Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
Nasu
Olen yllättyneenä lukenyt tätä pitkää viestiketjua naisen piiskaamisesta. Olen luullut kuuluvani vähemmistöön, kun vahvana ja itsenäisenä naisena tunne tarvitsevani piiskaa. Se on jollakin tavalla puhdistavaa ja poistaa turhautumista.

Monessa viestissä on ollut maininta, että piiskauksen ja kurituksen pitäisi ehdottomasti tapahtua tutussa ja turvallisessa suhteessa. Olen tänä syksynä lehti-ilmoituksen kautta tavannut itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen, joka käy luonani silloin tällöin. Suhteemme on, ainakin tässä vaiheessa, pelkkää seksiä. Mutta koska pysyvää parisuhdetta ei tunnu löytyvän, tämäkin on parempi kuin ei mitään.

Mieltymyksemme ovat samat. Minä haluan tulla alistetuksi ja piiskatuksi, hän tykkää antaa piiskaa ja ohjata ja komennella. Mies tuntuu turvalliselta ja nautin todella hänen käsittelystään.

On ollut huikeaa lukea tätä viestiketjua, jossa miehet ovat kertoneet, miten kotikurilla ja säännöllisellä piiskauksella pitävät naisensa aisoissa ja joku jopa nurkassa seisotti vaimoaan piiskauksen päälle. Uskoisin itsekin olevani onnellinen juuri tuollaisessa suhteessa. Erityisesti mies47, jos vielä luet täällä viestejä, en tiennyt sinunkaltaisia olevankaan.
 
Aliisanoita
Alkuperäinen kirjoittaja Onko järkee...;9973003:
Oletteko nyt ihan varmoja, että haluatte itseänne hakattavan "oikuttelusta" ? Ettei vaan olisi niin, että miehenne on saanut aivopestyä teidät hyväksymään asian?

Seksin aikana tulevat läpsytykset ja jopa piiska on AIVAN eri asia kun riidan jälkeen tuleva selkäsauna. On aivan sama tuleeko se nyrkillä vai remmillä! Remmi ei toki saa yhtä pahaa tuhoa kun nyrkki naamaan, mutta tilanne on aivan sama. Mies purkaa omaa patoutunutta vihaansa naiseen. Kun ei puhumalla onnistu ottaa kovemmat keinot käyttöön.
Moniko mies oikeasti suostuisi moiseen?
Ihan oikeasti miettikää oletteko oikeasti mukana jutussa? Vai haluatteko vain miellyttää miestä?

Minä itse elin aikanaan suhteessa jossa mies alisti ja antoi tarvittaessa selkään muka tottelemattomuudesta. Mies onnistui selittämään asiat parhain päin ja rakkaushan on tunnetusti sokea. Kesti pitkään ennenkun uskalsin myöntää tosiasiat ja senjälkeen kesti aikansa ennenkun sain rohkeuden jättää miehen. Puhuminen ja pyyntö lopettaa kuriinpalautukset eivät auttaneet. Mies ei mielestään ollut tehnyt mitään väärää ja selitti asian vain seksiin liittyvänä riittinä. Tosin oli aika harva kerta kun seksiä harrastettiin kuriinpalautuksen jälkeen...

Jos tämänkin luettuanne olette sitämieltä, että ITSE päätätte ja nautitte asiasta niin siittä vaan. Kyllä teitäkin varmaan on. Mutta paljon on myös kaltaisiani jotka eivät uskalla katsoa totuutta silmiin.

Meillä esimerkiksi minä, nainen otin asian eteen. Epämääräinen tyytymättömyys johti pohdiskeluihin, tutkimiseen ja tulin siihen tulokseen että haluan miehen joka on vahva, määrätietoinen ja sillä on narut käsissä. Tämä sinänsä ei miehessä tehnyt muutosta, vaikeaahan se on, ottaa kontrolli ja antaa se tuosta vain.

Nyt tuli mukaan piiskaus. Minä halusin, tarvitsin.. kitisin niin kauan että mies totesi että tässä nyt vaikka siitä että nalkutat tästä koko ajan. HArjoitusta se vasta oli, pyllyllä hädin tuskin kirvelee, eikä riitä alkuunkaan. Nyt jätin tahallani mehupuristimen pöydälle putsaamatta. Ai että se vihaa sitä että appelsiinin jämät kuivuu siihen.. saa hyvän syyn antaa kunnolla persiille. Ja se eläimellinen pano piiskauksen päälle... oh my!
 
Kylästä löytyi
Vuosisitten tapasin naisen kyläkaupassa katseemme kohtasi syntyiheti sähköisyyttä muutaman viikon päästä juttelimme meni puolivuotta kaikkiaan tapasimme sattumalta sopivassa paikassa saimme jutellarauhassa olemme tavanneet 3kertaa piiska olut käytössä haluamme samoja asioita molemmat olemme aviossa jatkamme tapaamisia.
 
Lady 30V
Olemme käyttäneet koivuvitsaa,remmiä leikessämme millainen lelu olisi 5-6mm rottinki liotettuna pakaramäissä kertokaa kokemuksistanna onko liian kova sex leikkiin sopiikokuritukseen?
 
siivooja_m
Olemme käyttäneet koivuvitsaa,remmiä leikessämme millainen lelu olisi 5-6mm rottinki liotettuna pakaramäissä kertokaa kokemuksistanna onko liian kova sex leikkiin sopiikokuritukseen?
Nu tuohan nyt riippuu ihan mikä on se tavoite ja millä mielellä hommaa tekee. Tuollainen saa pakarat mustiksi ja verinaarmuille ja tekee todella kipeää. Minulle sellainen kyllä toimisi mutta en usko, että ihan kaikki sitä kestäisi.
 
Viimeksi muokattu:
N24.
Meillä mies on monesti riitojen aikana sanonut, että tarvisin kuritusta tai piiskaa. Tällä hetkellä olen raskaana, mutta ennen raskautta miehellä oli tapana riitojen aikana tarttua hiuksista ja käskeä lopettamaan valitus ja pyytää anteeksi. Oli jotenkin kiihottavaa, ja kyyneleet silmissä sitten pyysin anteeksi ja sen jälkeen mies otti kainaloon. Myös seksin aikana kiihotun aina kun mies tukistaa. Olen tottunut olemaan seksissä dominoivampi, mutta jo suhteemme alussa kävi selväksi, että mies haluaa olla se joka määrää. Tajusin kiihottuvani tästä ihan mielettömästi.

Mies on muutaman kerran ottanut polviensa päälle ja vetänyt housut alas ja läpsinyt kämmenellä, mutta heti kun olen alkanut itkemään hän on lopettanut.

Itseä mietityttää antaa miehelle valta kurittaa, koska pelkään että hän piiskaa liian pienestä. Pelkään myös ettei se toimi ja mies alkaa pyytämään anteeksi jos satuttaa..

Aiemmasta suhteesta johtuen pelkään miestäni jos hän suuttuu, ja olen aika alistuva ja saatan täristä. Miestä tämä ärsyttää, koska hän ei halua että pelkään. Mietinkin voiko kotikuri johtaa siihen että pelkäisin miestäni?

Tiedän kyllä, että seksuaalisesti kiihottuisin aivan mielettömästi ja haluaisin, että mies rankaisisi katsomallaan tavalla, vyö, kämmen.. eikä välittäisi vaikka itkisin.
 
mies47
Olen yllättyneenä lukenyt tätä pitkää viestiketjua naisen piiskaamisesta. Olen luullut kuuluvani vähemmistöön, kun vahvana ja itsenäisenä naisena tunne tarvitsevani piiskaa. Se on jollakin tavalla puhdistavaa ja poistaa turhautumista.

Monessa viestissä on ollut maininta, että piiskauksen ja kurituksen pitäisi ehdottomasti tapahtua tutussa ja turvallisessa suhteessa. Olen tänä syksynä lehti-ilmoituksen kautta tavannut itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen, joka käy luonani silloin tällöin. Suhteemme on, ainakin tässä vaiheessa, pelkkää seksiä. Mutta koska pysyvää parisuhdetta ei tunnu löytyvän, tämäkin on parempi kuin ei mitään.

Mieltymyksemme ovat samat. Minä haluan tulla alistetuksi ja piiskatuksi, hän tykkää antaa piiskaa ja ohjata ja komennella. Mies tuntuu turvalliselta ja nautin todella hänen käsittelystään.

On ollut huikeaa lukea tätä viestiketjua, jossa miehet ovat kertoneet, miten kotikurilla ja säännöllisellä piiskauksella pitävät naisensa aisoissa ja joku jopa nurkassa seisotti vaimoaan piiskauksen päälle. Uskoisin itsekin olevani onnellinen juuri tuollaisessa suhteessa. Erityisesti mies47, jos vielä luet täällä viestejä, en tiennyt sinunkaltaisia olevankaan.
Kyllä minä (mies47) olen vielä olemassa, olen vaan muutama vuosi vanhempi nyt ;) Ihan sattumalta huomasin tämän ketjun ja aloin muistamaan että kirjoitin aika montakin kertaa jotain :) Kiva huomata että ketju on vielä aktiivinen.
Kyllä se piiskakäsi toimii vieläkin.
 
Viimeksi muokattu:
Mr Birch
Mies on muutaman kerran ottanut polviensa päälle ja vetänyt housut alas ja läpsinyt kämmenellä, mutta heti kun olen alkanut itkemään hän on lopettanut.
---
Itseä mietityttää antaa miehelle valta kurittaa, koska pelkään että hän piiskaa liian pienestä. Pelkään myös ettei se toimi ja mies alkaa pyytämään anteeksi jos satuttaa..
---
Tiedän kyllä, että seksuaalisesti kiihottuisin aivan mielettömästi ja haluaisin, että mies rankaisisi katsomallaan tavalla, vyö, kämmen.. eikä välittäisi vaikka itkisin.
Nämä ovat yleensäkin herkkiä ja keskustelemista vaativia juttuja, saatika silloin, jos kyse on "vakituisemman kotikurisopimuksen" tekemisestä tai vasta ehdottamisestakin. Tuo varsinkin vaatii aikamoista läpikäyntiä, että mikä on kurinpidon suhde seksuaalisuuteen. Ei ole triviaali juttu, ei. Tärkeää on käydä asiaa läpi tasaveroisessa keskustelussa, irrallaan ja riittävän etäällä itse kurinpitotilanteesta. Eri asia on, jos saat(te) kicksejä siitä, että puhutaan siinä rajaviivalla, että onko tilanne päällä vai ei.

Nämä jutut ovat samanaikaisesti niin totta kuin olla voi ja silti leikkiä. Ja ajattelussa ei eteenpäin pääse sillä, että väittää, että leikkiä ei ole ollenkaan mukana tai toisaalta, että ei tämä lopulta totta ole, aikuisten oikeesti. Homman juju on nimenomaan siinä, että asia on toisella tasolla totisinta totta ja toisella tasolla tiedetään, että kyse on sopimuksesta, jonka voi lopettaa just nyt, jos siltä riittävästi tuntuu, paino sanalla riittävästi.

Varmaan olet aihepiirin tiimoilta nettiä paljonkin selannut, mutta sanonpa kuitenkin, että kun yhdistät hakusanat "domestic discipline" ja "head of household" (lyhenteenä HOH) niin voi löytyä yhtä ja toista kiinnostavaa. Aiheesta ovat nimittäin tällaisten suhteiden molemmat osapuolet kirjoittaneet hyvinkin syvällisesti, kirjoiksi asti. Toisaalta noilla hakuehdoilla löytyy myös sellaista ideologista puhetta, jota ainakin itseni on vaikea lukea.

Onnea etsintään,
 
Viimeksi muokattu:
Ta55
Minua on piiskattu koko yhteiselomme ajan. Meillä mies on se, joka määrää. Kaikkein kiihottavinta on se, kun mies antaa "suolaa ja sokeria" samaan aikaan. Ensin komentaa riisumaan ja käskee konatalleen takapuoli pystyyn. Sitten menee kaapille ja kaivaa esiin napakan, kahvallisen ja notkean 50 senttisen "seksipiiskan" (itse yhdessä tehty). Tulee taakseni ja alkaa kyselemättä panna ja ryydittää nautintoaan terävillä ja voimakkailla sivalluksilla pakaroille. Kiihdyttää tahtia, kun orkku alkaa lähestyä. Tuntuu karmealta ja TAIVAALLISELTA, kun juovat nousee takapuoleen -JA SITTEN LAUETAAN YHDESSÄ!

T: Rouva 53 v
 
Ritu
Aika-ajoin tulee himo piiskan saamiseen ja siihen kipuun ja siihen jälkitunteeseen, kun kipu talttuu. Pelkkä odotus ja kipu saa paikat kostumaan, että valuu. Mieheni antaa piiskaa, ohuella piiskalla paljaalle pyllylle ja pimpsalle, niin että tekee todella kipeää. Piiska on niin kevyt ja ohut, ettei siitä jää juurikaan mitään jälkiä, punaisena on jonkin aikaa. Tähän ei liity muuta seksiä, kuin tästä kivusta nauttiminen (tai kärsiminen).
 
siivooja_m
Aika-ajoin tulee himo piiskan saamiseen ja siihen kipuun ja siihen jälkitunteeseen, kun kipu talttuu. Pelkkä odotus ja kipu saa paikat kostumaan, että valuu. Mieheni antaa piiskaa, ohuella piiskalla paljaalle pyllylle ja pimpsalle, niin että tekee todella kipeää. Piiska on niin kevyt ja ohut, ettei siitä jää juurikaan mitään jälkiä, punaisena on jonkin aikaa. Tähän ei liity muuta seksiä, kuin tästä kivusta nauttiminen (tai kärsiminen).

Miten on jäänyt kuva, että pääasiassa vain naiset saavat piiskaa. Eikö naiset piiskaa miehiään joka tpisaalta olisi nykyaikaa. Ehkä maailma ei muutukkaan kuten luulisi.
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Onko täällä joku vanhapiikaa eli vapaa nainen eli eronnut nainen joka halua alistaa ja nöyryyttää 55 v mies?Saat sidota minua,tiputtaa steariini,käskeä minua ryömiä,seisoa polvella sinun jalat edessäsi,tietysti annaa piiskaa!
 
Pete
Aika-ajoin tulee himo piiskan saamiseen ja siihen kipuun ja siihen jälkitunteeseen, kun kipu talttuu. Pelkkä odotus ja kipu saa paikat kostumaan, että valuu. Mieheni antaa piiskaa, ohuella piiskalla paljaalle pyllylle ja pimpsalle, niin että tekee todella kipeää. Piiska on niin kevyt ja ohut, ettei siitä jää juurikaan mitään jälkiä, punaisena on jonkin aikaa. Tähän ei liity muuta seksiä, kuin tästä kivusta nauttiminen (tai kärsiminen).
Minä saan ohutta koivuvitsaa vaimoltani pyllylle,reisille pyllyä,reisiä kirvelee kovasti piiskatessa nautinto tulee samalla itse annan vaimolleni remmiä tykkää kun pylly nremmitään punaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Minä saan ohutta koivuvitsaa vaimoltani pyllylle,reisille pyllyä,reisiä kirvelee kovasti piiskatessa nautinto tulee samalla itse annan vaimolleni remmiä tykkää kun pylly nremmitään punaiseksi.

Minä olen niin vihainen minua itse kun minä piiskasin minua kepillä kaksi viikkoa sitten pakarat ja reidet ja nyt reidet oli viime viikkona tummansiniset ja tämä viikko ruskeat ja keltaiset,siis joudun koko ajan pidä paksut polvihousut yllä ja en pääsee uimaan ja jos on pikkuhousut jalassa joudun pidä ovi lukossa ja pukeutua aina ennen päästään ketään sisään eli menen ulos ottamaan vieraita vastaan!
 
Viimeksi muokattu:
Anna
Jo nuorena tyttönä olin tavattoman kiinnostunut kaikesta piiskaukseen liittyvästä, eli jos asia mainittiin kirjassa, televisiossa tai sarjakuvassa niin ne kohdat jäivät mieleen pitkiksi ajoiksi. Kiinnostus alkoi jo ennen kuin noin kymmenen vuotiaana sain isältä ensimmäisen kerran selkään. Vanhempana teininä provosoin usein isääni selkään saadakseni ja pidin silloin itseäni todella omituisena, kun sain selkäsaunoista nautintoa. Nykyään mieheni antaa usein piiskaa, seksin kanssa tai ilman. Hän myös nauttii kun kerron yksityiskohtaisia tarinoita nuoruudessani saamistani selkäsaunoista, erityisesti niistä jotka sain paljaalle pyllylle vanhempana teininä.
 
masokisti
Jo nuorena tyttönä olin tavattoman kiinnostunut kaikesta piiskaukseen liittyvästä, eli jos asia mainittiin kirjassa, televisiossa tai sarjakuvassa niin ne kohdat jäivät mieleen pitkiksi ajoiksi. Kiinnostus alkoi jo ennen kuin noin kymmenen vuotiaana sain isältä ensimmäisen kerran selkään. Vanhempana teininä provosoin usein isääni selkään saadakseni ja pidin silloin itseäni todella omituisena, kun sain selkäsaunoista nautintoa. Nykyään mieheni antaa usein piiskaa, seksin kanssa tai ilman. Hän myös nauttii kun kerron yksityiskohtaisia tarinoita nuoruudessani saamistani selkäsaunoista, erityisesti niistä jotka sain paljaalle pyllylle vanhempana teininä.

Mitä olisi kaunimpia katsoa maailmassa kuin teinityttö joka saisi piiskaa paljalle pyllylle!Ruotsissa se oli naapuri mies joka huusi laidan yli naapurimiehelle että ei se auta anna 16 v tyttösi piiskaa!Naapurimies vastasi silloin : kyllä minä sen tiedän mutta kun se on niin hauskaa!
 
Viimeksi muokattu:
isähahmo
Täytyy kommentoida sen verran kun tuossa joku mainitsi ettei ole nyt saanut piiskaa kun on raskaana. Meillä on toisinpäin. Emäntä on toista kertaa raskaana ja tuo piiskaaminen aktivoitui taas kun välillä oli pari vuotta toisentyyppisiä leikkejä. Varmaan tämä hormoneihin liittyvä asia on, haluaa tuntea itsensä naiseksi jota mies hallitsee. Ja mikäs siinä, kyllähän tuollaista peppu pystyssä kulkevaa 7kuulla olevaa on mukava kurittaa. Käytännössä olen vaatinut että korkokengät pitää olla, silloin on takamus paremmin piiskattavissa, mutta tässä taannoin ei ollut korkkareita mukana niin käskin vaimon seistä varpaillaan jolloin peppu on tiukemmin paketissa. Annoin paistinlastalla aika reilulla kädellä. Tämän jälkeen tulin takaapäin sisään ja kuiskasin korvaan; sä taidat olla sellainen pieni spermalutka. Ensin sut pitää piiskata, sitten nussia. Vaimo sai heti orgasmin, seisaaltaan. Kädet takana mun otteessa. Näin meillä.
 
Sporttimies48v
Kiintoisa ketju:) Varsinkin Annan kertomukset miten jo lapsuudessa selkäsaunat kiihottivat. Itse sain molemmilta vanhemmilta risua ja remmiä ja myös provosoin joskus saadakseni selkääni.

Nyt aikuisena olen antanut monelle tytölle ja naiselle isällisen selkäsaunan ja kyllä siitä on molemmat osapuolet nauttineet. Ihmeellisintä on , että onko saanut lapsena selkäänsä vai ei, sillä ei näytä olevan mitään merkitystä näihin haluihin saada aikuisena. Molempia on suunnilleen tasapuolisesti.

Olisi hienoa vielä saada kurittaa n. 30v naista tai nuorempaa, oikein isän ja tyttären rooleissa. Sellainen kokopäivän kestävä roolileikki jossa ensin uhkaillaan selkäsaunalla ja loppujen lopuksi sitten "teinityttö" saisi paljaalle pepulleen kunnon selkäsaunan ihan itkuun asti:)
 
nykyinen vanha
Kiinnostus piiskaukseen alkoi jo pikkupoikana, kun erään leikin jälkiseurauksena eräs tyttö sai piiskaa porukan edessä. Tyttö oli puuceessä asiakkaana ja me poijan koltiaiset kutittelimme tytön takapuolta pitkällä tikulla. Tytön äiti yllätti meidät ja antoi piiskan viuhua tyttöparan paljaalle takapuolelle siinä meidän muiden katsellessa.
 
Rouvansylissä
Miten on jäänyt kuva, että pääasiassa vain naiset saavat piiskaa. Eikö naiset piiskaa miehiään joka tpisaalta olisi nykyaikaa. Ehkä maailma ei muutukkaan kuten luulisi.
Meillä vitsaa käyttää molemmat msylissääninä olen useammin saamapuolella rouvani on kokoaC52 lantiota,reittä löytyy viikon lopulla oli pukeutunut Corsettiin,pitkiinsukkiin oli hakenut vitsat riisui minut kokonaan laski sukatpulviin ottiminut syliinsä pyöritteli,piiskasi pyllyn lantion,reitet avasi corsetin hakaset jalkovälistä kieleni pääsi kastuneen,turvonneen mättään kimppuun kyllä Naiset osaavat vitsankäytön.
 
masokisti
Meillä vitsaa käyttää molemmat msylissääninä olen useammin saamapuolella rouvani on kokoaC52 lantiota,reittä löytyy viikon lopulla oli pukeutunut Corsettiin,pitkiinsukkiin oli hakenut vitsat riisui minut kokonaan laski sukatpulviin ottiminut syliinsä pyöritteli,piiskasi pyllyn lantion,reitet avasi corsetin hakaset jalkovälistä kieleni pääsi kastuneen,turvonneen mättään kimppuun kyllä Naiset osaavat vitsankäytön.
Olen kateellinen sinua!Minäkin haluan vaimokin joka annaa minulle piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
Vanha Anarkisti
Meillä vitsaa käyttää molemmat msylissääninä olen useammin saamapuolella rouvani on kokoaC52 lantiota,reittä löytyy viikon lopulla oli pukeutunut Corsettiin,pitkiinsukkiin oli hakenut vitsat riisui minut kokonaan laski sukatpulviin ottiminut syliinsä pyöritteli,piiskasi pyllyn lantion,reitet avasi corsetin hakaset jalkovälistä kieleni pääsi kastuneen,turvonneen mättään kimppuun kyllä Naiset osaavat vitsankäytön.
Upeaa kerrontaa, kiva lukea.
 
Viimeksi muokattu:
Ikuinen uhmaikäinen
Jotenkin se tunne on ihanan kutkuttavan jännittävä kun tietää saavansa selkäänsä.
Miehelleni kun kiukuttelen tarpeeksi niin hän käskee hakemaan remmin makkarista.
yleensä viellä tässäkin vaiheessa on ihan pakko uhmata käskyä ,joten vastaan etten vitussa hae.
tämän sanottua olenkin jo polvella poikitain ja mies läpsii takamusta,kun tarpeeksi anelen lopettamaan kysyy hän jokos haet remmin ja pyydät saada sitä.
jossain vaiheessa on pakko niellä ylpeys ja alkaa tottelee.
remmi kädessäni mieheni edessä pyytämässä saada kunnolla selkäänsä on aina yhtä noloa ja kiusallista, mutta silti niin kiihottavaa.
 

Yhteistyössä