä ainakin olen erittäin itsenäinen ja vahva nainen, piru suustani suuttuessani,pitkävihainen ja todellakin sanon mitä ajattelen aj enemmänkin,AINA
..tarvitsen vapaa aikani ja akkojen iltani
..en ikinä jäisi suhteeseen,jossa joutuisin pelkäämään miestäni tyyliin milloin tulee turpiin
..minusta ei ikinä varmaan päällepäin näkisi/kukaan osaisi arvella että nautin olla "kiltti kotirouva" en siis todellakaan näytä siltä jos nyt jollakin tulee joku tietty mielikuva mieleen tästä
..mieheni hoitaa meillä lapsia,hemmottelee minua ihanalla ruualla usein,hellittelee ja on paras tuki kaikessa,kunnioittaa minua syvästi ja tunnen olevani täydellisen rakastettu
..ym ym.

Kyse onkin siitä, että HALUAN olla se kiltti kotirouva jota mies kurittaa jos en sitä olekaan..Kun en esimerkiksi saa pidettyä sammakoita suussani riitatilanteessa ja puhun hyvin epä kunnioittavasti miehelleni.Haluan että mieheni vaatii kunnioitusta ja jos en niin toimi niin hän takuu varmasti rankaisee siitä.
Kiihotun ajatuksesta, että monet jutut mitä teen on miestä ajateltuna tehtyä, esim käyn salilla useamman kerran viikossa, täysin omasta halustani ja himosta liikuntaan,omaan aikaan ja kropan huoltoon,mutta HALUAN ajatella että mieheni vaatii sitä jotta pysyn hyvässä kunnossa ja niin päin pois.Se nyt vaan on kiihottavaa.
Tai se, että mieheni ei oikeasti vaatisi minua tekemään kotitöitä orjallisesti vaan itse HALUAN ajatella niin että hän vaatii sitä ja mieheni "pelossa" pyrin tekemään kaiken niin että olisin hyvä vaimo.ja koska hän tietää pohjimmaiset ajatukseni hän voikin vaatia sitä.

Täällä on nostettu esiin ajatuksia "tuvallisuus","suhteen syventyminen", "jatkuva halu ja himo"
ja juuri näin se on! Korostaisin myös sanaa KUNNIOITUS (minulle itsepäisenä ja tietyn huonon kasvatusmallin seurauksena on piintynyt jotenkin inhottava tapa kumppanin mollaukseen riitatilanteessa.Vaikka kunnioitankin miestäni niin siinä raivon vallassa en vain saa pidettyä suutani kiinni..Mies taas ei koskaan puhu minulle sillä lailla rumasti.Se on ollu mulle itselleni aina tosi vaikeaa että rumat puheet sylkee suusta,sen jälkeen tosi paha mieli että miten toiselle on puhunnut..Mutta aina siihen taas tiukanpaikan tullen sortuu, tulee koko varoketaulu kerralla..Vaan toisin nyt..Mikä helpotus,kun nykyään tietää, että jos lähden alkuunkaan sille linjalle voin olla varma ettei se jää siihen.Mies laittaa ruotuun hyvin nopeasti.

Henkilökohtaiseti pidän tätä kuviota myös siitäkin loistavana, että jatkuva kiinnostus omaan mieheen on ja pysyy..Seksi ei tosiaankaan "väljähdä"..Vieraat miehet ei liioin kiinnosta..Jos ajattelen hetkenkin jostain muusta miehestä "sillä tavalla" niin pelottaa ajatellakin mitä tapahtuisi jo mies saisi siitä tietää..Ja sekös kiihottaa.Oma mies on siis loppupeleissä mielessä tiiviisti.

En voisi kuvitella toista miestä,toista elämää..mitään.Tämä on maailman parasta <3

terv. kolmen pienen lapsen mama ja yhden miehen vaimo.
 
Mies naiselleni
Kiitos palautteesta ja järkevästä aikuisen naisen punnitusta tekstistä.

Oli mielenkiintoista lukea tunteistasi ja ajatuksistasi. Ne olivat yllättävän samanlaiset kuin vaimollani. Olette molemmat vahvoja itsennne tuntevia naisia, joilla ei ole ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa. Minäkään en käsitä, noita, joilla on jotain ongelmaa siinä, että on meitä, jotka voivat saavat elää täysipainoista elämää kumppanin kanssa, jonka seksuaaliset mieltymykset näin hyvin sopivat omiimme.

Ymmärrän toisaalta, että sellaista, jolle oma seksuaalisuus on jotain hävettävää tai ei ole sen kanssa sinut, ärsyttävät ne, joilla ei ole näitä ongelmia. Kirjoituksesi oli hyvä, koska se saattaa avata jollekin naiselle tai miehelle näkymän maailmaan, jossa osaa arvostaa niin omaa kuin muidenkin haluja ja tarpeita ilman, että siinä itse mitään menettää. Toivottavasti joku estynyt ja itseään vielä hakeva ihminen ymmärtää näin, että omien tarpeittensa
ymmärtäminen ja myöntäminen itselleen on avain myös niiden tyydyttämiseen ja näin henkiseeen hyvinvointiin.

Kirjoitit loistavasti halustasi tuntea olevasi miehesi hallinnassa ja rangaistavissa. Tuo pelkkä asian kokeminen niin, vaikkei se aivan niin aina olekaan, auttaa arjen askareissa - oletan ja tiedän vaimostani. Miehelle tuottaa vastaavaa hyvää voiman tunnetta, jossa tietenkin on seksuaalinen sävy, tietoisuus siitä, että saan halutessani vaimoni onnellisena ja halukkaana noudattamaan tahtoani tai alistumaan rangaistavakseni. Siis pelkkä tämän molemminpuolinen tietoisuus parantaa suhdetta ja saa arjen askareet tuntumaan paljon mukavemmilta.

Tuo on aivan totta mitä kirjoitit kunnioituksesta. Suhde ei pysy hyvänä, ellei siihen sisälly kunnioitusta. Kaltaisessamme suhteessa naisen kunnioitus miestään kohtaan on edellytys, ja toisaalta taas rankaisut tai hallinta lisäävät kunnioitusta. Mies taas kunnioittaa naistaan hyväksymällä ja arvostamalla tätä ihmisenä, jolla on omat tarpeensa, ja toimimalla niin, että hänen naisensa saa elää suhteessa, jossa saa niille täyttymyksen, sekä kunnioittaa naistaan siitä, että voi toteuttaa omia tarpeitaan tämän avulla.

Tällaisessa suhteessa ovat miehen ja naisen tarpeet erilaiset, piiskata ja saada piiskaa, alistua ja alistaa, hallita ja olla hallittu. Tarpeeet eivät ole samat, mutta se juuri tekee tästä miellyttävän, koska vaikka ne eivät ole samat, ne sopivat toisiinsa täydellisesti. Tämä yhteensopiva erilaisuus on varmasti se asia, joka pitää miehen ja naisen suhteen kiihkeänä ja nautinnollisena vuodesta toiseen. Kumpikin saa olla aidosti sitä sukupuolta, mitä ovat. Mies saa olla mies ja nainen olla nainen. Tämä ei tietenkään saa tarkoittaa sitä, että nainen olisi jossain nyrkin ja hellan välissä. Päinvastoin, molemmilla on samanlaiset oikeudet ja velvollisuudet. Näihin kuuluu myös se, että niin naisen kuin miehen on suhteessa mahdollisuus toteuttaa myös näitä emotionaalisia ja seksuaalisia tarpeitaan.

Kirjoituksesi oli piristävää luettavaa. Liian harvoin pääsee lukemaan näitä henkisesti vahvojen, aikuisten ja itsensä tuntevien alistumisesta nauttivien naisten järkeviä ajatuksia näissä keskusteluissa.
 
Yden miehen vaimo
..kiva että olit vielä kuulolla! :)

Ja hyvä, että tekstini saattoi lukea ainakin jotakuinkin ymmärrettävästi ja sekavasta sepustuksesta huolimatta ;).

Tuo kunnioitus puoli on niin totta kuin olla ja mahtaa.
Mulla on aika kurjakin kokemus siitä, kun mies ei vaadi kunnioitusta tarpeeksi ja itse olen näemmä ollut kyvytön sitä tietyssä tilanteessa ylläpitämään.Se on nimittäin vaatinut avioeron.
Okei,lähtökohdat olivat jo aika pyllyllään, mentiin alunperinkin liian hepposista syistä naimisiin
(pelkkä ystävyys ei oikein riitä).Tämä valta-asetelma tilanne oli alun pitäen heikolla tolalla.Minä tarvin "vahvan vastuksen" tuliselle tempperamentilleni mutta en sitä saanut.Monesti pyysin miestä olemaan tiukempi ja ettei aina suodattaisi kaikkia juttujani,koska en TODELLAKAAN nauttinut loppupeleissä myrkyllisistä sanoistani ym. (niin kuin joku voisi luulla),oikeastaan ne olivat kaikki "hätähuutoja" ,kamala tunne kun ei saa mitään "vastusta" ja mies nielee kaiken.

No,se tosiaan siitä suhteesta (eikä tässä ollut tarkoitus mollata eksääni millään muotoa ja uskon että tilanne ei varmasti ollut hänelleekkään ihan helppo) mutta voin kertoa että olen satapros onnellisempi tässä suhteessa jossa mies vaatii ja ottaa oikeasti sen kunnioituksen.
Oli meilläkin aiemmin niin että hän tunsi toivottomuutta joskus kanssani ja jopa mietti jaksaako kaikesta rakkaudesta huolimatta olla kanssani.Minä taas sisäisesti toivoin vain hänen "laittavan minut ruotuun".
Taivaan kiitos, asiaan löytyikin tämä mitä parhain ratkaisu,olen niin helpottunut tästä fiiliksestä kun oikeasti huomaakin riitaisissa tilanteissa tosissaan miettivänsä mitä voi sanoa ja kuinka puhua toiselle,aikaisemmin se ajatus vain pyörähti mielessä mutta meni heti jonnekin hukkaan, ikävä kyllä.Kyllä se on se auktoriteetti tässä kohti joka sitä sanaista arkkua hillitsee ja hallitsee.

..Ja mikä ihana kiihotuksen ja pelon sekainen tunne kun joskus tajuaakin yhtä-äkkiä että on vienyt jonkun kiukuttelun liian pitkälle.Tai no Jos ei tajuais niin laitettas kyllä tajuamaan, mutta tiedän kyllä heti valmiiksi kun muljahtaa joku sananen liikaa ulos :)

Turvallistapa hyvinkin.Olla tietyllä tapaa turvassa jopa itseltään miehen avulla,kyllä.

Joku tuolla jossain keksi heittää jotain tämän suuntaista joskus: "helppohan se on se on olla miehen vallassa vaan, eipä siinä tarttekaan itse vaivautua ajattelemaan mitään että sopii hyvin varmaan joillekin tyhmille akoille" -tyylistä settiä.Ymmärrän että jollakin saattaa tulla toki tämäntyyppinen mielikuva (kun ensinnäkin sekoittaa persoonan/luonteen/ja tavan kiihottua toisiinsa ymmärtämättä niitä kaikkia lainkaan irrallisina toisistaan) mutta itsessäni tuon tyyppinen heitto saa miettimään seuraavanlaisia asioita.

-Ensinnäkään se ei muuten aina todellakaan ole helppoa alistua miehelleen varsinkin just jossain tietyssä sanaharkkatyyppisessä tilanteessa ;)Kyllä luonto pistää välillä vastaan, mutta samaan aikaan se onkin mitä vapauttavinta ja ihaninta.Väitän ja tiedänkin, että se vaatii toisinaan paljon vahvuutta ja tietysti suurta luottamusta toiseen.

-Toisekseen, ei kovin rikkinäinen välttämättä edes pystyisi tämmöiseen?
Mutta esim. lähes kaikki kavereistani toivovat,että mies on ainakin jollain tapaa se hallitsevampi osapuoli sekstaillessa (toki kaikkien mieltymyksiä en toki edes tiedä mutta sen mitä tiedän)
ja tiedän vain yhden joka kaipaa puhdasta kynttiläillallisromantiikkaa ja hellää hipelöintiä ilamn rajuja otteita
-tiedän myös sen, että hän on aika rikkinäinen ihminen ja kokee lapsuutensa aika traumaattisena.En toki Väitä missään nimessä että asia olisi yksi yhteen, mutta miettimään pistää kuitenkin..

-Kolmannekseen, sorry vaan mutta tiedän olevani fiksu akka joka kyllä kykenee kyllä aika saakelisti vaikka mihin (muuhunkin kuin miehen munan imemiseen) , eikä sitä olekaan oikeastaan tarvetta todistella tässä sen enempää. :)

Päivänjatkoa!
 
Yhden miehen vaimo
..Ja lopuksi vielä täytyy sanoa siitä, että se on miehelle suuri kunnianosoitus naiselta, että uskaltaa "antaa itsensä toisen valtaan", voin kertoa että ainakaan minä en kovin epätasapainoisen miehen kanssa tämmöiseen pystyisi. On kiihottavaa,TURVALLISTA pelkoa ja puhdasta painajaismaista pelkoa, joita ei pidä sekoittaa keskenään ja joista jälkimmäistä tuskin monikaan (kukaan?) haluaa vapaaehtoisesti kokea.Tätäkään ei kaikki suinkaan tunnu ymmärtävän.

Ja mies naiselleni, terkut vielä naisellesi :)
 
nainen61
..Ja lopuksi vielä täytyy sanoa siitä, että se on miehelle suuri kunnianosoitus naiselta, että uskaltaa "antaa itsensä toisen valtaan", voin kertoa että ainakaan minä en kovin epätasapainoisen miehen kanssa tämmöiseen pystyisi. On kiihottavaa,TURVALLISTA pelkoa ja puhdasta painajaismaista pelkoa, joita ei pidä sekoittaa keskenään ja joista jälkimmäistä tuskin monikaan (kukaan?) haluaa vapaaehtoisesti kokea.Tätäkään ei kaikki suinkaan tunnu ymmärtävän.

Ja mies naiselleni, terkut vielä naisellesi :)

minä myös haluaisin suhteen jossa mies olisi perheenpää joka kurittaisi vaimoaan, en ole vielä sellaista löytänyt.
Nyt olisi hyvin mahdollisuus siihen ku lapset maaimalla.
Itse olen melkoine jääräpää teen kuin tahdn ja jos olisi mies isolla M:llä nii saisin varmaan vähintään viikottain remmistä, kun ei ole nii lolen eri foorumeista löytäny satunnaisia piiskaajia.
Huomena taas menen piiskattavaksi, näihin ei kyllä sexi liity, eri asia jos mies on "oma"
toivon saavani kunnon remmityksen huamenna
 
Viimeksi muokattu:
Mies naiselleni

On tietysti olemassa miehiä ja myös naisia, joille tällainen suhde ei sovi, he eivät saa siitä nautintoa, vaan kokevat sen joko ahdistavana tai vastenmielisenä. Mikäs siinä, olemme erilaisia. Tärkeää on, että tuntee ja tietää omat halunsa ja tarpeensa ja hyväksyy ne. Näin voi onnistua löytämään itselleen sopivan parin, kuten meille on käynyt. Minusta nuo, jotka eivät voi hyväksyä muiden ihmisten seksuaalisia mieltymyksiä, voi hyvin jättää omaan arvoonsa. Taustalla voi olla pelkkää typerää ahdasmielisyytä tai sitten omia tunteita, joita ei vain hyväksy. Surullista kaikissa tapauksissa.

Naiseltani terveiset. Hän piti ajatuksiasi juuri oikeina ja koki ne hyvin samoiksi kuin omansa. Meillä on käytännössä ilmeisesti hieman vähemmän varsinaisia rankaisuja, vaikka tottakai niitäkin tarpeen vaatiessa käytän. Toisaalta olen käyttänyt piiskaamista siinä mielessä, että hän tarvitsee sitä ollakseen tyytyväinen nainen. Kyse on tavallaan ennaltaehkäisevästä rankaisusta. Hän saattaa nykyään kertoa olleensa huolimaton, hankala, ärtynyt tai muuta sellaista ja samalla tulla lähelleni. Tajuan silloin, että edellisestä piiskauksesta on kulunut liian kauan ja hän tarvitsee sitä.

Hän sanoi luettuaan kirjoituksesi ja varmasti sen innoittamana, että voisin ehkä pienemmistäkin hänen oikutteluistaan heti rangaista häntä. Pitänee skarpata siis minunkin ja olenkin terästänyt jo toimintaani. Mikäs siinä, mukavaahan tuo on ja piristää kummasti raskaan työpäivän jälkeen. Kirjoituksestasi oli näin käytännön hyötyä meille.
 
Viimeksi muokattu:
Yhden miehen vaimo
No sehän oli ilo kuulla jos jotain hyötyä oli.

Joo,tietty nämäkin asiat menee vähän sykleissä.On aktiivisempia latauksia kaikkeen tämmöiseen
ja sitten taas välillä mielentilasta,arjen tilanteesta, ym.johtuvaa vähän väsähtäneempää
"valta-asetelmaa". Mutta toisaalta sekin ehkä ihan hyvä, on sitten ehkä sitäkin kivempaa sitten ;)
Mutta toisaalta,ihan kurittomaksi ei sentään tarvitse enää tämänkään naikkosen touhut mennä,että joku roti koko ajan :D

Täälläkin turhaudutaan jossain vaiheessa ja sille on sitten se oma lääkkeensä.
Kummasti kaikkoaa epämääräiset harhailevat olot!
 
Yhden miehen vaimo
"Täälläkin turhaudutaan jossain vaiheessa ja sille on sitten se oma lääkkeensä.
Kummasti kaikkoaa epämääräiset harhailevat olot!"

Kirjoitin noin ja luin sitten kuulostavani sekavalta. :D
Mutta siis joo että turhaudun jos liian kauan aikaa miehen käsittelystä ja kummasti kirkastuu maailma sen käsittelyn jälkeen.
 
Mies naiselleni
"Täälläkin turhaudutaan jossain vaiheessa ja sille on sitten se oma lääkkeensä.
Kummasti kaikkoaa epämääräiset harhailevat olot!"

Kirjoitin noin ja luin sitten kuulostavani sekavalta. :D
Mutta siis joo että turhaudun jos liian kauan aikaa miehen käsittelystä ja kummasti kirkastuu maailma sen käsittelyn jälkeen.

Lääke oli oikein osuva kuvaamaan turhautumien poistamista. Jos naisen käsittelystä on kulunut liian pitkä aika turhautuja ei ole vain nainen, vaan myös mies. Jos en ole piiskannut vaimoani pitkään aikaan, vaikka normaalia seksiä olisikin ollut, myös minä alan olla ärtyisä ja hankala.

Kerran tällaisen pitkäksi päässeen huonon vaiheemme aikana tajusin töissä ollessani, että tässä pikkuriitelyssämme ei ole mitään järkeä. Minullahan on hyvä keino käytössäni hoitamaan suhteemme taas onnellisille raiteilleen. Soitin hänelle työhönsä ja ilmoitin tiukasti, että hänen on tultava ajoissa töistä kotiin, jossa hoidan suhteemme kuntoon. Hän ymmärsi, mitä tarkoitin ja tuli perhosoa vatsassaan kotiin, jossa jo odotin valmiin suunnitelmani kanssa. Lopputulos oli yksi muistettavimmista ja rajuimmista kurituksista ja antoisimmista seksuaalisista kokemuksistamme. Suhteemme roihusi voimakkaammin kuin ehkä koskaan pitkän aikaa tämän jälkeen. Tämän jälkeen olen pyrkinyt katkaisemaan turhautuneisuuden ja ärtyneisyyden kierteen suhteeessamme jo hyvissä ajoin ennenkuin se ehtii päästä kovin pahaksi.

Tällaisessa suhteessa molemmilla osapuolilla on tarve kokea yhteinen kokemus, mitä kurituksesta tulee, ja myös oireet sen puutoksesta ovat hyvin samankaltaisia.
 
Viimeksi muokattu:
myös yhden miehen nainen
Olen ollut aiemmin suhteessa, jossa mies antoi manipuloida ja riidat olivat niin ollen loppuvaiheessa ihan jokapäiväisiä. Nykyinen mieheni teki alusta saakka selväksi, että on olemassa tietyt rajat, joita en ilman seurauksia saa ylittää. Hän ei ole despootti, päinvastoin hyvinkin lempeäluonteinen ja minun tarpeeni huomioiva, mutta samalla hyvin tiukka, joistain asioista ei tingitä sitten yhtään. Esimerkiksi nalkuttamista hän ei siedä, ja ehdoton rehellisyys on suhteemme alusta saakka ollut hänelle tärkeää. Keskustelemme paljon ja hän kunnioittaa mielipiteitäni ja vaatii myös itse kunnioittavaa suhtautumista. Itse olen aika impulsiivinen ja toimin usein hetken mielijohteesta, joka johtaa sitten toisinaan hölmöilyihin, joita aina joskus sitten yritän salata mieheltäni. Esimerkiksi autoillessani mokailen vieläkin, saan ylinopeussakkoja ja olen toheloinut myös parkkeeraamisen kanssa, kolhinut muiden autojakin muutaman kerran. Olen kyllä oppinut maltillisemmaksi ajajaksi, kiitos mieheni. Hän on huolissaan turvallisuudestani ja on siksi vaatinut minulta huolellisempaa ajotapaa, ja ensimmäisen kerran hän piiskasikin minut, kun aiheutin huolimattomuudellani vaaratilanteen, josta onneksi selvisin säikähdyksellä. Kotona sen sijaan en selvinnyt säikähdyksellä, vaan todellakin sain ihan perinteisesti selkääni, mikä silloin oli ihan uutta. Siihen saakka mieheni oli ainoastaan sanallisesti ojentanut minua ja joitakin kertoja tosin sanonut, että hänen mielestään tarvitsisin joskus remmiä pyllylleni, mutta se oli jäänyt aina puheen tasolle. Sillä kertaa hän tosiaan toteutti sen, irrotti vyöremmin housuistaan ja veti minut housut kintuissa polvileen poikittain ja antoi kunnolla selkään. Ja ihan aiheesta, pakko myöntää, vaikka aluksi olin tietysti ihan ällistynyt ja nolona. Jälkeenpäin keskustelimme asiasta, ja hän ilmoitti täysin yksiselitteisesti, että antaa piiskaa jatkossakin, jos tilanne vaatii. Ja onhan se vaatinut. Nykyään olen rauhallisempi ja harkitsevampi kaikin puolin, mutta vieläkin, yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen tulee suunnilleen kerran-pari kuukaudessa tilanteita, joiden seurauksena löydän itseni pylly paljaana hänen sylistään ja vanha uskollinen tuppivyö laulaa niin kauan, että tilanne rauhoittuu. Jälkeenpäin riitoja ei vatvota, ja mieleni on rauhallinen ja seesteinen, vaikka istuminen on usein vähän vaikeaa vielä seuraavina parina päivänäkin. Tämä sopii meille, mutta en tarkoita sitä, että olisi välttämättä kaikille pareille sopiva resepti, ihmisethän ovat erilaisia. Itse en koe olevani millään lailla alistettu, päinvastoin oloni on turvallinen ja suojattu, kun tiedän, että mieheni ei anna minun kiukuttelulla pilata perherauhaamme. Kertoa en kenellekään silti kehtaisi, on tämä varmaan sen verran outoa? -Muuten tiedoksi vaan: itse piiskausta en koe seksuaalisena, mutta jälkeenpäin olemme kyllä molemmat kiihottuneita, ja sopu sinetöidään kyllä lähes poikkeuksetta seksillä, joko välittömästi selkäsaunani jälkeen tai vasta pienellä viiveellä sen jälkeen, kun olen hetken joutunut miettimään tapahtunutta omassa rauhassani, yleensä makuuhuoneen suljetun oven takana. Mitään nurkassa seisottamista mieheni ei harrasta, ja muutenkaan tämä ei varsinaisesti ole meillä mikään rituaalinomainen ja esileikkityyppinen juttu vaan ihan selkeä rangaistusseuraus jostain tekemisestäni. Silti se on niin intensiivinen ja intiim juttu, että kiihotumme molemmat siitä.
 
Haluan vitsaa
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä;10636770:
Olen nuorennan (pojan) kanssa ja huomannut että tykkää piiskausesta ja välillä remmistäkin. Haluu että annan remmiä kunnolla että peppu on punasilla raidoilla ennenkuin ruvetaan naimaan. Haluu että sitä rangastaan senkin jälkeen kun on naitu kunnolla. Kyllä se on kiihottavaa pientä pyllyä antaa piiskaa kun kerran haluu.
Saan Emännältä piiskaa mahtavia selkäsaunoja olen viettänyt monet illat emännän kammarissa piiska pakaroillani emäntä on 45V olen 20V joutun piiskaamaan emännän 2kuukauten välein kunnollla itse saan viikottain.
 

Yhteistyössä