Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
yllättävälause
Olimme töistä koulutuksessa, ja matkasin sinne yhden naispuolisen työkaverin autossa. Tuli puhetta siitä autosta, ja 40+ ikäinen työkaveri sanoi tankanneensa autoon kerran vahingossa dieseliä ja lisäsi siihen ihan pokkana saaneensa mieheltään sen takia remmiä. En oikein osannut sanoa siihen mitään, mutta mielikuva tulee mieleen aina, kun on tekemisissä työkaverin kanssa.
 
Kaisu.
Meillä piiska on ollut käytössä suhteessamme jo seurusteluajoista alkaen. Ensimmäisen kerran sain piiskaa hölmöityäni suhteemme alussa, jolloin sain vaihtoehdoiksi suhteen lopettamisen tai annan tyttöystävälleni (nykyään vaimolleni) minuun ehdottoman piiskaus oikeuden. Siitä lähtien hän on päättänyt meillä yksinoikeudella kotikurista ja piiskan käytöstä. Piiskaa saan keskimäärin kahdesti kuukaudessa erillaisista hölmöilyistä en lähde niitä tässä erittelemään.

Meillä on käytössä erillaisia piiskoja erillaisiin rikkomuksiin

1. Koivu- tai pajupiiska.
2. Strap (nahkainen puisellakädensijalla puolimetrinen lätkä) tai padle (noin 40 senttinen puulätkä)
3. Ratsupiiskoja (useita piituksia ja paksuuksia)
4. Perineinen englantilainen taipuisa rottinkikeppi (n 13 mm paksu ja n 1,2 m pitkä)

Saadessani piiskaa joudun aina itse hakemaan käsketyn piiskaus välineen (koivu- tai pajupiiskan kohdalla käytäntönä on se, että mikäli haettu piiska ei ole hänen mielestään kunnollinen haetaan uusi piiska pylly paljaana niin monta kertaa kunnes tuon kunnollinen piiska ja kaikkilla piiskoilla jotka olen valinnut vaimoni mielestä haluan niillä piiskaa ja saan myös), riisumaan pyllyn paljaaksi ja kiinnittämään itseni piiskaus paikkaan. Yleisimmin meillä käytetään rangaistusvälineenä ratsupiiskaa. Rottinki on todella pelottaja väline ja sitä saan suurimmista hölmöilyistä sen edellisestä käytöstä on aikaa jo yli vuosi.
Miten käytätte Pajupiiskaa jääkö helposti jälkiä,mitenpaksuja piiskojen tulisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimoltavitsaa.
Sain vaimolta vitsaa viikonlopulla oli hakenut vitsat valmiiksi pyysi makkariin tulemaan Mammanhoitoon riisuttiin mamma oli pikkareissa,rinssikoissa riisui minut nakuksi istui sängylle vinkkasi etusormellaan minua tulemaan syliinsä olilevittänyt reitensä houkuttelevaksi siinä istui noin satakiloinen Rouvani valmiina työstämään alapäätäni tuntui ihanalta mennä rakkaan vaimoni pulskille reisille tiesin saavani pitkänkäsittelyn pyllyänisiliteltiin ennen vitsan käyttöä 2haarainen vitsa saitemmeltää aluksi vaihtuen 3haaraiseen pyllyssä tuntuitässä vaiheessa rouvan vitsataitot olin saanut noin12-14minuttia vitsaa kun vitsavaihtui tuuheaan,paksumpaan sitten alapäätä löylytettiin kunnolla kääntelin nostelin pyllyäni,levitinreiteni sai annettua hyvin vitsaa.
 
Piiskaavarouva.
Sain vaimolta vitsaa viikonlopulla oli hakenut vitsat valmiiksi pyysi makkariin tulemaan Mammanhoitoon riisuttiin mamma oli pikkareissa,rinssikoissa riisui minut nakuksi istui sängylle vinkkasi etusormellaan minua tulemaan syliinsä olilevittänyt reitensä houkuttelevaksi siinä istui noin satakiloinen Rouvani valmiina työstämään alapäätäni tuntui ihanalta mennä rakkaan vaimoni pulskille reisille tiesin saavani pitkänkäsittelyn pyllyänisiliteltiin ennen vitsan käyttöä 2haarainen vitsa saitemmeltää aluksi vaihtuen 3haaraiseen pyllyssä tuntuitässä vaiheessa rouvan vitsataitot olin saanut noin12-14minuttia vitsaa kun vitsavaihtui tuuheaan,paksumpaan sitten alapäätä löylytettiin kunnolla kääntelin nostelin pyllyäni,levitinreiteni sai annettua hyvin vitsaa.
Olemmekäyttäneet piiska kymmenenvuotta olen enemmän antavana osapuolena vaikka tykkään itsekin saata piiskaa,remmiä Piiskaajana ollessa pukeutun Korsettiin olen hakenut vitsat valmiiksi otan kultani nakuna syliini annanpaljon piiska yleensä vähintään kymmenen-viistoistaminuttia tanssittelen vitsaapyllyllä vitsoja hakiessa alanjo kiihottumaan kiimani nousee kun näen pyllynpunehtuvan piiskaamisen loppuvaiheessa olen kuin tulessa korsetinhakaset avataan kullankieli tulee häpyhuulteniväliin siloin taivasaukeaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vitsansaaja
Kyllä mä joudun hakemaan itse tuoreen vitsan ulkoa.
Niin se menee meilläkin, että rouva kiihoittuu piiskatessaan ja tarvitsee välittömästi kielihoitoa. Vasta kun olen nuollut orkun hänelle pääsen nurkkaan häpeämään. Rouva tyydyttää itteensä sauvalla ihaillen kättensä työtä eli mun piiskattua persettä.
 
Pyrstöhoitoa
Kyllä mä joudun hakemaan itse tuoreen vitsan ulkoa.
Niin se menee meilläkin, että rouva kiihoittuu piiskatessaan ja tarvitsee välittömästi kielihoitoa. Vasta kun olen nuollut orkun hänelle pääsen nurkkaan häpeämään. Rouva tyydyttää itteensä sauvalla ihaillen kättensä työtä eli mun piiskattua persettä.
Olen nelikymppinen pulskarouva olen saanut piiskaa viitisentoistavuotta piiskas välit vaihtelevat koska aina ei ole tilaisuus toteuttaa suunnitelmiaan haluamme olla rauhassa kahtenkesken ettemme tulehäirityksi keskenpiiskankäytön eilen olimme mökillä saimme olla kahtestaan oli mennyt 3kuukautta kun sain viimeksi kunnon piiskauksen olin kuin tulisillahiilillä mökillemenomatkan kuntiesin saavani otimme tienposkesta muutaman vitsan pakaroitakihelmöi ototus palkittiin Tämärouva sai tarvitsemansa selkäsaunan olen rantuinen lantiolta,reisiltä pyllyssä tuntuu vieläkin hyvälle ja pimppakin on tyytyväinen!
 
Viimeksi muokattu:
Vaimoltavitsaa
Olen nelikymppinen pulskarouva olen saanut piiskaa viitisentoistavuotta piiskas välit vaihtelevat koska aina ei ole tilaisuus toteuttaa suunnitelmiaan haluamme olla rauhassa kahtenkesken ettemme tulehäirityksi keskenpiiskankäytön eilen olimme mökillä saimme olla kahtestaan oli mennyt 3kuukautta kun sain viimeksi kunnon piiskauksen olin kuin tulisillahiilillä mökillemenomatkan kuntiesin saavani otimme tienposkesta muutaman vitsan pakaroitakihelmöi ototus palkittiin Tämärouva sai tarvitsemansa selkäsaunan olen rantuinen lantiolta,reisiltä pyllyssä tuntuu vieläkin hyvälle ja pimppakin on tyytyväinen!
Rouvani oli hommannut vitsat valmiiksi menimemakkariin minut riisuttiin rouva otti kylpytakkinsa pois oli pukeutunut korsettiin menin pulskillereisille olin tukevasti kultanisylissä piteli vyötäröstäni silitteli pakaroitani stten tuli vitsaa napakasti sainpotkia,änkyä sylissäpitkään pakarat olivat punaiset ,kuumotti rouvani avasi corsetin hakaset vetivyötärölleen otti minut syliinsä nautimme avioonnesta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Rouvani oli hommannut vitsat valmiiksi menimemakkariin minut riisuttiin rouva otti kylpytakkinsa pois oli pukeutunut korsettiin menin pulskillereisille olin tukevasti kultanisylissä piteli vyötäröstäni silitteli pakaroitani stten tuli vitsaa napakasti sainpotkia,änkyä sylissäpitkään pakarat olivat punaiset ,kuumotti rouvani avasi corsetin hakaset vetivyötärölleen otti minut syliinsä nautimme avioonnesta.
huh huh olen katellinen sinulle!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Jag är så förbannade arg på den kvinna som sitter ensam nånstans och är intresserad av att ge en man smisk och inte vågar komma ut ur skåpet!Minä olen vihainen sen nainen joka olet niin ujo että et uskallat tulla esillä jos olet kiinnostunut anna joku mies piiskaa!
 
RouvaX
Rouvani oli hommannut vitsat valmiiksi menimemakkariin minut riisuttiin rouva otti kylpytakkinsa pois oli pukeutunut korsettiin menin pulskillereisille olin tukevasti kultanisylissä piteli vyötäröstäni silitteli pakaroitani stten tuli vitsaa napakasti sainpotkia,änkyä sylissäpitkään pakarat olivat punaiset ,kuumotti rouvani avasi corsetin hakaset vetivyötärölleen otti minut syliinsä nautimme avioonnesta.
Olen 45Vuotias Piiskaa on käytetty Vasta vähän aikaa Pepulleni olen yleensä antanut itse toisille piiskaa,Remmiä haluin kokeilla vitsaa naisystäväni kanssa jolle olen antanut itse vitsaa Mieheni on myös antanut muutaman kerran Pyrtölleni olen alkanut pitämään vitsan saannista Kaipaan parinviikon välein pyrtölleni vuorottelen naisystäväni saa antaa,mieheni itse annan molemmille tulee niin tyttömäinen olo kuin Äitin sylissä piiskatessa vuosia sitten en ole lepakko vaikka tykkään saata naiselta vitsaa nainen osaa antaa naiselle oikeaan paikkaan oikeana aikana saa minut kiimaan ja orkkuihin on ihanaa vaihtelun vuoksi laueta naisen sylissä.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimoltavitsaa
eilen illalla vaimoni ottikätestäni kiini vei makkariin saat mamman hoitoa sylissä riisui minut nakuksi otti aamutakkinsa päältä oli rintsikoissa pikkareissa otti muhkeille reisilleen tuntui ihanalta mennä Rakkaan rouvani syliin saamaan pyllylleen piiska telkkusi pitkään pyllyäkuumotti mukavasti sain kullan namua päälle oli ihanaa olla mamman hoitossa.
 
Rouvapiiskaa
Sain vaimolta vitsaa viikonlopulla oli hakenut vitsat valmiiksi pyysi makkariin tulemaan Mammanhoitoon riisuttiin mamma oli pikkareissa,rinssikoissa riisui minut nakuksi istui sängylle vinkkasi etusormellaan minua tulemaan syliinsä olilevittänyt reitensä houkuttelevaksi siinä istui noin satakiloinen Rouvani valmiina työstämään alapäätäni tuntui ihanalta mennä rakkaan vaimoni pulskille reisille tiesin saavani pitkänkäsittelyn pyllyänisiliteltiin ennen vitsan käyttöä 2haarainen vitsa saitemmeltää aluksi vaihtuen 3haaraiseen pyllyssä tuntuitässä vaiheessa rouvan vitsataitot olin saanut noin12-14minuttia vitsaa kun vitsavaihtui tuuheaan,paksumpaan sitten alapäätä löylytettiin kunnolla kääntelin nostelin pyllyäni,levitinreiteni sai annettua hyvin vitsaa.
Isän päivänä Rouva oli hakenut vitsat valmiiksi pyysi makkariin riisui minut itse oli pikkareissa,rinssikoissa otti minut reisilleen silitteli peppuani jonkin aikaa antoi hiljalleen piiskaa vaihtoi tuuheampaan piiskaan antoi pyllylle,reisille kunnon kylvetyksen lopuksi otti pikkaritpois tulipäälleni antoi namua pitkään ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimoni on rehevän muotoinen ja kaunis 60 vuotias, olen kookas ja iältäni 37 vuotias mies. Sukupuolielämämme on todella aktiivista, yhdyntämme pitkiä ja nautinnollisia. Normaalisti lähetyssaarnaaja asennossa. KERRAN HÄN LEIKILLÄÄN SANOI ETTÄ PANE TODELLA LUJAA, läpsäytin häntä kerran takamukseen. lopetettuamme hän sai sanottua että tuntui ihanalta se läpsäisy jonka annoit. Lisäsi vielä että taidampa olla vähän tuhma vastaisuudessakin.
Seuraavaksi kun ryhdyimme petipuuhiin sanoin että meneppä tuhma tyttö vatsallesi, niin siitä se alkoi, läimäyttelin hänen paljasta takapuoltaan ja hän alkoi väristä mielihyvästä, kun peppunsa alkoi punoittaa sanoin että selälles siitä tuhma tyttö, yhdyntämme oli todella nautinnollinen, pienestä asiasta sai alkunsa se että sukupuolielämämme sai ihan uuden ulottuvuuden.
 
Rouva40
Olen nelikymppinen pulskarouva olen saanut piiskaa viitisentoistavuotta piiskas välit vaihtelevat koska aina ei ole tilaisuus toteuttaa suunnitelmiaan haluamme olla rauhassa kahtenkesken ettemme tulehäirityksi keskenpiiskankäytön eilen olimme mökillä saimme olla kahtestaan oli mennyt 3kuukautta kun sain viimeksi kunnon piiskauksen olin kuin tulisillahiilillä mökillemenomatkan kuntiesin saavani otimme tienposkesta muutaman vitsan pakaroitakihelmöi ototus palkittiin Tämärouva sai tarvitsemansa selkäsaunan olen rantuinen lantiolta,reisiltä pyllyssä tuntuu vieläkin hyvälle ja pimppakin on tyytyväinen!
Olen jo hieman yli40 Vitsa maistuu kuin teinityttönä pyrstöäni oli kutittanut viimeiset pari viikkoa sain lopulta eilen pyrtölleni hoitoa sainkaikista mahtollisista asennoista lopuksi vitsaa tuli takaapäin oli ihana,nautinnollinen kokemus lantio,reisien sisäpuoli saivat hyvin levitin reiteni mahtollisimman haralle nostelin pyrtöäni sai annettua joka sopukkaan vitsaa sain änkkyä pyrtöä kirveli tänä aamuna sain silitellä vitsan jälkiä lantiolla,reisillä oli (Ihanaa saata kunnon löylytys pyrtölle )
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olemme aviopari, minä 32 vuotias ja vaimoni 36 vuotta vanha. Avioliiton alussa kerroin vaimolleni että minä olen herra talossa, hän virnisteli ja vastasi että luulet vaan. Liiton alussa hän pyrki kovasti pomoilemaan, kehui siitä jopa ystävättärillineen. Eräs heistä sanoi minulle että olet siis tohvelin alla.
Se raivostutti, otin vaimostani kunnon otteen ja kiskaisisin housunsa alas, otin nahkavyön ja annoin persuuksilleen todella tuntuvan selkäsaunan. Noin viikon kuluttua toistin kurituksen. Niiden löylytysten jälkeen on ollut mallivaimo, kertonut vielä ystävättärilleen tapahtumista. Enää ei kukaan sano että olisin tohvelin alla.
Kerran hän kutsui ystävättärensä kylään, pyysin samaan aikaan pari kaveriani.
Siinä iltaa istuessamme samoin vaimolle että tuoppas iso Vodka pöytään ja kolme lasia, hän punastellen teki niin ja kaikki konkrettisesti näkivät että olen herra talossa. Remmiä ei enää kolmatta kertaa ole tarvittu.
 
Kotiherra
Vaimo lähti kävelylenkille ja aikoi samalla etsiä sopivia pajukissavarpuja. Sanoin että valitsee myös piiskaksi sopivia. Niitä sitten kotona valikoitiin, vaimo sai päättää ,mitkä jätetään piiskakäyttöön. Kaikki ovat vesimaljakossa, että pysyvät vetreinä.
 
vierailija
Olemme aviopari, minä 32 vuotias ja vaimoni 36 vuotta vanha. Avioliiton alussa kerroin vaimolleni että minä olen herra talossa, hän virnisteli ja vastasi että luulet vaan. Liiton alussa hän pyrki kovasti pomoilemaan, kehui siitä jopa ystävättärillineen. Eräs heistä sanoi minulle että olet siis tohvelin alla.
Se raivostutti, otin vaimostani kunnon otteen ja kiskaisisin housunsa alas, otin nahkavyön ja annoin persuuksilleen todella tuntuvan selkäsaunan. Noin viikon kuluttua toistin kurituksen. Niiden löylytysten jälkeen on ollut mallivaimo, kertonut vielä ystävättärilleen tapahtumista. Enää ei kukaan sano että olisin tohvelin alla.
Kerran hän kutsui ystävättärensä kylään, pyysin samaan aikaan pari kaveriani.
Siinä iltaa istuessamme samoin vaimolle että tuoppas iso Vodka pöytään ja kolme lasia, hän punastellen teki niin ja kaikki konkrettisesti näkivät että olen herra talossa. Remmiä ei enää kolmatta kertaa ole tarvittu.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä minä piiskaan vaimoani silloin tällöin. Hänellä on joskus tapani kiukutella ja se suututtaa minua. myös haluan että hän käyttää hametta.
Ensin pisti todella lujasti vastaan ja oli yllättynt. nyt kun toimii typerästi pelkkä kehoitukseni riittää ja hän laskee housunsa, asettuu piiskattavaksi polvilleni ja sen jälkeen on taas nöyrä vaimo. En säästä piiskaa vaan annan sitä niin että tietää mieheltään selkäänsä saaneensa.
Mitään seksiin liittyviä nämä eivät ole, se puoli hoidetaan normaalisti.
 
vierailija
Olemme vaimoni kanssa n. 50 vuotiaita ja aika isokokoisia, kumpikin yli 180 cm., emmekä myös hoikkia, aika tukevia kumpikin. Avioliittomme alusta asti seksi on ollut tärkeä osa suhdettamme, 4 -5 yhdyntää viikossa. Vaimo on isorintainen ja takamus rehevä, ne ovat aina kiihottaneet minua, olen näykkinyt, nuollut, imenyt.
Vaimo kostuu jalkovälistä todella märäksi ja minun spermantuottoni on erittäin runsasta joten lakanapyykkiä riittää. Tavallisin yhdyntäasentomme on lähetyssarnaaja, mutta myös joskus eri tavoin takaapäin.
Pari vuotta sitten aloin kärsiä erektiohäiriöistä, penikseni ei jäykistynyt tarpeeksi, että olisimme voineet yhtyä. Kokeilimme kaikenlaista, mutta ei auttanut.
Kerran taas hän asettui selälleen, levitti muhkeat reitensä ja veti minut voimakkailla käsivärsillaan kiinni itseensä. Imin rintojaan, puristelin pakaroitaan, mutta kaluni oli vaan puoliveltto. Olin hänen lujassa otteessaan, tiesin etten väkisin siitä mihinkään pääsisi. Olin siis täysin hänen armoillaan. Se kummasti kiihotti minua, sanoinkin vaimolle että sinä se taidat olla pomo suhteessamme, hän vastasi että näin on. Samalla tunsin muutaman voimakkaan läimäytyksen takamuksellani. Penikseni jäykistyi siinä määrin että työnnyin pitkästä aikaa hänen vaginaansa. Tajusin että nautin vahva- ja rehevärakenteisen emännän armoilla olemisesta. Jatkoimme samalla tavoin ja vähitellen penikseni oli taas yhtä kova kuin ennenkin. Suhteemme vuoteessa alkoi taas toimia, yhdynnät pitkiä ja nautinnollisia, tosin tunnen kiihottavaa, kihehmöivää kipua persuuksissani mutta on se kuitenkin sen arvoista. Että parempi tossun alla kuin taivasalla.
 
Normaali
Jag är så förbannade arg på den kvinna som sitter ensam nånstans och är intresserad av att ge en man smisk och inte vågar komma ut ur skåpet!Minä olen vihainen sen nainen joka olet niin ujo että et uskallat tulla esillä jos olet kiinnostunut anna joku mies piiskaa!
Sellaisia naisia, jotka haluavat makuuhuoneessa piiskata miestä oikein remmin kanssa, ei ole olemassakaan, turha toivo. He ovat jollain psykiatrisella osastolla tai muuten henkisesti sairaita, syövät mielialalääkkeitä ja käyttävät päihteitä! Onko maailma näin sairas?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Sellaisia naisia, jotka haluavat makuuhuoneessa piiskata miestä oikein remmin kanssa, ei ole olemassakaan, turha toivo. He ovat jollain psykiatrisella osastolla tai muuten henkisesti sairaita, syövät mielialalääkkeitä ja käyttävät päihteitä! Onko maailma näin sairas?
Ruotsissa on monta sellaista naisia joka halua piiskata miehet mutta en viiti muuta sinne!Jos osat lukea ruotsia lukekaa darkside.se
 
Viimeksi muokattu:
Normaali
Ruotsissa on monta sellaista naisia joka halua piiskata miehet mutta en viiti muuta sinne!Jos osat lukea ruotsia lukekaa darkside.se
Osaan ruotsia melko hyvin, mutta en ole kiinnostunut " pimeäsivuista". Nuo naiset ovat hyvin pieni vähemmistö, rahan puutteessa olevia, mieleltään kieroutuneita ja kouluttamattomia naisia, jotka eivät kykene normaaliin työelämään eikä normaaliin seksiin!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä